Strona 114 z 267 PierwszyPierwszy ... 1464104112113114115116124164214 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 131 do 1 140 z 2664

Wątek: Dyskusja ogólna o Total War: Warhammer

  1. #1131
    Podkomorzy Awatar Chaak
    Dołączył
    May 2011
    Postów
    1 844
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    262
    Otrzymał 254 podziękowań w 191 postach
    Jak dotąd mieliśmy cały czas te same jednostki różniące się wyposażeniem w Total Warach. Jeden dostał konia, kolejny włócznię i tarczę, a jeszcze inny topór, ale "podstawa" była ta sama.
    W Warhammerze mamy, dajmy na to, nieelitarnego krasnoluda i może on być wyposażony w broń dwuręczną lub topór/młot i tarczę. Jedynym problemem jest tutaj brak unikalnej nazwy dla posiadaczy różnych zestawów (ale tak jest w AB). Mimo to na polu bitwy spełniają różne funkcje i nie chciałbym ich jako ulepszenia poprzednich, zwłaszcza że każdy zestaw ma sporo wad i zalet, tylko możliwość wyboru podczas rekrutacji. Poza tym część jednostek (w bitewniaku) może wybrać z kilku rodzajów uzbrojenia za darmo, więc to jest dostosowanie do sytuacji (np. włócznie lub tarcza+broń jednoręczna), a nie ulepszenie.

    寧我負人,毋人負我。
    曹操

  2. #1132
    Szambelan Awatar chochlik20
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    4 182
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    292
    Otrzymał 482 podziękowań w 340 postach
    Zacytuję Twoje własne słowa:

    Cytat Zamieszczone przez Arroyo Zobacz posta
    W bitewniaku ma to taki sens, że jednostki z silniejszą, lepszą bronią są więcej warte - mają więcej pkt. Według mnie jest to dobre i liczę, że będzie to podzielone na tiery.
    a wcześniej napisałeś:

    Cytat Zamieszczone przez Arroyo Zobacz posta
    Według mnie będzie to tak jakby rozwinięcie jako nast. tier jednostki (coś, co w Attyli wprowadzili i niestety krótko mówiąc nie pykło).
    To, że coś sprawdza się w bitewniaku, nie oznacza, że sprawdzi się to strategii turowej jaką jest TW. Dla jest to po prostu zapchaj dziurę jednostki, bo zamiast nich można by włożyć jakąś unikatową jednostkę zamiast dwóch jakże podobnych do siebie. Weźmy za przykład krasnoludy - mamy kuszników i kuszników z wielkimi toporami, mamy górników (walczących pewnie przy pomocy kilofów) oraz górników, którzy dodatkowo obrzucają wroga bombkami. Na, co mi to I to samo mamy w przypadku Imperium. W przypadku Sylvanii dadzą mi upiory i upiory z kosami Czyli w ogóle szkolenie pierwszych oddziałów nie będzie miało zastosowania, chyba, że nie będziemy mieli kasy.
    Przepis na idealną kawę:

    Grafik: Co to za lura!? Kawa powinna być czarna, mocna, ostra i aromatyczna. Zrób mi drugą.

    Tytus: Rozkaz! Kawa powinna być czarna… Carbo medicinalis, czyli węgiel drzewny powinien ją doczernić. …mocna… Czy może być coś mocniejszego od spirytusu 95%? …ostra i aromatyczna… Reszty dokona papryka, pieprz, jodyna i… dezodorant „Brutal”.
    Grafik: O, teraz to jest kawa! To mnie postawi na nogi!
    Tytus: Szkoda, że nie dodałem jeszcze dynamitu.


    Księga XVI

  3. #1133
    sadam86
    Gość
    Hmm chochliku, skoro gra jest na licencji i roster jest zaczerpnięty z bitewniaka, to nie wiem jaką "unikatową" jednostkę chciałbyś wcisnąć zamiast górników z bombami Poza tym taki zwykły górnik z kilofem to zupełnie inny styl gry niż górnik/grenadier. Pierwszy to pewno będzie średnia piechota, drugi idealny do łamania morale albo innej zupełnie taktyki niż przy piechocie

  4. #1134
    Szambelan Awatar chochlik20
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    4 182
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    292
    Otrzymał 482 podziękowań w 340 postach
    A wykorzystasz w ogóle ten pierwszy typ? Pewnie nie, bo za podobną cenę lub kapkę większą dostaniesz lepsza jednostkę, która lepiej sprawi się na polu walki. Albo wywalić jedną z jednostek, albo je połączyć ze sobą.
    To, że gra jest na licencji nie oznacza, że odtwórcy mają w 100% skopiować pewne rzeczy, mają się trzymać określonych zasad, a nie ślepo wszystko kopiować.
    Przepis na idealną kawę:

    Grafik: Co to za lura!? Kawa powinna być czarna, mocna, ostra i aromatyczna. Zrób mi drugą.

    Tytus: Rozkaz! Kawa powinna być czarna… Carbo medicinalis, czyli węgiel drzewny powinien ją doczernić. …mocna… Czy może być coś mocniejszego od spirytusu 95%? …ostra i aromatyczna… Reszty dokona papryka, pieprz, jodyna i… dezodorant „Brutal”.
    Grafik: O, teraz to jest kawa! To mnie postawi na nogi!
    Tytus: Szkoda, że nie dodałem jeszcze dynamitu.


    Księga XVI

  5. #1135
    sadam86
    Gość
    Sądzę, że wykorzystam, zwłaszcza na początku lub jako garnizon później bo zapewne "ulepszona" nie będzie dostępna na samym starcie gry.

  6. #1136
    Szambelan Awatar chochlik20
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    4 182
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    292
    Otrzymał 482 podziękowań w 340 postach
    Ok, ale odpowiedz sobie na pytanie, czy w czasie gry wykorzystujesz/rekrutujesz wszystkie oddziały? Zwłaszcza te początkowe?
    Przepis na idealną kawę:

    Grafik: Co to za lura!? Kawa powinna być czarna, mocna, ostra i aromatyczna. Zrób mi drugą.

    Tytus: Rozkaz! Kawa powinna być czarna… Carbo medicinalis, czyli węgiel drzewny powinien ją doczernić. …mocna… Czy może być coś mocniejszego od spirytusu 95%? …ostra i aromatyczna… Reszty dokona papryka, pieprz, jodyna i… dezodorant „Brutal”.
    Grafik: O, teraz to jest kawa! To mnie postawi na nogi!
    Tytus: Szkoda, że nie dodałem jeszcze dynamitu.


    Księga XVI

  7. #1137
    sadam86
    Gość
    Tak, nie chce mi się ściągać na jakiś rebeliantów zabijaków z frontu i często takie słabe armie zalewam spamem tanich jednostek z najbliższego zamku/fortu, albo słabe daję jako przynętę żeby złapać wroga w zasadzkę obstawioną doborowym wojskiem, a nie zawsze za przynętą z elity by ruszył.

  8. #1138
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez chochlik20 Zobacz posta
    Ok, ale odpowiedz sobie na pytanie, czy w czasie gry wykorzystujesz/rekrutujesz wszystkie oddziały? Zwłaszcza te początkowe?
    Powiem tak - o byle głupoty się czepiasz. Skoro będzie system tierowy to i tak będzie lepiej. W ogóle lepiej zacznij szykować kasę, bo DLC nie sługa, ale do TW: Warhammer być muszą (skoro i tak robią pociętą wersję gry).

    A co do jednostek początkowych - niekiedy są skuteczniejsze od nowszych np. w R2 jak gram Spartą to łączę spartańskich hoplitów z włócznikami z thureos od tejże nacji - słabsza jednostka co prawda, ale skuteczniejsza, bo miota oszczepami w stronę wroga

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  9. #1139
    Szambelan Awatar chochlik20
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    4 182
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    292
    Otrzymał 482 podziękowań w 340 postach
    Cytat Zamieszczone przez sadam86 Zobacz posta
    Tak, nie chce mi się ściągać na jakiś rebeliantów zabijaków z frontu i często takie słabe armie zalewam spamem tanich jednostek z najbliższego zamku/fortu, albo słabe daję jako przynętę żeby złapać wroga w zasadzkę obstawioną doborowym wojskiem, a nie zawsze za przynętą z elity by ruszył.
    To każdy tak robi, ale tutaj mamy sporą ilość podstawowych jednostek. A po drugie - niekiedy przecież ściągamy garnizony jeżeli jest nieciekawie na froncie, a co za tym idzie czasami lepiej jest mieć tam lepsze jednostki.

    Cytat Zamieszczone przez Arroyo Zobacz posta
    Powiem tak - o byle głupoty się czepiasz. Skoro będzie system tierowy to i tak będzie lepiej. W ogóle lepiej zacznij szykować kasę, bo DLC nie sługa, ale do TW: Warhammer być muszą (skoro i tak robią pociętą wersję gry).

    A co do jednostek początkowych - niekiedy są skuteczniejsze od nowszych np. w R2 jak gram Spartą to łączę spartańskich hoplitów z włócznikami z thureos od tejże nacji - słabsza jednostka co prawda, ale skuteczniejsza, bo miota oszczepami w stronę wroga
    Sam stwierdziłeś, że taki system się nie sprawdził i tutaj muszę wierzyć Ci na słowo bo nie grałem w Attile, ale domyślam się, o co biega. Jednostki początkowe są dobre, nawet później, ale dotyczy to oddziałów miotających, a nie tych walczących w zwarciu.
    A, co do szykowania kasy - to nie spieszę się z kupnem gry, ani teraz ani w dniu premiery. Poczekam sobie parę miechów i ocenią, czy gra mi się podoba, rozwiązania i czy nie ma zbyt dużej ilości bugów. Będzie ok, to kupię, jak nie to trudno. Bo jak to się mówi cierpliwość popłaca.
    Przepis na idealną kawę:

    Grafik: Co to za lura!? Kawa powinna być czarna, mocna, ostra i aromatyczna. Zrób mi drugą.

    Tytus: Rozkaz! Kawa powinna być czarna… Carbo medicinalis, czyli węgiel drzewny powinien ją doczernić. …mocna… Czy może być coś mocniejszego od spirytusu 95%? …ostra i aromatyczna… Reszty dokona papryka, pieprz, jodyna i… dezodorant „Brutal”.
    Grafik: O, teraz to jest kawa! To mnie postawi na nogi!
    Tytus: Szkoda, że nie dodałem jeszcze dynamitu.


    Księga XVI

  10. #1140
    sadam86
    Gość
    Może i lepiej, ale pozostaje kwestia ceny tych lepszych oddziałów, może tak być że na lepszą wersję górników nie będzie mnie stać więc z rekrutuję tą tańszą, a nie koniecznie może gorszą.

Strona 114 z 267 PierwszyPierwszy ... 1464104112113114115116124164214 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •