Ekipa odpowiedzialna za mod Ars Gratia Artis prezentuje rozwinięcie swojego projektu o nazwie Divide Et Imperia. Jest to rozległy mod, który nie tylko poprawia balans i statystyki jednostek, ale zmienia także skinny oraz rozgrywkę na mapie kampanii. Z każdym kolejnym wydaniem mod będzie wzbogacany o kolejne dodatki jak nowe jednostki. Celem moda jest oddanie jak najlepiej klimatu i realizmu tamtych czasów.
http://www.twcenter.net/forums/showt...7#post13412607
Screeny:
Lista zmian:
- urealnienie i utrudnienie bitew
- najważniejsze czynniki na polu bitwy to zmęczenie i morale, zabijanie jest zbyt trudne i powolne, aby nim zdobyć zwycięstwo
- masa nowych formacji bojowych, np wymiana żołnierzy w szyku, tak aby walczyli tylko Ci wypoczęci, dzięki czemu cały oddział męczy się dużo wolniej
- oddanie różnic w prowadzeniu walki przez różne państwa
- powiększone i wzorowane na historycznych rozmiary oddziałów
- KILKADZIESIĄT jeżeli nie KILKASET nowych i poprawionych historycznych jednostek
- limity jednostek w zależności od ich jakości i roli
- pory roku i wiążące się z nimi modyfikatory na mapie kampanii
- 4 tury na rok, zwiększone koszta budowy budynków i jednostek, wydłużone badania, zwolnione uzupełnianie jednostek
- wyższe limity na ilość agentów
Dojdą w dwóch nadchodzących wersjach:
- reformy wojskowe dla praktycznie wszystkich państw
- poprawiony, wzbogacony i dużo istotniejszy system rekrutacji regionalnej
- kolejne kilkadziesiąt nowych i poprawionych jednostek
Aktualna wersja moda to 1.04a z 7 lutego.
Bezpośredni link do pobrania moda - https://drive.google.com/file/d/0Bx-...hYb0JocFk/view
Wersja Steam- http://steamcommunity.com/sharedfile.../?id=294694062
Moda instalujemy za pomocą mod managera lub kopiując pliki do folderu data gry.
Wrzuciłem bezpośrednie linki do moda na pierwszą strone. Shay