Strona 231 z 321 PierwszyPierwszy ... 131181221229230231232233241281 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 2 301 do 2 310 z 3206

Wątek: Dyskusja o grze Total War: Rome II

  1. #2301
    Łowczy Awatar Saruman555
    Dołączył
    Aug 2014
    Postów
    178
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    19
    Otrzymał 12 podziękowań w 12 postach
    Za to zmianę systemu budownictwa, czemu nie. Mogliby zrobić płatną osobno!
    System raczej zostanie dodany w wormie aktualizacji,ew. będzie obowiązywał tylko w kampanii Augusta.
    Przecież gdyby był płatny , mogłaby zostać zatracony balans kampanii Multi , chyba ,że wprowadzono ograniczenia z Civilization czy Battelfilda bez DLC nie ma gry z posiadaczami DLC.
    Dla zmiany systemu budownictwa raczej bez sensu trudzić się zmianami w multi.

  2. #2302
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Według mnie mini kampania będzie testerem dla drzewka rodziny jak i nowego systemu budownictwa. Jeśli zmiany się spodobają to jakoś wmontują je w główną kampanie.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  3. #2303
    Asuryan
    Gość
    Cytat Zamieszczone przez Gajusz Mariusz Zobacz posta
    Dokładnie to samo mi chodzi po głowie (nowe frakcje germańskie). Tylko pytanie co wybiorą jako temat kampanii-wojne domową z "republikanami", z Antoniuszem i Kleopatrą czy niefortunny podbój Germanii.
    Czemu by nie oba? Wtedy mogliby dodać zarówno nowych Germanów jak i Armenię.

  4. #2304
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    A mogliby zrobić jeszcze lepiej i dać po jednej nacji germańskiej, brytyjską i Armenię.
    Choć w to bardzo wątpię.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  5. #2305
    Stolnik Awatar ( ͡º ͜ʖ ͡º)
    Dołączył
    Oct 2013
    Postów
    809
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    96
    Otrzymał 47 podziękowań w 34 postach
    Nie ma sensu dodawać nowych brytów ani germanów, takie frakcje niczym by się nie różniły od icenów czy swebów.

  6. #2306
    Podstoli Awatar Sanvone
    Dołączył
    Aug 2013
    Postów
    411
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    21
    Otrzymał 55 podziękowań w 26 postach
    Ja mam przeczucie graniczące z pewnością, że jeżeli przeciek okaże się prawdziwy to dostaniemy DLC dosyć szybko. Trochę tak myślałem i wydaje mi się, że dużych zmian w systemie budowania nie będzie bo:
    a) wywalając Public Order z budynków leci prawie cała ta mechanika bo jak mnie pamięć nie myli od paru patchy plądrowanie już nie obniża PO więc pozostaje zdobywanie miasta i agenci,
    b) wywalając zużycie jedzenia z budynków leci cała mechanika jedzenia bo nic poza budynkami z niej nie korzysta (pomijając bonusy za nadwyżki jedzenia),

    Bardziej widzi mi się, że po prostu zbalansują trochę inaczej to i owo (może wreszcie Jazda Tarencka przestanie być rekrutowalna w łańcuchu od piechoty do walki w zwarciu i jazdy do walki w zwarciu), może bonusy poszczególnych budynków będą się nakładać (czyli obowiązywać nie będzie już tylko obecny tooltip). Moja nadzieja jest taka, że zmienią trochę system populacji i może dadzą modyfikatory do dochodów w zależności od nadwyżki populacji, da to większy sens wszystkiemu z bonusem do wzrostu populacji (obecnie są to niszowe budynki pod względem zastosowania, które po pewnym etapie gry są już całkowicie niepotrzebne). Mam też nadzieję, że podwyższą ceny budynków by w ten sposób obciąć niekończący się skarbiec. No i zawsze mile widziane usprawnienia dla AI w kwestii budowania się jak i umożliwianie AI wprowadzanie poprawek na bieżąco w swojej infrastrukturze.

    Pozdrawiam

    Mój kanał Youtube (Seria Total War, XCOM: Enemy Within, Age of Wonders 3, Mass Effect 3 Multiplayer)

  7. #2307
    Stolnik Awatar ( ͡º ͜ʖ ͡º)
    Dołączył
    Oct 2013
    Postów
    809
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    96
    Otrzymał 47 podziękowań w 34 postach
    Problem z obecnym systemem rozbudowy prowincji można podzielić na kilka czynników które się nawarstwiają.
    Po 1. Brud wytwarzany przez najwartościowsze budynki, wymaga budowy obiektów poprawiających ład publiczny.
    Po 2. Poroniony system kultury wymaga stałego utrzymania obiektu zwiększającego nasze wpływy kulturowe.
    Po 3. Problem z żywnością.
    Po 4. Bardzo niskie i w porównaniu z negatywnymi efektami często bezwartościowe bonusy i dochody niektórych budynków.
    Po 5. Mało miejsc na budynki w osadach.
    Po 6. Bezsensowny limit slotów na budynki po którego osiągnięciu w żaden sposób nie można rozwijać prowincji, tak jak to miało miejsce w poprzednich grach.

    Te wszystkie czynniki sprawiają, że w większości przypadków, nie ma sensu planowana rozbudowa prowincji np. pod kątem handlu, rolnictwa, hodowli itp. Gdy trzeba poświęcić połowę slotów na budynki poprawiające ład, utrzymujące kulturę, i żywność na odpowiednim poziomie, nie da rady uzbierać wystarczającego dochodu bazowego np. z rolnictwa, żeby opłacało się inwestować w biedny bonus +5%, +10%. Jedynie prowincje nastawione na przemysł mają rację bytu, budynki z tej gałęzi dają dosyć duże dochody przy stosunkowo niewielkich negatywnych czynnikach.

  8. #2308
    Asuryan
    Gość
    Ależ nie ma żadnego problemu, wystarczy tylko trochę pomyśleć i planować długofalowo.
    Co do 1 i 4 - racja. Z 2, 3 - pozwolę się nie zgodzić. 5 - częściowo prawda, ale mi 2 miejsca na osadę (odliczając sama osadę i port) w zupełności wystarczają. 6 - ten limit to już jest od ETW - można się przyzwyczaić, a i tak w Rome 2 jest największy na prowincję (w porównaniu z ETW, NTW czy TW: Shogun 2).

  9. #2309
    Krwawy Kardynał Awatar Samick
    Dołączył
    Oct 2010
    Postów
    5 763
    Tournaments Joined
    9
    Tournaments Won
    1
    Podziękował
    171
    Otrzymał 427 podziękowań w 262 postach
    Cytat Zamieszczone przez Gajusz Mariusz Zobacz posta
    Dokładnie to samo mi chodzi po głowie (nowe frakcje germańskie). Tylko pytanie co wybiorą jako temat kampanii-wojne domową z "republikanami", z Antoniuszem i Kleopatrą czy niefortunny podbój Germanii.
    Postawiłbym na Egipt. Ostatnie dwa DLC to Galia i Iberia, a wschodnie krańce zostały zaniedbane. Druga sprawa, to charakterystyka tych DLC... Według historii kończą się one zwycięstwem Rzymu, który dał nazwę tej grze. Kwestia psychologii by dawać kampanię, która powinna skończyć się klęską gracza.



  10. #2310
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    @Asuryan
    Co do 1 i 4 - racja. Z 2, 3 - pozwolę się nie zgodzić. 5 - częściowo prawda, ale mi 2 miejsca na osadę (odliczając sama osadę i port) w zupełności wystarczają. 6 - ten limit to już jest od ETW - można się przyzwyczaić, a i tak w Rome 2 jest największy na prowincję (w porównaniu z ETW, NTW czy TW: Shogun 2).
    Z tym że w takim Empire mieliśmy jeszcze osobno do rozbudowy: Farmy, drogi, kopalnie.

    A w Rome2 po jakimś czasie wieje nudą w rozbudowie, w szczególności jak odblokuje się już wszystkie sloty w mieście.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

Strona 231 z 321 PierwszyPierwszy ... 131181221229230231232233241281 ... OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. Dyskusja Ogólna
    By Salvo in forum DarthMod Empire
    Odpowiedzi: 307
    Ostatni post / autor: 16-06-2017, 12:50
  2. Dyskusja ogólna
    By buger13 in forum RTR VII
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post / autor: 13-04-2016, 16:51
  3. Dyskusja ogólna
    By McAbra in forum Napoleonic Total War II
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post / autor: 23-12-2014, 14:49
  4. Odpowiedzi: 2991
    Ostatni post / autor: 02-09-2013, 22:01

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •