Sprawdziłem ten patch i nie zauważyłem zacinania się jednostek przy oblężeniach. Czyżby problem został rozwiązany? Niezauważyłem aby mi się coś pobrało nowego do tego patcha więc sam nie wiem...
Sprawdziłem ten patch i nie zauważyłem zacinania się jednostek przy oblężeniach. Czyżby problem został rozwiązany? Niezauważyłem aby mi się coś pobrało nowego do tego patcha więc sam nie wiem...
"Nie jest umarłym ten, który spoczywa wiekami, nawet śmierć może umrzeć wraz z dziwnymi eonami"
Będąc w pracy widziałem niepokojące sygnały z tego tematu o zapisanych kampaniach po zassaniu 14 patcha. Po przyjeździe w wolnej chwili otworzyłem wszystkie moje niedokończone (każda inną nacją) pozostawione na różnych etapach podboju i zaczęte na różnych patchach. Wszystkie się ładnie otworzyły, być może trochę dłużej się wczytywały, ale może to tylko wrażenie. Dodam (jeżeli to ma znaczenie) że nie mam żadnego moda.
"Będziemy walczyć na plażach, na polach, na ulicach. Będziemy walczyć na wzgórzach. Nigdy się nie poddamy!!!" Winston Churchill
"Godna śmierć wystarczy za nagrodę."
"Spartanie nie pytają ilu, tylko gdzie?" Agis II
Nic się nie pobrało, ponieważ nic się nie zmieniło od czasu wypuszczenia wersji beta, co zostało potwierdzone przez Joey'a z CA. Ktoś na TWC zapytał o zapisy gry i Joey odpowiedział mu, że aby w pełni korzystać z dobrodziejstw nowej łatki należy zacząć kampanię od początku, wtedy bowiem AI będzie lepiej dobierać, wytwarzać sprzęt oblężniczy.
Mi na szczęście kampania Getae nie przepadła
Za to na bitwach w polu zaczęło mi tak jak by ciąć, ale może być to spowodowane skalą starć i słabością leciwej maszyny. A i w pierwszym oblężeniu też jednostki się lagowały (zacinały), sam nie wiem jak o opisać. W każdym razie coś było nie tak, skoro cokolwiek dostrzegłem, a spostrzegawczość nie należy do moich atutów.
Śmierć to Twoje przeznaczenie.
A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.
KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.
Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.
Już nie da się przeczekać flotą bitwy podczas obrony wioski z portem i wygrać po upływie czasuWczoraj straciłem w ten sposób admirała i 2 okręty z balistami, a niedługo pewno i Genua padnie w której tak wygrywałem całkiem sporo obron w HatG.
Spotkałem się wczoraj z informacją od znajomego, że ponoć naprawili kampanię multiplayer. Czy to prawda?
Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
"Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo
@UP
Zależy co masz na myśli. Wszystkich błędów na pewno nie naprawili.
Mam na myśli, czy w końcu nie desynchronizuje się gra (nie pokazuje u jednego zwycięstwa, a u drugiego klęski), czy na mapie kampanii nagle się nie zawiesza gra przy danej frakcji.
Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
"Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo
Po ostatnim patchu w benchmarku fps do 50 klatek i ani jednej powyżej. Wygląda na jakiś limit. Czy ktoś zaobserwował coś podobnego?
Na moim Overwolf pokazuje 30 klatek na sekundę (czyli tyle, ile zwykle) - raczej żadnej różnicy.
Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
"Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo