Strona 113 z 132 PierwszyPierwszy ... 1363103111112113114115123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 121 do 1 130 z 1312

Wątek: Patche - temat zbiorczy

  1. #1121
    Pan Koala Awatar Shay Ruan
    Dołączył
    Dec 2012
    Lokalizacja
    Afryka, pierwsze drzewo z prawej
    Postów
    1 666
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    189
    Otrzymał 126 podziękowań w 91 postach
    Ja pobrałem i mówię tylko "o żesz w morde, w końcu im sie udało". Na szybko relacja z oblężenia. Ai posiadało 2 jednostki onagerów, 3 drabiny i chyba 3 wieże. NA samym początku onagerami zniszczyli moje wieże strzelnicze równocześnie podsuwając drabiny i wieże pod mury. Ai zostawiło sobie w odwodach 6 jednostek chyba. Odparłem pierwszą falę i jakie było moje zdziwienie gdy odwody ai rzuciły się do drabin i wież <lol> Zdobyli mury i to bez palenia bramy. Żadna jednostka ai nie ruszyła do palenia bramy, nie widziałem pochodni. Oczywiście są pewne problemy, np. ze 2 jednostki ai nie mogły się zdecydować, którą drabinę wybrać. Oczywiście to jest z bitwy tak na szybko przeprowadzonej.

    "Nie jest umarłym ten, który spoczywa wiekami, nawet śmierć może umrzeć wraz z dziwnymi eonami"


  2. #1122
    Szambelan Awatar K A M 2150
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Gdańsk
    Postów
    2 061
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    12
    Otrzymał 52 podziękowań w 45 postach
    Cytat Zamieszczone przez marengo Zobacz posta
    To wielka tajemnica, której rąbek został jednakże uchylony. Team przygotowujący je składa się z Radious'a, ChampLoo, Wolfman'a i DramaBelli. Ten skład gwarantuje wysoką jakość wykonania nowych jednostek, wystarczy wpisać ich nicki w Warsztacie aby przekonać się w jakich projektach brali udział. Podobno luka jaką mają one wypełnić, była do tej pory ignorowana przez większość twórców modyfikacji.
    Trochę się tego boję, bo chociaż produktów tych panów używałem i oceniam je bardzo dobrze, to wszyscy powyższy zajmują się jednostkami fantasy, zwłaszcza ChampLoo i Wolfman, którzy wydają nieśmiertelnych bohaterów i inne przepakowane fantastyczne jednostki Myrmidonów i innych

    Też już spotkałem się z opiniami, że AI w oblężeniach jest poprawione

  3. #1123
    Pampa
    Gość
    Uuu czyżby oblężenia nie były już tylko formalnością i można będzie sobie spokojnie pograć a nie zanudzić się na śmierć

  4. #1124
    Szambelan Awatar Gajusz Mariusz
    Dołączył
    Dec 2013
    Lokalizacja
    Łódź
    Postów
    4 864
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 067
    Otrzymał 1 057 podziękowań w 710 postach
    Ile to już razy były nadzieje związane z tymi oblężeniami... Cóż, nic nie pozostaje mi tylko cierpliwie poczekać (i tak ostatnio nie tykam gier). Pozdrawiam!

    "Będziemy walczyć na plażach, na polach, na ulicach. Będziemy walczyć na wzgórzach. Nigdy się nie poddamy!!!" Winston Churchill
    "Godna śmierć wystarczy za nagrodę."
    "Spartanie nie pytają ilu, tylko gdzie?" Agis II



  5. #1125
    marengo
    Gość
    Cytat Zamieszczone przez K A M 2150 Zobacz posta
    Trochę się tego boję, bo chociaż produktów tych panów używałem i oceniam je bardzo dobrze, to wszyscy powyższy zajmują się jednostkami fantasy, zwłaszcza ChampLoo i Wolfman, którzy wydają nieśmiertelnych bohaterów i inne przepakowane fantastyczne jednostki Myrmidonów i innych

    Też już spotkałem się z opiniami, że AI w oblężeniach jest poprawione
    Kam, zadziwiasz nie totalnie, Ty obawiasz się o historyczność Radious Total War, który znany jest ze swojego stylu modowania?

    PS. Nowa wersja Radious TW jest już dostępna

    Kolejne PS. Dobre opinie na temat solidności ostatniej łatki utrzymują się na powierzchni, nie ulegając tym razem fali krytyki.

    http://www.twcenter.net/forums/showt...-14-Beta-Notes

  6. #1126
    Szambelan Awatar K A M 2150
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Gdańsk
    Postów
    2 061
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    12
    Otrzymał 52 podziękowań w 45 postach
    Pisałeś, że zajmą się obszarem jeszcze nie zagospodarowanym, więc jeżeli Ci panowie biorą w tym udział to spodziewam się DLC o superbohaterach, w końcu na dniach wychodzi do kin nowy Herkules ; D A tak na serio, to nieważne jakie to będą jednostki, z ich udziałem na bank będą świetnie wyglądać Zresztą obecne zdjęcie w tle fejbukowego profilu totalwar.org.pl zawiera właśnie mojego screena z Myrmidonami chyba od Wolfmana

  7. #1127
    Pan Koala Awatar Shay Ruan
    Dołączył
    Dec 2012
    Lokalizacja
    Afryka, pierwsze drzewo z prawej
    Postów
    1 666
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    189
    Otrzymał 126 podziękowań w 91 postach
    Nikt mi chyba nie ufa w kwestii zalet tej łatki.

    "Nie jest umarłym ten, który spoczywa wiekami, nawet śmierć może umrzeć wraz z dziwnymi eonami"


  8. #1128
    marengo
    Gość
    Cytat Zamieszczone przez Shay Ruan Zobacz posta
    Nikt mi chyba nie ufa w kwestii zalet tej łatki.
    Nie jest łatwo odzyskać zawiedzioną miłość. Piszę oczywiście o relacji na linii fani serii - CA

  9. #1129
    Szambelan Awatar Gajusz Mariusz
    Dołączył
    Dec 2013
    Lokalizacja
    Łódź
    Postów
    4 864
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 067
    Otrzymał 1 057 podziękowań w 710 postach
    Cytat Zamieszczone przez marengo Zobacz posta
    Nie jest łatwo odzyskać zawiedzioną miłość. Piszę oczywiście o relacji na linii fani serii - CA
    Podpisuję się pod tym stwierdzeniem. A Shay o tym doskonale wie!

    "Będziemy walczyć na plażach, na polach, na ulicach. Będziemy walczyć na wzgórzach. Nigdy się nie poddamy!!!" Winston Churchill
    "Godna śmierć wystarczy za nagrodę."
    "Spartanie nie pytają ilu, tylko gdzie?" Agis II



  10. #1130
    marengo
    Gość
    Relacja na żywo z TWC.

    Z tą łatka jest ciekawa historia. Kiedy dać AI dużo sprzętu w bitwie gracza, to wtedy zachowuje się w miarę racjonalnie. Pytanie, jak będzie to wyglądać na mapie kampanii, kiedy armia AI będzie jej własną kompozycją i czy rzeczywiście będzie czekać ona na powiększenie tego arsenału przedłużając oblężenie?

    Inna sprawa. AI atakuje miasto dwiema armiami. Jedna posiada machiny oblężnicze, druga wchodzi do bitwy bez nich i z innej krawędzi mapy. Pierwsza armia atakuje mury za pomocą drabin, tarana i wież, druga armia śpieszy jej z pomocą. Na miejsce walk najszybciej przybywa konna jednostka generalska. Pytanie za 1000 zł, jakie działania podejmuje?

    Spoiler: 
    Bierze pochodnie i podpala bramę



Strona 113 z 132 PierwszyPierwszy ... 1363103111112113114115123 ... OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. CTD - temat zbiorczy
    By amirkhattab in forum Castra Romana (Rome: TW, BI - pomoc techniczna)
    Odpowiedzi: 110
    Ostatni post / autor: 12-12-2016, 12:11
  2. [ROZWIĄZANE] Patch 1.2 - temat zbiorczy
    By Belfalast in forum Podzamcze (MTW II, Kingdoms - pomoc techniczna)
    Odpowiedzi: 65
    Ostatni post / autor: 02-12-2013, 20:23
  3. [ROZWIĄZANE] Patch 1.05 - temat zbiorczy
    By Seban in forum Podzamcze (MTW II, Kingdoms - pomoc techniczna)
    Odpowiedzi: 37
    Ostatni post / autor: 17-09-2010, 17:09
  4. Vancouver 2010 - temat zbiorczy
    By Pinotchet in forum Archiwum Tawerny
    Odpowiedzi: 87
    Ostatni post / autor: 28-02-2010, 11:17
  5. Patche - temat zbiorczy
    By Umbrecht in forum Magistratum (Rome II - pomoc techniczna)
    Odpowiedzi: 147
    Ostatni post / autor: 01-01-1970, 01:00

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •