Strona 48 z 267 PierwszyPierwszy ... 3846474849505898148 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 471 do 480 z 2664

Wątek: Dyskusja ogólna o Total War: Warhammer

  1. #471
    Podkomorzy
    Dołączył
    Jan 2013
    Postów
    1 790
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    271
    Otrzymał 153 podziękowań w 108 postach
    Tej gry nie można będzie traktować jak kolejnego historycznego total wara. Widać nie znacie uniwersum. Najlepszym przykładem będą Krasnoludy. Ich twierdze są od razu w pełni rozwinięte. Jak by to wyglądało gdyby Karaz A Karak byłoby mała jaskinią z niewielką kopalnią. Co do rozwoju armi. W Warhammerze nie ma czegoś takie jak rozwój techniki wojskowej. Są oddziały podstawowe które mają tworzyć trzon armii przez całą gre. Są oddziały słabsze które mogą wspierać oddziały podstawowe bo same są zbyt słabe by tworzyć z nich armie. Są też oddziały ELITARNE i przez to NIELICZNE. Te oddziały także mają wspierać oddziały podstawowe bo są zbyt drogie by stanowiły podstawe armii. Wyobraźcie sobie armie imperium stworzoną z samych wolnych kompanii lub z samej Gwardii Elektorskiej. To nie miałoby sensu.
    Mój poprzedni nick to Adrian15o

  2. Następujących 2 użytkowników podziękowało Andrij Marszałek za ten post:


  3. #472
    Szambelan Awatar chochlik20
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    4 182
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    292
    Otrzymał 482 podziękowań w 340 postach
    Nie tylko nie miałoby sensu, ale i odbierałoby całą radość z gry, gdybyśmy dysponowali od samego początku najlepszymi oddziałami.
    Przepis na idealną kawę:

    Grafik: Co to za lura!? Kawa powinna być czarna, mocna, ostra i aromatyczna. Zrób mi drugą.

    Tytus: Rozkaz! Kawa powinna być czarna… Carbo medicinalis, czyli węgiel drzewny powinien ją doczernić. …mocna… Czy może być coś mocniejszego od spirytusu 95%? …ostra i aromatyczna… Reszty dokona papryka, pieprz, jodyna i… dezodorant „Brutal”.
    Grafik: O, teraz to jest kawa! To mnie postawi na nogi!
    Tytus: Szkoda, że nie dodałem jeszcze dynamitu.


    Księga XVI

  4. #473
    Chłop Awatar Sm0ku
    Dołączył
    May 2014
    Postów
    13
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    2
    Otrzymał 1 podziękowanie w 1 poście
    Cytat Zamieszczone przez Andrij Marszałek Zobacz posta
    Tej gry nie można będzie traktować jak kolejnego historycznego total wara. Widać nie znacie uniwersum. Najlepszym przykładem będą Krasnoludy. Ich twierdze są od razu w pełni rozwinięte. Jak by to wyglądało gdyby Karaz A Karak byłoby mała jaskinią z niewielką kopalnią. Co do rozwoju armi. W Warhammerze nie ma czegoś takie jak rozwój techniki wojskowej. Są oddziały podstawowe które mają tworzyć trzon armii przez całą gre. Są oddziały słabsze które mogą wspierać oddziały podstawowe bo same są zbyt słabe by tworzyć z nich armie. Są też oddziały ELITARNE i przez to NIELICZNE. Te oddziały także mają wspierać oddziały podstawowe bo są zbyt drogie by stanowiły podstawe armii. Wyobraźcie sobie armie imperium stworzoną z samych wolnych kompanii lub z samej Gwardii Elektorskiej. To nie miałoby sensu.
    Uniwersum oraz lore znam bardzo dobrze. Dlatego napisałem, że nie kojarzy mi się to z TW jakie znaliśmy do tej pory w sensie rozwoju miast od wioski do metropolii. Chyba że kampania będzie się działa od czasów założenia imperium przez Sigmara ale to i tak rozwijały by się tylko frakcje ludzi.
    Co do rozwoju wojska to czemu by nie? Przecież w każdej edycji wprowadzali nowe maszyny oraz oddziały.

  5. #474
    Podkomorzy
    Dołączył
    Jan 2013
    Postów
    1 790
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    271
    Otrzymał 153 podziękowań w 108 postach
    Przecież określono już mniej więcej czas gry więc pomysł że start będzie od momentu założenia Imperium jest dziwny.
    Co do rozwoju to nie o to mi chodzi. Nowinki techniczne i nowe oddziały są ok ale podstawa pozostanie podstawą.
    Mój poprzedni nick to Adrian15o

  6. #475
    Chłop Awatar Sm0ku
    Dołączył
    May 2014
    Postów
    13
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    2
    Otrzymał 1 podziękowanie w 1 poście
    Z tą kampanią od początków Imperium to był tylko taki wywód, bo świat musiał by być ogromny biorąc pod uwagę, że mielibyśmy do dyspozycji ponad 2 tyś. lat na podbój . Co do armii to masz 100% racje, bo nie wyobrażam sobie Bretonii bez jej rycerzy czy Imperium bez halabardników.

  7. #476
    Podkomorzy Awatar Dagorad
    Dołączył
    Aug 2009
    Postów
    1 877
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    5
    Otrzymał 87 podziękowań w 65 postach
    Wyobraźcie sobie armie imperium stworzoną z samych wolnych kompanii lub z samej Gwardii Elektorskiej. To nie miałoby sensu.
    Równie dobrze możemy sobie wyobrazić armię złożoną z samych rycerzy/samurajów itd. Albo jeszcze lepiej, z samych generałów. To też nie ma sensu, a jednak w Total Warach występowało, a raczej było możliwe w przypadku gracza i zdarzało się w przypadku AI.

    Tej gry nie można będzie traktować jak kolejnego historycznego total wara.
    Wiadomo, że możemy sobie gdybać jak to powinno być. Mam wrażenie jednak, że niektórzy tutaj zakładają, że twórcy zastosują się do tego innego traktowania tej części bo tak. Rozwój miast w Total Warach jest czymś normalnym, nawet jeżeli nie raz w serii bywało, że w rzeczywistości rozwinięte miasto i wioska w grze zaczynały niemal od tego samego poziomu. Dlatego krasnoludy też mogą startować z wieloma możliwościami rozwoju miast, jest to nawet prawdopodobne. Tak jak i to, że Imperium będziemy mogli szkolić coraz to lepsze jednostki i ogólnie będzie widać na mapie progres. Świat nie będzie pewnie stał w miejscu bo taka część serii byłaby czymś nowym, spory fragment tego co wchodziło w skład Total Warów i było lepiej lub gorzej rozwijane nagle przestałby mieć rację bytu. A przecież to nie ma być jakiś przełom, twórcy nie pracują na nowym silniku, nie pokazują jakichś rewolucji jakie planują wprowadzić itd. To co dostajemy to ciekawostki w postaci wymyślnych jednostek. Myślę, że trochę pesymizmu/realizmu byłoby wskazane, ta gra nie powstaje w próżni, robi ją mniej więcej ta sama ekipa co części poprzednie przy pomocy tych samych narzędzi. Co więcej ta gra to i tak jest już masa nowości, jeżeli prześledzimy ewolucję serii pod kątem nowinek wprowadzanych w kolejnych częściach to i tak się okaże, że to co już wiemy o Warhammerze przebija części poprzednie, choć póki co niestety przekłada się to głównie na latających fanatyków .

    Dlatego myślę, że będziemy sobie rozwijali miasta krasnoludów bo jest to fragment gry przez twórców już opanowany i tyle. Jego wycięcie wymagałoby raczej wprowadzenia jakichś nowych rozwiązań na jego miejsce, w przypadku krasnoludów oczywiście możemy sobie gdybać co by to mogło być, tak jak i w przypadku orków, nieumarłych, Imperium itd. Tylko, że problem pewnie też w tym, że dla każdej z tych frakcji trzeba by wymyślić coś nowego, w końcu rozwój nieumarłych a rozwój orków to dwie różne sprawy. Wymagałoby to więc sporo pracy, mam nadzieję, że jestem w błędzie, ale wydaje mi się, że gdyby twórcy coś takiego planowali to już by się tym pochwalili. Uchyliliby rąbka tajemnicy i to całkiem sporej, takiej przy której jakieś działo na karocie to mało istotna ciekawostka.

  8. #477
    Cześnik
    Dołączył
    Sep 2014
    Lokalizacja
    Wrocław
    Postów
    209
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    46
    Otrzymał 25 podziękowań w 19 postach
    Ja nie mam nic przeciwko systemowi rozwoju miast i armii. Oczywiście, że jest to jeden z filarów rozgrywki TW i to rozumiem. Takie rozwiązanie ma swoje uzasadnienie, jednak momentami wygląda kuriozalnie. Nie chcę wszystkich miast rozwiniętych do przynajmniej średniego poziomu, ani pełnej armii wyśmienitego rycerstwa na start. Chodzi mi raczej o wyraźnie lepszy stopień rozwoju kilku ważnych osad, czy to w historycznych częściach, czy w warhammerze. Zawsze musi być coś mocniejszego, choćby stolica, czy jakaś ważna przygraniczna twierdza, które są znacznie potężniejsze od reszty. Co do armii to właśnie chodzi mi o takie jednostki, które są na tyle dobre, że chuchamy na nie i dmuchamy, a nawet używamy ich przez całą rozgrywkę. Mam nadzieję że grając imperium nie będę rozpoczynał kampanii z kilkoma dowódcami, 2-3 silniejszymi jednostkami i całą masą prostych piechurów na start. Nie proszę od razu o zastępy rycerstwa czy kilkanaście oddziałów tych gryfów, ale coś na początek wypada mieć, a nie zaczynać od całkowitego zera. Skoro są to elitarne oddziały to mało bo mało ale być powinni.

    Ciekawe też na ile zróżnicowany będzie rozwój państwa dla każdej frakcji.

  9. #478
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Ja staram się przeciągać wczesną grę jak tylko mogę (w TW, AoW bo później to jest tylko spam najsilniejszych jednostek i wygrywa lepsza gospodarka). Podoba mi się walka tymi słabiutkimi jednostkami.
    Rozwój miast na pewno będzie, pytaniem jest jak bardzo będzie to rozbudowane? Czy będzie różne dla poszczególnych ras (powinno).
    Chciałbym połączenie wojsk regularnych + pomocnicze (wolne kampanie) + elita ( z ograniczeniami i do tego droga).

    Fajnie by było gdyby poszczególne miasta trochę różniły się stopniem rozbudowania.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  10. #479
    Podkomorzy
    Dołączył
    Jan 2013
    Postów
    1 790
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    271
    Otrzymał 153 podziękowań w 108 postach
    Ech. Czy ja gdzieś napisałem że w ogólne nie powinno być opcji rozwijania miast w tej części? Miasta rozwijamy jednak od początku te ważniejsze są na przyzwoitym poziomie.
    Co do armii. Chodzi mi o to że nie ma czegoś takiego jak stopnie rozwoju jednostek. Mamy załóżmy włóczników których możemy ulepszać w ten czy inny sposób ale to nie jest taki rozwój jak np:
    Rome 2 - Rekruci z Pikami na Falangitów.
    Mój poprzedni nick to Adrian15o

  11. #480
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Niektóre miasta np. Nuln, Altdorf, Karaz A Karak czy sam zamek Drakenhof wg mnie od razu powinny być albo bardzo dużymi miastami, albo metropoliami, gdyż są to po pierwsze stolice nacji, po drugie mają już z góry ustalony wygląd miast.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  12. Użytkownicy którzy uznali post Arroyo za przydatny:


Strona 48 z 267 PierwszyPierwszy ... 3846474849505898148 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •