Strona 15 z 267 PierwszyPierwszy ... 513141516172565115 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 141 do 150 z 2664

Wątek: Dyskusja ogólna o Total War: Warhammer

  1. #141
    Podkomorzy
    Dołączył
    Jan 2013
    Postów
    1 790
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    271
    Otrzymał 153 podziękowań w 108 postach
    Problemy ludzie mają..
    Fajny totalwar się szykuje i wreszcie ciekawa gra w tym uniwersum będzie.
    4 frakcje ok a Chaos będzie tym złym i to mi się podoba bo każda frakcja będzie przeciwko niemu.
    Mój poprzedni nick to Adrian15o

  2. Użytkownicy którzy uznali post Andrij Marszałek za przydatny:


  3. #142
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Pewnie Chaos prędzej czy później dadzą, ale albo jako hordę, albo jako rasę kultystów.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  4. #143
    Łowczy
    Dołączył
    Feb 2010
    Postów
    132
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 2 podziękowań w 2 postach
    Cytat Zamieszczone przez Andrij Marszałek Zobacz posta
    Problemy ludzie mają..
    Fajny totalwar się szykuje i wreszcie ciekawa gra w tym uniwersum będzie.
    4 frakcje ok a Chaos będzie tym złym i to mi się podoba bo każda frakcja będzie przeciwko niemu.
    no wlasnie to mnie najbardziej ciekawi. bo ze chaos bedzie to dlc to mysle ze na 100%
    ale czy bedzie dyplomacja hm
    czy bedzie mozna paktowac z chaosem albo zly z dobrym. ciekawe bo mysle ze nie ale kto wie

  5. #144
    Podkomorzy
    Dołączył
    Jan 2013
    Postów
    1 790
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    271
    Otrzymał 153 podziękowań w 108 postach
    Strzelam że jeden dodatek będzie w całości poświęcony Chaosowi.
    Mój poprzedni nick to Adrian15o

  6. #145
    Chłop Awatar Thomm
    Dołączył
    Jul 2014
    Postów
    22
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 7 podziękowań w 3 postach
    Dla wszystkich narzekających na Warhammer total war mam jedno zdanie-przecież nie ma przymusu kupowania wszystkiego co wypuszcza CA, czyż nie ? Ja na ten przykład nie kupowałem Napoleona czy Empire Total War, bo grywalnie ten okres mnie w ogóle nie kręci, co nie zmienia faktu, że szanuję zdanie tych, co uwielbiają ten styl rozgrywki. Poza tym uważam, że można dla odmiany pograć w coś co pozwala nieco popuścić wodze fantazji, a nie wypluwane już w formie taśmy kolejne odcinki serii. Moim zdaniem błędem było wypuszczanie Attyli, gdyż ten okres w bardzo niewielkim stopniu różni się od wcześniejszego total wara i zaczyna mnie na tyle nużyć, że wracam albo do szoguna albo do rome. A Warhammer ? Liczę na dopieszczenie gry pod względem jednostek, championów, balansu, a przede wszystkim rozgrywki pozbawionej bugów, które utopią grę.
    Nie wszystko, zaiste, bogowie dali jednemu: zwyciężać umiesz, Hannibalu, zwycięstwa wyzyskać nie umiesz.
    Maharbal, po bitwie pod Kannami

  7. Następujących 4 użytkowników podziękowało Thomm za ten post:


  8. #146
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    No ja mam zdanie o Attyli inne, gdyż sama gra całkiem mi się podoba, muzyka i grafika na całkiem wysokim poziomie, a klimat również niezły, groźby buntów, zabawa ze szpiegami etc. to kwintesencja gry.
    Co do Warhammer: Total War - oczekuję, że gra nie będzie zabugowana jak Rome II w dniu premiery i że przede wszystkim grywalność będzie na bardzo wysokim poziomie.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  9. #147
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Obrazek z Mannfredem na ożywionym smoku wręcz zapiera dech w piersiach ^^

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  10. #148
    Łowczy
    Dołączył
    Aug 2014
    Postów
    158
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    9
    Otrzymał 29 podziękowań w 23 postach
    Warhammer to strzał w 10. Jedni ludzie lubią historię, a inni fantastykę. Są też tacy, którzy lubię zarówno jedno jak i drugie. Do nich zaliczam się ja.

    Total Wary przewałkowały chyba wszystkie sensowne okresy historyczne - od hoplitów i rydwanów aż po pierwszą broń maszynową. Właściwie nie było jedynie XVII wieku.

    Co nowego mogłoby nam zaoferować CA? Jedynie wałkowanie tego samego w lepszej oprawie graficznej.

    Teraz mamy coś nowego. Nie każdemu podobają się elfy, czarodzieje i smoki, ale nie ulega wątpliwości, że ta gra w raz z dodatkami zaoferuje najbardziej zróżnicowane nacje między sobą, a jako całość do klasycznego podziału na lekką piechotę, ciężką piechotę, piechotę z włóczniami/pikami, miotaczy, machiny, lekką kawalerię, ciężką kawalerię, strzelającą kawalerię doda mnóstwo innych jednostek, które drastycznie poszerzą możliwości taktyczne.

    Warhammer to przełom średniowiecza i renesansu z całą wojskowością z tego okresu wzbogacony o:
    1. Latające potwory
    2. Latające oddziały piechoty i kawalerii
    3. Chodzące potwory
    4. Odpowiedniki Gatling gunów z Fall of Samurai
    5. Czarodzieje, którzy wg mnie nie będą ograniczali się tylko do niszczenia wrogich jednostek, ale także do teleportowania swoich unitów, wskrzeszania umarlaków, wzmacnianiu swoich oddziałów itd.
    6. Nieumarli wymuszający zupełnie inną taktykę walki z uwagi na ich odporność na czynniki psychologiczne.

    To wszystko daje ogromne nowe możliwości, których nie da żaden okres historyczny.

    Z kolei na mapie kampanii mamy wpływ chaosu, spaczenia, zepsucia - jeśli to dobrze odzwierciedlą to może wyjść coś ciekawego.

    Bardzo ciekawe możliwości jeśli chodzi o buntowników - wroga wewnętrznego. Buntownikami mogą być nekromanci z doraźnie zebranymi armiami nieumarłych, zielonoskórzy, skaveni, zwierzoludzie. Jak dla mnie regularnie powinni się pojawiać, w niektórych miejscach, organizować cykliczne najazdy i wypady - wielkie armie dowodzene przez charyzmatycznych, doświadczonych wodzów. Sama kampania Imperium powinna być wyzwaniem na miarę Gondoru w Third Age. Łatwe gry mi się nudzą po kilku dniach. W trudne mogę grać na okrągło.

    Podejrzewam, że sama gra wyjdzie w konwencji heroicznej, więc mam nadzieję, że jakiś dobry człowiek, czujący klimat zrobi moda przerabiającego go na Dark Fantasy takie jak w pierwszym trailerze WarhamceOnline: https://www.youtube.com/watch?v=EkQvPQJ1_Dk
    "********* ***** ********** ******, *************" - Zbigniew Stonoga (cenzura na prośbę moderacji )

  11. #149
    Szambelan Awatar Il Duce
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    7 688
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    163
    Otrzymał 384 podziękowań w 264 postach
    Niestety ale podobno ma nie być wsparcia dla moderów przy tej części. Co do gatlinga to masz na myśli hellblastera? Cóż ja bym się wstrzymał z takimi porównaniami bo w tym wypadku szanse posiekania wroga co usterki technicznej prowadzącej do wybuchu maszyny są równie duże . Swoją drogą fajnie by było jakby była jakaś procentowa szansa przy strzale na unieszkodliwienie machiny.

  12. #150
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Dla mnie osobiście Warhammer to taka cisza przed TW: Great War - I Wojna Światowa. Spójrzmy na to tak - w Warhammerze mamy żyrokoptery, smoki etc. W I WŚ mamy samoloty. Łącząc samoloty z tym, co mieliśmy w Fall of the Samurai to będzie coś. Niemniej w Warhammerze ciekawi mnie, jak będzie z magią i wichrami magii. Czy będą duże ścinki gry w miejscu, gdzie używana będzie magia?

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

Strona 15 z 267 PierwszyPierwszy ... 513141516172565115 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •