Strona 23 z 30 PierwszyPierwszy ... 132122232425 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 221 do 230 z 291

Wątek: Submod muzyczny ver 6.0 zgodny z BC 7.0 z bugfixerem

  1. #221
    Podkomorzy
    Dołączył
    Aug 2012
    Postów
    1 498
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    56
    Otrzymał 190 podziękowań w 121 postach
    Wywal wszystkie 4 plik idx i 4 dat, oprócz tego map.rwm. Chyba właśnie to muszę dodać o tym map.rwm. Spróbuj i daj znać czy pomogło.
    "Ludzie, którzy dla odrobiny bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność" Benjamin Franklin

  2. #222
    Łowczy Awatar hummels
    Dołączył
    Sep 2013
    Postów
    113
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1
    Otrzymał 2 podziękowań w 1 poście
    Hmm.. pierwsze słyszę o tym map.rwm albo już po prostu nie pamiętam. Tak czy siak w data/sounds mam tylko pliki music, sfx, events, voice, które właśnie usuwałem zawsze i działało. Map.rwm chyba nie miałem nigdy w tym folderze. Plik map.rmw mam w data/world/maps/base.

  3. #223
    Podczaszy Awatar Artem.pl
    Dołączył
    Nov 2013
    Postów
    620
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    77
    Otrzymał 62 podziękowań w 38 postach
    To go usuń razem z pozostałymi i sprawdź czy nie zrobiłeś żadnych literówek w descr_sounds_music.txt


    Potop Total War-Polska modyfikacja do Medieval 2 Total War Kingdoms,
    przenosząca gracza w czasy XVII i XVIII wieku
    : http://forum.totalwar.org.pl/showthr...otop-Total-War

  4. #224
    Łowczy Awatar hummels
    Dołączył
    Sep 2013
    Postów
    113
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1
    Otrzymał 2 podziękowań w 1 poście
    No jest teraz ta nowa muzyka podczas bitwy, którą dzisiaj dodałem, ale nie ma innych dźwięków.. nie ma dźwięków z menu jak się klika na przyciski, nie ma głosów postaci, sama muzyka. Dziwne, pierwszy raz mi się to zdarza.. Jedyne co zauważyłem, to usuwając tylko 2 pliki events znika reszta dźwięków. Usuwając inne pliki a zostawiając events, dźwięki dalej są, ale nie ma nowo wrzuconej muzyki. Co może być nie tak przecież jakiś czas temu grałem normalnie, dalej są te moje powrzucane utwory a teraz coś nie gra. W descr_sounds_music.txt raczej nic nie zauważyłem co by mogło być nie tak z resztą dodałem te utwory w taki sam sposób jak dawniej to robiłem. Jedyna różnica, że tym razem nazwy utworów, które dodałem mają liczby np. Battle_Music32, Battle_Music33, ale to chyba nie ma znaczenia? Tym bardziej, że jak usunę wszystko to te kawałki grają, ale innych dźwięków po prostu nie ma.

    Edit: Post z twcenter: "
    got a problem. when i delete the events files, i get music but no clicking effects for example on the main menu there will be nothing except music, if you see what i mean? except when i keep the event files i get no new tracks"

    Czyli gość ma to samo, jak usuwa pliki events brakuje dźwięków, ale jest nowa muzyka a jak nie usuwa events to jest wszystko po staremu czyli bez nowej muzyki. Tylko dlaczego zawsze mi to działało a teraz po jakimś czasie jak nic nie ruszałem to jest coś nie tak?
    Ostatnio edytowane przez hummels ; 12-10-2014 o 21:16

  5. #225
    Podkomorzy
    Dołączył
    Aug 2012
    Postów
    1 498
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    56
    Otrzymał 190 podziękowań w 121 postach
    Masz usunąć 4 pliki dat i 4 pliki idx z katalogu sounds oraz wszystkie map.rwm jakie znajdziesz w katalogu world.
    "Ludzie, którzy dla odrobiny bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność" Benjamin Franklin

  6. #226
    Łowczy Awatar hummels
    Dołączył
    Sep 2013
    Postów
    113
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1
    Otrzymał 2 podziękowań w 1 poście
    No chyba coś przeoczyłem bo teraz elegancko odpaliło jak kiedyś, wielkie dzięki Ale jestem niemal w 100% pewny, że wcześniej nie usuwałem tego map.rwm, ale może już nie pamiętam. Mam jeszcze pytanie bo w descr_sounds_music.txt mam np:

    state MUSIC_BATTLE_MOBILIZE
    event
    folder data/sounds/music
    (Mediterranean_Mobilize_1)_Mare_Nostrum.mp3
    (Mediterranean_Mobilize_2)_Song_For_Toomba.mp3
    (Euro_Mobilize_1)_Sister_Davul.mp3
    (Euro_Mobilize_2)_Solenka.mp3
    (Euro_Mobilize_3)_This_is_it.mp3


    To są te utwory oryginalne z M2TW, których nie zmieniałem. Ale z tego co widzę, nie mam ich w folderze music gdzie są wszystkie w mp3 i nie mogę ich odsłuchać. Czy to znaczy, że one nie działają w grze i powinienem je tutaj usunąć z tych linijek? Czy mimo iż nie ma ich jako mp3 w folderze music to i tak jakoś grają? Bo chciałbym po prostu powywalać niektóre utwory co są kiepskie i ewentualnie wstawić za nie swoje.

  7. #227
    Podkomorzy
    Dołączył
    Aug 2012
    Postów
    1 498
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    56
    Otrzymał 190 podziękowań w 121 postach
    Cytat Zamieszczone przez hummels Zobacz posta
    No chyba coś przeoczyłem bo teraz elegancko odpaliło jak kiedyś, wielkie dzięki
    no i super Dopisałem do "instrukcji" info usunięciu map.rwm.

    Bo to działa tak, że jak w folderze moda nie ma danej muzy, to szuka ona w folderze medka. Z resztą tak jest chyba z wieloma rzeczami w modach - jak czegoś nie zaweira mod, to jest to szukane w folderach medka. Jak chcesz je odsłuchać, to najpierw misisz użyć unpackera (powinien być w katalogu\medieval II total war\tools, ale piszę z pamięci, więc nie mam pewności). Musisz wybrać unpack_all czy jakoś tak. Potem w katalogu medievala wchodzisz do data\sounds i tam będą spakowane pliki z muzą. Musisz do nich skopiować te 2 pliki co są w katalogu moda data\sounds (xidx.exe i ten z rozszerzeniem bat). Jak je skopiujesz to odpal ten bat i wtedy wypakuje się muza.

    P.S. jak zrobisz to podziel się z nami submodem, bo mi tu marudzą, żebym dodał nowe, a mi się ni chce za bardzo Mam ze 30 kawałków przygotowanych, ale nie mam weny na zrobienie. Mam też pytanko-prośbę. Zakładając że chcę wykorzystać max 3 rodzaje muzy na kilka frakcji, to jakbyś ją podzielił? Tzn. chodzi mi o te kraje wschodnie - Bizancjum, Gruzja, Bułgarzy, Połowcy, Mongołowie, Krzyżowcy. Nie wiem jak to dobrze rozwiązać. Tu już padły ze 2 czy 3 propozycje, ale jakoś nie do końca mi pasują. Najbardziej mi chodzi o Bułgarów.
    "Ludzie, którzy dla odrobiny bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność" Benjamin Franklin

  8. #228
    Łowczy Awatar hummels
    Dołączył
    Sep 2013
    Postów
    113
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1
    Otrzymał 2 podziękowań w 1 poście
    Aha no ale to nie będę się już z tym babrać, pousuwałem te oryginalne ;d Podzielić się mogę tyle, że ja to robiłem głównie dla siebie także muzyka jest raczej tylko pod bitwy i na razie tylko na east-europe, teraz robię south-europe. Poza tą muzyką do bitwy to w zasadzie dodałem tylko jeden kawałek na mapie kampanii jak wyskakuje okienko z bitwą i niektóre dźwięki z innych części TW po wygranej/przegranej. Reszta jest oryginalna z moda stainless steel bo w bellum crucis nie gram także nawet nie wiem czy by wam to działało?

    Co do ostatniego to ciężko powiedzieć bo w SS nie ma tych frakcji także niezbyt się orientuję, ale Bułgarzy chyba razem z Bizancjum, Krzyżowcy na pewno oddzielnie, musiałbym się chyba bliżej przyjrzeć bo tak to ciężko określić.

  9. #229
    Podkomorzy
    Dołączył
    Aug 2012
    Postów
    1 498
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    56
    Otrzymał 190 podziękowań w 121 postach
    A może taka koncepcja Wam się podoba? Bizancjum z Krzyżowcami (nacje chrześcijańskie, ale położone na terenach o silnych wpływach arabskich), Gruzja z Bułgarami, Połowcy z Mongołami? Tym pierwszym muzę taką podobną do europejskiej oraz kawałki takie arabskie, ale takie "mniej wyraziste", nie takie typowe arabskie no i wszystkie z Królestwa Niebieskiego.
    "Ludzie, którzy dla odrobiny bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność" Benjamin Franklin

  10. #230
    Szambelan Awatar Araven
    Dołączył
    Jan 2011
    Postów
    11 948
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    401
    Otrzymał 277 podziękowań w 235 postach
    Pasuje, ale nie zapomnij o kawałkach typowo bizantyjskich, mnisi gregoriańscy i inne takie.

    Gruzja z Bułgarami to ok, byli blisko oba kraje były potentatami w handlu, Gruzja władała też na ziemiach muzułmanów.

    Połowcy z Mongołami ok, ta sama wiara (początkowo), zbliżone kultury.
    Ostatnio edytowane przez Araven ; 13-10-2014 o 18:45

Strona 23 z 30 PierwszyPierwszy ... 132122232425 ... OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. Utwor muzyczny lub piosenka na Koniec Swiata
    By Nezahualcoyotl in forum Muzyka
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 26-12-2022, 20:56
  2. Bran Music Mod - Mod muzyczny
    By Shay Ruan in forum Mody uzupełniające
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 02-06-2014, 09:06
  3. Submod muzyczny
    By Shay Ruan in forum DarthMod Napoleon
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 13-10-2013, 13:39
  4. Drakkar, mod muzyczny dla The Last Kingdom
    By Herod in forum Mody uzupełniające
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 29-06-2012, 13:40
  5. Vltimvs Romanorvm, mod muzyczny dla INVASIO BARBARORVM 2
    By Herod in forum Mody uzupełniające
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 05-11-2011, 10:29

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •