Strona 12 z 267 PierwszyPierwszy ... 210111213142262112 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 111 do 120 z 2664

Wątek: Dyskusja ogólna o Total War: Warhammer

  1. #111
    Stara Gwardia Awatar nazgool
    Dołączył
    Sep 2009
    Lokalizacja
    Warszawa/Koszalin
    Postów
    898
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    108
    Otrzymał 134 podziękowań w 72 postach
    Miało być że "przed". To nie będzie gra osadzona w realiach Końca Czasu. Co do DLC to nie wiem co oni planują, bo jeszcze nie widziałem żeby wypowiedzieli się na ten temat. Znalazłem tylko informację o tych osobnych dużych dodatkach. I to wszystko pochodzi z postów ludzi z CA więc można to traktować jako oficjalne. Ciekawostką jest fakt, że dla Warhammer total war powstały 24 szkielety, podczas gdy do Attyli używali tylko 4. Tym nadmiarem pracy tłumaczą okrojenie gry z innych ras.

  2. #112
    Łowczy Awatar Mitusonator
    Dołączył
    Mar 2013
    Postów
    160
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    6
    Otrzymał 11 podziękowań w 9 postach
    Jakby chcieli wydać naprawdę dobrą grę to robili by ją dłużej i większym nakładem pracy, takie tłumaczenie jest jak gdyby kucharz powiedział klientowi że dostał niesmaczne danie bo dobre produkty są za drogie a jemu nie chciało się lepiej przyłożyć do gotowania

  3. #113
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Jeśli dadzą inne rasy w DLC to może im wybaczę. Na razie jestem trochę zawiedziony. Jako, że do tej gry bym nie instalował modów, bo tego nie potrzebuję do zabawy

    Mitusonator, dobra już, zrobili, jak zrobili, zresztą i tak jak coś nie pyknie to zawsze jest Call of Warhammer

    EDIT: Swoją drogą jeden z gości z TWC ma ciekawe rozwiązanie na temat tych dodatków. Oto i ono:
    http://www.twcenter.net/forums/attac...6&d=1429802915
    Ciekawe, I dodatek prawdopodobnie Elfy, czyli cały Ulthuan, Naggaroth, Lustria, Bretonnia, Athel Loren. Drugi (ale gdzie tu Ogry?!) częściowo Estalia, Tilea, Księstwa Graniczne, Mroczne Ziemie, Arabia, Kraina Śmierci.

    Gdyby to jednak połączyć, to musieliby dać Estalię do końca, co może oznaczać roster dla tej konfederacji miast, rozciągnięcie mapy do końca Arabii i Południa. Może jednak DLC rozciągną obszar gry na północ przez Norskę, co oznaczałoby danie do gry Barbarzyńców, Kislevitów oraz ukochany przez wielu Chaos.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  4. #114
    Podczaszy Awatar Janek
    Dołączył
    Aug 2009
    Postów
    771
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    35
    Otrzymał 35 podziękowań w 26 postach
    Cytat Zamieszczone przez Mitusonator Zobacz posta
    Jakby chcieli wydać naprawdę dobrą grę to robili by ją dłużej i większym nakładem pracy, takie tłumaczenie jest jak gdyby kucharz powiedział klientowi że dostał niesmaczne danie bo dobre produkty są za drogie a jemu nie chciało się lepiej przyłożyć do gotowania
    Tylko, że developer musi zrobić grę, która będzie na tyle dobra żeby się sprzedała i przyniosła zyski. Robienie gry dłużej i większym nakładem pracy, może oznaczać, że przedsięwzięcie nie będzie wystarczająco opłacalne.

  5. Następujących 2 użytkowników podziękowało Janek za ten post:


  6. #115
    Podkomorzy Awatar Dagorad
    Dołączył
    Aug 2009
    Postów
    1 877
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    5
    Otrzymał 87 podziękowań w 65 postach
    Rasa i lider, czyli to czego się obawiałem. Takie uproszczenie przywodzi na myśl grę zrobioną na zasadzie "macie kwadratową mapę, 4 rasy, 4 liderów i się tłuczcie". Mam przynajmniej nadzieję że jednoczenie Imperium będzie wyglądało inaczej niż wampirów bądź zielonych.

    Niezbyt rozumiem to "Don't think factions, think races". Imperium to nie rasa, a zieloni i wampiry nie są tak zżyci żeby mówić o jakiejś wielkiej rasowej solidarności. No ale to może tylko tak na potrzeby reklamy, pierwszy raz jest coś więcej niż ludzie więc i kładą na to nacisk.

  7. #116
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Imperium to państwo ludzi, a to ludzie są rasą, zatem zapewne do Ludzi dojdą Bretonnia, Tilea i Kislev, a może i Marienburg. Ale też nie wykluczam barbarzyńców z Norski.
    Z Orkami podejrzewam, że mając na myśli "Zielonoskórych" to chodzi o to, że Orkowie są jedną z nacji w tej rasie i może dojdą Gobliny i coś jeszcze. Wampiry to najpewniej do Nieumarłych, czyli pewnie Królów Grobowców będziemy mieć. Ale co do krasnoludów - nie jestem pewien, podejrzewam, że Krasnoludy Chaosu będą w paczce z Chaosem, jeśli zrobią specjalnie DLC z liderem Archaonem, to u Krasiów dadzą jakiegoś wodza.
    Póki co nikt nie wyklucza możliwej wojny między nacjami tej samej rasy.

    Tomorrow the first DLC will be announced I think.
    Taka ciekawostka.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  8. #117
    Łowczy Awatar Mitusonator
    Dołączył
    Mar 2013
    Postów
    160
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    6
    Otrzymał 11 podziękowań w 9 postach
    A celem konsumenta jest zakup jak najtaniej towaru jak najwyższej jakości więc pobłażanie w tej kwestii raczej nam nie pomaga, szkoda tylko że w tym wypadku klient nie ma zbyt dużego asortymentu "restauracji" bo jak dla mnie to total wary stają się grami coraz niższej jakości nastawionymi nawet nie na zysk tylko na chciwość developera (przykładowo wydali zabugowane Rome 2 przez tempo jakie nałożyła SEGA) i idą w ilość a nie w jakość w końcu ta praktyka odbije im się czkawką (można to porównać do dodrukowywania pieniędzy).

    Poza tym gdyby nie podejmować ryzyka to dzisiaj gralibyśmy w tetris 2016 a CA mogło by sobie pozwolić co najwyżej na prace w garażu

  9. Użytkownicy którzy uznali post Mitusonator za przydatny:


  10. #118
    Łowczy
    Dołączył
    Feb 2010
    Postów
    132
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 2 podziękowań w 2 postach
    smiesznie piszecie. dajcie krasonludy chaosu, kislev, arabie itd tylko ze w gw tych ras juz nie ma wiec i sega ich nie zrobi
    obecnie wychodzi 9ed wh gdzie ogolnie bedzie malo ras. mysle ze oni robia czasy archaona ale to nic nie zmienia,
    po samym trailerze widac ze maja kogos kto zna troche warha i fajnie kombinuja
    zrobia na poczatku empire (jako jednosc, bez granicznych i dobrze bo tak bylo) vs silvanie oraz orki vs krasnoludy. i dobrze. jak w pudlach
    zakladam ze 1 dlc to bedzie archaon z chaosem. a drugi to beda wojny elfow czyli ich kontynent

    i wszystko pasuje mozna grac w takie dlc oddzielnie jak i razem z glowna

  11. #119
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Eeeee, nie rozumiesz, że okres Archaona to 7 edycja armybooków? To jest zasadnicza różnica, oni zapewne nie bazują na 9 edycji.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  12. #120
    Podkomorzy Awatar Dagorad
    Dołączył
    Aug 2009
    Postów
    1 877
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    5
    Otrzymał 87 podziękowań w 65 postach
    Imperium to państwo ludzi, a to ludzie są rasą, zatem zapewne do Ludzi dojdą Bretonnia, Tilea i Kislev, a może i Marienburg. Ale też nie wykluczam barbarzyńców z Norski.
    Z tego cytatu którym zarzucił nazgool "Don't think factions, think races. In Total War: WARHAMMER you’ll have four races to choose from, Greenskins, The Empire, Dwarfs and Vampire Counts. Each race has a legendary lord character , who is the leader of a faction within your chosen race." nie wynika żeby im chodziło o zwyczajne pogrupowanie nacji w rasy. Mi to wygląda raczej na to że będzie jedna rasa, w jej ramach kilka podobnych nacji i lider który będzie miał to zjednoczyć. "The Empire" robiłoby więc już za "rasę", a nie za jedną z nacji w rasie ludzi.

    Wampiry to najpewniej do Nieumarłych, czyli pewnie Królów Grobowców będziemy mieć.
    No raczej nie skoro Vampire Counts, a nie ogólnie nieumarli.

Strona 12 z 267 PierwszyPierwszy ... 210111213142262112 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •