w pliku *.cfg powinno być coś o banerach lub coś w tym stylu. tam zmień wartość na "1" i powinno zadziałać. W tej chwili pewnie masz na "0"
w pliku *.cfg powinno być coś o banerach lub coś w tym stylu. tam zmień wartość na "1" i powinno zadziałać. W tej chwili pewnie masz na "0"
Plik cfg moda w jego katalogu głównym, ma być jak pogrubiono, by mieli sztandary.
[video]
show_banners = 1
Dzięki za podpowiedź. Działa. Nawet te flagi aż tak bardzo nie rażą
Mam jeszcze pytanie odnośnie samej gry. Czy jak się zdobędzie wrogą osadę, to czy zostawiamy tam budynki typowe dla obcej kultury ale dające bonus w mieście i mające wpływ na rekrutację - czy podobnie jak to było w "jedynce" niszczymy je i budujemy własne. Gram Kartaginą a zdobyłem Massalię z rąk Greków.
Do you smell that? Napalm, son. Nothing else in the world smells like that. I love the smell of napalm in the morning. You know, one time we had a hill bombed for 12 hours. When it was all over, I walked up. We didn’t find one of them, not one stinking dink body. But the smell. You know, that gasoline smell. The whole hill smelled like victor
Witam wszystkich, rozegrałem kilkaset tur Baktrią i tu moje uwagi co do moda.
Nie wiem co wynika ze specyfiki Medievala, w którego choc wstyd sie przyznać nie grałem. Po pierwsze niezwykła statyczność komputerowego AI. Partowie czy Siakowie stoją kilkoma armiami nad granicą i tak kilkadziesiąt lat. Armenia i Lagidzi skubią Seleucydów a Ci mając największą armię stoją całkowicie biernie. Przy oblężeniu miast wierzyczki i bramy nie bronią sie prawie wogóle, owszem w pierwszym EB denerwowała mnie skuteczność wież, nawet potrafiły spalić tarany czy machiny oblężnicze - tutaj nic takiego nie następuje - ot pare strzałek i straty oblegających zerowe. I to co najbardziej denerwuje likwidacja frakcji bo wybucha bunt, można to zrozumieć jak dana frakcja posiada jedną prowincję ale w mojej grze w ten sposób zniknęła Luzytania posiadająca prawie cały półwysep iberyjski i połowę Galii, Hellenowie - południowa Grecja, Cyrenajka i Rodos czy państwo pontyjskie. To tak ma być czy to jednak bug. Obozy nomadów przy oblężeniu wyglądają jak średniowieczne zamki.
No i razi pewna ahistoryczność jestem w roku 150 pne i połową Europy (od Morza Czarnego do Bałtyckiego i całe Bałkany) rządzą Getowie a od Skandynawii do północnej Italii i Galia to Swebowie.
Oczywiście te minusy nie mogą przesłonić całkowitego zachwytu nad wielką robotą - gra naprawdę przynosi mi sporo radości.
I jeszcze pytanko advisor mówi mi o możliwości kolonizacji hellenistycznej ale nie mam żadnego guzika ani budynku, który ma to umożliwić.
Jak ogłosić niepodległość w kampanii Hindusów?
Jak komuś przeszkadza pasywność AI to jest w tym dziale moje do wypróbowania.
Polecam AI Pitera, komp od razu jest żwawszy, poza jednym wyjątkiem - Pergamonem. Nie wiem co jest nie tak z tą frakcją, ostatnio rozegrałem sto tur Rzymem, to wszyscy coś podbijali tylko nie Pergamon. Uzbierali sobie cztery pełne flagi i tak sobie stali, a obok rebeliancka Bitynia aż prosiła się o podbój.
Nie wiem czy się przyda, ale pomyślałem że wrzucę: https://www.youtube.com/watch?v=WJKkt-V7D0o i https://www.you<a data-cke-saved-href="https://www.youtube.com/watch?v=SB9ZZ5V1DX8" href="https://www.youtube.com/watch?v=SB9ZZ5V1DX8" - grupa Synaulia, złożona z etnologów, historyków muzyki, archeologów, itp., odtwarza muzykę Etrusków i Rzymian.