Strona 97 z 267 PierwszyPierwszy ... 47879596979899107147197 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 961 do 970 z 2664

Wątek: Dyskusja ogólna o Total War: Warhammer

  1. #961
    Szambelan Awatar chochlik20
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    4 182
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    292
    Otrzymał 482 podziękowań w 340 postach
    Cytat Zamieszczone przez Arroyo Zobacz posta
    Dla Ciebie sztuczny, ale jakby nie patrzeć oficjalny. Skargę pisać do GW zatem radzę w tej sprawie A co do HP - wcale nie idiotyzm, wg mnie dużo lepiej się to sprawdza.
    Pisać zamiaru nie mam ale i tak twierdzę, że jest sztuczny choć oficjalny, a powstał z wiadomych powodów ja mam nadzieje, że w grze tego nie uświadczymy bo to już byłoby przegięcie.
    Przepis na idealną kawę:

    Grafik: Co to za lura!? Kawa powinna być czarna, mocna, ostra i aromatyczna. Zrób mi drugą.

    Tytus: Rozkaz! Kawa powinna być czarna… Carbo medicinalis, czyli węgiel drzewny powinien ją doczernić. …mocna… Czy może być coś mocniejszego od spirytusu 95%? …ostra i aromatyczna… Reszty dokona papryka, pieprz, jodyna i… dezodorant „Brutal”.
    Grafik: O, teraz to jest kawa! To mnie postawi na nogi!
    Tytus: Szkoda, że nie dodałem jeszcze dynamitu.


    Księga XVI

  2. #962
    Sara Temer
    Gość
    To tak, w grze jednostka nazywa się po prostu "Slayers", nie "Trollslayers". Sprawdziłem GW, tutaj też mamy jako normalną jednostkę w oddziale po prostu Zabójców, zaś Zabójca Demonów i Zabójca Smoków, to jednostki występujące pojedynczo, nie jako oddział

  3. #963
    Konny falangita rakietowy
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    1 176
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    231
    Otrzymał 168 podziękowań w 115 postach
    Nie wiem jak jest w Arenie ale w Rome każda jednostka ma inną ilość hp i to jest nie dość że bez sensu to jeszcze mniej czytelne. Wszystkie jednostki piechoty powinny mieć tyle samo hp a porównywać powinniśmy np pancerz walkę w zwarciu itd. Bo teraz ciężko jest ocenić która jednostka będzie bardziej odporna na ostrzał ta z większą liczbą hp czy z pancerzem. Tak samo siła ciosu trochę zmniejsza czytelność bo jest zbyt wiele statystyk do porównywania i przez to np. jacyś włócznicy i szermierze o podobnych statystykach diametralnie różnią się skutecznością i ocena przydatności danej jednostki wymaga po prostu doświadczenia, sprawdzenia jej w walce.

  4. #964
    Szambelan Awatar chochlik20
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    4 182
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    292
    Otrzymał 482 podziękowań w 340 postach
    Cytat Zamieszczone przez Temer Zobacz posta
    To tak, w grze jednostka nazywa się po prostu "Slayers", nie "Trollslayers". Sprawdziłem GW, tutaj też mamy jako normalną jednostkę w oddziale po prostu Zabójców, zaś Zabójca Demonów i Zabójca Smoków, to jednostki występujące pojedynczo, nie jako oddział
    Czyli coś na kształt "bohaterów"?
    Przepis na idealną kawę:

    Grafik: Co to za lura!? Kawa powinna być czarna, mocna, ostra i aromatyczna. Zrób mi drugą.

    Tytus: Rozkaz! Kawa powinna być czarna… Carbo medicinalis, czyli węgiel drzewny powinien ją doczernić. …mocna… Czy może być coś mocniejszego od spirytusu 95%? …ostra i aromatyczna… Reszty dokona papryka, pieprz, jodyna i… dezodorant „Brutal”.
    Grafik: O, teraz to jest kawa! To mnie postawi na nogi!
    Tytus: Szkoda, że nie dodałem jeszcze dynamitu.


    Księga XVI

  5. #965
    Sara Temer
    Gość
    Cytat Zamieszczone przez chochlik20 Zobacz posta
    Czyli coś na kształt "bohaterów"?
    Na to wygląda, cena też na to wskazuje. Pięcioosobowy oddział zabójców kosztuje 75 zł, zaś jeden zabójca smoków 65 zł. Ale za to Zabójca Demonów o dziwo kosztuje 40 zł

  6. #966
    Łowczy
    Dołączył
    Oct 2015
    Postów
    126
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    10
    Otrzymał 15 podziękowań w 10 postach
    Wcale bym się nie zdziwił, gdyby nie pokazywali Wampirów z jednego powodu: jeszcze ich nie zrobili. I to nie w pozytywnym znaczeniu. W takim, że nie wiedzą jak im zrobić wiarygodną ekonomię chociażby. I nie zdziwiłbym się również, gdyby to Chaos był wcześniej planowany jako jedna z podstawowych ras a Wampiry dlc, ale ktoś doszedł do wniosku że Chaos jest lepszym zakupowym wabikiem.

  7. #967
    Szambelan Awatar chochlik20
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    4 182
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    292
    Otrzymał 482 podziękowań w 340 postach
    Cytat Zamieszczone przez Aryann Zobacz posta
    Wcale bym się nie zdziwił, gdyby nie pokazywali Wampirów z jednego powodu: jeszcze ich nie zrobili. I to nie w pozytywnym znaczeniu. W takim, że nie wiedzą jak im zrobić wiarygodną ekonomię chociażby. I nie zdziwiłbym się również, gdyby to Chaos był wcześniej planowany jako jedna z podstawowych ras a Wampiry dlc, ale ktoś doszedł do wniosku że Chaos jest lepszym zakupowym wabikiem.
    Skoro bazujesz na argumencie ekonomii, to u orków musi być ona bardziej skomplikowana, a mimo to ujawnili lordów, mamy filmiki itd. A tymczasem Sylvania została krótko pokazana w pierwszym filmiku, a potem puchy. Mam nadzieje, że coś w końcu ujawnią, bo jestem ciekaw jak wymodzili jednostki tej nacji.
    Przepis na idealną kawę:

    Grafik: Co to za lura!? Kawa powinna być czarna, mocna, ostra i aromatyczna. Zrób mi drugą.

    Tytus: Rozkaz! Kawa powinna być czarna… Carbo medicinalis, czyli węgiel drzewny powinien ją doczernić. …mocna… Czy może być coś mocniejszego od spirytusu 95%? …ostra i aromatyczna… Reszty dokona papryka, pieprz, jodyna i… dezodorant „Brutal”.
    Grafik: O, teraz to jest kawa! To mnie postawi na nogi!
    Tytus: Szkoda, że nie dodałem jeszcze dynamitu.


    Księga XVI

  8. #968
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach

    Tak btw. tutaj macie ten sam trailer, tyle że z polskimi napisami.

    Co do Sylvanii, no nie wiem, Orkowie się tam nie zapuszczali o ile wiem, więc z tego powodu jej nie ma w tym, co ten goblin gadał.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  9. #969
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    http://wiki.totalwar.com/w/The_Empire_Army_Roster Roster Imperium. Pytanie - gdzie Rycerze Panter, Gorejącego Słońca i Białego Wilka? Pewnie wkrótce dodadzą ich (mam nadzieję, bo to moje ulubione zakony rycerskie).

    Ogólny Roster:
    Legendarni Lordowie:
    Karl Franz
    Balthazar Gelt
    Lordowie:
    Generał Imperium
    Bohaterowie:
    Kapitan Imperium
    Kapłan Bitewny
    Łowca Wiedźm
    Mag Jasnego Zakonu
    Mag Niebiańskiego Zakonu

    Wierzchowce:
    Szpon Śmierci (tylko dla Karla Franza)
    Konie Bojowe
    (nie wiem, jak to przetłumaczyć - potrzebna pomoc) Barded Warhorse
    Imperialny Gryf
    Imperialny Pegaz
    (zrezygnowali ze smoka dla Karla?)

    Piechota ofensywna:
    Halabardnicy
    Włócznicy
    Szermierze
    Włócznicy(z tarczami)
    Wielkie Miecze
    (zrezygnowano z wolnych kompanii i biczowników?)
    Piechota strzelecka:
    Kusznicy
    Muszkieterzy

    Ofensywna jazda:
    Gwardia Reiklandu
    (zrezygnowano z Rycerzy Gorejącego Słońca, Panter i Białego Wilka?)

    Ofensywna jazda na "monstrach":
    Jeźdźcy Demigryfów
    Jeźdźcy Demigryfów (z halabardami)

    Jazda strzelecka:
    Rajtarzy (Pistolier?)
    Kirasjer (Outrider?)
    Kirasjer (Outrider?) z granatnikami

    Pojazdy:
    Czołgi Parowe
    Luminark (działo napędzane magią) HYSH (jeden z wichrów magii)
    (co z Celestial Hurricanum?)
    Artyleria:
    Wielkie Działo
    Piekielnik
    Wyrzutnia Rakiet

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  10. #970
    Konny falangita rakietowy
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    1 176
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    231
    Otrzymał 168 podziękowań w 115 postach
    Jeżeli to są te bardziej zróżnicowane frakcje niż w jakim kolwiek innym total war to trochę słabo

Strona 97 z 267 PierwszyPierwszy ... 47879596979899107147197 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •