Strona 9 z 50 PierwszyPierwszy ... 789101119 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 81 do 90 z 498

Wątek: Megasubmod do BC 7 dyskusja i błędy

  1. #81
    Szambelan Awatar Araven
    Dołączył
    Jan 2011
    Postów
    11 948
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    401
    Otrzymał 277 podziękowań w 235 postach
    Raczej tylko Bułgarów dać, powstanie na Litwie symulowało powstawanie państwa litewskiego a ono jest teraz w grze. W Afryce było przeciwko Sycylii bodajże.

  2. #82
    Podkomorzy
    Dołączył
    Aug 2012
    Postów
    1 498
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    56
    Otrzymał 190 podziękowań w 121 postach
    No właśnie przejrzałem sobie ten submodzik cały. Zaimplementować go to będzie czysta przyjemność. Porównałem go z czystym BC, jest do dodania jeden koleś do pliku z imionami, jeden event historyczny (do przetłumaczenie kilka zdań) i dorzucenie buntownikom kilku imion i gitarka. Sprawdziłem pod kontem imion, miast i jednostek, wszystko będzie grać, reszta to przełączniki i atrybuty. Wydaje się hardkorowa ta rewolta, więc nie ma bata, dam ją jako opcję

    Myśmy tego w megasubmodzie chyba nie mieli, Mietek zrobił swoją wersję: z tego co mi się zdaje dodał Bulgar Revolt z BC 6.2 (a przynajmniej skróconą i skromniejszą wersję i chyba trochę zmodyfikowaną przez siebie), a za to dodał powstanie w Pn Afryce (jeśli jest w posiadaniu Sycylii) i na Litwie (jeśli jest polska, ruska lub nowogrodzka).

    Dobra to dam ten Bulgar Revolt. Jako opcję. Będzie ogień
    "Ludzie, którzy dla odrobiny bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność" Benjamin Franklin

  3. #83
    Szambelan Awatar Araven
    Dołączył
    Jan 2011
    Postów
    11 948
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    401
    Otrzymał 277 podziękowań w 235 postach
    To daj obowiązkowo jak nie będzie wywalać, fajny jest ten skrypt co Mietek dodał, ze w pierwszej turze poz dobyciu osady wroga nie można rekrutować nic tam ani budować. Też myśle, ze dałoby się go skopiować raczej, ale nie wiem na 100% bo regiony były nieco pomodyfikowane w Megasubmodzie. Ale w tym skrypcie to nie ma raczej znaczenia. Jeden z ostatnich skryptów to był w oryginale go nie mieli.

  4. #84
    Chłop
    Dołączył
    Apr 2015
    Postów
    14
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    3
    Otrzymał 3 podziękowań w 2 postach
    Witam, na wstępie chciałbym serdecznie podziekowac, za ogrom pracy jaki wkładacie panowie w ulepszanie poczciwego Mietka.
    1.Chciałbym się dowiedzieć czy w nowym megasubmodzie zostanie dodany rozwój osad od początku (tak by nie można było startowo rekrutować silnych jednostek) - Wino o tym wcześniej wspominał.
    2.Jak można podmienić wygląd osad na mapie? (nie wiem czy to już nie wyższa szkoła jazdy) Chciałbym zagrać w Bellum z osadami (świetnie) wyglądającymi jak w najnowszym submodzie SSHIP do StainlessSteel: http://i.imgur.com/UOeA0fL.jpg
    Pozdrawiam!

  5. #85
    Podkomorzy
    Dołączył
    Aug 2012
    Postów
    1 498
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    56
    Otrzymał 190 podziękowań w 121 postach
    Cytat Zamieszczone przez Araven Zobacz posta
    To daj obowiązkowo jak nie będzie wywalać, fajny jest ten skrypt co Mietek dodał, ze w pierwszej turze poz dobyciu osady wroga nie można rekrutować nic tam ani budować. Też myśle, ze dałoby się go skopiować raczej, ale nie wiem na 100% bo regiony były nieco pomodyfikowane w Megasubmodzie. Ale w tym skrypcie to nie ma raczej znaczenia. Jeden z ostatnich skryptów to był w oryginale go nie mieli.
    Teoretycznie powinno się dać. Nazwy miast i regionów się nie zmieniły w porównaniu do BC 6.3, więc chyba powinno zadziałać. W skrypcie nie ma innych odwołań niż miasta.

    No ale czy nie będzie wywalać na Bulgar Revolt i na tym opóźnieniu turowym to gwarancji nie dam. Chyba że ktoś oba skrypty sprawdzi w działaniu najpierw.


    Cytat Zamieszczone przez adi10_5 Zobacz posta
    Witam, na wstępie chciałbym serdecznie podziekowac, za ogrom pracy jaki wkładacie panowie w ulepszanie poczciwego Mietka.
    1.Chciałbym się dowiedzieć czy w nowym megasubmodzie zostanie dodany rozwój osad od początku (tak by nie można było startowo rekrutować silnych jednostek) - Wino o tym wcześniej wspominał.
    2.Jak można podmienić wygląd osad na mapie? (nie wiem czy to już nie wyższa szkoła jazdy) Chciałbym zagrać w Bellum z osadami (świetnie) wyglądającymi jak w najnowszym submodzie SSHIP do StainlessSteel: http://i.imgur.com/UOeA0fL.jpg
    Pozdrawiam!
    1 - niestety nie, bo ja tego nie umiem zrobić, jakby ktoś zrobił to bym z chęcią dodał, bo mi też na tym zależy.
    2- tego też nie wiem
    "Ludzie, którzy dla odrobiny bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność" Benjamin Franklin

  6. Użytkownicy którzy uznali post wino za przydatny:


  7. #86
    Szambelan Awatar Araven
    Dołączył
    Jan 2011
    Postów
    11 948
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    401
    Otrzymał 277 podziękowań w 235 postach
    Ok, ja sprawdzę ale na nowym Megasubmodzie ręcznie wkleję ten skrypt do tego ca dasz w Instalce. Submod Bułgarów nic do tego nie ma, ten skrypt z nim współdziałał super w Megasubmodzie do 6.3. Ale nieco to tury wydłuży, to daj tylko Bułgarów może.

  8. #87
    Podkomorzy
    Dołączył
    Aug 2012
    Postów
    1 498
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    56
    Otrzymał 190 podziękowań w 121 postach
    Nie chodzi mi o to, że oba się gryzą, ale o to, że mi się tylko wydaje, że oba powinny działać, ale gwarancji nie dam, dopóki obu submodów ktoś nie przetestuje
    "Ludzie, którzy dla odrobiny bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność" Benjamin Franklin

  9. #88
    sadam86
    Gość
    Wino jak dasz nową instalkę to pewno się potestuje i Rewoltę Bułgarów i to jednoturowe opóźnienie. Co do startu osad z niskiego poziomu i podmiany modeli miast napisz wino do k.m. może coś podpowie.

    Edit: co do poziomu miast starczą chyba zmiany w descr_strat na niższy poziom miasta i słabsze mury oraz wywalenie po prostu części ulepszonych budynków i już powinno wyjść osłabienie

  10. #89
    Podkomorzy
    Dołączył
    Aug 2012
    Postów
    1 498
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    56
    Otrzymał 190 podziękowań w 121 postach
    Mam zamiar w weekend zrobić instalkę, choć nic nie obiecuję.

    Ok, napisałem do k.m., zobaczymy czy coś doradzi.
    "Ludzie, którzy dla odrobiny bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność" Benjamin Franklin

  11. #90
    Chłop
    Dołączył
    Apr 2015
    Postów
    9
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Mam pytanko jeszcze. Leżąca w Azji mniejszej Adana pozwala komuś na rekrutację jednostek elity z jego frakcji ? Bo leżącym blisko krzyżowcom - nie. Myślałem, że może Turkom?

Strona 9 z 50 PierwszyPierwszy ... 789101119 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •