Strona 32 z 176 PierwszyPierwszy ... 2230313233344282132 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 311 do 320 z 1753

Wątek: Potop Total War

  1. #311
    Krwawy Kardynał Awatar Samick
    Dołączył
    Oct 2010
    Postów
    5 763
    Tournaments Joined
    9
    Tournaments Won
    1
    Podziękował
    171
    Otrzymał 427 podziękowań w 262 postach
    Tak, właśnie o to mi chodziło, że ten dodatek do dowodzenia jest taki sobie, ale autorytet, bezpieczeństwo owszem. Z bojowych zostawiłbym morale, bo to zawsze jakiś efekt psychologiczny jest jak się walczy gdy patrzy na Ciebie król.

    Bene. Co z takimi funkcjami jak kanclerz czy hetman?



  2. #312
    Stolnik Awatar ordenus22
    Dołączył
    Aug 2009
    Postów
    831
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    60
    Otrzymał 42 podziękowań w 23 postach
    Rzeczypospolitej dodam hetmana, kanclerza i podskarbiego i ten system zastosuję do wszystkich państw. Oczywiście nazwy urzędów będą takie jakie były w danym państwie.

  3. #313
    Krwawy Kardynał Awatar Samick
    Dołączył
    Oct 2010
    Postów
    5 763
    Tournaments Joined
    9
    Tournaments Won
    1
    Podziękował
    171
    Otrzymał 427 podziękowań w 262 postach
    Chyba jestem dokuczliwy, ale i tak zapytam: a jak będą nadawane?



  4. #314
    Stolnik Awatar ordenus22
    Dołączył
    Aug 2009
    Postów
    831
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    60
    Otrzymał 42 podziękowań w 23 postach
    Muszę na spokojnie sprawdzić jaki jest poziom rozwoju technologicznego danego państwa, tzn jak ustawię że aby otrzymać urząd hetmana trzeba mieć np wybudowane stajnie 3 poziomu, a to będzie fizycznie możliwe gdzieś za jakieś 40 tur to to nie będzie miał sensu. Z urzędem wojewody prawej ręki zrobiłem tak, że zobaczyłem jakie są wybudowane budynki wojskowe, w tym przypadku były to koszary i tak wpisałem. Z podskarbim np ustawię że generał będzie musiał odsiedzieć 3 tury w mieście gdzie będzie wybudowany targ i otrzyma urząd podskarbiego.

  5. #315
    Łowczy
    Dołączył
    Dec 2011
    Postów
    104
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 2 podziękowań w 1 poście
    Jednak zacząłem robić wersje spieszonej i zmieniam dragonię konną. Przy okazji zrobiłem nowy model dla polskich dragonów. Jednak niejako przy okazji i przez przypadek jakimś cudem (nie wiem jakim) nowy oddział spieszonych dragonów daje ognia całym oddziałem - ale bez przeładowania broni! Może uda mi się dojść jak to zrobiłem a wtedy prawdopodobnie uda mi się rozwiązać problem braku przeładowania broni no i piechota z XVIII w. będzie mogła prowadzić ogień batalionowy. Ciekawe, bo wszyscy jak dotąd twierdzili, że uzyskanie efektu ognia całym oddziałem jednocześnie nie jest w MTW2 możliwe.
    W każdym razie efekt jest zabójczy Prawdziwa masakra.
    Nie udało mi się połączyć modelu z animacją, więc mam problem z ikoną i kartą informacyjną ale jakoś dam sobie radę
    Dałem też regimentom muszkieterskim brak możliwości przemieszczania się biegiem. Wiem, że musztra XVIII wieczna zakładała marsz we wszystkich okolicznościach ale nie mam pojęcia jak było z tym w wieku XVII.
    Na obrazku salwa nowego oddziału spieszonych dragonów.
    Załączone obrazki Załączone obrazki

  6. #316
    Cześnik Awatar goro496
    Dołączył
    Feb 2014
    Postów
    258
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    26
    Otrzymał 91 podziękowań w 40 postach
    Attyla jeśli mogę to mam parę pytań
    1. Czy dragonia będzie tylko i wyłącznie w wersji spieszonej ?
    2. Czy będzie jakoś zmieniany czas rekrutacji (ogólnie czegokolwiek) ?
    3. Czy stałe forty imitujące miasta będą jakoś modyfikowane (o ile to możliwe) np. ze względów graficznych itp. ? (po za tym straszenie brakuje mi tu twierdz tak jak np. Bar, Zamość)
    4. Czy efekty wizualne będą zmieniane, tzn. ekrany wczytywania, menu główne, ikonka gry ? (ponieważ strasznie mi tu zalatuje OiM Total War, ale to może tylko moje zdanie)
    5. Czy są przewidziane jakieś bitwy historyczne ?
    6. Czy jest możliwe, aby w przyszłości "pojawiły" się postacie historyczne (jak np. Sobieski)
    7. Czy jest możliwe, aby "dodać trochę rozumu" do AI zwłaszcza bitwy, gdyż atakują od razu całym wojskiem jakie mają, za tym idąc grając Rzeczpospolitą po połączeniu armii Potockiego z paroma jednostkami najemników, można odeprzeć 2 armie kozaków (przynajmniej mi się to udało na poziomie hard/very hard)
    8. Pamiętam, że ludzie od OiM planowali zrobić submod o nazwie Nihil Novi (niestety nie dałem rady znaleźć forum) i tam pamiętam było bardzo dużo ciekawych rzeczy (szkoda, że niewiele zapamiętałem ), ale utkwiło mi tylko coś takiego z selekcją hetmanów niestety nie pamiętam, dobrze o co chodziło, ale było coś takiego, że o ile dobrze pamiętam to hetmanowi można było dodawać, określone cechy, i podobnie było w czasie bezkrólewia (coś jak wolna elekcja). Myśle, że warto z twórcamy OiM zamienić parę słówek (o ile to nie stanowi, żadnego problemu )

    Może, rzeczywiście zbyt daleko wybiegam w przyszlość , ale chciałbym wiedzieć, co by było jeszcze planowane (o ile to nie ma być tajemnica/niespodzianka )

  7. #317
    Łowczy Awatar Chmura
    Dołączył
    Apr 2012
    Postów
    121
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    2
    Otrzymał 1 podziękowanie w 1 poście
    Cytat Zamieszczone przez Baldwin Zobacz posta
    Jednak zacząłem robić wersje spieszonej i zmieniam dragonię konną. Przy okazji zrobiłem nowy model dla polskich dragonów. Jednak niejako przy okazji i przez przypadek jakimś cudem (nie wiem jakim) nowy oddział spieszonych dragonów daje ognia całym oddziałem - ale bez przeładowania broni! Może uda mi się dojść jak to zrobiłem a wtedy prawdopodobnie uda mi się rozwiązać problem braku przeładowania broni no i piechota z XVIII w. będzie mogła prowadzić ogień batalionowy. Ciekawe, bo wszyscy jak dotąd twierdzili, że uzyskanie efektu ognia całym oddziałem jednocześnie nie jest w MTW2 możliwe.
    W każdym razie efekt jest zabójczy Prawdziwa masakra.
    Nie udało mi się połączyć modelu z animacją, więc mam problem z ikoną i kartą informacyjną ale jakoś dam sobie radę
    Dałem też regimentom muszkieterskim brak możliwości przemieszczania się biegiem. Wiem, że musztra XVIII wieczna zakładała marsz we wszystkich okolicznościach ale nie mam pojęcia jak było z tym w wieku XVII.
    Na obrazku salwa nowego oddziału spieszonych dragonów.
    Bardzo dobry i słuszny pomysł. Dokładnie to samo robię teraz w OiM2, tzn Dragonia będzie piechotą (ale na mapie strategicznej z pkt ruchu jak konnica).
    Co do ognia całym oddziałem, to wynika to za pewne z tego, że nadal zachowuje się jak "strzelcza konnica", która strzelała w grze (o ile mnie pamięć nie myli) całym oddziałem naraz. Przy okazji bardzo mi się podoba Wasz projekt i nie mogę się doczekać premiery !

  8. #318
    Stolnik Awatar ordenus22
    Dołączył
    Aug 2009
    Postów
    831
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    60
    Otrzymał 42 podziękowań w 23 postach
    goro496, co do postaci historycznych to jest ich cała masa, każda frakcja na starcie ma w zasadzie same postacie historyczne tj. Kondeusz Wielki, john Churchill, Chowański, Szeremietiew, Trubecki, Dołgoruki, Czerkaski, Tuhaj bej, Zasławski-Ostrogski, Wiśniowiecki, Radziwiłłowie, Sapieha itd itd, nie mówiąc o władcach. Sposób ukazania postaci jest bardzo podobna do moda Bellum Crucis gdzie jest podane z jakiego rodu pochodzi dana postać itp.

  9. #319
    Cześnik Awatar goro496
    Dołączył
    Feb 2014
    Postów
    258
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    26
    Otrzymał 91 podziękowań w 40 postach
    Bardzo przepraszam, nie wiedziałem, że mod OiM jest w dalszym ciągu kontynuowany, w takim razie moje ostatnie pytanie przepada.

  10. #320
    Cześnik Awatar goro496
    Dołączył
    Feb 2014
    Postów
    258
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    26
    Otrzymał 91 podziękowań w 40 postach
    Cytat Zamieszczone przez ordenus22 Zobacz posta
    goro496, co do postaci historycznych to jest ich cała masa, każda frakcja na starcie ma w zasadzie same postacie historyczne tj. Kondeusz Wielki, john Churchill, Chowański, Szeremietiew, Trubecki, Dołgoruki, Czerkaski, Tuhaj bej, Zasławski-Ostrogski, Wiśniowiecki, Radziwiłłowie, Sapieha itd itd, nie mówiąc o władcach. Sposób ukazania postaci jest bardzo podobna do moda Bellum Crucis gdzie jest podane z jakiego rodu pochodzi dana postać itp.
    Chodziło mi raczej o to, czy w przyszłości będzie można zobaczyć postacie historyczne, nie na starcie tylko później, np. dorastanie Korybuta Wiśniowieckiego itp.

Strona 32 z 176 PierwszyPierwszy ... 2230313233344282132 ... OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. Falcom Total War 3 : The Total Conquest
    By in forum Mody wszelakie
    Odpowiedzi: 81
    Ostatni post / autor: 02-01-2020, 13:39
  2. [Recenzje modów] Sicilia Total War (mod do Rome: Total War)
    By Arroyo in forum Archiwalne wiadomości
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 29-03-2014, 12:38
  3. Napoleon total war vs Empire total war
    By vinett in forum Napoleon: Total War
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 18-08-2011, 07:38

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •