Strona 111 z 267 PierwszyPierwszy ... 1161101109110111112113121161211 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 101 do 1 110 z 2664

Wątek: Dyskusja ogólna o Total War: Warhammer

  1. #1101
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez Seba Fallus III Wielki Zobacz posta
    Arroyo został moderatorem i już mu władza do głowy uderzyła i stad argumenty "nie bo tak powiedziałem "
    Chodzi mi o to, że oba tematy (End Times i Age of Sigmar) za bardzo odchodzą od tematu Dyskusji ogólnej o TW: Warhammer, a traktuję to jako rozmowę nie na temat. Dlatego skupmy się na temacie Total War: Warhammer. Tym bardziej, że zawartości z obu tworów w grze nie będzie.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  2. #1102
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Ja chciałbym jak największą swobodę rozgrywki (piaskownicę), powód jest prosty, lubię sobie zagrać niestandardowo. Np. Polską w Empire udać się do Ameryki by walczyć przeciw Brytolom. W Rome2 czasami udaje mi się zawrzeć sojusz między republikami.

    Z wielką radością przyjąłem w R2 3 warunki wygranej: militarne, handlowe i kulturowe (super militarne). Swoboda w TW to dla mnie niesamowita zaleta. Ale nie przeszkadza mi to cieszyć się z misji rozdziałowych i fabularnych do Attyli (i w przyszłości do młotka). Bo to kolejna opcja do wyboru, na którą mogę się zdecydować lub pominąć.

    Z tego co na razie jest wiadome to sojusze mogą być zawarte przez wszystkie nacje. Ludzie i krasnoludy mogą walczyć ze sobą, ale nie wiadomo jak ma wyglądać podój w wyniku takowej (ja chciałbym normalne tw lub zniszczenie takiej osady).

    Ja nie dowierzam programistom TW. Jak sobie przypomnę uganianie się po mapie za pojedynczymi oddziałami w Empire to zaczynam się denerwować. I trwały sojusz Ludzi z Krasnoludami postrzegam za takie zagrożenie, zwłaszcza w sytuacji że mogą walczyć przeciw sobie. Bo dla mnie jest to sprzeczne rozumowanie, bo albo nierozerwalny sojusz (wtedy nie mogą walczyć przeciw sobie) albo normalna gra (wtedy możliwość pełnej anihilacji nacji i przejęcia wszystkich jej miast).

    Powtórzę moją opinie z poprzedniego posta. Uniwersum chciałbym jak najbardziej zgodne w chwili rozpoczęcia kampanii, ale później to ja będę tę historie ustanawiał.
    Więc sojusz Ludzi z brodaczami niech jest, ale chce mieć możliwość go zerwania. Niech będzie to nie opłacalne, nie będzie mi to przeszkadzać.
    Powtórzę dyplomatycznie rasy dobra powinny mieć bardzo duży pozytywny modyfikator, tak by łatwo zawierały ze sobą umowy. Do tego powinny uzyskiwać wyższe korzyści za handel z inna rasą niż po przez podbój ich ziem, bo każda rasa ma swoich rzemieślników (gałąź produkcji w której nie ma sobie równych).
    Dodatkowo można rozważyć możliwość specjalnych technologi/ulepszeń dostępnych tylko w kiedy sojusz między rasą x i y jest aktywny.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  3. Użytkownicy którzy uznali post Ituriel32 za przydatny:


  4. #1103
    Szambelan Awatar chochlik20
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    4 182
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    292
    Otrzymał 482 podziękowań w 340 postach
    Cytat Zamieszczone przez Andrij Marszałek Zobacz posta
    Aryann - O czym ty piszesz. Przecież nie było jeszcze końca Warhammera. Mówisz że nie było żadnego ,,niesamowitego twistu'', więc czym jest Age of Sigmar lol :/
    To nie jest uniwersum książkowe ani filmowe tylko podstawa pod fajną grę figurkową o czym parę osób zdaję się zapominać. Ten świat nie może się tak po prostu skończyć a więc nie będzie ani happy endu ani jakiegoś dziwnego zwycięstwa chaosu
    Robienie z tego świata niekończącej się opowieści zaczyna się robić nudne i trywialne. Te same zagrożenia przez kolejne stulecia tyle, że w innej scenerii...

    Cytat Zamieszczone przez Seba Fallus III Wielki Zobacz posta
    Jeżeli te twierdze mają jakieś strategiczne położenie lub cenne kopalnie to ludzie by się przystosowali. Skoro jako gatunek żyjący na sawannie osiedliliśmy się nawet na Syberii to to by nie był problem. Przykład żołnierze Wietkongu którzy potrafili tygodniami,miesiącami żyć w podziemnych tunelach
    Sawanna czy Syberia mają jednej punkt wspólny - słońce. Przesiedlając ludzi do twierdz krasnoludzkich zmuszasz ich do życia w całkowitej ciemności lub też w sztucznym świetlne - pochodni lub lamp. I nie jest to życie przez tydzień czy dwa, ale aż do śmierci. Ludzie, którzy zmuszeni są żyć w miejscach, gdzie panuje noc polarna przystosowali się do niej przez milenia, współcześni ludzie, którzy tam przybywają borykają się z problemami zdrowotnymi, a zwłaszcza psychicznymi. Dodajmy do tego zagrożenia z Młotka - gobliny, orki, skaveny, bestie żyjące w podziemiach, partyzantka krasnoludzka. Dodatkowo brak znajomości terenu. W przypadku zajęcia krasnoludzkiej twierdzy przez ludzi w grze powinna iść taka kara do porządku publicznego, zdrowotnego, że każdy dwa razy by pomyślał zanim zaatakował. A ponieważ mówimy o grze, gdzie wszystko jest możliwe mogłaby istnieć pewna ewentualność w sprawie rekrutacji i podbicia. Rekrutacja oddziałów zależna by była od poziomi wiary lub czynnika społecznego. Im wyższe tym lepsze możemy rekrutować. Tyle, że pewnie coś takiego nie będzie istniało, bo gra byłaby za trudna wówczas

    A jeżeli mówimy o dyplomacji i walce pomiędzy sojusznikami, to zastosujmy kompromis. Zupełny brak dyplomacji. Od razu pomiędzy sojusznikami istnieją wszelkie możliwe traktaty, jak rozpoczynamy wojnę z przyjazną frakcją to nie można już odbudować sojuszu. Dzięki braku dyplomacji nie będzie też możliwy sojusz pomiędzy siłami zła i dobra np. Orków i Imperium, ale z tego, co wiadomo CA nie wprowadziło takiego rozwiązania o ile dyplomacja sprawdza się w realnym świecie, o tyle w tym i grze nie powinna moim zdaniem ona istnieć.
    Przepis na idealną kawę:

    Grafik: Co to za lura!? Kawa powinna być czarna, mocna, ostra i aromatyczna. Zrób mi drugą.

    Tytus: Rozkaz! Kawa powinna być czarna… Carbo medicinalis, czyli węgiel drzewny powinien ją doczernić. …mocna… Czy może być coś mocniejszego od spirytusu 95%? …ostra i aromatyczna… Reszty dokona papryka, pieprz, jodyna i… dezodorant „Brutal”.
    Grafik: O, teraz to jest kawa! To mnie postawi na nogi!
    Tytus: Szkoda, że nie dodałem jeszcze dynamitu.


    Księga XVI

  5. #1104
    Łowczy
    Dołączył
    Oct 2015
    Postów
    126
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    10
    Otrzymał 15 podziękowań w 10 postach
    Jakie inne "zablokowane" sojusze przewidujecie? Może Wysokie i Leśne Elfy? Bretonnia i Imperium? Czy coś takiego będzie w ogóle mieć miejsce w rasach "złych"? Np. Demony i Wojownicy Chaosu? jak myślicie?

  6. #1105
    Podkomorzy
    Dołączył
    Jan 2013
    Postów
    1 790
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    271
    Otrzymał 153 podziękowań w 108 postach
    Chochlik - Dlatego najlepszym rozwiązaniem będzie zablokowanie dyplomacji tak w 90% - Każdy kto nie będzie chciał naruszać naturalnego porządku będzie zadowolony a jak ktoś lubi się bawić to w końcu tą przeszkodę przełamie
    Co do historii to uniwersum ciągle trwa ale obecnie stoi w jednym punkcie. Po prostu jeśli nie zdecydują się skasować FB to co jakiś czas będziemy dostawać nową edycję z jakąś historią i na dłuższy czas będzie to stać w jednym punkcie. A że to jest uniwersum stworzone pod grę figurkami to taka sytuacja jest jak najbardziej do zaakceptowania o ile te historie nie będą pokroju EOT i AOS

    EDIT - co do zablokowań i sojuszy to zarówno Elfy wysokie z leśnymi jak i Bretonia z Imperium nie powinny mieć żadnych blokad. Tu rozchodzi się tylko o sojusz imperium i krasnoludów który jest poniekąd naturalny. Chyba że np: Chaos i Krasnoludy Chaosu czy Orkowie i Nocne gobliny. W tym drugim wypadku tym bardziej bo figurkowo jest to jedna nacja.
    Mój poprzedni nick to Adrian15o

  7. #1106
    Szambelan Awatar chochlik20
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    4 182
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    292
    Otrzymał 482 podziękowań w 340 postach
    Cytat Zamieszczone przez Andrij Marszałek Zobacz posta
    Chochlik - Dlatego najlepszym rozwiązaniem będzie zablokowanie dyplomacji tak w 90% - Każdy kto nie będzie chciał naruszać naturalnego porządku będzie zadowolony a jak ktoś lubi się bawić to w końcu tą przeszkodę przełamie
    Co do historii to uniwersum ciągle trwa ale obecnie stoi w jednym punkcie. Po prostu jeśli nie zdecydują się skasować FB to co jakiś czas będziemy dostawać nową edycję z jakąś historią i na dłuższy czas będzie to stać w jednym punkcie. A że to jest uniwersum stworzone pod grę figurkami to taka sytuacja jest jak najbardziej do zaakceptowania o ile te historie nie będą pokroju EOT i AOS
    I wyłączyłbym możliwość zawierania sojuszów ze złymi nacjami. Niektórzy stwierdzą, że chcą do woli modelować świat, ale proponuję wyobrazić sobie jak wyglądałoby "spotkanie na szczycie" pomiędzy orkiem a człowiekiem lub pomiędzy dyplomatą z Imperium a wojownikiem Khorna jak wojna Totala to, albo sojusz albo wolna amerykanka
    A, co do rozwoju świata - twórcy powinni sięgnąć dalej po za ramy, które są i wziąć się za opracowanie tych nacji i frakcji, które są tylko znane z fanowskich opracowań. Da to niejaki powiew świeżości na pewnie czas, a później powinni całkowicie odpuścić dalszą zabawę, bo świat się przeje, te same zagrożenia, te same nacje itd. FR umarł śmiercią naturalną, ale przynajmniej jego twórcy odwzorowali, opisali wszystko, co się dało.
    Przepis na idealną kawę:

    Grafik: Co to za lura!? Kawa powinna być czarna, mocna, ostra i aromatyczna. Zrób mi drugą.

    Tytus: Rozkaz! Kawa powinna być czarna… Carbo medicinalis, czyli węgiel drzewny powinien ją doczernić. …mocna… Czy może być coś mocniejszego od spirytusu 95%? …ostra i aromatyczna… Reszty dokona papryka, pieprz, jodyna i… dezodorant „Brutal”.
    Grafik: O, teraz to jest kawa! To mnie postawi na nogi!
    Tytus: Szkoda, że nie dodałem jeszcze dynamitu.


    Księga XVI

  8. #1107
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez chochlik20 Zobacz posta
    A, co do rozwoju świata - twórcy powinni sięgnąć dalej po za ramy, które są i wziąć się za opracowanie tych nacji i frakcji, które są tylko znane z fanowskich opracowań.
    Pod warunkiem, że poprawią wszystkie błędy i niespójności z lore Warhammer Fantasy. W każdej edycji fabuła ze sobą była ściśle powiązana. Powiem inaczej - nie bronię fanom robić własnych Armybooków, ale błagam, niech nie mylą i nie robią błędów związanych z oficjalnymi informacjami z lore Warhammera
    Ostatnio edytowane przez Arroyo ; 07-12-2015 o 18:03

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  9. #1108
    Asuryan
    Gość
    Cytat Zamieszczone przez Aryann Zobacz posta
    Jakie inne "zablokowane" sojusze przewidujecie? Może Wysokie i Leśne Elfy? Bretonnia i Imperium?
    Bretonnia i Leśne elfy. Też z powodów religijnych ludzi.

  10. #1109
    Szambelan Awatar chochlik20
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    4 182
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    292
    Otrzymał 482 podziękowań w 340 postach
    Cytat Zamieszczone przez Arroyo Zobacz posta
    Pod warunkiem, że poprawią wszystkie błędy i niespójności z lore Warhammer Fantasy. W każdej edycji fabuła ze sobą była ściśle powiązana. Powiem inaczej - nie bronię fanom robić własnych Armybooków, ale błagam, niech nie mylą i nie robią błędów związanych z oficjalnymi informacjami z lore Warhammera
    Odbiegamy od dyskusji, ale jakby nie patrzeć sami autorzy ingerują już w to, co jest wiadome i pewne na 100% zmieniając by było zgodne z tym, co aktualnie tworzą. Padł chyba tutaj nawet przykład, ale nie pamiętam, o co tam szło. Nie było by tych wszystkich błędów, gdy autorzy przestali molestować rzeczy wiadome, a skupili się i uzupełniali braki w świecie.

    Cytat Zamieszczone przez Asuryan Zobacz posta
    Bretonnia i Leśne elfy. Też z powodów religijnych ludzi.
    Chyba, że się okaże, to Pani Jeziora to tak naprawdę potężna elfia czarodziejka, a wówczas mogłoby dojść do wojny pomiędzy tymi rasami plus sama wojna domowa w Bretonni, ale to już bardzo czarny scenariusz. Ciekawy, ale mocno naruszający samą historię.
    Przepis na idealną kawę:

    Grafik: Co to za lura!? Kawa powinna być czarna, mocna, ostra i aromatyczna. Zrób mi drugą.

    Tytus: Rozkaz! Kawa powinna być czarna… Carbo medicinalis, czyli węgiel drzewny powinien ją doczernić. …mocna… Czy może być coś mocniejszego od spirytusu 95%? …ostra i aromatyczna… Reszty dokona papryka, pieprz, jodyna i… dezodorant „Brutal”.
    Grafik: O, teraz to jest kawa! To mnie postawi na nogi!
    Tytus: Szkoda, że nie dodałem jeszcze dynamitu.


    Księga XVI

  11. #1110
    Podczaszy
    Dołączył
    Dec 2010
    Postów
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    62
    Otrzymał 35 podziękowań w 30 postach
    Cytat Zamieszczone przez chochlik20 Zobacz posta
    Odbiegamy od dyskusji, ale jakby nie patrzeć sami autorzy ingerują już w to, co jest wiadome i pewne na 100% zmieniając by było zgodne z tym, co aktualnie tworzą. Padł chyba tutaj nawet przykład, ale nie pamiętam, o co tam szło. Nie było by tych wszystkich błędów, gdy autorzy przestali molestować rzeczy wiadome, a skupili się i uzupełniali braki w świecie.
    .
    Pierwszy z brzegu przykład. Squaty z 40k, początkowo były, a później w niewyjaśnionych okolicznościach znikły.



    Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
    Stary nick: Drakensang

Strona 111 z 267 PierwszyPierwszy ... 1161101109110111112113121161211 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •