Strona 47 z 267 PierwszyPierwszy ... 3745464748495797147 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 461 do 470 z 2664

Wątek: Dyskusja ogólna o Total War: Warhammer

  1. #461
    Pan Koala Awatar Shay Ruan
    Dołączył
    Dec 2012
    Lokalizacja
    Afryka, pierwsze drzewo z prawej
    Postów
    1 666
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    189
    Otrzymał 126 podziękowań w 91 postach
    Mnie tak chamska polityka z wycięciem dostępnej zawartości i umieszczeniem jej w formie DLC brzydzi. W dodatku utracą resztki honoru zapowiadając takie DLC przed wydaniem gry. Żeby jeszcze cena tych DLC była w granicach 3,4 złotych ale nie. Kosztują 30 złotych lub więcej.

    "Nie jest umarłym ten, który spoczywa wiekami, nawet śmierć może umrzeć wraz z dziwnymi eonami"


  2. #462
    Wielki Kuń Awatar Lwie Serce
    Dołączył
    Mar 2012
    Lokalizacja
    Siodło rumaka
    Postów
    9 896
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    452
    Otrzymał 326 podziękowań w 212 postach
    Mnie również. Frakcje będące praktycznie jednymi z najbardziej rozpoznawalnych w uniwersum powinny być w podstawowej wersji gry a nie DLC...

    Niech żyje Gwardia!

  3. #463
    Szambelan Awatar Gajusz Mariusz
    Dołączył
    Dec 2013
    Lokalizacja
    Łódź
    Postów
    4 864
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 067
    Otrzymał 1 057 podziękowań w 710 postach
    To że tak nie powinno być to jedno, a to że tak właśnie robi CA to drugie. Greków, a szczególnie Ateny i Spartę też każdy raczej widział w podstawce R2 a wyszli jako DLC zapowiadane przed premierą. Co więcej, po wydaniu Attyli (z zapowiadanym przed premierą DLC-ekiem z "normanami"...) nastąpił w krótkim czasie spam następnych DLC. Później chyba ktoś tam się puknął w czoło i nastąpiła lekka przerwa do Last Roman. Więc jak to już będzie normą, to polecą Wam DLC-eki w pierwszym kwartale po premierze, oj polecą...

    "Będziemy walczyć na plażach, na polach, na ulicach. Będziemy walczyć na wzgórzach. Nigdy się nie poddamy!!!" Winston Churchill
    "Godna śmierć wystarczy za nagrodę."
    "Spartanie nie pytają ilu, tylko gdzie?" Agis II



  4. #464
    Chłop Awatar Sm0ku
    Dołączył
    May 2014
    Postów
    13
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    2
    Otrzymał 1 podziękowanie w 1 poście
    Cytat Zamieszczone przez Il Duce Zobacz posta
    Gdzie? Mógłbyś zarzucić linkiem bo chyba przegapiłem tą informację
    Czytałem to w jakimś artykule na początku lipca na gry-online.pl mogę poszukać ale to trochę zajmie .

  5. #465
    Szambelan Awatar chochlik20
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    4 182
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    292
    Otrzymał 482 podziękowań w 340 postach
    Cytat Zamieszczone przez Sm0ku Zobacz posta
    Czytałem to w jakimś artykule na początku lipca na gry-online.pl mogę poszukać ale to trochę zajmie .
    To to?

    "Ale i na tym nie powinno się skończyć. Omawiane uniwersum oferuje wiele frakcji, które mają szansę wziąć udział w zabawie – wprawdzie liczbowo nie sposób dorównać tutaj nacjom świata starożytnego, występującym w dwóch poprzednich odsłonach cyklu Total War, ale pod względem zróżnicowania jest zdecydowanie lepiej. W grę wchodzą bowiem takie ugrupowania jak leśne elfy z puszcz pokrywających znaczną połać Starego Świata, błędni rycerze z Bretonii, kondotierzy walczący w imieniu rywalizujących miast-państw Tilei, „kozacy” z quasi-słowiańskiego Kislevu, morscy łupieżcy z mroźnej Norski, potworni zwierzoludzie, kryjący się w mroku Skaveni (szczuroludzie) bądź nawet mroczne elfy i jaszczuroludzie z tutejszych odpowiedników Ameryk, mieszkańcy dalekich krain w rodzaju Arabii i Kataju tudzież elfy wysokiego rodu z magicznej wyspy Ulthuan. Jak widać, możliwości jest sporo, choć niewykluczone, że część z tych ugrupowań albo w ogóle nie pojawi się w grze (choćby z powodu pochodzenia spoza Starego Świata), albo stanie się zaledwie składową większych frakcji. No i pamiętajmy, że Creative Assembly na pewno zachowa sporo atrakcji – tak w kwestii stronnictw, jak i obszarów działań – do dodatków DLC."
    http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=25741
    Przepis na idealną kawę:

    Grafik: Co to za lura!? Kawa powinna być czarna, mocna, ostra i aromatyczna. Zrób mi drugą.

    Tytus: Rozkaz! Kawa powinna być czarna… Carbo medicinalis, czyli węgiel drzewny powinien ją doczernić. …mocna… Czy może być coś mocniejszego od spirytusu 95%? …ostra i aromatyczna… Reszty dokona papryka, pieprz, jodyna i… dezodorant „Brutal”.
    Grafik: O, teraz to jest kawa! To mnie postawi na nogi!
    Tytus: Szkoda, że nie dodałem jeszcze dynamitu.


    Księga XVI

  6. #466
    Szambelan Awatar Il Duce
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    7 688
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    163
    Otrzymał 384 podziękowań w 264 postach
    Ten artykuł ja również czytałem ale to jedynie domysły autora a nie oficjalne info ze strony CA
    Keep your friends rich and your enemies rich and wait to find out which is which.

  7. #467
    Chłop Awatar Sm0ku
    Dołączył
    May 2014
    Postów
    13
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    2
    Otrzymał 1 podziękowanie w 1 poście
    Tak to ten. Najwidoczniej źle zrozumiałem... sory. Myślałem, że to już potwierdzone info. Zastanawiałem się jak będzie wyglądać rozwój miast i wojska. Bo jeśli się kierować lore to miasta powinny być już całkiem rozwinięte tak samo jak wojsko tylko to by było takie nie w stylu TW.

  8. #468
    Cześnik
    Dołączył
    Sep 2014
    Lokalizacja
    Wrocław
    Postów
    209
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    46
    Otrzymał 25 podziękowań w 19 postach
    Nie wiem jak to powinno wyglądać, ale bardzo bym chciał żeby można było zaczynać z już rozwiniętymi miastami i jako takimi siłami. Ta część może to w końcu w TW zapoczątkować. Zawsze irytowało mnie to w każdej części, że zaczynaliśmy z wioskami i na szybko zebranymi grupami pseudowojaków, w większości chłopów i milicji. O ile rozumiem, że miało to dać kilka tur względnego spokoju i nie powodować od razu wyniszczającej masakry, to mimo wszystko w wielu przypadkach strasznie kuło w oczy.

  9. #469
    Troublemaker Awatar Nezahualcoyotl
    Dołączył
    Aug 2009
    Lokalizacja
    Hidden Castle
    Postów
    6 638
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    373
    Otrzymał 893 podziękowań w 599 postach
    Cytat Zamieszczone przez majkel Zobacz posta
    Zawsze irytowało mnie to w każdej części, że zaczynaliśmy z wioskami i na szybko zebranymi grupami pseudowojaków, w większości chłopów i milicji. O ile rozumiem, że miało to dać kilka tur względnego spokoju i nie powodować od razu wyniszczającej masakry, to mimo wszystko w wielu przypadkach strasznie kuło w oczy.
    Nie przesadzaj w Rome Seleukowie już na samym starcie mieli ładny kawałek ziemi w swoim posiadaniu.Podobnie było z HRE w Medieval2,Egiptem w Rome2 że o WRE lub ERE z Attila już nie wspomnę.Po drugie dlaczego nawalanki w których uczestniczą sami chłopi i milicja nie mogą dawać frajdy już na samym początku rozgrywki?Myślę że nim zaczniesz pogrywać "na serio" musisz poznać podstawy samej gry od planowania ekonomicznego po taktykę na polu bitwy.Zaś po trzecie jaki jest sens wydawania gry z rozwiniętymi osadami?To może niechaj od razu zrobią TW Warhammer K.O. żeby gracz mógł się skoncentrować tylko i wyłącznie na zadymach.


    In quexquichcauh maniz camanahuatl ayc pollihuiz yn iteno yn itauhca in Mexico-Tenochtitlan


    Jeśli avek to tylko z Indianką!
    *************************
    https://www.youtube.com/channel/UCo3...6M-C3c_Wc_57BQ

    *************************
    Był czas kiedy osobnika owego zwano @zajac.





  10. #470
    Szambelan Awatar chochlik20
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    4 182
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    292
    Otrzymał 482 podziękowań w 340 postach
    Cytat Zamieszczone przez majkel Zobacz posta
    Nie wiem jak to powinno wyglądać, ale bardzo bym chciał żeby można było zaczynać z już rozwiniętymi miastami i jako takimi siłami. Ta część może to w końcu w TW zapoczątkować. Zawsze irytowało mnie to w każdej części, że zaczynaliśmy z wioskami i na szybko zebranymi grupami pseudowojaków, w większości chłopów i milicji. O ile rozumiem, że miało to dać kilka tur względnego spokoju i nie powodować od razu wyniszczającej masakry, to mimo wszystko w wielu przypadkach strasznie kuło w oczy.
    Jak lubisz rozwinięte miasta to zagraj w moda De Bello Mundi pod Medivala II, który raczy gracza bardzo szybkim rozwojem osad, co skutkuje tym, że do 10 tury niektórymi frakcjami możemy szkolić najlepsze oddziały. Tylko, po co dali słabsze jednostki?
    Patrząc na moda - Call of Warhammer - to nie dostaniesz tam chłopstwa czy też milicji, ale w pełni regularne oddziały piechoty, którymi będziesz pewnie walczył do końca kampanii. Po trzecie - świat młotka to nie odzwierciedlenie średniowiecza czy starożytności. Równie dobrze w 2-5 turze może dostać event o ataku pełnej armii orków z dobrymi oddziałami plus trolle lub olbrzymy, hordzie nieumarłych lub też pomiotów Chaosu. Jeżeli twórcy niczego nie zwalą i odzwierciedlą niespodziewane najazdy to Twoją największą bolączkę będzie pytanie - Skąd wezmę armię do walki?
    Przepis na idealną kawę:

    Grafik: Co to za lura!? Kawa powinna być czarna, mocna, ostra i aromatyczna. Zrób mi drugą.

    Tytus: Rozkaz! Kawa powinna być czarna… Carbo medicinalis, czyli węgiel drzewny powinien ją doczernić. …mocna… Czy może być coś mocniejszego od spirytusu 95%? …ostra i aromatyczna… Reszty dokona papryka, pieprz, jodyna i… dezodorant „Brutal”.
    Grafik: O, teraz to jest kawa! To mnie postawi na nogi!
    Tytus: Szkoda, że nie dodałem jeszcze dynamitu.


    Księga XVI

  11. Następujących 2 użytkowników podziękowało chochlik20 za ten post:


Strona 47 z 267 PierwszyPierwszy ... 3745464748495797147 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •