Strona 6 z 40 PierwszyPierwszy ... 4567816 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 392

Wątek: Co będzie po Warhammer?

  1. #51
    Wojski Awatar jmj06pl
    Dołączył
    Oct 2013
    Lokalizacja
    Poznań
    Postów
    71
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    8
    Otrzymał 21 podziękowań w 12 postach
    Cytat Zamieszczone przez Chaak Zobacz posta
    FotS pokazał, że CA nie radzi sobie z nowoczesną bronią palną.
    Bardziej mi chodziło oto że ma już jakieś przetarcie, bo nie ukrywajmy że to był tylko dodatek, duży ale dodatek także nie poświęcali mu tyle czasu co na pełnokrwistą grę
    Rozumiem tęsknoty co poniektórych do części trzecich ale od dawna na forum sami zauważamy że kasa, kasa i jeszcze raz kasa się liczy i trza wydoić ile się da z gracza. Cześć ludzi jest już tym zmęczona ale zawsze dla CA istnieje nadzieja że złapią się na nowy tytuł, nową epokę w myśl zasady "a zobaczę, może jednak tym razem dobrze zrobili no i coś nowego jest". Tak samo można też złowić nowych klientów. Przykładem na to jest właśnie nowo tworzone dziecko CA, nowy świat dla starych total warowców a także coś nowego dla potencjalnych nowych klientów że nie wspomnę o fanach młotka. Ja obstawiam że po tym albo coś jeszcze z świata młotka pójdzie albo nowa epoka (obstawiam to co pisałem wcześniej, wiek XIX i początek XX w.). I wybaczcie ale Majowie i Aztekowie raczej kwalifikują się na dodatek a nie na samodzielną grę, za mało marketingowy temat wiadomo że kasa, kasa, kasa i trza wybrać to co potencjalnie lepiej się sprzeda.
    "Czyż nie wydaje się wam, że mam powód do płaczu, jeżeli Aleksander będąc w moim wieku panował już nad tylu ludami, a ja nie dokonałem jeszcze ani jednego sławnego czynu?" - Gajusz Juliusz Cezar

  2. Użytkownicy którzy uznali post jmj06pl za przydatny:


  3. #52
    Chłop
    Dołączył
    Dec 2011
    Postów
    30
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 1 podziękowanie w 1 poście
    Ja myślę że Total War będzie właśnie po kolei historie tworzyli od starożytności do nowoczesności czyli zaczęło się rome 2 total war po tym najbliższe wydarzenie attyla następne po attyli chyba wiecie co powinno być

  4. #53
    Łowczy Awatar Hannibal Barkas
    Dołączył
    May 2014
    Postów
    189
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    39
    Otrzymał 8 podziękowań w 4 postach
    Sądząc po jednostkach,( pisał już ktoś tutaj o tym na forum chyba KLA) powinien to być XVI-XVII wiek

  5. #54
    Asuryan
    Gość
    Cytat Zamieszczone przez Chaak Zobacz posta
    Także, w skrócie, żeby Medieval 3 mnie zainteresował to chciałbym:
    1. znacznie powiększoną mapę;
    2. grywalnych Mongołów;
    3. odpowiednio silną jazdę i zmniejszenie roli piechoty.
    Ja do tego dodam rzeczy, których najbardziej mi brakowało w 2:
    4. ręczne bitwy morskie.
    5. tura o długości maksymalnie pół roku (ewentualnie podzielenie wielkiej kampanii na 3 w różnych okresach średniowiecza).

    Cytat Zamieszczone przez zajac Zobacz posta
    Tak na koniec proponuję zrobienie jakieś sondy a tego który bezbłędnie odgadnie kolejny produkt CA obdarować specjalną rangą .
    Z Attylą trafiłem włącznie z nazwą gry.. znów mam bawić się w proroka?

  6. #55
    Wielki Kuń Awatar Lwie Serce
    Dołączył
    Mar 2012
    Lokalizacja
    Siodło rumaka
    Postów
    9 896
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    452
    Otrzymał 326 podziękowań w 212 postach
    A ja do wyliczanki Chaaka i Asuryana dorzucę jeszcze średniowieczny klimat, którego w Medievalu 2 nie było.

    Niech żyje Gwardia!

  7. #56
    Pan Koala Awatar Shay Ruan
    Dołączył
    Dec 2012
    Lokalizacja
    Afryka, pierwsze drzewo z prawej
    Postów
    1 666
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    189
    Otrzymał 126 podziękowań w 91 postach
    Wszyscy chcą XVII wiek a zastanawialiście się jak zrobią bitwy o miasta ? Wiemy że nie moze byc tak jak w Empire bo to była porażka. Zwykłe miasta byłyby wyzwaniem dla projektantów bo to ai zgłupieje jak jednostki z bronią palną trzeba będzie rozmieszczać wewnątrz albo zdobywać

    "Nie jest umarłym ten, który spoczywa wiekami, nawet śmierć może umrzeć wraz z dziwnymi eonami"


  8. #57
    Szambelan Awatar chochlik20
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    4 182
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    292
    Otrzymał 482 podziękowań w 340 postach
    Cytat Zamieszczone przez Lwie Serce Zobacz posta
    A ja do wyliczanki Chaaka i Asuryana dorzucę jeszcze średniowieczny klimat, którego w Medievalu 2 nie było.
    A ja dorzucę jeszcze kilka rzeczy:
    - mianowicie lepsze zbalansowanie frakcji. Np. Polska czy Nowogród na tle innych nacji były dość słabe. Janczarowie to był śmiech przy swoich statystykach.
    - możliwość wpływania na decyzje papy przez łapówki lub jak kto woli dary na nowe kościoły
    - bunty o sukcesję
    - dodanie nowych frakcji
    - fosa przy zamkach i miastach
    Przepis na idealną kawę:

    Grafik: Co to za lura!? Kawa powinna być czarna, mocna, ostra i aromatyczna. Zrób mi drugą.

    Tytus: Rozkaz! Kawa powinna być czarna… Carbo medicinalis, czyli węgiel drzewny powinien ją doczernić. …mocna… Czy może być coś mocniejszego od spirytusu 95%? …ostra i aromatyczna… Reszty dokona papryka, pieprz, jodyna i… dezodorant „Brutal”.
    Grafik: O, teraz to jest kawa! To mnie postawi na nogi!
    Tytus: Szkoda, że nie dodałem jeszcze dynamitu.


    Księga XVI

  9. #58
    Podkomorzy Awatar Bronti
    Dołączył
    Aug 2009
    Lokalizacja
    Susz
    Postów
    1 529
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    257
    Otrzymał 118 podziękowań w 79 postach
    5. tura o długości maksymalnie pół roku (ewentualnie podzielenie wielkiej kampanii na 3 w różnych okresach średniowiecza).
    Coś podobnego było w Miedievalu

    Po wydaniu Vikingów podział na trzy okresy zaczął odgrywać rolę w kampanii poprzez dostęp do zaawansowanych jednostek dopiero po przekroczeniu danej daty

  10. #59
    Podczaszy
    Dołączył
    Dec 2010
    Postów
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    62
    Otrzymał 35 podziękowań w 30 postach
    Może teraz czas na wycieczkę na bliski i daleki wschód? Jedynie w Rome i Rome II mamy dostęp do większej ilości słoni. Indie i Chiny byłyby fajnym materiałem na Total War. Rozbicia dzielnicowe, najazdy barbarzyńców, walki frakcji o władzę.

    Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
    Stary nick: Drakensang

  11. #60
    Wojski Awatar Dymitr
    Dołączył
    Dec 2014
    Lokalizacja
    Łódź
    Postów
    90
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    3
    Otrzymał 14 podziękowań w 10 postach
    Witam

    Do waszych wyliczeń w kwestii Medka3 mogę dodać że mapa najbardziej by mi odpowiadała gdyby wyglądała jak ta z CK2 czyli mniej więcej od wybrzeża kości słoniowej na południu aż po Islandię na północy i wysp kanaryjskich na zachodzie po krańce Indii na wschodzie rzecz jasna z ziemiami po drugiej stronie Himalajów aż po Syberię( na takiej mapie można prowadzić grę po zakupie DLC o Indiach i chyba najnowszego DLC Horse Lords) do tego mocno rozbudowany system feudalny i zarządzania dynastią a także tury odpowiadające porą roku(wiosna, lato, jesień, zima) z widocznymi zmianami na mapie kampanii oraz bitewnej. Jak mam już do końca odpłynąć w marzeniach to chciałbym żeby tak urozmaicili grę na mapie kampani jak to dokładnie jest zrobione w CK2 ale chyba szybciej się doczekam CK3 i bitew w czasie rzeczywistym żywcem wyjętych z serii TW. Jednak jest jedna najważniejsza rzecz jeśli wyjdzie medek3 czy jakikolwiek inny Total War a z tego co wyczytałem w dyskusji ogólnej o młotku(dopiero 30 strona bo czytam od początku temat) to ma wyjść jakiś historyczny TW w tym samym czasie co TW:W więc mam nadzieję że dostanę gotowy i pełny produkt najwyżej z opcją dokupienia dodatku a najlepiej 4 w jednym pudełku(tak jak miało to miejsce z kingdoms i medkiem2) a nie grę do której tak jak w wypadku CK2 będę musiał dokupić ponad 50 DLC żeby Republika Nowogrodzka różniła się czymś od Polski lub żebym mógł zagrać państwem arabskim i tak dalej.
    http://forum.totalwar.org.pl/image.php?type=sigpic&userid=10069&dateline=144348  1943

Strona 6 z 40 PierwszyPierwszy ... 4567816 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •