Strona 8 z 48 PierwszyPierwszy ... 67891018 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 71 do 80 z 477

Wątek: Patche / DLC / FLC - dyskusje i spekulacje

  1. #71
    Pampa
    Gość
    Zastanawia mnie jedna rzecz, grając (Rzym... :|) w deszczu kawaleria jakimś cudem podpaliła moje miasto. Pytanie jak? Na 100% nie mieli łuczników ani balist.

  2. #72
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Mnie zastanawia natomiast kwestia dyplomacji. Gram Sasanidami i mam wojnę z Himjarytami - sęk w tym, że ich jadę bez problemu, a jest napisane w dyplomacji, jakobym miał siły 3, a oni 7, a powinno być na odwrót. Ktoś wie, jak to wytłumaczyć? Jak nie, to zapewne to kolejna głupota CA, którą powinni naprawić w patchach.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  3. #73
    Megas Basileus / Młoda Gwardia Awatar Polemajos
    Dołączył
    Sep 2014
    Lokalizacja
    Za horyzontem
    Postów
    2 470
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    251
    Otrzymał 374 podziękowań w 290 postach
    Mi się zdaje,że im większa potęga twojego państwa to siła jest ,,mniejsza" w oknie dyplomacji,przykładowo grając Sasanidami jestem blisko osiągnięcia małego zwycięstwa i mam siłę 1.
    ,,Vae Victis"


  4. Użytkownicy którzy uznali post Polemajos za przydatny:


  5. #74
    Krwawy Kardynał Awatar Samick
    Dołączył
    Oct 2010
    Postów
    5 763
    Tournaments Joined
    9
    Tournaments Won
    1
    Podziękował
    171
    Otrzymał 427 podziękowań w 262 postach
    Cytat Zamieszczone przez ituriel32 Zobacz posta
    Już to widzę. Atakuje miasto dwoma oddziałami. Obrońca ma pełną armie i garnizon.
    Ja patrzę z skąd wieje wiatr. Ustawiam z tamtej strony te odziały i podpalam. I fajczę na frytki wszystkich obrońców zanim opuszczą miasto.

    Nie chcę czegoś takiego.
    Nie chodzi o zadawanie strat osobowych oddziałom, tylko o obniżenie ich wartości bojowej w pobliżu pożarów.

    Cytat Zamieszczone przez Pampa Zobacz posta
    Zastanawia mnie jedna rzecz, grając (Rzym... :|) w deszczu kawaleria jakimś cudem podpaliła moje miasto. Pytanie jak? Na 100% nie mieli łuczników ani balist.
    W S2 deszcze wpływał na niemoc używania płonących strzał. Widocznie panowie z CA zapomnieli o tym co sami wprowadzili. ;/

    Cytat Zamieszczone przez Arroyo Zobacz posta
    Mnie zastanawia natomiast kwestia dyplomacji. Gram Sasanidami i mam wojnę z Himjarytami - sęk w tym, że ich jadę bez problemu, a jest napisane w dyplomacji, jakobym miał siły 3, a oni 7, a powinno być na odwrót. Ktoś wie, jak to wytłumaczyć? Jak nie, to zapewne to kolejna głupota CA, którą powinni naprawić w patchach.
    Dobrze jest. Jesteś trzecim pod względem siły państwem, oni siódmym. Też tak na początku myślałem, ale kazano mi spojrzeć na jakieś podrzędne jednoregionowe państewko z siłą 40.



  6. #75
    Stara Gwardia / Ostatni Sprawiedliwy Awatar KLAssurbanipal
    Dołączył
    Aug 2009
    Lokalizacja
    Polska
    Postów
    4 459
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    878
    Otrzymał 980 podziękowań w 526 postach
    Ja liczę na DLC kampanię Króla Artura. Dlaczego? Dzięki temu jest szansa otrzymać unikatowe frakcje celtyckie. Obawiam się, że jeśli mielibyśmy otrzymać Celtów, jako faction pack, to dodaliby kilka unikatowych jednostek, a całokształt pozostałby nadal germański jak w przypadku DLC brodatych, gdzie mamy kilka nowych jednostek, a reszta to rostery bez żadnych zmian.
    Liczę na całkowitą zmianę rosterów celtyckich i sarmackich (żeby nie były kopiuj/wklej Hunami z innym kolorem), ale obawiam się, ze na to można liczyć w modach.
    Dziś mam wolny weekend. Moja druga połówka wyjechała, więc mam nadzieję, że samemu siedząc skończę wreszcie 2 reskiny pod Attylę i Rome 2.
    Darowizna dla mnie jako twórcy możliwa tutaj: https://www.paypal.me/klassurbanipal


  7. Następujących 2 użytkowników podziękowało KLAssurbanipal za ten post:


  8. #76
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Ja na DLC Słowian i właśnie jakiś nacji Wschodu. Ale też myślę, by dodano w którymś patchu dla graczy multiplayer tryb Każdy na każdego - brakuje mi tego trybu tym bardziej, że przy ETW zrezygnowano z niego, a przydałby się, by dodać powiew świeżości i zrobić naparzankę bez żadnej litości.

    EDIT: I jeszcze czekam ewentualnie na DLC z Berberami. No i zastanawia mnie taka jedna rzecz. Gdzie są Awarowie? Czy w tym okresie oni żyli w Europie, czy dopiero szykowali się do najazdu? Bo ich coś wg mnie brakuje, a jedną z ich jednostek znajdujemy w rosterze Hunów.
    Ostatnio edytowane przez Arroyo ; 09-03-2015 o 08:22

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  9. #77
    Wojski Awatar jmj06pl
    Dołączył
    Oct 2013
    Lokalizacja
    Poznań
    Postów
    71
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    8
    Otrzymał 21 podziękowań w 12 postach
    Jak zapowiedziałem tak zrobiłem a więc potestowałem co nieco. Spaliłem miasto na 77 % co obniża o 15 pkt morale, obronę wręcz i walkę wręcz. Stoczyłem 4 bitwy w tym samym mieście tymi samymi jednostkami. Obie armie użyły gockiego dowódcę z toporami (żeby były dokładnie takie same statystyki). W każdej bitwie wygrałem. Podaję statystyki ile komu żołnierzy po bitwie zostało:
    I- Ja (92/120), ON (32/120)
    II - Ja (82/120), ON (42/120)
    III - Ja (99/120) ON (38/120)
    IV - Ja (80/120) ON (26/120)
    Przy nie podpalaniu i nie obniżeniu statystyk dwie bitwy wygrałem, dwie przegrałem straty szły w łeb w łeb, wygrywał ten kto dowódcę zabił.
    Ponownie podaję komu ile żołnierzy zostało po bitwie:
    I - Ja (36/120) ON (28/120)
    II - Ja (22/120) ON (30/120)
    II - Ja (28/120) ON (32/120)
    IV - Ja (34/120) ON (25/120)
    Podsumowując wystarczy spalić miasta do minimum 70% i statystyki obrońcy tak spadają że nie ma opcji żeby przegrać. Jak na mój gust to jest przesada to bo niestety bez wypadu nie da się sprawić by przeciwnik miasta nie podpalił to bardzo utrudnia obronę (a wiadomo że łatwiej ma ten co się broni i zawsze tak było). naprawdę uważam że jeśli już to niech morale spada ale nie inne statystyki.
    A co do wież to zgadzam się z przedmówcami, w porównaniu do poprzednich gier to normalnie walą jak szkopy z MG42 na Omacha beach i ciekawe że najczęściej ich zdobycie kończy się jej zniszczeniem, tak jakby nie chciano ułatwić atakującym roboty. Tak w sumie myślę czy to jest taka rekompensata delikatna za ten spadek statów jak się miasto podpali. Nam spada ale za to wieże prują jak w kaczki. kto wiem może sobie tak to wykombinowali
    "Czyż nie wydaje się wam, że mam powód do płaczu, jeżeli Aleksander będąc w moim wieku panował już nad tylu ludami, a ja nie dokonałem jeszcze ani jednego sławnego czynu?" - Gajusz Juliusz Cezar

  10. #78
    Pampa
    Gość
    Tak tylko że na 20 strzał trafia tylko jedna. Te wieże są przydatne jak jest kupa wrogów.

  11. #79
    Stolnik Awatar ( ͡º ͜ʖ ͡º)
    Dołączył
    Oct 2013
    Postów
    809
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    96
    Otrzymał 47 podziękowań w 34 postach
    Cytat Zamieszczone przez jmj06pl Zobacz posta
    i ciekawe że najczęściej ich zdobycie kończy się jej zniszczeniem
    Nie najczęściej tylko zawsze. Nie da się zdobyć wieży. A co do ich siły to mnie bardziej irytują niż pomagają. Często mam sytuację, że po odparciu ataku i rozbiciu kilku jednostek wroga, wieżyczki napierdzielają w uciekające niedobitki z takim rozrzutem, że większość strzał trafia w moje pobliskie oddziały. Raz straciłem w ten sposób przywódcę frakcji.

  12. #80
    Troublemaker Awatar Nezahualcoyotl
    Dołączył
    Aug 2009
    Lokalizacja
    Hidden Castle
    Postów
    6 638
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    373
    Otrzymał 893 podziękowań w 599 postach
    Przez te wieze cala przyjemnosc z oblegania wrogich osad mi przeszla.Teraz bez balist ani rusz no chyba ze kogos rajcuje widok rzezi wlasnych oddzialow w przeciagu kilku minut .Ciekawe czy ktos pracuje nad patchem likwidujacym te pstrokate oznaczenia widoczne podczas bitew charakterystyczne dla poszczegolnych jednostek na frakcyjne banery?Symbole poszczegolnych panstw mimo wszystko sa bardziej klimatyczne od widoku lukow,mieczy,wloczni,etc...


    In quexquichcauh maniz camanahuatl ayc pollihuiz yn iteno yn itauhca in Mexico-Tenochtitlan


    Jeśli avek to tylko z Indianką!
    *************************
    https://www.youtube.com/channel/UCo3...6M-C3c_Wc_57BQ

    *************************
    Był czas kiedy osobnika owego zwano @zajac.





Strona 8 z 48 PierwszyPierwszy ... 67891018 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •