Strona 12 z 28 PierwszyPierwszy ... 2101112131422 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 111 do 120 z 278

Wątek: Imperial Destroyer

  1. #111
    marengo
    Gość
    Z DME to jest akurat dziwna sprawa, jakby zależna od pobrania czy też instalacji. Jeżeli wszystko pójdzie dobrze, mod jest stabilny. Kiedy grałem na nim kampanię w kwietniu, tym razem według warunków zwycięstwa, tylko raz zdarzyło się że gra wyłączyła się. Nie dostałem żadnego komunikatu, nie znalazłem pliku mdmp crash w folderze gry, więc to mógł być błąd systemu.

  2. #112
    Podkomorzy Awatar Wonsz
    Dołączył
    Jul 2012
    Lokalizacja
    Kattegat
    Postów
    1 718
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    237
    Otrzymał 88 podziękowań w 64 postach
    Czy wrzuci ktoś text z Imperial Destroyer 3.6? Linki padły i nie ma jak pobrać
    Ostatnio edytowane przez Wonsz ; 22-05-2014 o 19:42
    "Liczko ma gładkie i mowę kwiecistą
    Czarci ten pomiot z naturą nieczystą
    Życzenia Twe spełni zawsze z ochotą
    Da Ci brylanty i srebro i złoto
    Lecz kiedy przyjdzie odebrać swe długi
    Skończą się śmiechy, serdeczność, przysługi
    W pęta Cię weźmie zabierze bogactwo
    Byś cierpiał katusze, aż gwiazdy zgasną"


  3. #113
    Chłop
    Dołączył
    May 2014
    Postów
    5
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Witam, mod jest wspaniały i tchnął w grę drugie życie co ma niebagatelne znaczenie biorąc pod uwagę jak wielkim bublem okazał się Rome II Total War, mam pytanie - zrobiłem zestaw własnych flag dla frakcji ponieważ te w IDP wydawały mi się strasznie niedbale wykonane, jak mógłbym je zaimplementować do gry? Z góry dzięki za odpowiedź!

  4. #114
    marengo
    Gość
    Cytat Zamieszczone przez designinho Zobacz posta
    Witam, mod jest wspaniały i tchnął w grę drugie życie co ma niebagatelne znaczenie biorąc pod uwagę jak wielkim bublem okazał się Rome II Total War, mam pytanie - zrobiłem zestaw własnych flag dla frakcji ponieważ te w IDP wydawały mi się strasznie niedbale wykonane, jak mógłbym je zaimplementować do gry? Z góry dzięki za odpowiedź!
    http://www.twcenter.net/forums/showt...lags-COMPLETED

  5. #115
    Chłop
    Dołączył
    May 2014
    Postów
    5
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Ten temat dotyczy głównie procesu tworzenia nowej flagi a to mam już za sobą - nie wiem natomiast jak umieścić je w grze tak abym mógł grać nimi w IDP...

  6. #116
    marengo
    Gość
    Temat przejrzałem pobieżnie, ale są tam opisane rzeczy o które pytasz, na przykład post nr 30 powinien cię zainteresować. W dużym skrócie, musisz przygotować przy pomocy PFM własny plik pack ze stworzonymi przez siebie flagami i zapisać go w formacie movie, tak aby był wgrywany automatycznie, bez użycia user.script.

    http://www.twcenter.net/forums/showt...p-%28Part-1%29

    W powyższym linku, masz na przykładzie tworzenia jednostek napisane jak stworzyć własny mod, co właśnie robisz.

  7. #117
    Chłop
    Dołączył
    May 2014
    Postów
    5
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Mam jeszcze jedno małe pytanie - gdzie mogę znaleźć listę wszystkich frakcji jakimi dysponujemy w IDP?

  8. #118
    Podkomorzy Awatar Wonsz
    Dołączył
    Jul 2012
    Lokalizacja
    Kattegat
    Postów
    1 718
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    237
    Otrzymał 88 podziękowań w 64 postach
    Czy jest szansa na usunięcie tej dziwnej sytuacji początkowej RP? (wojna domowa)
    "Liczko ma gładkie i mowę kwiecistą
    Czarci ten pomiot z naturą nieczystą
    Życzenia Twe spełni zawsze z ochotą
    Da Ci brylanty i srebro i złoto
    Lecz kiedy przyjdzie odebrać swe długi
    Skończą się śmiechy, serdeczność, przysługi
    W pęta Cię weźmie zabierze bogactwo
    Byś cierpiał katusze, aż gwiazdy zgasną"


  9. #119
    Chłop
    Dołączył
    May 2014
    Postów
    5
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Ok połowicznie sobie poradziłem - udało mi się tak podmienić pliki w Pack File Manager, że w oknie wyboru frakcji mam już swoją własną jednak ta "powiewająca" na mapie wielkiej kampanii pozostała nietknięta. Gdzie znajdują się pliki odpowiadające za zmianę "powiewającej" flagi na mapie kampanii?

  10. #120
    marengo
    Gość
    EliminatorT: Lvcas pytał o podobną sprawę na twcenter i LordSith odpowiedział mu, że to gra i nie wszystko może/musi być historyczne i nawet jeżeli dana konfederacja wystąpiła w naszej historii później niż w grze, to i tak de facto zaistniała. Mod jest stale rozwijany więc wszystko możliwe. Jako ciekawostkę dodam, że jeden stwórców Imperial Splendour - wangrin, zapytany o możliwość połączenia swojego moda z Colonialism1600, odpowiedział że w bardzo odległej przyszłości jest to możliwe i wtedy otrzymamy mega mod obejmujący dwa wieki nowożytnej historii.

    designinho: Nigdy nie modowałem i nie mam zamiaru, jestem na to za leniwy. Wskazałem Ci odpowiednie linki, poszukaj w dziale ogólnym Workshop'u dla Empire. Skoro znasz angielski, to zapytaj o to na twcenter, być może właśnie wangrina. Albo jeszcze lepiej, napisz PW do Salvo na naszym forum. On modował Empire, może wszystkiego nie zapomniał

Strona 12 z 28 PierwszyPierwszy ... 2101112131422 ... OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. Polish Regiments Unit Pack v.1.1 for IMPERIAL DESTROYER
    By lvcas in forum Mody uzupełniające
    Odpowiedzi: 436
    Ostatni post / autor: 30-05-2020, 22:44
  2. Imperial Destroyer project v2.7 - problem
    By preussen6 in forum Empire
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 18-07-2013, 16:35
  3. Imperial Destroyer AI MOD
    By Salvo in forum Mody uzupełniające
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 19-01-2013, 11:57

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •