A gdzie ja napisałem, że przeszkadza mi otwarty świat?ozumiem że możesz nie lubić Skyrima, ale dlaczego tak ci przeszkadza świat otwarty? Jak zamknieta scieżka z której gracz nie może zboczyc może byc ciekawsza od dowolności wyboru?
Nie, mówię tak bo ta gra i cała seria, była robiona POD GERALTA. Takie udziwnienia są dziwne i niepotrzebne.Mówisz jak babcia w berecie - Mimo że do sexshopu nie wchodzi i nie korzysta, to mówi że ma go nie być i inni też mają nie korzystać.
Przecież możesz modów nie instalować!
BTW naszczęście napewno będą i nic na to nie poradzisz. Bo kazdy developer wie że mody to drugie zycie gry a co za tym idze kasiora na następne.
Tylko Ty mowisz o czyms zupelnie innym. Dodanie nowych ras, klas i fabuły to jedno, a stworzenie systemu tworzenia postaci od zera i włączenie go do gry to drugie. To jak pisałem olbrzymie ingerowanie w kod gry, które może być niemożliwe i nielegalne. Tak samo jak w TW nie wszystko da się zmodyfikować, tak też może być tutaj. Mogę się wręcz załozyć, że DOBRY system tworzenia postaci dla W3 nie powstanieModerzy sami tworzą klasy postaci, rasy, sami tworza fabułę -angarzują aktorów lektorów, programistów a to co wytworzą jest często lepsze niż to co stworzy develper. Mody skupiają siena wszystkim. Od tworzenia nowych fabuł po poprawianie błędów których developerowi nie chce się naprawić po wykorzystwanie slinika do tworzenia czegoś zupełnie nowego. Wystarczy że Developer udostępni narzędzia, z których już i tak sam korzysta do tworzenia gry. Kwestia to to czy gra jest na tyle popularna żeby moderom chciało sie to robić.
skoro Wiedzmin ma mieć otwarty swiat, a developerzy udostepnia Tools do modyfikowania gry, to nic nie stoi na drodze zeby robic z niej co sobie kto chce...Mody owszem, ale jak równiez pisałem będą polegać na nowych miejscach, mapach, npcach, zadaniach, ekwipunku i ulepszeniach.



Odpowiedz z cytatem

