Strona 120 z 132 PierwszyPierwszy ... 2070110118119120121122130 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 191 do 1 200 z 1317

Wątek: Dyskusja ogólna i download

  1. #1191
    Szambelan Awatar Araven
    Dołączył
    Jan 2011
    Postów
    11 948
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    401
    Otrzymał 277 podziękowań w 235 postach
    Daj cynk co z kompilacją.
    Nic nie poradzę, SS jest fajny ale ma sporo bugów. Łatają go solidnie od niedawna i to wersję SS6.4. A o SS6.3 nikt nie pamięta, a w/w bugfix 2.5 nie załatwia wszystkiego jak widać. Jedyna nadzieja w kompilacji Menotha, ew. reinstalka SS6.3 + kompilacja Menotha.

  2. #1192
    Łowczy
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    115
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    4
    Otrzymał 18 podziękowań w 14 postach
    Nie wiem jak ze wcześniejszymi wersjami ale 6.4 działa u mnie bezproblemowo - aktualnie 70 tura kampanią Polski i przez ten czas żadnego crasha. Jest lepiej niż w Bellum Crusis. Moja instalacja wyglądała następująco:

    1. Instalacja Stainless Steel 6.3 do folderu /mods/
    2. Instalacja Stainless Steel 6.4 do folderu /mods/
    3. Odpalenie SS_setup.exe, zaznaczenie kampanii Early Age z Savage A,I. (nic więcej nie zaznaczałem)
    4. Rozpakowanie Stainless Steel Historical Improvement Project do folderu /mods/SS6.3/
    5. Usunięcie plików .idx i .dat w lokalizacji /mods/SS6.3/data/sounds/
    6. Odpalenie SS_Launcher.exe

    i to wszystko. Nie dogrywałem żadnej paczki z fixami bo to wszystko jest już submodzie SSHIP

  3. #1193
    Szambelan Awatar Il Duce
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    7 688
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    163
    Otrzymał 384 podziękowań w 264 postach
    Mam pytanie: ściągnąłem wersję 6.4, włączyłem kampanię late u seldżuków i w cezarei mimo posiadania odpowiedniego budynku nie mogę rekrutować ottoman infantry. Da się coś z tym zrobić?'

    Edit: To samo się dzieje z pavise spear militia w przypadku Genui.... Może tu chodzi o okres? Tylko co to ma za sens skoro straciłem jednostki stare(nie mogę rekrutować urban spear militia, tylko kawalerię i kuszników) a nowe są niedostępne?!!
    Ostatnio edytowane przez Il Duce ; 14-08-2014 o 11:39

  4. #1194
    Łowczy
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    115
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    4
    Otrzymał 18 podziękowań w 14 postach
    Cytat Zamieszczone przez _yourself_ Zobacz posta
    Mam pytanie: ściągnąłem wersję 6.4, włączyłem kampanię late u seldżuków i w cezarei mimo posiadania odpowiedniego budynku nie mogę rekrutować ottoman infantry. Da się coś z tym zrobić?'
    Dopiero na początku 13 wieku > http://www.stainless-steel-mod.com/T..._Infantry.html

    Cytat Zamieszczone przez _yourself_ Zobacz posta
    Edit: To samo się dzieje z pavise spear militia w przypadku Genui..
    ..

    Też dopiero na początku 13 wieku > http://www.stainless-steel-mod.com/M...r_Militia.html

    Cytat Zamieszczone przez _yourself_ Zobacz posta
    Może tu chodzi o okres? Tylko co to ma za sens skoro straciłem jednostki stare(nie mogę rekrutować urban spear militia, tylko kawalerię i kuszników) a nowe są niedostępne?!!
    A Ci powinni być dostępni w koszarach poziomu 2 w zamku > http://www.stainless-steel-mod.com/M...r_Militia.html

    Najlepiej przejrzyj sobie przeglądarkę budynków w każdej prowincji i zobacz co będziesz mógł rekrutować w danym okresie historycznym po rozbudowie koszar oraz samego zamku/miasta.

  5. #1195
    Chłop
    Dołączył
    Jul 2014
    Postów
    4
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Orientuje się ktoś na kiedy przypada zmiana Ery w SS6.4? Tzn gram kalifatem mam 150 turę i walka z mongołami jest bezsensu. Moja lekka piechota + lekka konnica (rekrutuje się 3 tury) vs. ich łucznicy konni w liczbie 100 w oddziale + ciężka kawaleria. Czy są jakieś sztywne ramy czasowe w tym modzie?
    PS Dla tych którzy mają problemy z crashami. Zainstalujcie Medievala poza Program Files, po instalacji wgrajcie Bugfix compilation ze strony 116.

  6. #1196
    Szambelan Awatar Araven
    Dołączył
    Jan 2011
    Postów
    11 948
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    401
    Otrzymał 277 podziękowań w 235 postach
    Nie ma czegoś takiego jak zmiana ery w modzie.
    Jednostki nowe się pojawiają historycznie, w pliku export_descr_buildings w katalogu data sobie sprawdź, są daty daty przy niektórych jednostkach.
    Oznaczają one, że od tego roku jest ona rekrutowana, albo do danego roku, zależy jaki wpis towarzyszy dacie.
    We własnej bitwie zobacz okres pełny np. co tam możesz mieć.

  7. #1197
    Wojski
    Dołączył
    Feb 2013
    Lokalizacja
    Białystok
    Postów
    55
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    2
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Chciałbym się pochwalić dwusetna któraś tura i ukończyłem kampanie długą kampanie w wersji late anglikami, było jedynie kilka zacięć w ciągu tych dwustu tur, ale robiłem save co 5 tur, nawet i częściej, szczerze mówiąc, ani razu nie musiałem do wcześniejszego sejwu wracać, wystarczył autosave, bo bugi zwykle wywalały podczas walk nie wiem czemu.
    W ocenie daje 7/10, za dużo pieprzenia się z instalowaniem i kręceniem wokół moda, stracisz tyle samo czasu na instalowanu go i zrozumieniu jak się instaluje jak na zagraniu całej kampanii 200 tur około. Niesamowity system AI, jeżeli dobierasz sojusz, to nie ma głupich zerwań sojuszy, pojedyncze są co prawda, ale nie tak jak w oryginalnym medku. Grałem na poziomie hard, szczerze mówiąc, brać nacje gdzieś w środku gdzie dookoła państwa różne są i wersje very hard /very hard to szaleństwo, ja ledwo angolami na hard/hard wygrałem, wyrobiłem się w czasie. Minusem mogę nazwać tutaj, brak spolszczenia, jeżeli instalujesz te aktualne spolszczenie, to wiedz że coś się dzieje, to jest strasznie chwiejny mod i na spolszczeniu jeszcze bardziej buguje, ja zagrałem bez spolszczenia i szło w miarę elegancko może 5 zacięć, w ciągu całej kampanii. Bardzo irytujący jest czas dopełnień jednostek, ale to chyba dlatego, że wziąłem submod który urealnia te dopełnienia. Straszy złodziej czasu, strasznie duża mapa, strasznie dużo nacji, ale to ogromny plus bo tego właśnie szukałem, polecam zagrać przynajmniej choć parę tur żeby zobaczyć co i jak, bo naprawde jest fajne, jednakże na dłuższą metę trochę nudne. Teraz skończyłem kampanie to szukam jakiegoś moda dla siebie oglądam filmiki na youtubie użytkownika "HatiTheManagarmr" który relacjonuje różne mody i póki co to chyba trzecia era mod mnie zainsteresował. Dziękuje oddanym ludziom za pomoc w mojej drodze krzyżowej do poprawnego zainstalowania i zagrania w tego moda .

  8. #1198
    Łowczy
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    115
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    4
    Otrzymał 18 podziękowań w 14 postach
    Nie wiem czy ktoś wie ale do SS6.4 też można dograć małego submoda na dziedzica frakcji (działa jak w Bellum Crucis) > http://www.twcenter.net/forums/showt...-%28Updated%29

  9. #1199
    Moderatorzy Lokalni Awatar Piter
    Dołączył
    Apr 2011
    Postów
    3 306
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    73
    Otrzymał 179 podziękowań w 145 postach
    Cytat Zamieszczone przez Be6he6mo6th Zobacz posta
    Chciałbym się pochwalić dwusetna któraś tura i ukończyłem kampanie długą kampanie w wersji late anglikami, było jedynie kilka zacięć w ciągu tych dwustu tur, ale robiłem save co 5 tur, nawet i częściej, szczerze mówiąc, ani razu nie musiałem do wcześniejszego sejwu wracać, wystarczył autosave, bo bugi zwykle wywalały podczas walk nie wiem czemu.
    W ocenie daje 7/10, za dużo pieprzenia się z instalowaniem i kręceniem wokół moda, stracisz tyle samo czasu na instalowanu go i zrozumieniu jak się instaluje jak na zagraniu całej kampanii 200 tur około. Niesamowity system AI, jeżeli dobierasz sojusz, to nie ma głupich zerwań sojuszy, pojedyncze są co prawda, ale nie tak jak w oryginalnym medku. Grałem na poziomie hard, szczerze mówiąc, brać nacje gdzieś w środku gdzie dookoła państwa różne są i wersje very hard /very hard to szaleństwo, ja ledwo angolami na hard/hard wygrałem, wyrobiłem się w czasie. Minusem mogę nazwać tutaj, brak spolszczenia, jeżeli instalujesz te aktualne spolszczenie, to wiedz że coś się dzieje, to jest strasznie chwiejny mod i na spolszczeniu jeszcze bardziej buguje, ja zagrałem bez spolszczenia i szło w miarę elegancko może 5 zacięć, w ciągu całej kampanii. Bardzo irytujący jest czas dopełnień jednostek, ale to chyba dlatego, że wziąłem submod który urealnia te dopełnienia. Straszy złodziej czasu, strasznie duża mapa, strasznie dużo nacji, ale to ogromny plus bo tego właśnie szukałem, polecam zagrać przynajmniej choć parę tur żeby zobaczyć co i jak, bo naprawde jest fajne, jednakże na dłuższą metę trochę nudne. Teraz skończyłem kampanie to szukam jakiegoś moda dla siebie oglądam filmiki na youtubie użytkownika "HatiTheManagarmr" który relacjonuje różne mody i póki co to chyba trzecia era mod mnie zainsteresował. Dziękuje oddanym ludziom za pomoc w mojej drodze krzyżowej do poprawnego zainstalowania i zagrania w tego moda .
    Zagraj w Bellum Crucis, moim zdaniem znacznie lepszy od SS.


    Przerażająca swoją drogą ta dyskusja, że żeby dobrze działało to ze strony sto-któreś pobierz jakiegoś bugfixera, nie mógłby ktoś ogarnięty edytować pierwszego posta i tam po kolei po prostu dać co poinstalować?

  10. #1200
    Łowczy
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    115
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    4
    Otrzymał 18 podziękowań w 14 postach
    Cytat Zamieszczone przez Piter Zobacz posta
    Zagraj w Bellum Crucis, moim zdaniem znacznie lepszy od SS.
    Mógłbyś rozwinąć ? Wcześniej grałem sporo w Bellum i uważam że SS (zwłaszcza na submodzie SSHIP) jest nie tyle gorszy co całkowicie inny.

    Z moich obserwacji:

    - w SSHIP rozbudowa miast to wyzwanie na wiele lat (problemy z populacją, ładem społecznym, kombniowanie z podatkami i trudne wybory co do wyboru budynków bo niektóre budują się wiele tur); w Bellum nawet na najwyższych podatkach w zasadzie nie musiałem się o nic martwić
    - w SSHIP pozostawiono możliwość konwersji miast w zamki i odwrotnie do max. 2 poziomu co sprawia że trzeba troszkę logistyki w planowaniu państwa; w Bellum wyrzucono tą możliwość
    - w SSHIP piechota na polu bitwy porusza się zdecydowanie wolniej niż w Bellum w którym mam wrażenie jakby wszyscy biegli sprintem
    - w SSHIP kawaleria jest dużo mocniejsza - nawet szarża na oddziały tanich włóczników rozniesie ich na strzępy; w Bellum pamiętam do dziś jak francuskimi chłopami utrzymałem linię przeciwko angielskiej kawalerii
    - w SSHIP utrzymanie wojsk jest dużo droższe niż w Bellum i nie ma darmowych garnizonów
    - w SSHIP dostęp do porządnych jednostek jest bardzo ograniczony na początku
    - w SSHIP koszt oblężenia to 1000 na turę a nie 2000; w Bellum był paradoks że bardziej opłacało się szturmować twierdzę niż ją oblegać

    To tak na szybko. Bellum jest super jak ktoś szuka moda na szybkie, intensywne rozgrywki. Jest tam wiele małych skryptów które uprzyjemniają rozgrywkę. Jednak dla kogoś kto szuka wolniejszej, bardziej strategicznej i historycznej rozgrywki zdecydowanie polecam SSHIP.

    Cytat Zamieszczone przez Piter Zobacz posta
    Przerażająca swoją drogą ta dyskusja, że żeby dobrze działało to ze strony sto-któreś pobierz jakiegoś bugfixera, nie mógłby ktoś ogarnięty edytować pierwszego posta i tam po kolei po prostu dać co poinstalować?
    Moja rada - dograć od razu submoda SSHIP bo nie dość że posiada te wszystkie fixy i jest bardzo stabilny to jeszcze na dodatek znacznie poprawia historycznie rozgrywkę.

Strona 120 z 132 PierwszyPierwszy ... 2070110118119120121122130 ... OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. Dyskusja ogólna
    By Pop517 in forum World of Tanks
    Odpowiedzi: 689
    Ostatni post / autor: 17-07-2023, 21:38
  2. Odpowiedzi: 856
    Ostatni post / autor: 09-01-2022, 20:57
  3. Dyskusja ogólna wersja 1.5
    By Herod in forum Call of Warhammer / Rage of Dark Gods: Battle for the Empire
    Odpowiedzi: 2256
    Ostatni post / autor: 01-09-2017, 14:25
  4. Dyskusja ogólna
    By buger13 in forum RTR VII
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post / autor: 13-04-2016, 16:51
  5. Dyskusja ogólna
    By buger13 in forum Invasio Barbarorvm
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 08-04-2013, 17:09

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •