Strona 131 z 132 PierwszyPierwszy ... 3181121129130131132 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 301 do 1 310 z 1312

Wątek: Patche - temat zbiorczy

  1. #1301
    Łowczy Awatar mardar282
    Dołączył
    Feb 2010
    Lokalizacja
    Zabrze
    Postów
    150
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1
    Otrzymał 7 podziękowań w 5 postach
    tak ale to mody typowo graficzne plus 4 tury, natomiast nie wiedziałem że amber to bursztyn, upss , tak naprawdę w Hiszpanii powinny być kopalnie srebra, to one dawały Kartagińczykom dochód i jedyne tak naprawdę źródło dochodu dla najemników, ale dziekuję za odp,pozdrawiam

  2. #1302
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Wczoraj pobrałem sobie tą bętę i to naprawdę będzie kapitalna sprawa. Podczas gry zdobyłem z surowców żelazo. Następnie udałem się tą armią na innego wroga do innej prowincji i dopiero przed samą walką ulepszyłem uzbrojenie (po mojej stronie granicy). hehehe

    Zmiany bonusów też wyglądają ciekawie. Ateny (doświadczenie dla statków i dochód z kultury) i Syrakuzy (technologia i dochód z kultury) wreszcie się różnią. Co prawda nie pamiętam teraz nowego bonusu Epiru (+20% do dochodu małych miast i dodatni ład/+4/ za kulturę grecką) ale jest najlepszy z greków. Scytowie dostali nowy +25% do zapasu strzał, teraz już nawet harcowników nie będzie trzeba.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  3. #1303
    Chłop
    Dołączył
    Aug 2015
    Postów
    1
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Zamierzam kupić Total War: Rome II - Edycja Cesarska i chciałbym wiedzieć ile będzie ważył patch.

  4. #1304
    Cześnik
    Dołączył
    Sep 2014
    Lokalizacja
    Wrocław
    Postów
    209
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    46
    Otrzymał 25 podziękowań w 19 postach
    Edycja cesarska zawiera patche, które wypuszczono do jej wydania (chyba 15). Tzn pobierzesz chyba tylko jeden patch, który ukazał się później, małe hotfixy i ewentualnie betę tego nowego patcha (jeśli chcesz). Wydaje mi się, że powinieneś się zamknąć w max 2 GB, ale może niech ktoś jeszcze się wypowie.

  5. #1305
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    http://wiki.totalwar.com/w/Total_War_ROME_II:_Patch_17

    Patch wyszedł dzisiaj - oto lista zmian dla tych, co nie mieli okazji testować betę.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  6. Użytkownicy którzy uznali post Arroyo za przydatny:


  7. #1306
    Stolnik Awatar marko1805
    Dołączył
    Feb 2012
    Postów
    908
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    31
    Otrzymał 121 podziękowań w 78 postach
    Mam nadzieję , iż to już ich ostatnia łatka. Tylko utrudniają prace moderom, a nic specjalnie już nie poprawią. Po ich ostatnim dziele nie działa świetny mod manager Mitcha .
    https://picasaweb.google.com/lh/photo/nozvxNxHhuIVK9-6uWBM2RcxicG_SBK_B29mfu3dapE?feat=directlink

    Si vis pacem, para bellum

    "Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości"

  8. #1307
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Gdzieś pisałem że ten pacz to kolejne ułatwianie rozgrywki.
    - Brak ujemnych cech nacji - Co prawda niektóre były zrobione tylko tak by były.
    - Surowce - Zwiększają znaczenie regionów je posiadających zwłaszcza "zboże". Teraz bardziej opłaca się grać na modłę barbarzyńską czyli podbić całą mapę niż bawić się w sojusze i handel (by uciec przed korupcją). Połączenie nadwyżek jedzenia + globalnego ładu + procentów do gospodarki + maksymalne podatki spokojnie równoważy karę z wynikającą korupcji (tu muszę jeszcze sprawdzić na bardzo trudnym).
    a) Zboże daje teraz jedzenie za wszystkie regiony. Wzór to poziom miasta ze zbożem razy ilość wszystkich posiadanych regionów + następne miasto ze zbożem (poziom miasta * wszystkie posiadane regiony). Dwa lub trzy regiony ustawiają całe państwo.
    b) Konie, drewno i żelazo - pozwalają globalnie na wszystkich naszych ziemiach ulepszać jednostki. Garnizony miast ulepszane są automatycznie.
    c) X - surowce zwiększające ład globalnie na poziom miasta.
    d) y - Surowce dające globalne premię gospodarcze (Oliwka, złoto).

    Dzięki surowcom zwiększona została wydajność państw dużych, tylko jest to ulepszenia z którego korzystać będzie człowiek, ponieważ SI nie ma swoje bonusy.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  9. #1308
    Krwawy Kardynał Awatar Samick
    Dołączył
    Oct 2010
    Postów
    5 763
    Tournaments Joined
    9
    Tournaments Won
    1
    Podziękował
    171
    Otrzymał 427 podziękowań w 262 postach
    Minusy nie zniknęły. Przynajmniej te za niechęć kulturową, wystarczy wejść w okno dyplomacji, a zobaczymy różne wartości.



  10. #1309
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez ituriel32 Zobacz posta
    Gdzieś pisałem że ten pacz to kolejne ułatwianie rozgrywki.
    - Surowce - Zwiększają znaczenie regionów je posiadających zwłaszcza "zboże". Teraz bardziej opłaca się grać na modłę barbarzyńską czyli podbić całą mapę niż bawić się w sojusze i handel (by uciec przed korupcją). Połączenie nadwyżek jedzenia + globalnego ładu + procentów do gospodarki + maksymalne podatki spokojnie równoważy karę z wynikającą korupcji (tu muszę jeszcze sprawdzić na bardzo trudnym).
    a) Zboże daje teraz jedzenie za wszystkie regiony. Wzór to poziom miasta ze zbożem razy ilość wszystkich posiadanych regionów razy + następne miasto ze zbożem (poziom miasta * wszystkie posiadane regiony). Dwa lub trzy regiony ustawiają całe państwo.
    b) Konie, drewno i żelazo - pozwalają globalnie na wszystkich naszych ziemiach ulepszać jednostki. Garnizony miast ulepszane są automatycznie.
    c) X - surowce zwiększające ład globalnie na poziom miasta.
    d) y - Surowce dające globalne premię gospodarcze (Oliwka, złoto).
    To wyjaśnia, skąd w mojej kampanii Egiptu jest aż 1050 nadwyżki żywności
    Tak z innej beczki - z ciekawości postanowiłem zerknąć na te plusy nacji w menu gry i oto, co zauważyłem:

    Najlepsze jest to, że żadnych modów nie mam - ot CA spaprała zapewne robotę.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  11. #1310
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Po paczu (bawiłem się w becie) moje pierwsze kroki kieruję albo na Egipt albo do Dacji i Ponanni.
    Dzięki czemu mam np. 2 (poziom miasta) * 15 regionów + 2 (poziom miasta) * 15 regionów co daje 60 jedzenia (dwa regiony ze zbożem ulepszone do drugiego poziomu).
    Po zdobycie choć jednego zboża można spokojnie przerobić kilka portów rybackich i farm na te od przemysłu.

    Ogólnie gospodarka na przemyśle zyskała jeszcze bardziej, handel w sumie został na takim samym poziomie, zaś rolnictwo chyba zostało osłabione i to bardzo (ale tu muszę jeszcze posprawdzać).

    Po Kolchidi mam w planach nomadów i zobaczymy hodowlę. Można zrobić konkurs kto wykręci najwięcej nadwyżki jedzenia.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

Strona 131 z 132 PierwszyPierwszy ... 3181121129130131132 OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. CTD - temat zbiorczy
    By amirkhattab in forum Castra Romana (Rome: TW, BI - pomoc techniczna)
    Odpowiedzi: 110
    Ostatni post / autor: 12-12-2016, 12:11
  2. [ROZWIĄZANE] Patch 1.2 - temat zbiorczy
    By Belfalast in forum Podzamcze (MTW II, Kingdoms - pomoc techniczna)
    Odpowiedzi: 65
    Ostatni post / autor: 02-12-2013, 20:23
  3. [ROZWIĄZANE] Patch 1.05 - temat zbiorczy
    By Seban in forum Podzamcze (MTW II, Kingdoms - pomoc techniczna)
    Odpowiedzi: 37
    Ostatni post / autor: 17-09-2010, 17:09
  4. Vancouver 2010 - temat zbiorczy
    By Pinotchet in forum Archiwum Tawerny
    Odpowiedzi: 87
    Ostatni post / autor: 28-02-2010, 11:17
  5. Patche - temat zbiorczy
    By Umbrecht in forum Magistratum (Rome II - pomoc techniczna)
    Odpowiedzi: 147
    Ostatni post / autor: 01-01-1970, 01:00

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •