Trollów akurat nie miały, ale były by małym cierniem w boku, gdy reszta ich armii uciekała podkopując morale reszty
Ja od zawsze ceniłem sobie krasnoludy, a za to nie lubiłem wyniosłych i hardych elfów![]()
Trollów akurat nie miały, ale były by małym cierniem w boku, gdy reszta ich armii uciekała podkopując morale reszty
Ja od zawsze ceniłem sobie krasnoludy, a za to nie lubiłem wyniosłych i hardych elfów![]()
Przepis na idealną kawę:
Grafik: Co to za lura!? Kawa powinna być czarna, mocna, ostra i aromatyczna. Zrób mi drugą.
Tytus: Rozkaz! Kawa powinna być czarna… Carbo medicinalis, czyli węgiel drzewny powinien ją doczernić. …mocna… Czy może być coś mocniejszego od spirytusu 95%? …ostra i aromatyczna… Reszty dokona papryka, pieprz, jodyna i… dezodorant „Brutal”.
Grafik: O, teraz to jest kawa! To mnie postawi na nogi!
Tytus: Szkoda, że nie dodałem jeszcze dynamitu.
Księga XVI
Może być nawet jeszcze lepiej, bo mają dojść te żyrokoptery to straty wroga jak będzie uciekał, będą gigantyczne.
Zastanawiam się jak one będą sobie radziły z czymś takim jak Zakony Imperium, czy inna ciężka kawaleria, która powinna ich wdeptać w ziemię.
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Stary nick: Drakensang
Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
"Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo
Przepis na idealną kawę:
Grafik: Co to za lura!? Kawa powinna być czarna, mocna, ostra i aromatyczna. Zrób mi drugą.
Tytus: Rozkaz! Kawa powinna być czarna… Carbo medicinalis, czyli węgiel drzewny powinien ją doczernić. …mocna… Czy może być coś mocniejszego od spirytusu 95%? …ostra i aromatyczna… Reszty dokona papryka, pieprz, jodyna i… dezodorant „Brutal”.
Grafik: O, teraz to jest kawa! To mnie postawi na nogi!
Tytus: Szkoda, że nie dodałem jeszcze dynamitu.
Księga XVI
Co do kawalerii to wystarczą dwa oddziały toporami/pikami i konie zawisną na tarczach. Z walką w zwarciu w powietrzu jest jeden niewielki problem. Dla gryfa czy innego zwierzaka drobne rany nie są wielkim problemem, dla żyrokoptera drobne uszkodzenia mogą być zabójcze.
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Stary nick: Drakensang
Witam, też pomyślałem, że podzielę się swoją opinią na temat nowego dzieła CA, w skrócie to mam ogromne wątpliwości, czy dadzą radę oddać klimat tego świetnego uniwersum, a to dlatego, że CA przestało traktować nas, czyli swoich klientów poważnie, wiedzą, że nie ma na rynku drugiego total wara, dlatego mogą robić gry na pół gwizdka i doić z nas kase w DLC, Atilla mimo, że gra się przyjemnie jest po prostu modem do Roma 2 i powiem wam szczerze, że wydaje mi się, że moderzy zrobili by go lepiej gdyby mieli możliwości CA. Pewnie w nowym total warze otrzymamy te świetnie wyglądające miasta co mnie bardzo cieszy, dostaniemy cukierkową grafikę, jednak czy dla tych rzeczy gramy w te gry ? Wolę medievala 1 od najnowszych dzieł CA, niestety sam będę frajerem i kupię pewnie wszystko co się da, bo kocham total wary i te uniwersum. Jeszcze ktoś tu narzekał na Call of Warhammer, wydaje mi się, że zatęsknisz na zróżnicowaniem tego moda i za jego klimatem, który świetnie oddaje świat warhammera, w którym z dnia na dzień zaczyna się walka o przetrwanie.
PS. Na tej bitwie, którą zaprezentowali widać rycerzy, według mnie są to gwardziści Reiklandu, tutaj pytanie dla was, jak myślicie, dadzą nam wszystkie zakony, które są bardzo bardzo bardzo ważną częściom armii imperium czy nas oleją i będą 2 lub 3 rodzaje nie mających wiele wspólnego z tymi z uniwersum ?
"Historia będzie dla mnie łaskawa, ponieważ zamierzam ją napisać."
Jeśli pójdą tak jak myślę czyli według Armybooków z najnowszej edycji to powinni dać wszystkie zakony i szkoły magii. Chcą zdobyć nowy rynek i się pchają w stronę Warhammera i jak chcą zachęcić jego fanów do kupienia tej gry to muszą ją zrobić jak najbardziej wierną AB. Nie byłbym zdziwiony gdyby spora część statystyk byłaby wzięta wprost z tych książek, ewentualnie z niewielkim balansowaniem. Żeby nie było sytuacji, że ktoś stoi na samym skraju pola bitwy i może wystrzelać całą armię przeciwnika.
Bardziej mnie ciekawi jak rozwiążą sprawę wszelakich demonów i innych wielkich stworzeń.
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Stary nick: Drakensang
Imperium posiada 4 zakony rycerskie - więcej ich oficjalnie nie ma, bo większość tych z Call of Warhammer to wymysły fanów - opisy tutaj:
http://forum.totalwar.org.pl/showthr...l=1#post361954
A co do edycji AB, których używa CA do robienia TW: Warhammer - ewidentnie wskazuję na 8 edycję, gdyż wcześniej działa leczące od Jasnego Kolegium czy choćby leśne gobliny na pająkach się nie pojawiają.
Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
"Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo
Właśnie na siłę, bo to z jednej strony nowość, z drugiej wg mnie taka średnia. Aczkolwiek nie zaprzeczam, że będzie powiewem świeżości dla serii.
Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
"Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo