Zobacz wyniki ankiety: Kupujesz Europa Universalis IV?

Głosujących
68. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Tak, ale dopiero na jakiejś promocji.

    32 47.06%
  • Jeszcze nie wiem.

    14 20.59%
  • Nie.

    8 11.76%
  • Tak, od razu po premierze.

    8 11.76%
  • Tak, nawet przed premierą.

    6 8.82%
Strona 26 z 45 PierwszyPierwszy ... 16242526272836 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 251 do 260 z 449

Wątek: Europa Universalis IV

  1. #251
    Moderatorzy Lokalni Awatar Piter
    Dołączył
    Apr 2011
    Postów
    3 306
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    73
    Otrzymał 179 podziękowań w 145 postach
    Cytat Zamieszczone przez Hannibal Barkas Zobacz posta
    Seria EU zawsze jawiła mi się jako super, hiper realistyczna. A brak takich wątków boli, patrząc np. na rozbudowane negocjacje po wojnie
    Jak na grę Z tego co wiem, nie ma modów, które to zmieniają.

  2. #252
    Łowczy Awatar Hannibal Barkas
    Dołączył
    May 2014
    Postów
    189
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    39
    Otrzymał 8 podziękowań w 4 postach
    myślę że ten aspekt gry jest do zrobienia A patrząc na Paradox który tyle zmienia w patch'ach i DLC jest nadzieja

  3. #253
    Podkomorzy Awatar Dagorad
    Dołączył
    Aug 2009
    Postów
    1 877
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    5
    Otrzymał 87 podziękowań w 65 postach
    Byłoby to kolejne ułatwienie dla gracza. AI lata swoimi armiami niemal jak popadnie i łatwo je oszukać. W dodatku dochodzi kwestia obrony na nie swoim terenie. Żeby to miało ręce i nogi trzeba by trochę pokombinować. W Victorii II jest chyba tak że jak armia dostaje posiłki to traci bonusy, to też jednak jest kontrowersyjne i potrafi wkurzyć jak się okazuje że okopy nagle znikają bo oskrzydliliśmy wroga.

    Seria EU zawsze jawiła mi się jako super, hiper realistyczna.
    Co w niej super, hiper realistycznego? To właściwie tylko planszówka przerobiona na grę komputerową, mniej lub bardziej stylizowana na grę historyczną i tyle. W EU4 twórcy dodatkowo odeszli od realizmu na rzecz czysto "grywalnych" rzeczy takich jak punkty (administracji itd.).

  4. #254
    Łowczy Awatar Hannibal Barkas
    Dołączył
    May 2014
    Postów
    189
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    39
    Otrzymał 8 podziękowań w 4 postach
    Porusza wiele aspektów o których w innych strategiach można pomarzyć. Nie jest idealna. Ale jest na pewno bardziej rozbudowana niż TW które kładą nacisk na grafikę i bitwy RTS

  5. #255
    Łowczy Awatar Hannibal Barkas
    Dołączył
    May 2014
    Postów
    189
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    39
    Otrzymał 8 podziękowań w 4 postach
    Porusza wiele aspektów o których w innych strategiach można pomarzyć. Nie jest idealna. Ale jest na pewno bardziej rozbudowana niż TW które kładą nacisk na grafikę i bitwy RTS.

    _______________________
    Istnieje jakaś gra komputerowa o wojnach w wieku XV-XVII?

  6. #256
    Podczaszy Awatar Janek
    Dołączył
    Aug 2009
    Postów
    771
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    35
    Otrzymał 35 podziękowań w 26 postach
    Z jakich przyczyn można nie móc anektować jedno prowincjowego państwa? Pokonałem przeciwnika, który jestem pewien że miał tylko 1 prowincję i jak daję "aneksja" to się nie zgadza (gram Anglią i usiłuje anektować ostatanią prowincję która jeszcze pozostaje Szkocka).

  7. #257
    Szambelan Awatar adriankowaty
    Dołączył
    Jan 2012
    Lokalizacja
    Siemianowice Śląskie (k. Katowic)
    Postów
    2 909
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    375
    Otrzymał 39 podziękowań w 32 postach
    sojusznicy? Musisz wyrżnąć cały sojusz by się zgodzili skapitulować.
    http://forum.totalwar.org.pl/image.php?type=sigpic&userid=5038&dateline=1420376  708
    "Wolność, Równość, Braterstwo lub Śmierć!"
    Hasło przewodnie rewolucjonistów z 1789.

  8. #258
    Moderatorzy Lokalni Awatar Piter
    Dołączył
    Apr 2011
    Postów
    3 306
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    73
    Otrzymał 179 podziękowań w 145 postach
    Cytat Zamieszczone przez Janek Zobacz posta
    Z jakich przyczyn można nie móc anektować jedno prowincjowego państwa? Pokonałem przeciwnika, który jestem pewien że miał tylko 1 prowincję i jak daję "aneksja" to się nie zgadza (gram Anglią i usiłuje anektować ostatanią prowincję która jeszcze pozostaje Szkocka).
    Jak im zmęczenie wojną dość urośnie to mogą się zgodzić, albo jak podpiszesz pokój z sojusznikami.

  9. #259
    Szambelan Awatar Il Duce
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    7 688
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    163
    Otrzymał 384 podziękowań w 264 postach
    Na aneksję nie zgodzą się nigdy bo musisz mieć 100% punktów zwycięstwa. Trzeba najpierw wykończyć pozostałych sojuszników.

  10. #260
    Moderatorzy Lokalni Awatar Piter
    Dołączył
    Apr 2011
    Postów
    3 306
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    73
    Otrzymał 179 podziękowań w 145 postach
    kurcze, a jak im skoczy zmęczenie do 20, czyli max, to nie będzie przypadkiem tych 100%? oczywiście +okupacja. Dawno nie grałem.

Strona 26 z 45 PierwszyPierwszy ... 16242526272836 ... OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. Europa Universalis III
    By Ensis in forum Europa Universalis
    Odpowiedzi: 225
    Ostatni post / autor: 29-04-2019, 07:10
  2. Europa Universalis I-II
    By koszters in forum Europa Universalis
    Odpowiedzi: 44
    Ostatni post / autor: 07-11-2016, 21:43

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •