Strona 87 z 267 PierwszyPierwszy ... 3777858687888997137187 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 861 do 870 z 2664

Wątek: Dyskusja ogólna o Total War: Warhammer

  1. #861
    Asuryan
    Gość
    Ja zacząłem od RPG-a i siedzę już w nim od 1994 roku. Najpierw w pierwszej edycji, później w o wiele lepszej (ale niestety nie idealnej) drugiej. Wkurzyło mnie jednak to, że zamknęli drugą edycję i rozpoczęli trzecią zanim przetłumaczono wszelkie dodatki na język polski. Jednak jakbym zaczął teraz kupować 3 edycję z dodatkami, to pewno Żona by mnie zabiła

    Wracając do tematu - w związku z Total War w tym uniwersum żywię wielkie nadzieje, ale także równie wielkie obawy. Zobaczymy w kwietniu co się spełni

  2. #862
    Szambelan Awatar chochlik20
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    4 182
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    292
    Otrzymał 482 podziękowań w 340 postach
    Ten Age of Sigmar z planami kojarzy mi się z Forgotten Realms i kosmologią, która tam występuje. Tyle, że plany występują tam od początku jako domeny bogów i bóstw, a tutaj nagle w Młotku całkowicie przenoszą akcję do nich, po tym jak świat zostaje zniszczony.
    A tak ogólnie w znanych mi światach fantasy(nie tych z gier), jakoś nie kojarzę takich szalonych zwrotów akcji, są oczywiście, ale nie znacznie odmieniają one universa. Bardziej je odświeżają wprowadzając nowe zagrożenia. Jak choćby Czas Kłopotów, zwany też Czasem Avatarów. Ginie kilku starych bogów, pojawiają się nowi, czy też powrót ferimmów, a co za tym idzie powróciło latające miasto Pomrok uwięzione na Planie Cienia. A tutaj całkowicie zniszczyli jedno, by na jego gruzach powstało nowe, chociaż w starym mamy masę białych plam!!

    Cytat Zamieszczone przez Asuryan Zobacz posta
    Wracając do tematu - w związku z Total War w tym uniwersum żywię wielkie nadzieje, ale także równie wielkie obawy. Zobaczymy w kwietniu co się spełni

    Ja czekam, aż ujawnią coś a propo Sylvanii, bo ujawnili Chaos w pre, ale o tej frakcji nie mamy do tej pory nic.
    Przepis na idealną kawę:

    Grafik: Co to za lura!? Kawa powinna być czarna, mocna, ostra i aromatyczna. Zrób mi drugą.

    Tytus: Rozkaz! Kawa powinna być czarna… Carbo medicinalis, czyli węgiel drzewny powinien ją doczernić. …mocna… Czy może być coś mocniejszego od spirytusu 95%? …ostra i aromatyczna… Reszty dokona papryka, pieprz, jodyna i… dezodorant „Brutal”.
    Grafik: O, teraz to jest kawa! To mnie postawi na nogi!
    Tytus: Szkoda, że nie dodałem jeszcze dynamitu.


    Księga XVI

  3. #863
    Łowczy
    Dołączył
    Oct 2015
    Postów
    126
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    10
    Otrzymał 15 podziękowań w 10 postach
    Chyba Jan z Czarnolasu wyczerpał temat, dlaczego zdecydowano się na zniszczenie Starego Świata. Też odnoszę trochę wrażenie, że fani uniwersum trochę zbyt szybko przekreślili nowe dzieje. Nie przedtsawiono nawet wszystkich armii, a fani już się okopali w Starym Świecie, odgrodzili murem i ogłaszają wojnę pozycyjną. Z oceną wstrzymałbym się jeszcze przynajmniej rok. W listopadzie GW ma prezentować Lizardmenów. Po waszych opisach z tą ich zagładą zobaczymy co wymyśliło GW. Czy będzie to totalna bzdura, żeby tylko nie obrazić tych co kupowali te figurki czy też może będzie fajny nowy start.
    Nowe uniwersum porównałbym do świata opisanego w Malazańskiej Księdze Poległych. Ktoś czytał i chce to skonfrontować? Mam na myśli współistniejące wymiary, zwane w tym uniwersum grotami, które są zarządzane przez boskie byty i kształtowane według ich woli. To mi nasuwa myśl z Sigmarem, który zarządza tym swoim światem.

    A jeśli chodzi o Warhammer: Total War to wolałbym, żeby zdecydowali się na podział Khorne, Nurgle, Tzeentch, Slaanesh niż Beastmeni, Wojownicy Chaosu i Demony. Wszak Ci bogowie są w ciągłej niezgodzie (pomijając End Times, a i tam udowodnili, że to kruchy sojusz) i wojnie.
    Myślę, że Sylvaneth to materiał na dlc jeszcze do pierwszej gry.

  4. #864
    Wojski
    Dołączył
    Oct 2015
    Postów
    77
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    10
    Otrzymał 13 podziękowań w 13 postach
    Cytat Zamieszczone przez chochlik20 Zobacz posta
    Ja czekam, aż ujawnią coś a propo Sylvanii, bo ujawnili Chaos w pre, ale o tej frakcji nie mamy do tej pory nic.
    Liczmistrz! Oj tak to może być świetna armia. Katapulta strzelająca płonącymi czaszkami, rydwany mniam. Może jakiś Liczdragon - to się chyba Zombie Dragon nazywa w warhamerze, nie ?

    Cytat Zamieszczone przez Aryann Zobacz posta
    Chyba Jan z Czarnolasu wyczerpał temat, dlaczego zdecydowano się na zniszczenie Starego Świata. Też odnoszę trochę wrażenie, że fani uniwersum trochę zbyt szybko przekreślili nowe dzieje. Nie przedtsawiono nawet wszystkich armii, a fani już się okopali w Starym Świecie, odgrodzili murem i ogłaszają wojnę pozycyjną. Z oceną wstrzymałbym się jeszcze przynajmniej rok. W listopadzie GW ma prezentować Lizardmenów. Po waszych opisach z tą ich zagładą zobaczymy co wymyśliło GW. Czy będzie to totalna bzdura, żeby tylko nie obrazić tych co kupowali te figurki czy też może będzie fajny nowy start.
    Nowe uniwersum porównałbym do świata opisanego w Malazańskiej Księdze Poległych. Ktoś czytał i chce to skonfrontować? Mam na myśli współistniejące wymiary, zwane w tym uniwersum grotami, które są zarządzane przez boskie byty i kształtowane według ich woli. To mi nasuwa myśl z Sigmarem, który zarządza tym swoim światem.

    A jeśli chodzi o Warhammer: Total War to wolałbym, żeby zdecydowali się na podział Khorne, Nurgle, Tzeentch, Slaanesh niż Beastmeni, Wojownicy Chaosu i Demony. Wszak Ci bogowie są w ciągłej niezgodzie (pomijając End Times, a i tam udowodnili, że to kruchy sojusz) i wojnie.
    Myślę, że Sylvaneth to materiał na dlc jeszcze do pierwszej gry.
    Ze zrobić reset musieli to się zgadzam. Problem, że go zwalili
    Ja się wychowałem na pierwszej edycji warhammera fabularnego. Za tym klimatem tęsknie i to co zrobili totalnie mi się z tym nie wiąże.

    Sylvaneth to chyba twój z AoS więc nie ma na niego miejsca w Total Warze.

    Nie dubluj postów, używaj opcji Edycja
    Sadam86
    Ostatnio edytowane przez sadam86 ; 31-10-2015 o 14:32

  5. #865
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez Aryann Zobacz posta
    Chyba Jan z Czarnolasu wyczerpał temat, dlaczego zdecydowano się na zniszczenie Starego Świata. Też odnoszę trochę wrażenie, że fani uniwersum trochę zbyt szybko przekreślili nowe dzieje. Nie przedtsawiono nawet wszystkich armii, a fani już się okopali w Starym Świecie, odgrodzili murem i ogłaszają wojnę pozycyjną. Z oceną wstrzymałbym się jeszcze przynajmniej rok. W listopadzie GW ma prezentować Lizardmenów. Po waszych opisach z tą ich zagładą zobaczymy co wymyśliło GW. Czy będzie to totalna bzdura, żeby tylko nie obrazić tych co kupowali te figurki czy też może będzie fajny nowy start.
    Nowe uniwersum porównałbym do świata opisanego w Malazańskiej Księdze Poległych. Ktoś czytał i chce to skonfrontować? Mam na myśli współistniejące wymiary, zwane w tym uniwersum grotami, które są zarządzane przez boskie byty i kształtowane według ich woli. To mi nasuwa myśl z Sigmarem, który zarządza tym swoim światem.

    A jeśli chodzi o Warhammer: Total War to wolałbym, żeby zdecydowali się na podział Khorne, Nurgle, Tzeentch, Slaanesh niż Beastmeni, Wojownicy Chaosu i Demony. Wszak Ci bogowie są w ciągłej niezgodzie (pomijając End Times, a i tam udowodnili, że to kruchy sojusz) i wojnie.
    Myślę, że Sylvaneth to materiał na dlc jeszcze do pierwszej gry.
    Sylvaneth to bzdura, którą wprowadziło Age of Sigmar to raz. Dwa - wampiry są w podstawce.
    Trzy - z jakiej racji ma być podział? Przecież gdy jest wszechwybraniec - w tej chwili Archaon - to wszystkie siły Chaosu łączą się w jedną wielką hordę. Tu mam na myśli wyznawców wszystkich mrocznych bogów. Po drugie podział jest taki ze względu na Armybooki z 8 edycji.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  6. #866
    Łowczy
    Dołączył
    Oct 2015
    Postów
    126
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    10
    Otrzymał 15 podziękowań w 10 postach
    To prawda. Sylvania jako wampiry. Nie odnosicie wrażenia, że ta armia tylko dlatego znalazła się w czterech podstawowych, żeby szantażować graczy Chaosem w pre-orderowym dlc zamiast dać go w miejsce Wampirów?

    Z takiej racji co i robić podział na Beastmenów, chaos warriors i demony. Żeby pokazać ich odmienny charakter na polu bitwy.

  7. #867
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez Aryann Zobacz posta
    To prawda. Sylvania jako wampiry. Nie odnosicie wrażenia, że ta armia tylko dlatego znalazła się w czterech podstawowych, żeby szantażować graczy Chaosem w pre-orderowym dlc zamiast dać go w miejsce Wampirów?

    Z takiej racji co i robić podział na Beastmenów, chaos warriors i demony. Żeby pokazać ich odmienny charakter na polu bitwy.
    Podział na Zwierzoludzi, Demony i Wojowników Chaosu ma swoje odzwierciedlenie w Armybookach, stąd podział na te nacje, a nie na sztuczne dzielenie na wyznawców mrocznych bogów. Czemu sztuczne? Bo mamy Wszechwybrańca. Nawet w modyfikacji do Medieval II o tytule Rage of Dark Gods (czyt. Call of Warhammer) jest zrobione tak, że gdy pojawia się Archaon, to słudzy Mrocznych Bogów z Północy łączą się w jedną armię - tzw. Niepodzielny Chaos.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  8. #868
    Asuryan
    Gość
    Archaon to jednak wyjątek od reguły. Przeważnie wyznawcy różnych potęg Chaosu tłuką się między sobą, dopóty jakiś wódz nie zdobędzie przewagi i nie wyprowadzi całości w inwazji z Pustkowi Chaosu. Przypomina to nieco Waaagh zielonoskórych. Nawet Archaon tłukł wyznawców poszczególnych bóstw Chaosu dając pokonanym wybór "przyłączcie się lub zgińcie".

    Smok ożywieniec to faktycznie smoczy zombie.

  9. #869
    Wojski
    Dołączył
    Oct 2015
    Postów
    77
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    10
    Otrzymał 13 podziękowań w 13 postach
    Podział na Demony, Zwierzoludzi i Wojowników jest dla mnie totalnie sztuczny - pamiętam jeszcze czasy kiedy to była jedna armia. Archaon będzie tylko jednym z dostępnych Lordów więc nie widzę czemu nie ma być podziału na poszczególnych Bogów. Powiedział bym, że powinni zrobić tak jak w Rome 2. Czyli wybierasz Chaos jako nację i potem rodzinę - Niepodzielny, Khorne, Nurgle i tak dalej.

  10. #870
    Asuryan
    Gość
    Nie jest pewne że Archaon bedzie jako jeden z Lordów. Na razie wiemy tylko o 2 z nich - Kholeku Pożeraczu Słońc (Khorne) i Sigvaldzie Wspaniałym (Slaanesh).

    Swoją droga ja pamiętam czasy kiedy wampiry, mumie i Nagash stanowili jedna armię

Strona 87 z 267 PierwszyPierwszy ... 3777858687888997137187 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •