Strona 32 z 57 PierwszyPierwszy ... 22303132333442 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 311 do 320 z 562

Wątek: Wiedźmin 3: Dziki Gon[spoilery]

  1. #311
    Holy Father Awatar Volomir
    Dołączył
    Aug 2009
    Postów
    3 433
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    173
    Otrzymał 265 podziękowań w 166 postach
    ozumiem że możesz nie lubić Skyrima, ale dlaczego tak ci przeszkadza świat otwarty? Jak zamknieta scieżka z której gracz nie może zboczyc może byc ciekawsza od dowolności wyboru?
    A gdzie ja napisałem, że przeszkadza mi otwarty świat?

    Mówisz jak babcia w berecie - Mimo że do sexshopu nie wchodzi i nie korzysta, to mówi że ma go nie być i inni też mają nie korzystać.
    Przecież możesz modów nie instalować!
    BTW naszczęście napewno będą i nic na to nie poradzisz . Bo kazdy developer wie że mody to drugie zycie gry a co za tym idze kasiora na następne.
    Nie, mówię tak bo ta gra i cała seria, była robiona POD GERALTA. Takie udziwnienia są dziwne i niepotrzebne.

    Moderzy sami tworzą klasy postaci, rasy, sami tworza fabułę -angarzują aktorów lektorów, programistów a to co wytworzą jest często lepsze niż to co stworzy develper. Mody skupiają siena wszystkim. Od tworzenia nowych fabuł po poprawianie błędów których developerowi nie chce się naprawić po wykorzystwanie slinika do tworzenia czegoś zupełnie nowego. Wystarczy że Developer udostępni narzędzia, z których już i tak sam korzysta do tworzenia gry. Kwestia to to czy gra jest na tyle popularna żeby moderom chciało sie to robić.
    skoro Wiedzmin ma mieć otwarty swiat, a developerzy udostepnia Tools do modyfikowania gry, to nic nie stoi na drodze zeby robic z niej co sobie kto chce...
    Tylko Ty mowisz o czyms zupelnie innym. Dodanie nowych ras, klas i fabuły to jedno, a stworzenie systemu tworzenia postaci od zera i włączenie go do gry to drugie. To jak pisałem olbrzymie ingerowanie w kod gry, które może być niemożliwe i nielegalne. Tak samo jak w TW nie wszystko da się zmodyfikować, tak też może być tutaj. Mogę się wręcz załozyć, że DOBRY system tworzenia postaci dla W3 nie powstanie Mody owszem, ale jak równiez pisałem będą polegać na nowych miejscach, mapach, npcach, zadaniach, ekwipunku i ulepszeniach.

  2. #312
    Moderatorzy Globalni Awatar tuff_gru
    Dołączył
    Nov 2014
    Postów
    1 461
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    584
    Otrzymał 439 podziękowań w 227 postach
    Cytat Zamieszczone przez Volomir Zobacz posta
    A gdzie ja napisałem, że przeszkadza mi otwarty świat?
    Takie odniosłem wrażenie, ale może sie mylę.

    Cytat Zamieszczone przez Volomir Zobacz posta
    Takie udziwnienia są dziwne i niepotrzebne.
    Mówiąc to mówisz właśnie jak "Babcia". Bo możesz z tego nie korzystać ale i tak nie chcesz żeby było.

    Cytat Zamieszczone przez Volomir Zobacz posta
    nie wszystko da się zmodyfikować
    Da się tylko developer i moderzy muszą chcieć.

    Cytat Zamieszczone przez Volomir Zobacz posta
    Mogę się wręcz załozyć, że DOBRY system tworzenia postaci dla W3 nie powstanie
    W Skyrimie orginalny model tworzenia postaci wołał o pomstę do nieba, zresztą technicznie cała gra była prawdę mówiąc masakrą. Nigdy bym w nią nie zagrał drugi raz (ba, nawet bym jej nie ukończył) bez modów, chociażby ze względu na ilość bugów które popoprawiali właśnie moderzy.
    Dzięki modom to majstersztyk... Więc nigdy nie wiadomo co będzie... Na szczęście...

  3. #313
    Podkomorzy Awatar Dagorad
    Dołączył
    Aug 2009
    Postów
    1 877
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    5
    Otrzymał 87 podziękowań w 65 postach
    Jeden z klikudziesieciu tysięcy modów do skyrima ma 15 milionów ściągnięć (7 milionów unique D/LS czyli takich odpowiadających sprzedaniu egzemplarza).
    Proszę ->http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/607/?
    A jest to jeden tylko mod!
    Sam mam tego moda, poprawia grafikę, fajna sprawa, ogólnie jednak gry mocno nie zmienia. Nie robi ze średniej gry super gry.

    W Skyrimie orginalny model tworzenia postaci wołał o pomstę do nieba, zresztą technicznie cała gra była prawdę mówiąc masakrą. Nigdy bym w nią nie zagrał drugi raz (ba, nawet bym jej nie ukończył) bez modów, chociażby ze względu na ilość bugów które popoprawiali właśnie moderzy.
    Dzięki modom to majstersztyk... Więc nigdy nie wiadomo co będzie... Na szczęście...
    Od masakry do majstersztyku? Chyba sam siebie okłamujesz. Mody poprawiają niektóre kwestie, ale bez przesady. To w zasadzie ta sama gra. Dodatkowe opcje tworzenia postaci, dodatkowe zbroje, ładniejsze widoczki? Fajne dodatki i tyle, zresztą nie dla wszystkich, wielu nie jara możliwość siedzenia kilka godzin nad tworzeniem modelu swojej postaci. Jeżeli ktoś nie lubi Skyrim to nie pokocha go dzięki temu że może dać swojej postaci większe cycki. Dodatkowe misje itd. to co innego, ale nawet one opierają się na tym co twórcy dali do gry. Więc cudów nie ma w tej kwestii.

    Chyba nie wiecie co potrafi stworzyć środowisko moderskie. Wspomnę tu o polskiej scenie dotyczącej modowania medivala 2.
    Scena moderska Medka II przebija tą od Skyrim. Mamy kilka świetnych modów które zmieniają grę nie do poznania, konwersje totalne.

    Zresztą nie używaj liczby mnogiej bo ja przeciw modom nic nie mam, cieszę się, że mogą być takie do Wiedźmina 3. Co prawda całkiem możliwe, że ich nigdy nie zainstaluję, ale z pewnością mi nie będą przeszkadzać. Martwi mnie za to ogólnie otwarty świat (więc poniekąd to co daje największe możliwości moderom), nie wyobrażam sobie Wiedźmina I bądź II z otwartym światem, więc obawiam się, że III z nim może być gorsza od poprzedników.

    No i oczywiście irytuje mnie to co mamy w każdej grze. Czyli większe wymagania nieprzystające do poprawy grafiki itd, a tym razem to w sporej części chyba wina otwartego świata. Gdyby twórcy powiedzieli że mogąc uruchomić Wieśka II w maksymalnych detalach będę miał taki sam poziom grafiki w Wieśku III to pewnie byłby cud.

  4. #314
    Moderatorzy Globalni Awatar tuff_gru
    Dołączył
    Nov 2014
    Postów
    1 461
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    584
    Otrzymał 439 podziękowań w 227 postach
    Cytat Zamieszczone przez Dagorad Zobacz posta
    Sam mam tego moda, poprawia grafikę, fajna sprawa, ogólnie jednak gry mocno nie zmienia. Nie robi ze średniej gry super gry.
    To jest jeden z 40 000 modów do tej gry (a obczajam tylko jeden portal z modami)



    Cytat Zamieszczone przez Dagorad Zobacz posta
    Od masakry do majstersztyku? Chyba sam siebie okłamujesz. Mody poprawiają niektóre kwestie, ale bez przesady. To w zasadzie ta sama gra. Dodatkowe opcje tworzenia postaci, dodatkowe zbroje, ładniejsze widoczki? Fajne dodatki i tyle, zresztą nie dla wszystkich, wielu nie jara możliwość siedzenia kilka godzin nad tworzeniem modelu swojej postaci. Jeżeli ktoś nie lubi Skyrim to nie pokocha go dzięki temu że może dać swojej postaci większe cycki. Dodatkowe misje itd. to co innego, ale nawet one opierają się na tym co twórcy dali do gry. Więc cudów nie ma w tej kwestii.
    Oj nie wiesz co mówisz:
    Eskpansja do Skyrima - http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/9782/? Cały nowy świat - Możesz się znaleźc w Krainie Kahjitów. To jest jak inna gra w Świecie Elderscrollsów. Jedna z wielu...
    A co powiesz o zewenętrznych programach napisanych przez moderów które ulepszają grę - http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/6491/?. Jeden z wielu...
    Nowy system walki, ale nie rebalance tylko nowe animacje, nowa mechanika zupełnie inna rozgrywka - http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/2700/?. Jeden z wielu...
    Mod który zmienia fabułe gry - nie jesteś już Dragonbornem, ba nawet smoków nie ma, bo wycieto sceny z poczatku gry - http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/9557/? Możesz grać chłopem który zbiera ziemniaki.
    Realistyczne potrzeby i choroby, ale nie zmiana statów w grze tylko zupełnie nowe mechanizmy generowane za pomocą zewnętrznych skryptów. To tak jakby do medka dopisali oddzielny program do obliczania automatyczny starć.. - http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/26228/? . Jeden z wielu...
    A może by Zagrać w Obliviona tylko na SKyrimie? Proszę bardzo - https://www.youtube.com/watch?v=AUJ4qMNI8Ts Moderzy pracują nad odtworzeniem Krainy z Obliviona na Silniku Skyrima
    Nowy mechanizm w grze, umożliwiający dodawanie nowych animacji i mechanizmów - http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/11811/?. Naprzykład walke z grzbietu konia dodali moderzy, a dopiero potem developerzy stwierdzili ze faktycznie by sie przydało i wypuścili patch który robił to samo...
    Nowy kreator postaci, który jest totalnie zwenetrzną aplikacją - http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/49015/?.
    Są mody które umożliwają gre Smokiem... - https://www.youtube.com/watch?v=TT-p27dM0Mw.
    Samochody w skyrim i działające spluwy - http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/18665/? , www.nexusmods.com/skyrim/mods/42470/? Możesz sobie zrobić sciganke, albo cantera jakbys chiał...
    A może chciałbyś zagrać Skyrima Online? - http://skyrim.ophelia-core.com/showthread.php?tid=177, Moderzy olali The Elder Scrolls online i zrobili sobie sami gierke online...

    Do tego dochodzi mnóstwo zewnętrznych skyptów i programów, które same w sobie nic nie robia tylko pozwalają dodawać różne nowe funkcjonalności o których nawet developerzy nie snili...
    W zasadzie to narzedzia developerskie do modyfikiacji Skyrima są wykorzystywane tylko po części bo moderzy sami sobie napisali lepsze...

    Wspomnę tylko o ciemniej stronie moddingu skyrima -Lovers lab- tylko dla dorosłych. Tam to już w ogóle cuda robia z ta grą, oczywiście nie chodzi tylko o "gołe baby" tam są mody które na zwykłych portalach są zbanowane. Na przykład niewolnictwo w Skyrimie... Temat jeden z wielu...

    Mógłbym tak wypisywać cały dzień niestety nie mam czasu.

    Cytat Zamieszczone przez Dagorad Zobacz posta
    Scena moderska Medka II przebija tą od Skyrim. Mamy kilka świetnych modów które zmieniają grę nie do poznania, konwersje totalne.
    Ojjj. Z całym szacunkiem dla sceny moderskiej medka II, ale po prostu nie.

    Cytat Zamieszczone przez Dagorad Zobacz posta
    Zresztą nie używaj liczby mnogiej bo ja przeciw modom nic nie mam, cieszę się, że mogą być takie do Wiedźmina 3. Co prawda całkiem możliwe, że ich nigdy nie zainstaluję, ale z pewnością mi nie będą przeszkadzać.
    Rozumiem że ktoś może nie chcieć modów bo gra mu najzwyczajniej w świecie wystarcza tak jaka jest więc PEACE zgadzamy się w tej kwestii. Mi na przykład Rome 2 wsytarcza taki jaki jest, a wiem że jest sporo wypasionych modów które robią z tej gry coś o wiele lepszego...

    Cytat Zamieszczone przez Dagorad Zobacz posta
    Martwi mnie za to ogólnie otwarty świat (więc poniekąd to co daje największe możliwości moderom), nie wyobrażam sobie Wiedźmina I bądź II z otwartym światem, więc obawiam się, że III z nim może być gorsza od poprzedników.
    Umówmy się że jak przejdzieśz wiedźmina 3 to się odniesiesz do otwartego świata. Bo jestem ciekaw czy zmienisz zdanie...

    Cytat Zamieszczone przez Dagorad Zobacz posta
    No i oczywiście irytuje mnie to co mamy w każdej grze. Czyli większe wymagania nieprzystające do poprawy grafiki itd, a tym razem to w sporej części chyba wina otwartego świata. Gdyby twórcy powiedzieli że mogąc uruchomić Wieśka II w maksymalnych detalach będę miał taki sam poziom grafiki w Wieśku III to pewnie byłby cud.
    Jakby się moderzy wzieli to bys mial +50 klatek w Wiedzminie. Tu masz programik który to robił w Skyrimie - http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/6058/? (To akurat juz nieaktualne)

    PS. O modach do Skyrima pisza recenzje w gazetach. Naprzykład w Brytyjskim PC GAMERZE - http://www.pcgamer.com/mod-of-the-we...ys-for-skyrim/. Recenzja jedna z wielu... A i tak Skyrim to tylko młodszy brat Obliviona - to tam sie wszytsko zaczęło.
    Teraz mody są do Wszystkiego - http://www.nexusmods.com/games/?
    Zobaczcie sobie na komentarz pod grami - Hosting 116,491 files for 182 games from 47,815 authors serving 9,048,745 members with 1,062,692,504 downloads to date <-Widzicie ilość cyfr? To nie są miliony.


    Panowie wszystko się da tylko ktoś musi chcieć... Na Szczęście zarówno na naszej scenie moderskiej Medka 2 jak i na Nexusie jest pare osób którym się Chce - na nexusie 47,815.

  5. #315
    Podkomorzy Awatar Dagorad
    Dołączył
    Aug 2009
    Postów
    1 877
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    5
    Otrzymał 87 podziękowań w 65 postach
    To jest jeden z 40 000 modów do tej gry (a obczajam tylko jeden portal z modami)
    Jeden z dwóch (obok warsztatu steam) które się liczą.

    Oj nie wiesz co mówisz:
    Eskpansja do Skyrima - http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/9782/? Cały nowy świat - Możesz się znaleźc w Krainie Kahjitów. To jest jak inna gra w Świecie Elderscrollsów. Jedna z wielu...
    Jak mówiłem takie mody lubię i doceniam. Nie przesadzaj jednak z tym "jedna z wielu..." takich (dobrych) akurat wiele nie ma.

    Co do reszty to możesz wymieniać i wymieniać, wiem bo sam przeglądałem wiele modów. Tylko, że na koniec i tak zainstalowałem kilka. Lepsza grafika, ładny domek i to chyba tyle. Reszta mnie nie interesowała. Opcja potrzeby jedzenia? Ciekawy dodatek i tyle, nie każdego to musi pociągać. Nowy mechanizm walki? Fajna rzecz, zwłaszcza jak komuś uda się to zainstalować. Jak ktoś nie lubi gry to nie polubi jej jednak dzięki temu, że inaczej się macha mieczem itd. Samochody itd., nie włączam Skyrim żeby sobie pojeździć. Mody można niby łączyć, ale dobrze pewnie wiesz ile to potrafi zająć czasu i jak się skończyć.

    Pojedyncze mody potrafią już tworzyć problemy. Jak więc ktoś nie gra w Skyrim ciągle, a od czasu do czasu to raczej mody wiele nie zmienią. Żeby odkryć ich potencjał i się nimi nacieszyć trzeba grze trochę godzin poświęcić. Ktoś kto pogra kilka dni na rok może nawet nie chcieć bawić się w ściąganie dziesiątków modów bo i na to trzeba czas poświecić.

    Ojjj. Z całym szacunkiem dla sceny moderskiej medka II, ale po prostu nie.
    Masz prawo do takiej opinii.

    Rozumiem że ktoś może niechcieć modów bo gra mu najzwyczajniej w świecie wystarcza tak jaka jest więc PEACE zgadzamy się w tej kwestii.
    Nie mam niechęci do modów. Po prostu większość z nich mnie nie interesuje.

    To o czym piszemy to jednak kwestia gustu więc nie ma co tego kontynuować. A co do Wiedźmina 3 to mam nadzieję, że będę miło rozczarowany i otwarty świat się w nim sprawdzi.

  6. #316
    voitek
    Gość
    https://www.youtube.com/watch?v=356mVNu4LPg

    Prosiłbym o podawanie do linków jakiegoś opisu, co pod danym linkiem znajdziemy, aby inni użytkownicy nie klikali w ciemno
    henryk5pio
    Ostatnio edytowane przez Henryk5pio ; 13-05-2015 o 20:55

  7. #317
    Holy Father Awatar Volomir
    Dołączył
    Aug 2009
    Postów
    3 433
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    173
    Otrzymał 265 podziękowań w 166 postach
    Panowie wszystko się da tylko ktoś musi chcieć... Na Szczęście zarówno na naszej scenie moderskiej Medka 2 jak i na Nexusie jest pare osób którym się Chce - na nexusie 47,815.
    Ale cały czas się rozchodzi o to, że się nie da wszystkiego! Zrozum, stworzenie i włożenie w gre systemu rozwoju postaci, gdzie maszatylko jedną klasę/rasę i wszystko tej klasie podporządkowanie to duuuużo trudniejsze zadanie niż nowy system walki, nowe mapy czy misje. Skoro tak dobrze znasz scenę moderską to Medka 2 to powinieneś wiedzieć, że w serii TW nie wszystko się da i nie wszystko można. Do tego ingerowanie tak głeboko w kod może być bezprawne.

  8. #318
    Pampa
    Gość
    Tuff, krótka piłka z mojej strony, jak zrobisz to uwierzę że się da. Ale póki co uważam tak jak Volomir.

  9. #319
    Moderatorzy Globalni Awatar tuff_gru
    Dołączył
    Nov 2014
    Postów
    1 461
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    584
    Otrzymał 439 podziękowań w 227 postach
    Cytat Zamieszczone przez Dagorad Zobacz posta
    Jeden z dwóch (obok warsztatu steam) które się liczą.
    Jest pare wiecej - na przykład: http://www.moddb.com/mods, http://www.fileplanet.com/mods/.

    Cytat Zamieszczone przez Dagorad Zobacz posta
    Jak mówiłem takie mody lubię i doceniam. Nie przesadzaj jednak z tym "jedna z wielu..." takich (dobrych) akurat wiele nie ma.
    No ok, może akurat wiele nie, ale just kilka a to już naprawdę dużo.

    Cytat Zamieszczone przez Dagorad Zobacz posta
    Co do reszty to możesz wymieniać i wymieniać, wiem bo sam przeglądałem wiele modów. Tylko, że na koniec i tak zainstalowałem kilka. Lepsza grafika, ładny domek i to chyba tyle. Reszta mnie nie interesowała. Opcja potrzeby jedzenia? Ciekawy dodatek i tyle, nie każdego to musi pociągać. Nowy mechanizm walki? Fajna rzecz, zwłaszcza jak komuś uda się to zainstalować. Jak ktoś nie lubi gry to nie polubi jej jednak dzięki temu, że inaczej się macha mieczem itd. Samochody itd., nie włączam Skyrim żeby sobie pojeździć. Mody można niby łączyć, ale dobrze pewnie wiesz ile to potrafi zająć czasu i jak się skończyć.
    To akurat co kto lubi - jak ktoś chce zmianiać tylko lepszą grafikę i domek to zmienia tylko to, ale wybór i możliwości są dużo dużo większe.

    Cytat Zamieszczone przez Dagorad Zobacz posta
    Pojedyncze mody potrafią już tworzyć problemy. Jak więc ktoś nie gra w Skyrim ciągle, a od czasu do czasu to raczej mody wiele nie zmienią. Żeby odkryć ich potencjał i się nimi nacieszyć trzeba grze trochę godzin poświęcić. Ktoś kto pogra kilka dni na rok może nawet nie chcieć bawić się w ściąganie dziesiątków modów bo i na to trzeba czas poświecić.
    To prawda, zainstalowanie modów nie jest łatwe, ale z czasem powstaje mnóstwo narzędzi które to ułatwiają. Nexus wyprodukował swoją aplikacje do instalowania modów - teraz już możesz zainstalować mod jednym klikiem i tak samo go odinstalować.

    Cytat Zamieszczone przez Dagorad Zobacz posta
    Nie mam niechęci do modów. Po prostu większość z nich mnie nie interesuje.
    Chyba źle się wyraziłem, nie pomyslałem że nie masz chęci tylko odebrałem to tak jak piszesz, czyli zgadzam się w pełni. Jak ktoś chce to sobie instaluje a jak nie to nie - nie ma żadnego musu.

    Cytat Zamieszczone przez Dagorad Zobacz posta
    To o czym piszemy to jednak kwestia gustu więc nie ma co tego kontynuować. A co do Wiedźmina 3 to mam nadzieję, że będę miło rozczarowany i otwarty świat się w nim sprawdzi.
    Zgadzam się - to kwestja gustu. nie ma co tego już rozstrzącać. Oby Wiedźmin był super gierką.

  10. #320
    Moderatorzy Globalni Awatar tuff_gru
    Dołączył
    Nov 2014
    Postów
    1 461
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    584
    Otrzymał 439 podziękowań w 227 postach
    Cytat Zamieszczone przez Pampa Zobacz posta
    Tuff, krótka piłka z mojej strony, jak zrobisz to uwierzę że się da. Ale póki co uważam tak jak Volomir.
    Co mam zrobić?

Strona 32 z 57 PierwszyPierwszy ... 22303132333442 ... OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. Wiedźmin 1
    By Haller in forum Wiedźmin
    Odpowiedzi: 257
    Ostatni post / autor: 12-01-2018, 09:20
  2. Wiedźmin - Modyfikacje
    By Salvo in forum Wiedźmin
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 21-12-2016, 23:44
  3. Słonie,płonące DZIKI,psy bojowe.
    By Fallen in forum Rome: Total War
    Odpowiedzi: 71
    Ostatni post / autor: 21-05-2014, 20:29
  4. Wiedźmin 1 vs. Wiedźmin 2
    By Salvo in forum Wiedźmin
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 01-07-2013, 07:37
  5. Wiedźmin: Versus
    By Belfer in forum Wiedźmin
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 08-08-2011, 17:33

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •