Strona 42 z 176 PierwszyPierwszy ... 3240414243445292142 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 411 do 420 z 1753

Wątek: Potop Total War

  1. #411
    Podkomorzy Awatar Wonsz
    Dołączył
    Jul 2012
    Lokalizacja
    Kattegat
    Postów
    1 718
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    237
    Otrzymał 88 podziękowań w 64 postach
    Tak, ale jest to wczesna beta ,która jeszcze nawet nie ma własnej bitwy i muzyki.
    "Liczko ma gładkie i mowę kwiecistą
    Czarci ten pomiot z naturą nieczystą
    Życzenia Twe spełni zawsze z ochotą
    Da Ci brylanty i srebro i złoto
    Lecz kiedy przyjdzie odebrać swe długi
    Skończą się śmiechy, serdeczność, przysługi
    W pęta Cię weźmie zabierze bogactwo
    Byś cierpiał katusze, aż gwiazdy zgasną"


  2. #412
    sadam86
    Gość
    J.Skrzetuski
    wstrzymaj się trochę i poczekaj na nową bardziej dopracowaną wersję

  3. #413
    Chłop
    Dołączył
    May 2014
    Postów
    8
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    2
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    A tak na kiedy jest planowana pelna wersja Bo sie nie mogę doczekać :-)

  4. #414
    Łowczy
    Dołączył
    Dec 2011
    Postów
    104
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 2 podziękowań w 1 poście
    Była planowana na po świętach ale teraz pracy dużo i nie udało się a co gorsza niezbyt sporo idzie. Jak raz dziennie na godzinkę się przysiądę to wszystko a skrypty wymagają ogromnie wiele czasu.

  5. #415
    Chłop
    Dołączył
    May 2014
    Postów
    8
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    2
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Dobra dzięki

  6. #416
    Chłop
    Dołączył
    May 2014
    Postów
    8
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    2
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    A tak około za ile będzie?

  7. #417
    Chłop
    Dołączył
    Mar 2014
    Postów
    5
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Ja też niecierpliwie oczekuje tego moda. Nie znam się na modowaniu ale gdyby trzeba było konsultacji historycznej to chętnie służę pomocą.

  8. #418
    Podkomorzy Awatar Wonsz
    Dołączył
    Jul 2012
    Lokalizacja
    Kattegat
    Postów
    1 718
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    237
    Otrzymał 88 podziękowań w 64 postach
    Ja bym nie poganiał twórców będzie jak będzie, wolę ,żeby wyszedł późno ale został takim hitem jak Bellum Crucis niż na szybko i niestarannie i potem wydawać setki patchy na zabugowanego gniota
    "Liczko ma gładkie i mowę kwiecistą
    Czarci ten pomiot z naturą nieczystą
    Życzenia Twe spełni zawsze z ochotą
    Da Ci brylanty i srebro i złoto
    Lecz kiedy przyjdzie odebrać swe długi
    Skończą się śmiechy, serdeczność, przysługi
    W pęta Cię weźmie zabierze bogactwo
    Byś cierpiał katusze, aż gwiazdy zgasną"


  9. #419
    Łowczy
    Dołączył
    Dec 2011
    Postów
    104
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 2 podziękowań w 1 poście
    Standardowo - im dalej w las, tym więcej drzew Wczoraj miałem trochę czasu, więc eksperymentowałem ze skryptem wykrywającym agresję i powołującym pospolite ruszenie. Jednak z uwagi na ogromną ilość kodu, jaką trzeba by wygenerować (200 prowincji x 30 frakcji), chyba ograniczę się tylko do generowania pospolitaków tylko w przypadku rozpoczęcia oblężenia stolicy regionu. Wtedy można ograniczyć generowanie pospolityków tylko do najważniejszych prowincji (członków zespżołu proszę o propozycje dotyczące prowincji, które należy objąć systemem pospolitego ruszenia). Myślałem też o generowaniu pospolitaków w przypadku rozpoczęcia wojny, ale w medievalu wojny toczą się nieustannie przez całą grę, więc chyba rozwiązanie nr 2 będzie najlepsze
    Poza tym mam problem z grenadierami i artylerią europejską zarówno wczesnego jak i późniego okresu. Po pierwsze nie wiem jak ich "ubrać" (poza RON - tu mundury mają być zielone z niebieskimi wyłogami) A po drugie wychodzi mi na to, że każda frakcja ma innych grenadierów, co wymusza zrobienie dużej ilości modeli. Wczoraj zrobiłem modele i tekstury dla Szwedów i Moskwy i zacząłem prace nad modelem dla RON (okres saski) - a jak widzę, to można wykorzystać ten sam dla Prusaków i Sasów.

  10. #420
    sadam86
    Gość
    Ja do artylerii nie mam żadnych materiałów, może ktoś inny coś zasugeruje. A co do skryptu pospolitego ruszenia nie wiem czy to wykonalne, ale może zrobić coś takiego że pospolitaków gra będzie generować gdy nasza fakcja będzie toczyć boje na 3 i więcej frontach.

Strona 42 z 176 PierwszyPierwszy ... 3240414243445292142 ... OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. Falcom Total War 3 : The Total Conquest
    By in forum Mody wszelakie
    Odpowiedzi: 81
    Ostatni post / autor: 02-01-2020, 13:39
  2. [Recenzje modów] Sicilia Total War (mod do Rome: Total War)
    By Arroyo in forum Archiwalne wiadomości
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 29-03-2014, 12:38
  3. Napoleon total war vs Empire total war
    By vinett in forum Napoleon: Total War
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 18-08-2011, 07:38

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •