Cytat Zamieszczone przez eldrad07 Zobacz posta
Ja mam za to nadzieję, że tworząc mechanikę rzucania magii i latających stworów oraz jednostek jednoosobowych CA robi przygotowania do Total War'a I Wojna Światowa czy coś w ten deseń. Moim zdaniem wiedzą oni, że jeśli zerwą z historycznością stracą kompletnie klientelę a z drugiej strony są oni brytolami i pewnie tak jak ja wychowywali się na Warhammerze tyle, że ja wolę 40k
Ile razy można powtarzać, że filozofia i mechanika serii Total War kompletnie nie nadaje się do odwzorowania I Wojny Światowej.

jakbyś niby chciał odwzorować linie frontu i wojnę pozycyjną? Gdzie jakiekolwiek zróżnicowanie jednostek? Jaki sens miałoby posyłanie kolejnych fal żołnierzy do frontalnych ataków? Co w tym pasjonującego? Jak odwzorujesz ataki szturmowców i walki lotników? A wojnę podwodną i ataki zeppelinów?

To co najwyżej domena takich gier jak Victoria czy Hearts of Iron. Total War zaczyna się w antyku i kończy w drugiej połowie XIX wieku. XX wiek to domena innych gier. Hearts of Iron, Close Combat, Theatre of War. Jeśli tak bardzo lubisz I Wojnę światową to polecam poczekać na premierę Close Combat The Bloody First. Scena modderska za czasów CCV była silna, powstawało wiele dobrych modów, więc tu zapewne nie będzie inaczej i wśród nich będzie także I WŚ.