Strona 6 z 48 PierwszyPierwszy ... 4567816 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 477

Wątek: Patche / DLC / FLC - dyskusje i spekulacje

  1. #51
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Aż nabrałem ochoty na grę, bo pierwsze wrażenia były raczej średnie.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  2. #52
    Krwawy Kardynał Awatar Samick
    Dołączył
    Oct 2010
    Postów
    5 763
    Tournaments Joined
    9
    Tournaments Won
    1
    Podziękował
    171
    Otrzymał 427 podziękowań w 262 postach
    Spokojnie Ituriel, damy radę. Zrobimy Hunom jesień średniowiecza z rzyci.

    Dyplomacja faktycznie ożywiła się. O wiele łatwiej jest teraz o mariaże niż to było wcześniej.



  3. #53
    Holy Father Awatar Volomir
    Dołączył
    Aug 2009
    Postów
    3 433
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    173
    Otrzymał 265 podziękowań w 166 postach
    Nie dogodzisz, no nie dogodzisz Ja tu sobie lecę, niszczę prowincje żeby potem je zasiedlić, a komp przybiega i podsiedla mnie... XD

  4. #54
    Wojski Awatar jmj06pl
    Dołączył
    Oct 2013
    Lokalizacja
    Poznań
    Postów
    71
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    8
    Otrzymał 21 podziękowań w 12 postach
    I jednak nie poprawili oblężeń a raczej tego co uważam że jest przesadzone. A chodzi mi oto że za bardzo lecą statystyki obrońcą jak się wioskę podpali. Naprawdę rozumiem spadek morale ale ni w ząb nie chwytam czemu obrażenia spadają. Wioska się pali okej chłopaki się denerwują i smutno im morale spada, ale nie zapomną jak się mieczem macha. Zrobiłem raz test i przy maksymalnych zniszczeniach wioski zauważyłem że kilku jednostko spadły obrażenia do ZERA (taka wartość była na karcie) czyli chłopaki mogły sobie machać i nic nie robili przeciwnikowi. Jak dla mnie gruba przesada i mam nadzieję że coś z tym zrobią i albo wyłączą obrażenia albo będą niższe kary.
    "Czyż nie wydaje się wam, że mam powód do płaczu, jeżeli Aleksander będąc w moim wieku panował już nad tylu ludami, a ja nie dokonałem jeszcze ani jednego sławnego czynu?" - Gajusz Juliusz Cezar

  5. #55
    Stolnik Awatar ( ͡º ͜ʖ ͡º)
    Dołączył
    Oct 2013
    Postów
    809
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    96
    Otrzymał 47 podziękowań w 34 postach
    Cytat Zamieszczone przez jmj06pl Zobacz posta
    czyli chłopaki mogły sobie machać i nic nie robili przeciwnikowi.
    Teoretycznie powinno tak być, ale wątpię żeby się to sprawdziło. W shogunie, w FoTSie, w trybie avatara miałem sytuację, że przeciwnik u najsłabszej jednostki strzelającej mającej bardzo niską celność, włączył skilla który zwiększa szybkostrzelność kosztem zmniejszonej celności i celność tej jednostki spadła do 0, a mimo to itak trafiała ona w mój oddział.

  6. #56
    Pampa
    Gość
    Ogólnie z tym paleniem wioski to lipa, według mnie powinno żołnierzy to jeszcze bardziej zmotywować do walki i zemsty.

  7. #57
    Krwawy Kardynał Awatar Samick
    Dołączył
    Oct 2010
    Postów
    5 763
    Tournaments Joined
    9
    Tournaments Won
    1
    Podziękował
    171
    Otrzymał 427 podziękowań w 262 postach
    Walczyłeś kiedyś w płonącym mieście? Wysoka temperatura, dym, chaos, niebezpieczeństwo że coś się zawali, ścieżki śliskie od krwi i flaków.



  8. #58
    Cześnik Awatar FireFighter
    Dołączył
    Jul 2013
    Postów
    283
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    2
    Otrzymał 19 podziękowań w 13 postach
    Widzicie? A Samick walczył w płonącym mieście


    *********************
    Podczas walki w mieście nie doświadczyłem tylko Pampy, który by chodził i mówił, że to wszystko lipa.
    S
    Ostatnio edytowane przez FireFighter ; 07-03-2015 o 09:57

  9. #59
    Wojski Awatar jmj06pl
    Dołączył
    Oct 2013
    Lokalizacja
    Poznań
    Postów
    71
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    8
    Otrzymał 21 podziękowań w 12 postach
    Cytat Zamieszczone przez ( ͡º ͜ʖ ͡º) Zobacz posta
    Teoretycznie powinno tak być, ale wątpię żeby się to sprawdziło. W shogunie, w FoTSie, w trybie avatara miałem sytuację, że przeciwnik u najsłabszej jednostki strzelającej mającej bardzo niską celność, włączył skilla który zwiększa szybkostrzelność kosztem zmniejszonej celności i celność tej jednostki spadła do 0, a mimo to itak trafiała ona w mój oddział.
    Mnie się wydaje że właśnie tak działa, ostatnio jak dobywałem Rzymu całkowicie zniszczonemu to dwoma jednostkami pokonałem wrogiego generała tracąc tylko 1 człowieka. Przeprowadzę dziś po południu symulacje i zobaczymy jak będzie
    "Czyż nie wydaje się wam, że mam powód do płaczu, jeżeli Aleksander będąc w moim wieku panował już nad tylu ludami, a ja nie dokonałem jeszcze ani jednego sławnego czynu?" - Gajusz Juliusz Cezar

  10. #60
    Krwawy Kardynał Awatar Samick
    Dołączył
    Oct 2010
    Postów
    5 763
    Tournaments Joined
    9
    Tournaments Won
    1
    Podziękował
    171
    Otrzymał 427 podziękowań w 262 postach
    Mogliby wrócić do starych statystyk pobitewnych. Bo teraz to nie wiadomo ile moi ludzie wybili, co zmusza mnie do samodzielnego obliczania. Niestety, podczas obrony w wmieście te zabójcze wieżyczki robią taką rzeźnię, że utrudnia to ocenę wartości garnizonu.



Strona 6 z 48 PierwszyPierwszy ... 4567816 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •