Strona 117 z 132 PierwszyPierwszy ... 1767107115116117118119127 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 161 do 1 170 z 1317

Wątek: Dyskusja ogólna i download

  1. #1161
    marengo
    Gość
    Cytat Zamieszczone przez Be6he6mo6th Zobacz posta

    jednakże gdy pobierałem jego wstawkę 5 godzin to nie dało się odtworzyć pliku, więc pobrałem ręcznie z oryginalnej strony 6 części. Zainstalowałem wersje 6.3, odpaliłem grę, ruszyłem się jedną turę, save wyszedłem z gry, zainstalowałem 6.4, zainstalowałem spolszczenie z tego tematu: http://forum.totalwar.org.pl/showthr...szczenie-v0-85 i fajno wszystko łazi jak, do tej pory. Jednakże dodam, że nie instalowałem i nie bawiłem się tymi: bugfixami wstawionymi kilka postów wcześniej. Czy myślicie, że może być to wina właśnie tego, że ich nie poinstalowałem?
    Link który podałem prowadzi do mediafire, a to jeden z najszybszych serwerów do pobierania plików. Archiwum zostało spakowane w formacie .zip, więc najlepszy byłby 7Zip lub WinZip do rozpakowania.

    Bugfixy są obowiązkowe. Na mnie się nie patrz, ja rzadko grywam w mody które polecam (trochę się tego nazbierało). W ostatnich trzech tygodniach po zakupie Mount&Blade Warband trzaskałem mody do niego.

  2. #1162
    Wojski
    Dołączył
    Feb 2013
    Lokalizacja
    Białystok
    Postów
    55
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    2
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Cytat Zamieszczone przez marengo Zobacz posta
    Link który podałem prowadzi do mediafire, a to jeden z najszybszych serwerów do pobierania plików. Archiwum zostało spakowane w formacie .zip, więc najlepszy byłby 7Zip lub WinZip do rozpakowania.

    Bugfixy są obowiązkowe. Na mnie się nie patrz, ja rzadko grywam w mody które polecam (trochę się tego nazbierało). W ostatnich trzech tygodniach po zakupie Mount&Blade Warband trzaskałem mody do niego.
    Tia, ale ściągałem 5 h, a na oryginalnej stronie wziąłem też z mediafire tylko że 6 plików oddzielnie i ściągneło w godzinę, a poza tym po ściągnięciu twojego kloca nie odpalał, ani z winzipa ani 7zipa, musiałeś coś chyba skaszanić, albo ja czegoś nie wiem, nie ważne. To dobra ja poinstaluje te bugfixy i zobaczymy dalej. Dzięki za pomoc!

    edytowane 19:13
    HMMM, dalej ten bug jest z Rzymem, zrobiłem tak: ściągnełem te bugfixy rospakowałem na pulpicie i zamieściłem ten folder "data" i "preferences" w folderze ss3 nadpisałem pliki, następnie ściągnąłem tamte kolejne pliki 3 o nazwie settlement i skopiowałem je do folderu medival II/mods i następnie rozpakowałem 7zipem "wypakuj tutaj" plik "settlement fixex by... 001", nadpisałem pliki, odpalam grę i jest zmiana, dopisek w tytule "bugifx 1.2 ", ale odpalam ostatniego sejwa, i dalej ten bug z najeżdżaniem na Rzym kursorem, coś skaszaniłem przy instalacji? Czy może jakiś inny pomysł?


    Edytowane 19:26
    Bugfix mi skaszanił grę, teraz gdy podczas autosave odpalałem koniec swojej tury 3x pod rzad mi się zwiesiło podczas trwania tury AI. A teraz nie mogę 3 x pod rząd załadować nawet autosejwa, i podczas ładowania wyskakuje, co jest grane ?

    Edytowane 20:01
    Okazuje się, że mogę wcześniejszego swojego sejwa szkocją odpalić ( około 10 tur w plecy ), i działa normalnie, jeszcze sprawdzałem nową grę i też można odpalać. Oprócz tego to ten bugfix troche mi przemielił spolszczenie i i tak było go mało to jeszcze wziął i go rozwalił zupełnie, to jeszcze raz zmienił plik w folderze data "text" na ten z spolszczenia, mam nadzieje, że to nic nie spieprzy, jak coś to mam kopię folderu po instalacji bug fixa, jakbyście powiedzieli że to był srogi błąd.
    DALEJ w tym sejwie najeżdżam kursorem na watykan i dalej ten sam bug.
    To ja może odpuszczę tą szkocję i czymś innym pogram, do tego czasu kiedy ktoś mi odpowie na moje lamenty i błagania o halpa .

    Edytowane 20;13
    Ale motyw! Gdy odpaliłem nową kampanię i wybrałem załóżmy Anglię, i dalej START to mi cofneło jakbym wziął BACK, powtórzyłem z 3 innym frakcjami i to samo tak jakby nie było już start tylko back albo back, ale paradoks . Wgrałem z powrotem tamten folder, który zmieniłem dla tłumaczenia i już mi odpala, dobra gram dalej.
    Ostatnio edytowane przez Be6he6mo6th ; 01-08-2014 o 19:15 Powód: bo tak

  3. #1163
    marengo
    Gość
    Fajnie, że działa. Tylko czy po wgraniu bugfixa odpaliłeś launcher SS i odznaczyłeś wszystkie opcje poza domyślnym AI uruchamiając grę? Bez tego zmiany nie zostaną wprowadzone, a nie widzę tego w Twoim opisie.

    Co do mediafire, to przecież nie jest mój upload. Ja podałem link do niego z którego skorzystałem, szybko pobierając archiwum i rozpakowując je bezproblemowo.

  4. #1164
    Wojski
    Dołączył
    Feb 2013
    Lokalizacja
    Białystok
    Postów
    55
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    2
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Fajnie, że działa
    Póki co gram Anglią 19 tura, nie ma żadnych bugów

    BTW: NIE MA JUŻ BUGA Z WATYKANEM JAK NAJEŻDŻAM KURSOREM NA MIASTO!

    Tylko czy po wgraniu bugfixa odpaliłeś launcher SS i odznaczyłeś wszystkie opcje poza domyślnym AI uruchamiając grę?
    No właśnie się podczas instalek zapomniałem i nie zrobiłem tego, nie odznaczyłem opcji, czy to znaczy że wszystko na marne i muszę odinstalować całą grę? Czy jest inne rozwiązanie? Może będzie w porządku teraz jak nową kampanie zacząłem ?

    Co do mediafire, to przecież nie jest mój upload. Ja podałem link do niego z którego skorzystałem, szybko pobierając archiwum i rozpakowując je bezproblemowo.
    Aha, no to ja pewnie jakiś jestem ograniczony komputerowo, dla mnie po prostu nie odpalało pliku .zip

    Pytanko: Czy mógłby mi ktoś objaśnić do czego służą te wszystkie sub-mody, albo wysłać linka gdzie jest to szerzej opisane? Ponieważ mój angielski który jest na poziomie B1 chyba nie ogarnia takiego skomplikowanego słownictwa wmieszanego w tematyczne słownictwo z gry. Mówiąc jaśniej, chciałbym, aby ktoś mi to wytłumaczył w stylu "Pernament watchtowers" - " a no tzn że masz wszystko odkryte i nie ma "mgły wojny" na twoim zdobytym terytorium. "

    Z GÓRY DZIĘKI ZA POMOC !

  5. #1165
    marengo
    Gość
    No niestety, chodziło o to aby gra załadowała się za pierwszym razem ze zmianami/poprawkami wprowadzonymi dla czystego SS 6.4, a tak nie dzieje się kiedy włączysz w launcherze dodatkowe submody. Z modami do Medieval 2 trzeba obchodzić się jak z jajkiem, stąd te wszystkie zabiegi dotyczące wyłączenia UAC czy też uruchamiania jako administrator. Ja bym wszystko przeinstalował.

    Opis submodów musiałbym sprawdzić. To o czym piszesz, to dosłownie "stałe wieże strażnicze" dookoła których nie ma mgły wojny.

  6. #1166
    Wojski
    Dołączył
    Feb 2013
    Lokalizacja
    Białystok
    Postów
    55
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    2
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    No niestety, chodziło o to aby gra załadowała się za pierwszym razem ze zmianami/poprawkami wprowadzonymi dla czystego SS 6.4, a tak nie dzieje się kiedy włączysz w launcherze dodatkowe submody. Z modami do Medieval 2 trzeba obchodzić się jak z jajkiem, stąd te wszystkie zabiegi dotyczące wyłączenia UAC czy też uruchamiania jako administrator. Ja bym wszystko przeinstalował.
    Póki co 0 błędów

    Opis submodów musiałbym sprawdzić. To o czym piszesz, to dosłownie "stałe wieże strażnicze" dookoła których nie ma mgły wojny.
    No to właśnie, chodziło mi o przykład, ja to wiem bo to było najprostsze, tylko dałem przykład jak resztę prosiłbym wytłumaczyć dla mnie jak dla debila Bo nie bardzo tam czaje ocb

  7. #1167
    Wojski
    Dołączył
    Feb 2013
    Lokalizacja
    Białystok
    Postów
    55
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    2
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Cytat Zamieszczone przez marengo Zobacz posta
    Przykro mi, ale ja już na tym forum nikomu nie pomogę w jakiejkolwiek sprawie. Wybrałem się tutaj niczym na przechadzkę do lasu, odetchnąć od rzeczywistości. Niestety muszę opuścić to miejsce, ponieważ pojawiła się plaga wilków szarpiących mnie coraz bardziej, a myśliwy pilnujący lasu postanowił strzelać na oślep do wszystkiego co się rusza.

    Pozdrawiam
    Tak czy inaczej, dziękówa za pomoc i czas!

  8. #1168
    Łowczy
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    115
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    4
    Otrzymał 18 podziękowań w 14 postach
    Ze swojej strony mogę polecić grę z submodem Historical Improvement Project. Wcześniej grałem sporo w Bellum Crucis i SS jest miłą odmianą. Nie ma co prawda takiej ilości fajnych skryptów jak Bellum (np. floty kupieckie) ale mam wrażenie że jest wolniejszy a przez to bardziej strategiczny. Jednostki na polu bitwy poruszają się zdecydowanie wolniej, koszty utrzymania tych najbardziej elitarnych jednostek są tutaj dużo wyższe niż w Bellum, pozostawiono możliwość konwersji miast w zamki i odwrotnie, same miasta rozbudowują się zdecydowanie wolniej, rekrutacja niektórych jednostek też trwa kilka tur. Innymi słowy Stainless Steel z modem HIP różni się od Bellum Crusis w podobny sposób jak Europa Barbarorum od Roma Surrectum.

  9. #1169
    Wojski
    Dołączył
    Feb 2013
    Lokalizacja
    Białystok
    Postów
    55
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    2
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Ale co ma piernik do wiatraka? To przecież temat o modzie SS, a nawet do niego nie porównujesz tylko do bellum crucis, to skoro zachęcasz to chociaż porównaj do SS, skoro już w tym temacie piszesz.

  10. #1170
    Szambelan Awatar Araven
    Dołączył
    Jan 2011
    Postów
    11 948
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    401
    Otrzymał 277 podziękowań w 235 postach
    Przecież Rzymianin zachęca do gry w SS z w/w submodem.
    Starał się też wykazać różnice między SS a Bellum Crucis.

Strona 117 z 132 PierwszyPierwszy ... 1767107115116117118119127 ... OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. Dyskusja ogólna
    By Pop517 in forum World of Tanks
    Odpowiedzi: 689
    Ostatni post / autor: 17-07-2023, 21:38
  2. Odpowiedzi: 856
    Ostatni post / autor: 09-01-2022, 20:57
  3. Dyskusja ogólna wersja 1.5
    By Herod in forum Call of Warhammer / Rage of Dark Gods: Battle for the Empire
    Odpowiedzi: 2256
    Ostatni post / autor: 01-09-2017, 14:25
  4. Dyskusja ogólna
    By buger13 in forum RTR VII
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post / autor: 13-04-2016, 16:51
  5. Dyskusja ogólna
    By buger13 in forum Invasio Barbarorvm
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 08-04-2013, 17:09

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •