Strona 10 z 267 PierwszyPierwszy ... 891011122060110 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 91 do 100 z 2664

Wątek: Dyskusja ogólna o Total War: Warhammer

  1. #91
    Szambelan Awatar Araven
    Dołączył
    Jan 2011
    Postów
    11 946
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    401
    Otrzymał 277 podziękowań w 235 postach
    Trailer spoko, ale czekam na konkretne info, ile frakcji itd.

  2. #92
    Podkomorzy Awatar Chaak
    Dołączył
    May 2011
    Postów
    1 844
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    262
    Otrzymał 254 podziękowań w 191 postach
    Ja się cieszę z tej gry, chociaż mogliby jeszcze trochę z nią poczekać, bo w Attylę gram dość wolno, a jeszcze w Romku mam zaległości.
    Z tego co na razie pokazali to najbardziej interesują mnie Krasnoludy i od biedy Orkowie. Poza nimi pograłbym Jaszczuroludźmi, Khmeri (mam nadzieję, że będą oddzieleni od wampirowatych nieumarłych) i Ogrami.
    Zastanawia mnie też jak bardzo gra będzie uproszczona w stosunku do oryginału, bo nie wierzę, że uda im się wszystko dokładnie odwzorować (oby pojedynki bohaterów były dobrze zrobione).

    寧我負人,毋人負我。
    曹操

  3. Użytkownicy którzy uznali post Chaak za przydatny:


  4. #93
    Stolnik Awatar marko1805
    Dołączył
    Feb 2012
    Postów
    908
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    31
    Otrzymał 121 podziękowań w 78 postach
    A więc jednak Warhammer , bardzo dobrze, choć mnie ten badziewny światek zupełnie nie interesuje . Moderzy zajmujący się historycznymi modami będą mieli więcej czasu dla R2 ,oraz Attyli, a CA będzie w tym czasie dzieciaki kroić za DLC do swego nowego "dzieła" .Widać na Atyllę nie naciągnęli tylu ilu chcieli, i trzeba grzać atmosferę pod nowy tytuł. Na 2-3 lata spokój z serią.
    https://picasaweb.google.com/lh/photo/nozvxNxHhuIVK9-6uWBM2RcxicG_SBK_B29mfu3dapE?feat=directlink

    Si vis pacem, para bellum

    "Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości"

  5. #94
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Nastały czasy niekończących się podbojów. Tysiące wojowników ścierają się w tytanicznych bitwach, a całe rasy prowadzą ze sobą wojny. Na czele każdej armii stoi potężny bohater, żądny panowania nad światem.

    To właśnie nimi możesz dowodzić.

    Dzielny Karl Franz prowadzi do boju Imperium ludzi. Chce zjednoczyć rozbite frakcje elektorów pod jednym sztandarem i pokonać wspólnych wrogów.

    Żądni przemocy i rozlewu krwi, Zielonoskórzy przyłączają się do plemienia Grimgora Ironhide'a. Zarówno Orkowie, jak i Gobliny, są głodne śmierci i zniszczenia.

    High King Thorgrim dowodzi opanowanymi Krasnoludami z ich górskich twierdz. Rozpoczyna się marsz, który ma pomścić niesprawiedliwości, dotykające ich od tysiącleci.

    Cele Wampirów pod dowództwem Mannfreda von Carstiena są mordercze, ale jednocześnie bardzo tajemnicze. Jego armie werbowane są spośród gnijących szeregów umarłych.

    W czasie, gdy Stary Świat rozdzierany jest zdradą, wojną i walką o władzę, z północy nadciąga po cichu znacznie większe zagrożenie. Tkanina samej rzeczywistości zaczyna się napinać i rozdzierać...



    Total War™: WARHAMMER® to niepowtarzalne połączenie kolosalnych bitew w czasie rzeczywistym i wciągającej kampanii turowej, w którym przez setki godzin rozgrywki będziesz zajmował się rządzeniem, polityką i rozbudową swojego imperium.

    Co więcej, tytuł ten zostanie w przyszłości wzbogacony o dwie osobne części oraz dodatkowe pakiety zawartości, co uczyni z niego największą pozycję w historii serii Total War. Będzie to epicka trylogia, która na nowo zdefiniuje rozgrywkę strategiczną fantasy.

    Nadchodzi nowa era. Total War™: WARHAMMER® ożywia świat legendarnych bohaterów, gigantycznych potworów, latających stworów, magicznych burz i legionów koszmarnych wojowników.

    Zasady się zmieniły. Nie zmieniła się jedynie... wojna.
    Źródło - Steam.
    Czyli stawiam na Sztorm Chaosu. W końcu Karl Franz jednoczył ziemie Imperium w przygotowaniu do inwazji Archaona. Król Thorgrim ratuje swoją rasę, a Grimgor leci na zachód. Tym bardziej moi ulubieńcy - Wampiry z Sylvanii wreszcie może podbiją Imperium. Skoro jednak będzie mowa o DLC, stawiam na Race Packi jak np. Animens (?) Race Pack ze Zwierzoludźmi i Skavenami i Jaszczuroludźmi.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  6. #95
    Podczaszy Awatar Kobrax
    Dołączył
    Nov 2012
    Postów
    622
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    43
    Otrzymał 57 podziękowań w 38 postach
    Kolejna gra do mojej listy zakupów. Na pewno kupię choć może nie od razu po premierze. Zobaczymy jak będzie z kasą wtedy


  7. Użytkownicy którzy uznali post Kobrax za przydatny:


  8. #96
    Cześnik
    Dołączył
    Jul 2012
    Lokalizacja
    Szczecin
    Postów
    336
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    96
    Otrzymał 24 podziękowań w 17 postach
    ja kupuje w pre-orderze

  9. #97
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    W sumie to wolałbym rozbicie na mniejsze nacje i możliwość gry ludźmi ale nie tylko Karlem.
    Ale to nie ważne pewnie i tak kupię w pre-orderze.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  10. #98
    Cześnik Awatar Ponury Joe
    Dołączył
    Oct 2009
    Lokalizacja
    Little Poland
    Postów
    204
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    22
    Otrzymał 112 podziękowań w 54 postach
    Cytat Zamieszczone przez Arroyo Zobacz posta
    Proponuję, byś sobie zagrał w Sundering (mod do Medieval II) tam masz lewitujące smoki etc. i poza tym jednostki latające jak Gryfy, ożywione smoki (mówię o tych u Wampirów - bazuję na 7 edycji armybooków) to część tego wspaniałego uniwersum. Więc takie teksty "Jednostki latające w serii Total War? Koniec świata" sobie daruj Zapewne to test przed Total War'em o I Wojnie Światowej.
    W modach to może nawet Gandalf na zeppelinie latać. Do tej pory w TW tego nie było i zobaczymy, jak to będzie wyglądać. Ale przypuszczam, że niezbyt ciekawie. Ot, kolejna gra, w której machająca skrzydłami raz na 10 sekund jednostka gabarytowo przypominająca słonia będzie utrzymywać się w powietrzu jak malutki koliberek.

  11. #99
    Szambelan Awatar chochlik20
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    4 182
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    292
    Otrzymał 482 podziękowań w 340 postach
    Nie bądź taki krytyczny Ponury Joe, zważ, że fanom na silniku Romy udało się stworzyć latające Nazgule, później powtórzono to na silniku Medivala 2. nie grałem w późniejsze odsłony TW, ale tam chyba nie było takich rzeczy. Być może i nie imponowały one lotem, ale samym faktem, że udało coś się takiego zrobić. I powinieneś to docenić moim zdaniem.
    Przepis na idealną kawę:

    Grafik: Co to za lura!? Kawa powinna być czarna, mocna, ostra i aromatyczna. Zrób mi drugą.

    Tytus: Rozkaz! Kawa powinna być czarna… Carbo medicinalis, czyli węgiel drzewny powinien ją doczernić. …mocna… Czy może być coś mocniejszego od spirytusu 95%? …ostra i aromatyczna… Reszty dokona papryka, pieprz, jodyna i… dezodorant „Brutal”.
    Grafik: O, teraz to jest kawa! To mnie postawi na nogi!
    Tytus: Szkoda, że nie dodałem jeszcze dynamitu.


    Księga XVI

  12. #100
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    ituriel, najlepsze rozwiązanie byłoby robienie race packów z księstwami elektorów. Potem nacje jak Kislev, Bretonnia etc.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

Strona 10 z 267 PierwszyPierwszy ... 891011122060110 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •