Strona 19 z 50 PierwszyPierwszy ... 9171819202129 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 181 do 190 z 498

Wątek: Megasubmod do BC 7 dyskusja i błędy

  1. #181
    Podkomorzy
    Dołączył
    Aug 2012
    Postów
    1 498
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    56
    Otrzymał 190 podziękowań w 121 postach
    Ten skrypt jest źle zrobiony. Polecenie FactionTurnEnd jest przy monitor_conditions, a powinno być przy monitor_event, bo inaczej nie jest rozpoznawane. Nie wiem jak to poprawić, żeby było ok. Poza tym odpala się przy potwierdzeniu na pytanie, a powinien przy odmowie. Samo pytanie mogę odwrócić i będzie ok, ale nie wiem jak zrobić z tą pierwszą sprawą.

    E: przyjrzałem się temu plikowi i jak działają te skrypty, oblukałem docudemons 4.0 i wygląda na to, że wystarczy tylko zamienić słowa monitor_conditions na monitor_event i powinno działać. Choć musiałbym sprawdzić ten skrypt w działaniu, a nie wiem jak, żeby też sprawdzić czy ten opis poprawnie działa.
    Ostatnio edytowane przez wino ; 24-04-2015 o 19:54
    "Ludzie, którzy dla odrobiny bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność" Benjamin Franklin

  2. #182
    Wojski
    Dołączył
    Jun 2013
    Postów
    79
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    5
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Wobec podwyższonych kosztów jednostek ile teraz kosztują te najlepsze typu mamelucy ? z 4k ?

  3. #183
    Podkomorzy
    Dołączył
    Aug 2012
    Postów
    1 498
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    56
    Otrzymał 190 podziękowań w 121 postach
    Nie no bez przesady, skromne 1340. Za to utrzymanie 546.
    "Ludzie, którzy dla odrobiny bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność" Benjamin Franklin

  4. #184
    Podkomorzy
    Dołączył
    Aug 2012
    Postów
    1 498
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    56
    Otrzymał 190 podziękowań w 121 postach
    Znalazłem chyba buga w grze. Udało mi się do nadmorskiego oblężonego miasta wprowadzić drogą morską oddział konnicy Wyjść już się na statek nie da, ale wejść dało radę.

    A skrypt Bułgarów jest niedopracowany. Poparwiłem oba błędy jakie miał Sadam, ale to nic nie dało. Zmieniłem go tak, żeby w drugiej turze się uruchamiał i wystarczy tylko na pytanie odpowiedzieć że się nie zgadzamy i nic się nie dzieje. A pytanie jest czy chcemy im nadać lenno. Jak zaakceptujemy to zaczyna się bunt, jak odmówimy to nic się nie dzieje, bez sensu. Jak ktoś mógł wydać tak niedopracowany submod?

    Tak więc nie instalujcie Bulgar Revolt - jest zjebany.
    "Ludzie, którzy dla odrobiny bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność" Benjamin Franklin

  5. #185
    Szambelan Awatar Araven
    Dołączył
    Jan 2011
    Postów
    11 948
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    401
    Otrzymał 277 podziękowań w 235 postach
    Ten od Mietka mimo, że okrojony Bułgar revolt działa. Sobie jego wkleję.
    Z tym wchodzeniem do nadmorskiego miasta to nie wiem czy to bug do kilku się da ze statków posiłki przesłać.

  6. #186
    sadam86
    Gość
    To z dosyłaniem posiłków do nadmorskiego miasta flotą to normalka, tak w 6.3 też było.

  7. #187
    Podkomorzy
    Dołączył
    Aug 2012
    Postów
    1 498
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    56
    Otrzymał 190 podziękowań w 121 postach
    Normalka czy nie, to imo bug w grze Bo dlaczego nie można drogą lądową? Bo miasto jest oblężone. Poza tym dlaczego morską można wprowadzić, a wyprowadzić nie można?
    "Ludzie, którzy dla odrobiny bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność" Benjamin Franklin

  8. #188
    Szambelan Awatar Araven
    Dołączył
    Jan 2011
    Postów
    11 948
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    401
    Otrzymał 277 podziękowań w 235 postach
    Wprowadzić można niejako z portu do jakiego wróg dostępu nie ma, a wyprowadzić nie można bo pewnie silnik gry nie pozwala. Wg mnie ma to sens nawet jak to bug.

  9. #189
    Moderatorzy Lokalni Awatar Piter
    Dołączył
    Apr 2011
    Postów
    3 306
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    73
    Otrzymał 179 podziękowań w 145 postach
    Cytat Zamieszczone przez wino Zobacz posta
    Normalka czy nie, to imo bug w grze Bo dlaczego nie można drogą lądową? Bo miasto jest oblężone. Poza tym dlaczego morską można wprowadzić, a wyprowadzić nie można?
    To nie bug w grze, to było zamierzone, nawet w instrukcji do Bellum o tym było.

  10. #190
    sadam86
    Gość
    wino dłubałeś coś przy inwazji Mongołów? Chodzi o to, że w okolicach 1212 koło Saqsin przyszli, w 1232 koło Derbend byli, mam już 1266 i koło Bagdadu nie przyszli I jeszcze w sumie pytanie bardziej do Pitera, dało by się jakoś podnieść agresywność Mongołów, pomimo większej sakiewki nadal jacyś tacy niemrawi

Strona 19 z 50 PierwszyPierwszy ... 9171819202129 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •