Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Imperial Destroyer



Strony : 1 [2]

nazgool
03-11-2016, 16:47
Dzięki za info. Niestety problemu nie rozwiązałem i wychodzi na to że mam jakiś bajzel w plikach. Będę musiał zainstalować grę i moda jeszcze raz. Co do przekazywania technologii to też miałem z tym problem. Jak wymyśliłem w pierwszej kolejności jakaś technologię rolniczą, to AI normalnie proponowało mi wymianę na kasę i była ikonka technologii w panelu dyplomatycznym itp, a jak ja chcę to robić podczas swojej tury, to z tego co pamiętam miałem same puste pola bez żadnych ikonek.

dabranocka
04-11-2016, 20:44
Ja jednak gram bez VDM, jak dla mnie jednak negatywnie wpływa na grywalność.

nazgool
19-11-2016, 15:00
Próbowałem jeszcze raz i znowu mam to samo. Brak możliwości rekrutowania floty. Tym razem po każdym etapie instalacji sprawdzałem jak wygląda ta sytuacja i w moim przypadku wszytko było ok do momentu zainstalowania jednostek RON. Gra z jednostkami RON powoduje wyłączenie floty. tylko te nacje które na starcie mają jakieś statki mogą ich używać.

dabranocka
20-11-2016, 21:21
No ja nie mam jednostek RON i działa normalnie, skąd te jednostki można pobrać to sprawdzę.

nazgool
20-11-2016, 21:52
Z tego tematu http://forum.totalwar.org.pl/showthread.php?8144-Polish-Regiments-Unit-Pack-v-1-1-for-IMPERIAL-DESTROYER

Ostatni post na ostatniej stronie. Dzięki.

dabranocka
21-11-2016, 19:48
Więc tak
"Well, you need the Esf Editor (http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=242353)

Open up the startpos.esf or savegame you want to edit.
CAMPAIGN_SAVE_GAME\CAMPAIGN_ENV\CAMPAIGN_MODEL\WOR LD\FACTION_ARRAY\FACTION_ARRAY\FACTION\FACTION_TEC HNOLOGY_MANAGER\techs\techs
When you're at faction you can see which country you're dealing with, in the techs you'll what technology you're dealing with.
First (UTF16) it says the internal name of the tech
Second (UInt) is 0 for already researched, 2 for can be researched or is being researched, 4 for can't yet be researched.
Third (Float) how many research points have already been spent on researching this.
Fourth (UInt) in what town this is currently being researched. 0 for not being researched."

te pliki startpos różnią sie między sobą bo ten z RON ma inne techy pod daną lp. i wydaje mi sie że wszystkie morskie sa zablokowane. I tak normalnie pod tech 37 mamy military navy ships z 0 tj wybadane (wtedy kraje mogą budować flotę) to w ron mamy pod 37 military navy rifled cannons z 4 tj. niewybadany. Niestety zmiana z 4 na 0 powoduje że gre mi wywala ;/ a chetnie bym pograł Mamelukami czy Ordą, Pendżabem dysponując flotą ;].

http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?580871-IMPERIAL-DESTROYER-SUGGESTIONS-COMMMENTS-QUESTIONS-amp-DEVELOPMENT-DISCUSSION/page157
podłącz się do pytania ;p może ktoś pomoże.

Po kilku próbach zrobiłem tak:
- wrzuciłem pliki bez lord loc(nie podmieniam) i bez folderu campaigns (nie podmieniam), skrypt podmieniłem , gra odpaliła, mam husarie, statki też są.

nazgool
22-11-2016, 08:40
Dzięki za pomoc, poczytam trochę o tym i przetestuję to i owo. Niestety koniec roku i szaleństwo w pracy nie przyczynia się do zwiększenia puli czasu wolnego ;). Do tego dochodzi praca nad EB.

dabranocka
22-11-2016, 19:24
Za duzo tych jednostek no i pocisków mają za mało ;/. Mi by wystarczyła sama husaria ;D.

Lamersky
06-12-2016, 00:32
Mam pytanie bo w grze został zaimplementowany dziwny dźwięk podczas interakcji z oddziałami, a mianowicie dziwny okrzyk jednostek " HOJ!!" ....Nie wiem kto wpadł na taki poroniony pomysł umieszczania tego......Więc pytanie czy da się to wyłączyć ?

Tits
12-12-2016, 14:36
Trochę szok, mod jest cholernie trudny i zaczynam już chyba 4-5 raz polską i nie daję rady. Polska zawsze w empire była niełatwą frakcją ale kurka jakoś dawałem radę. W odróżnieniu od mojej nacji którą testuje czyli Prus. Prusami już za drugim podejściem było chyba już z górki.

Tak naprawdę Polska ma dużooo problemów. Terytorium jest rozległe(i biedne) a sytuacja geopolityczna pewnie najgorsza w całym empire.

Szwecja od północy już po powiedzmy 10rundach(wcześnie po prostu) potrafi mi się wgryźć w Wilno a co gorsze blokuje port na amen. No jasna cholera zablokuje w rundzie zero jakąś tratwą port i handel zero a co gorsza nie mogę też produkować statków aby tę hołotę wygonić. Prusami zbudowałem kilka statków handlowych i powysyłałem na puste pola handlowe i to był potężny zastrzyk gotówki. A tutaj nic bo jakiś sloop blokuje port.

Prusy, albo alliance albo robią ci wjazd do Gdyni. W podstawowej wersji mogłeś wymienić region Gdańska za Królewiec co może i było bugiem(kilkadziesiąt razy biedniejszy region itp) ale było potrzebne mi do jako tako gry komfortowej.

Austria to też dobry żart, runda 15 break alliance i ruszają na Warszawę.

Poprzez dodanie Mołdawii i tej frakcji w Kijowie mamy dwa dodatkowe kraje który wypowiadają nam wojnę :0.

O Turkach to nawet nie wspomnę, bo ich wypowiedzenie wojny wywołało u mnie reakcję alt+f4.


Sytuacja gospodarcza jest tragiczna. 4x piechota liniowa 2xarmaty 2xkawaleria i dochody budżetu to jakieś 100. Oczywiście jak posiadasz armię to nie posiadasz gospodarki bo za co ją budować. A nawet ta "armia" nie jest w stanie obronić się przed Austrią Prusami czy Szwedami(pewnie jest dla jakiegoś kata Total War) ale na pewno nie jest utrzymać bo przecież podróż po królestwie zajmuje ze 4tury.

Szpilką jest coś co drażni mnie niemiłosiernie w totalwarach chyba zawsze. Jedno oddziałowa armia pikinierów czy innego wojskowego "gówienka" może wejść na twoje terytorium i niszczyć po trochu budynki. A lekko większe może nawet zająć region a przecież nie można utrzymać w każdym regionie dużej armii. Ba nawet jak powiedzmy masz armię w regionowym mieście to dalej gówienka mogą chodzić niszczyć itp.

Za to totalnym debilizmem jest opór w regionie który powoduje siwienie u gracza. Nie wiem, ja wjeżdżam 12 slotową armią do stolicy Mołdawii zajmują itp. Bunt na -30. No ja pierdole, na taki nic nieznaczący region musiałbym zamrozić dużą armię na ponad 10 tur i walczyć w regionie z przychodem z podatków 100 z buntownikami którzy potrafią mieć armie 4x liniowa 1x armaty i 1xkawaleria. Faktycznie, a Szwedzi wjeżdżają do Wilna i w następnej rundzie już przychody zero buntów itp.

Pomocy bo nie wytrzymam

Wonsz
12-12-2016, 21:33
Rozumiem irytacje, ale oszczędź proszę wuglaryzmy.

Zmniejsz poziom trudności

Dodaj sobie w plikach bogactwo w regionach\ dochody za same budynki (komputer też dostanie, ale to gracz dużo bardziej korzysta)

Dawno nie grałem, ale nigdy nie miałem aż takiej rozwałki, zazwyczaj jak komp widzi pełne flagi (nawet mięska armatniego) na granicach, to nie atakuje.

K A M 2150
14-12-2016, 19:41
Pobrałem dziś tego moda, bo dużo osób go chwaliło, ale jakoś Nieśmiertelni z filmu 300, bijący na głowę wszystko inne w tym modzie to chyba zbyt wiele jak na mój gust ; P

Tits
15-12-2016, 15:05
Chyba jakoś takoś makoś udało się wybić ale też cholercia nie wiem czy to bardziej przypadek czy "umiejętności". Austria była mocno zajęta wojną z Turkami a Szwecja miała ciężko przeprawę z Danią(która koniec końców wygrała znaczy Dania). Jeszcze w dodatku trafili mi się dobrzy ministrowie plus szybko udało się wykraść Prusom bagnety. Bardzo dużo, mam wrażenie za dużo sprzyjających okoliczności.


Zmniejsz poziom trudności

hard/hard czyli z tego co pamiętam brak bonusów dla gracza i AI to dla mnie próg no nie wiem, przyzwoitości. Poniżej tego każda wygrana bitwa byłaby kompletnie nie satysfakcjonująca.


Dawno nie grałem, ale nigdy nie miałem aż takiej rozwałki, zazwyczaj jak komp widzi pełne flagi (nawet mięska armatniego) na granicach, to nie atakuje.

Coś w tym jest ALE nawet mięso armatnie kosztuje. Milicja kosztuje 70-80% piechoty liniowej przez co nie da się trzymać garnizonu w miastach. Jeszcze dragonii nie mają bonusu do porządku ani chyba żadna jednostka przez co każdy nowy region wymaga nieopłacalnych sił porządkowych(lepiej czasem zniszczyć armię spalić wszystko i zostawić).


Pobrałem dziś tego moda, bo dużo osób go chwaliło, ale jakoś Nieśmiertelni z filmu 300, bijący na głowę wszystko inne w tym modzie to chyba zbyt wiele jak na mój gust ; P

W sumie jak na pierwsze 30 tur mod sprawia wrażenie biednego.. Ma 12giga i mało co ciekawego.

dabranocka
17-12-2016, 22:41
Można tak:
- wymiana z Prusami za Królewiec i jeszcze dopłacają, i albo robisz sojusz z Prusami albo za kilka tur i tak zaatakują.
- wymiana z Austrią Lwowskie za Śląsk ;], Austria czasem potem traci Lwów więc go odzyskamy od Mołdawii czy Krymu
- po kilku turach da się wynegocjować pokój ze Szwecją za 4-5k, u mnie nie wpadają na Litwę bo im Kurlandia zawadza hmm (ja dawniej dawałem Kurlandii Inflanty i Ingrię)
- sojusz a Anglią i jeszcze trochę dopłacą
- przemarsz wojsk jak dasz to raczej nie atakują (taki myk )

Ja ostatnio grałem Marokiem ;D, wjazd na 2 bogate prowincje na południu Indii, a potem zabawa w Afryce.
Gram też Pendżabem, ale coś przymula Turcja podczas tury i muszę zrezygnować. Mam ambiję pograć takim minorem, tylko nie wiem czy da się wybadać techy do floty?

Gra jest skopana bo: jest za dużo prowincji poza Europą i taka Francja (sic!) czy Hiszpania mają po jednej prowincji. Brakuje mi Dużego miasta na Węgrzech. Nie ma rebeliantów Czeskich ;/. Mamy grę o imperiach a bez sensu traci się sloty na jakieś ludy w Ameryce.
A jednostki, hmm te tubylcze z mieczami wymiatają.
Forty coś są skopane w stosunku do podstawki bo słabo jednostki z murów strzelają, lepiej już czekać na rynku.

Wonsz
17-12-2016, 23:32
"hard/hard czyli z tego co pamiętam brak bonusów dla gracza i AI to dla mnie próg no nie wiem, przyzwoitości. Poniżej tego każda wygrana bitwa byłaby kompletnie nie satysfakcjonująca. " - Z tego co wiem, Empire to chyba jedyny TW, w którym poziom trudności przestawia coś w móżdżku komputera (w sensie jest dużo bardziej agresywny na wyższych poziomach)

dabranocka
05-02-2017, 21:28
Wie ktoś dlaczego w pliku startpos.esf są takie kwiatki:
- region Ceylon, Emerging Nation Mexico
- region bashkira, Emerging Nation ireland
- region hyderabat, Emerging Nation quebec
- region hungary, Emerging Nation luiziana
-ottomans religion buddhist
jest tego pełno, chciałem coś pozmieniać ale przy takim mixie nie wiem co jest co ;].

Wonsz
14-02-2017, 21:38
Więc tak
"Well, you need the Esf Editor (http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=242353)

Open up the startpos.esf or savegame you want to edit.
CAMPAIGN_SAVE_GAME\CAMPAIGN_ENV\CAMPAIGN_MODEL\WOR LD\FACTION_ARRAY\FACTION_ARRAY\FACTION\FACTION_TEC HNOLOGY_MANAGER\techs\techs
When you're at faction you can see which country you're dealing with, in the techs you'll what technology you're dealing with.
First (UTF16) it says the internal name of the tech
Second (UInt) is 0 for already researched, 2 for can be researched or is being researched, 4 for can't yet be researched.
Third (Float) how many research points have already been spent on researching this.
Fourth (UInt) in what town this is currently being researched. 0 for not being researched."

te pliki startpos różnią sie między sobą bo ten z RON ma inne techy pod daną lp. i wydaje mi sie że wszystkie morskie sa zablokowane. I tak normalnie pod tech 37 mamy military navy ships z 0 tj wybadane (wtedy kraje mogą budować flotę) to w ron mamy pod 37 military navy rifled cannons z 4 tj. niewybadany. Niestety zmiana z 4 na 0 powoduje że gre mi wywala ;/ a chetnie bym pograł Mamelukami czy Ordą, Pendżabem dysponując flotą ;].

http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?580871-IMPERIAL-DESTROYER-SUGGESTIONS-COMMMENTS-QUESTIONS-amp-DEVELOPMENT-DISCUSSION/page157
podłącz się do pytania ;p może ktoś pomoże.

Po kilku próbach zrobiłem tak:
- wrzuciłem pliki bez lord loc(nie podmieniam) i bez folderu campaigns (nie podmieniam), skrypt podmieniłem , gra odpaliła, mam husarie, statki też są.


Wysłałbyś link, do podmienionego pliku, który sprawił, że flota na powrót się pojawiła?

dabranocka
18-02-2017, 09:14
Zassaj ESF Editor 1.4.3 - tylko ta wersja mi działa - i możesz zmieniać techy i wogóle pobawić się w edycję. Znajdź Military navy ships jak ma być już wybadane to ma być 0, 4 nie wybadanie a 2 że można badać (domyslnie cos ponad 250 rund, ale szybko przez nauczycieli i rozbudowę uniwerka da się zejśc do 100 rund).

ps. niebawem ma wyjść nowa wersja moda. Jak już będzie spróbuję kilka nacji indian z Ameryki zamienić na Quebec, Meksyk, Kolumbię (z możliwością powstania tak jak USA). Indian jest za dużo to bezsens, nie odgrywali żadnej roli ...

Krwawy_Baron
21-02-2017, 18:24
Pobrałem dziś tego moda, bo dużo osób go chwaliło, ale jakoś Nieśmiertelni z filmu 300, bijący na głowę wszystko inne w tym modzie to chyba zbyt wiele jak na mój gust ; P

Naprawdę? Czyli jak dobrze rozumiem armia Persji w tym modzie ma tyle wspólnego z historią, co status powszechnie szanowanej instytucji z polskim sejmem. Szkoda, bo chętnie bym nimi zagrał (ew. podbił prowadząc Imperium Osmańskie)...

dabranocka
22-02-2017, 11:19
Gdzie Wy takie coś macie ??? Bo jeśli chodzi do obsługę dział to owszem sa odporniejsi ale po to by nie zwiali /padli po pierwszej salwie ^^ i nie tylko u Persji ale w każdej nacji.

dabranocka
05-03-2017, 11:20
Dziś nowa wersja 5.0 do pobrania.

nazgool
06-05-2017, 10:46
Ostatnio znowu zabrałem się za testowanie moda w wersji 5.0 z sub-modem na jednostki RON. Gra się ciekawie przy włączeniu opcji na zwiększone dochody z handlu i włączeniu możliwości budowy statków. ok 15 tury mam dochód 3000 z umów handlowych i 2 statków. Mogę sobie pozwolić na jedną armię wypełnioną w ok 75% i kilka jednostek w garnizonach. Fajnie się gra bo trzeba dość sporo manewrować między Inflantami i Galicją bo jak nie Szwedzi to Kozacy lub Turcy atakują. Problemem jest dla mnie tylko to, że podczas tury Maratha Confederacy wywala mnie do pulpitu. W zależności co zrobię i jak bardzo się cofnę, to następuje to ok 14-19 tury. W momencie kiedy jako tako ustabilizuję sytuację RON gra staje się niegrywalna.

Doczytałem tutaj gdzieś info o tym, że podstawowy mod Bran AI pomaga i właśnie sobie go wgrałem. No i mam problem, bo ten mod zmienia ekonomię w taki sposób że z początkowych 800-1000 dochodu mam jakieś 13 000 dochodu od pierwszej tury. I to na samych umowach handlowych bez wysłania indiamanów w morze. Koszty jednostek nie rosną i ich utrzymanie również, przez co gra staje zbyt łatwa ponieważ taki dochód pozwala na zaciągniecie dwóch pełnych armii i ekspresową rozbudowę infrastruktury.

Wie ktoś jak w modzie Brana zmienić dochód na taki jaki był w oryginalnym ID? Które tabele mam modyfikować?

EDIT: Dobra udało mi się to pozmieniać. Otworzyłem dwa Pack File Managery i porównywałem pliki Lord_Core.pack z ID oraz Bran_Empire_AI.pack i zmieniałem wartości dotyczące handlu, szlaków handlowych i podatków. Jakby ktoś był zainteresowany to te wartości znajdują się w db -> campaing_variables_tables.

Teraz znowu przetestuję grę przez kilkanaście tur i zobaczymy czy będą CTD

battle77
04-06-2017, 14:41
Właśnie, mnie też podczas wczytywania save'ów wywala na pulpit. Nie wiem o co kaman...

worek12
22-01-2018, 00:23
Witam :) Właśnie od niedawna zacząłem grać w empire total war i wciąz sie zastanawiam dlaczego dopiero teraz, a nie wcześniej :P ale przechodząc do rzeczy pobawiłem sie przez długi czas w darthmoda, a teraz chcę zacząc zabawe z imperial destroyer tylko mam kilka pytań odnośnie samego moda bo widze, że jest sporo informacji tutaj co do moda do praktycznie wszystkich wersji prócz do wersji 6.0 :/ Grzebałem i w googlach i tutaj na forum i nigdzie nie znalazłem spolszczenia, ani nie znalazłem do tej wersji sub-moda do jednostek RONu. Tutaj moje pytanie jest czy w ogóle istnieje spolszczenie do tego ID ? A drugie pytanie czy do tej wersji jest jakiś sub-mod z jednostkami RONu ? Próbowałem wgrać sub-moda przeznaczonego do wersji 4.5 licząc, że zadziała no, ale niestety zawiodłem się :/ Szukam i szukam i nic nie znalazłem do wersji 6.0 Mam nadzieję, że otrzymam szybką odpowiedź od kogos i od razu z góry dziękuje i pozdrawiam :)

Eutyches
03-01-2020, 00:48
Witam :) Właśnie od niedawna zacząłem grać w empire total war i wciąz sie zastanawiam dlaczego dopiero teraz, a nie wcześniej :P ale przechodząc do rzeczy pobawiłem sie przez długi czas w darthmoda, a teraz chcę zacząc zabawe z imperial destroyer tylko mam kilka pytań odnośnie samego moda bo widze, że jest sporo informacji tutaj co do moda do praktycznie wszystkich wersji prócz do wersji 6.0 :/ Grzebałem i w googlach i tutaj na forum i nigdzie nie znalazłem spolszczenia, ani nie znalazłem do tej wersji sub-moda do jednostek RONu. Tutaj moje pytanie jest czy w ogóle istnieje spolszczenie do tego ID ? A drugie pytanie czy do tej wersji jest jakiś sub-mod z jednostkami RONu ? Próbowałem wgrać sub-moda przeznaczonego do wersji 4.5 licząc, że zadziała no, ale niestety zawiodłem się :/ Szukam i szukam i nic nie znalazłem do wersji 6.0 Mam nadzieję, że otrzymam szybką odpowiedź od kogos i od razu z góry dziękuje i pozdrawiam :)

Jest kolejna wersja, tamte pytanie już dawno nieaktualne.:rolleyes:

IMPERIAL DESTROYER 6.2

Nowa wersja, robi wrażenie, tutaj daję linka na twcenter

https://www.twcenter.net/forums/showthread.php?683743-IMPERIAL-DESTROYER-6-2-DOWNLOAD-AND-INSTALLATION& (http://IMPERIAL DESTROYER 6.2)

anachoreta
27-01-2020, 22:01
mod jest robiony pod wersję rosyjską ,gram na rosyjskiej lokalizacji, w wersję 6.2 bezproblemowo ,bez CDT i tp. problemy mogą być przy wgraniu submodów ,np VDM odpalam przez menedżer modów, i tyle. tak na marginesie najlepsze mody do Empire TW, powstaly na wschodzie Europy, ,, nasze Wojny 18wieku,, Imperial Destroyer,, Hetmanat,, ,,Piraci i Rosyjska Kompania,, z pięknymi historycznymi modelami,, -na twc zbanowany ale nie u mnie. granie te 3 pozycje bez rosyjskiej lokalizacji może tworzyć niezamierzone błędy czego gracze z ,,zachodu nie potrafią zrozumieć,, ps link na TWC może być nieaktywny, ja pobrałem przez Yandeks Disc udostępniany przez rosyjskie forum. Total War imtw.ru

Eutyches
02-02-2020, 14:42
Dzięki pomocy szlachetnego kolegi anachorety, możliwe stała się aktualizacja informacji o tej modyfikacji. Część jest już w pierwszym poście tematu. Zapraszam do czytania i grania :)
http://forum.totalwar.org.pl/showthread.php?9656-Imperial-Destroyer-Project&p=283361&viewfull=1#post283361

dabranocka
09-07-2021, 15:53
Witam
Trochę mnie nie było na forum ;].
Czy są szanse na więcej prowincji w tym modzie - jak kojarzę Francja ma 2 ;/