Strona 119 z 132 PierwszyPierwszy ... 1969109117118119120121129 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 181 do 1 190 z 1312

Wątek: Patche - temat zbiorczy

  1. #1181
    Pampa
    Gość
    A mi wrócił problem który był kilka patchy do tyłu. Otóż znowu mam klatkowanie animacji podczas oblężeń... a kamera działa normalnie, w poprzednim patchu też wszystko było fajnie. Da się jakoś wrócić do stanu poprzedniego?

    PS Ale muszę przyznać że zmiany są zdecydowanie na plus jeżeli chodzi o miasta itp

  2. #1182
    Chłop
    Dołączył
    Nov 2013
    Postów
    5
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Jeśli chcesz anulować Beta wchodzisz w Biblioteka klikasz prawym na Total War: Rome II wybierasz właściwości-> Beta->Brak

  3. #1183
    Stara Gwardia Awatar Grogmir
    Dołączył
    Aug 2009
    Postów
    1 608
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    36
    Otrzymał 68 podziękowań w 40 postach
    Units with precursor weapons can now fire at will when stationary.

    Ktoś sprawdzał jak to działa, mamy normalny fire at will legionistami?

  4. #1184
    Pampa
    Gość
    Legioniści kiedy stali na murach lub też zauważali wroga to u mnie rzucali pilami Więc to działa tak jak w Rome I. Aczkolwiek lepiej poczekać na wersję finalną.

  5. #1185
    Podstoli Awatar Sanvone
    Dołączył
    Aug 2013
    Postów
    411
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    21
    Otrzymał 55 podziękowań w 26 postach
    Cytat Zamieszczone przez Grogmir
    Ktoś sprawdzał jak to działa, mamy normalny fire at will legionistami?
    Nie tylko legioniści - każda jednostka co rzuca pilum/oszczepem podczas szarży ma taką opcję.

    Patch całkiem fajny. Potestowałem trochę. Nowe budynki nie są jeszcze wbite w Encyklopedie ale cały system został znacznie uproszczony by już każdy tłok wiedział co trzeba budować by podbić dany rodzaj przychodu. Zniknęło trochę świątyń (np. Hermesa) i połączono dobre efekty ale nie wiem czy przypadkiem teraz niemal każda frakcja nie ma identycznego zestawu świątyń (co głównie odróżniało frakcje). Świątynia Ateny wreszcie daje bonus do przychodu z kultury (\o/) a nie jak wcześniej do przemysłu. U Barbarzyńców obcięto ilość budynków rolniczych (Dół z gliną/garncarz jest teraz budynkiem przemysłowym, a chatka mędrca - budynkiem centrum miasta) oraz dano im klimatyczne budynki które najpierw zwiększają ilość slotów do rekrutacji, a dalej można ulepszyć je by dawały albo jakieś bonusy jednostkom albo większy przychód.

    Chyba też obcięto przychód gracza bo grając na szybko Atenami w pierwszych turach niekiedy nie stać mnie było nawet na 1 oddział hoplitów za 700. Zmiana dobra bo zwiększa rolę najtańszych jednostek w utrzymaniu (widzę, wreszcie sens budowania Milicji Hoplickiej). Koniec więc z innymi frakcjami co utrzymują na 1-dnej prowincji x armii ale za to gracz również będzie orał gorzej bez odpowiedniego zainwestowania w gospodarkę. Ale jako, że wszystkie kary do jedzenia i ładu społecznego zostały obniżone, a bonusy dotyczące poszczególnych rodzajów przychodu skupione w pojedynczych budynkach to będzie trzeba być ostatnim idiotom by tego nie ogarnąć. Jednym słowem i ci co lubili obecny system choć bardziej ci co go nie lubili mają powody do zadowolenia. I owca cała i wilk syty. Jedyny minus jaki teoretycznie widzę - wydaje mi się, że teraz frakcje są o wiele bardziej identyczne pod względem gospodarczym do siebie, no i może fakt rozbicia kultury jako przychodu na 2 (nauka i rozrywka) bo może to oznaczać, że przemysł będzie królem opłacalności.

    Walki trwają dłużej co po mojej krótkiej bitwie oznacza, że włócznie IMO jeszcze bardziej cierpią przez bonus przeciwko piechocie mieczników. Falangici zostali najbardziej wydymani na tym patchu bo nie wiem czy coś u nich poprawiono, a nowa zdolność z rzucaniem oszczepów/pilum boli ich najbardziej. Łucznicy zostali zrównani (Kreteńczycy już chyba nie są najlepsi, choć dalej zajmują pierwsze miejsce to jednak teraz - nie sami), dostali większe obrażenia i więcej AP (elitarni łucznicy chyba 9 AP obecnie). Oszczepnicy dostali nerf ogólnych obrażeń (najlepsi oszczepnicy z 45 do 41 pkt) ale za to chyba obecnie zadają więcej AP (12). Małą zmiana w umiejętności szał - nie powoduje już zmęczenia po tym jak wygaśnie. Maczugi dostały nerf jeżeli chodzi o ogólne obrażenia (z 20 do 15) ale teraz zadają 9 AP (nie pamiętam ile zadawały wcześniej). Parę jednostek u German ma teraz wyższy pancerz (Rekruci z Pałkami 40).

    Pozdrawiam

    P.S - Co do systemu politycznego to też nastąpiła homogenizacja. Monarchie są obecnie bardziej podatne na zmiany w Gravitas aniżeli republiki przed beta patchem. Urzędy już nie mają zupełnie innych bonusów tylko akumulują te same bonusy i co parę urzędów dochodzi jakiś nowy. Chyba wszystkie frakcje mają te same bonusy na urzędach (: /). Podstawowe cechy (Strateg, Generał, Wojownik) dają Gravitas więc opłaca się je teraz maksować, zresztą gravitas otrzymujemy także za urzędy). Tak jak wcześniej dobrze prowadząc politykę jedną postacią w ciągu jej życia można było zyskać może 6-9% poparcia tak teraz spokojnie jedną postacią możemy tego poparcia zyskać z 40% jeśli nie więcej. Dodatkowo - wyższy poziom imperium oznacza częstsze eventy polityczne.

    Mój kanał Youtube (Seria Total War, XCOM: Enemy Within, Age of Wonders 3, Mass Effect 3 Multiplayer)

  6. Następujących 2 użytkowników podziękowało Sanvone za ten post:


  7. #1186
    Podkomorzy Awatar Chaak
    Dołączył
    May 2011
    Postów
    1 844
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    262
    Otrzymał 254 podziękowań w 191 postach
    AP to jest przebicie pancerza, czy coś koło tego?

    Tych oszczepników z 45 dmg już kiedyś przypadkiem nie zmniejszyli do 40? Jak ostatnio grałem to ci najlepsi (Trakowie, Pontyjczycy, wschodni) mieli właśnie 40, a kilkanaście patchy temu 45.

    寧我負人,毋人負我。
    曹操

  8. #1187
    Łowczy Awatar Saruman555
    Dołączył
    Aug 2014
    Postów
    178
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    19
    Otrzymał 12 podziękowań w 12 postach
    Zastanawiam się jak ocenić ten patch,zmiany ogólnie dobre ,ale to ujednolicenie...

    Koniec więc z innymi frakcjami co utrzymują na 1-dnej prowincji x armii
    Nie cieszyłbym się tak bardzo komputerowi premie do dochodu zostawili pewnie,chyba ,że w twojej kampani komputer nie otaczał już swojego 1 miasta ,,miliardem" armii.Dobrze by było żeby to poprawili, dlatego że czasami jest taka absurdalna sytuacja ,że łatwiej podbić frakcje z kilkoma miastami/regionami niż z 1.

  9. #1188
    Szambelan Awatar Gajusz Mariusz
    Dołączył
    Dec 2013
    Lokalizacja
    Łódź
    Postów
    4 864
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 067
    Otrzymał 1 057 podziękowań w 710 postach
    Powinni dowiązać żywność do liczby wojska. Wraz ze zwiększaniem armii spadek żywności.

    "Będziemy walczyć na plażach, na polach, na ulicach. Będziemy walczyć na wzgórzach. Nigdy się nie poddamy!!!" Winston Churchill
    "Godna śmierć wystarczy za nagrodę."
    "Spartanie nie pytają ilu, tylko gdzie?" Agis II



  10. #1189
    Asuryan
    Gość
    Cytat Zamieszczone przez Sanvone Zobacz posta
    Chyba też obcięto przychód gracza bo grając na szybko Atenami w pierwszych turach niekiedy nie stać mnie było nawet na 1 oddział hoplitów za 700..
    Zależy od nacji. Z tego co czytałem w patch notes Rzym ma nieobcięty dochód z sakiewki króla, Macedonia ma o 500, Sparta aż o 1000.

  11. #1190
    Podkomorzy Awatar Chaak
    Dołączył
    May 2011
    Postów
    1 844
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    262
    Otrzymał 254 podziękowań w 191 postach
    Wie ktoś może, czy na nowym patchu są, poza tym co opisał Sanvone, jakieś drastyczne zmiany w statystykach lub kosztach jednostek? Ewentualnie można już gdzieś znaleźć changeloga? Ogólnie mam lekkie obawy, że coś co lubię może dostać nerfhammerem.

    寧我負人,毋人負我。
    曹操

Strona 119 z 132 PierwszyPierwszy ... 1969109117118119120121129 ... OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. CTD - temat zbiorczy
    By amirkhattab in forum Castra Romana (Rome: TW, BI - pomoc techniczna)
    Odpowiedzi: 110
    Ostatni post / autor: 12-12-2016, 12:11
  2. [ROZWIĄZANE] Patch 1.2 - temat zbiorczy
    By Belfalast in forum Podzamcze (MTW II, Kingdoms - pomoc techniczna)
    Odpowiedzi: 65
    Ostatni post / autor: 02-12-2013, 20:23
  3. [ROZWIĄZANE] Patch 1.05 - temat zbiorczy
    By Seban in forum Podzamcze (MTW II, Kingdoms - pomoc techniczna)
    Odpowiedzi: 37
    Ostatni post / autor: 17-09-2010, 17:09
  4. Vancouver 2010 - temat zbiorczy
    By Pinotchet in forum Archiwum Tawerny
    Odpowiedzi: 87
    Ostatni post / autor: 28-02-2010, 11:17
  5. Patche - temat zbiorczy
    By Umbrecht in forum Magistratum (Rome II - pomoc techniczna)
    Odpowiedzi: 147
    Ostatni post / autor: 01-01-1970, 01:00

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •