Zatem dobrze że mnie uświadomiłeś, bo nie zgłębiałem się w temat jeszcze.![]()
Zatem dobrze że mnie uświadomiłeś, bo nie zgłębiałem się w temat jeszcze.![]()
Niech żyje Gwardia!
Z tego co Lew mi pisał to Kama jest lepsze jeśli idzie o kawalerię, więc co sądzicie o dalszych pracach nad tymi EDU i pewnym ich scaleniem, bawić się w takie coś czy chętnych nie będzie?
Jak chętni będą to mogę pogrzebać w EDU i spróbować wykorzystać najlepsze cechy obydwu, tzn wszystkie bajery Kama i utrzymanie oraz skuteczność łuczników u wino czy tam parę innych rzeczy. To coś fajnego by wyszło pewnie.
Niech żyje Gwardia!
Wino, taka jeszcze uwaga co do muzy, nieco przestrzeliłeś z liczbą kawałków w bitwach bo teraz jest ich naprawdę mnóstwo i wiele albo leci raz na ruski rok, albo wcale, podczas gdy inne się powtarzają w kółko.Dla przykładu grając Jerozolimą (a wiem co piszę bo masę bitew rozegrałem tą frakcją już) co chwila leci kawałek z 300 albo Króla Artura, natomiast na Battle of Kerak z Królestwa Niebieskiego natknąłem się tylko raz, a Ride to Battle ani razu. Tak samo wiele innych nie ma prawie wcale albo w ogóle wcale.
Nie traktuj tego jako czepialstwo tylko efekt obserwacji, z submodem muzycznym naprawdę dobrą robotę odwaliłeś ale przy okazji przedobrzyłeś i wyszło jak wyszło.Jakbyś kiedyś planował następną wersję Megasubmoda (a coś o niej mówiłeś z tego co mi Sadam pisał) to warto wziąć to pod uwagę i jakieś tam słabsze kawałki powywalać.
Niech żyje Gwardia!
Jerozolima ma 15 kawałków bitewnych, średnio 2-3 minutowych, łącznie to jest 48 minut, więc chyba nie tak długo. Jedna duża bitwa tyle może trwaćProblem jest raczej w losowaniu ich grania. Niestety działa on beznadziejnie i jest on chyba zakodowany w grze, nie da się nim sterować. Też mnie to wkurza. Mogę wywalić część utworów, ale to niewiele zmieni, bo wtedy te inne będą lecieć w kółko i za jakiś czas te inne się znudzą. Także problem leży w sposobie losowania tych utworów, a z tym nie da się nic zrobić.
"Ludzie, którzy dla odrobiny bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność" Benjamin Franklin
A chyba że tak, a byłem przekonany że jest jak w Rome że właśnie od nadmiaru utworów zaczynało wariować wszystko.Widać w stosunku do poprzedniej części naprawili jedno a zwalili drugie, uwielbiam CA...
![]()
Niech żyje Gwardia!
"Ludzie, którzy dla odrobiny bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność" Benjamin Franklin
Z własnych obserwacji zauważyłem, w modzie Invasio Barbarorum SAI na początku jest z 5 utworów w bitwie (znaczy w fazie kiedy już zaczynają się lać) i póki nie dodałem trzech nowych to wszystko było ok, po dodaniu jeden utwór leciał najpierw a później do końca walki cisza. W Fourth Age zaś Rohan ma oryginalnie 9 utworów w kategorii "mobilize" i ta sama sytuacja, po przeleceniu jednego cisza, zaś jak dojdzie do zwarcia wojsk to jest 7 kawałków i wszystko jest dobrze.
Ale to chyba już inny problem, bo w Medievalu najwyżej jakieś utwory się nie odpalają prawie wcale ale coś zawsze leci a w Rome po prostu cisza. Ale tak sobie pomyślałem że może nadmiar muzy ma znaczenie w tym.
Niech żyje Gwardia!
Być może rzeczywiście trzeba ograniczyć ilość.
"Ludzie, którzy dla odrobiny bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność" Benjamin Franklin
Pod wieczór jak do domu wrócę to postaram się pograć nieco z ograniczoną liczbą utworów i dam znać czy wszystkie odpalają.
Niech żyje Gwardia!