Strona 16 z 27 PierwszyPierwszy ... 6141516171826 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 151 do 160 z 267

Wątek: EBII 2.3 Dyskusja ogólna

  1. #151
    Szambelan Awatar Il Duce
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    7 688
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    163
    Otrzymał 384 podziękowań w 264 postach
    O co chodzi z poziomem zniszczenia prowincji ? Mam wrażenie,że jest jakoś dziwnie naliczany bo rośnie w porażającym tempie przy braku wrogiej armii na moim terytorium

  2. #152
    Łowczy Awatar Rafkos
    Dołączył
    Dec 2013
    Lokalizacja
    Bolesławiec, Dolny Śląsk
    Postów
    192
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    4
    Otrzymał 26 podziękowań w 11 postach
    Czasami w lasach mogą kryć się armie buntowników, najlepiej to sprawdzić.

    Jakby ktoś był zainteresowany, to wykonałem submod, który zamienia istniejącą muzykę na tą z Rome 1.
    http://www.twcenter.net/forums/showt...k-for-EBII-2-1

  3. #153
    Łowczy
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    115
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    4
    Otrzymał 18 podziękowań w 14 postach
    A jest opcja by mieć muzykę zarówno z Rome1 jak i EB2 ? Bo w jednym i drugim są świetne kawałki - szkoda z nich rezygnować.

    Tak w ogóle pierwsze wrażenia - jednostki w czasie bitwy dziwnie się zachowują. Panuje straszny chaos, nie trzymają szeregu podczas szarży. Często jest tak, że pierwsza linia się bije a reszta czeka 100 metrów z tyłu. Dziwnie zachowuje się również kawaleria podczas szarży - nie potrafi wjechać w oddział tylko zatrzymuje się na pierwszej linii.

    Na plus naprawiono w końcu oszczepników. Teraz "nie boją" się rzucać

  4. #154
    Szambelan Awatar Il Duce
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    7 688
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    163
    Otrzymał 384 podziękowań w 264 postach
    Cytat Zamieszczone przez Rafkos Zobacz posta
    Czasami w lasach mogą kryć się armie buntowników, najlepiej to sprawdzić.

    Jakby ktoś był zainteresowany, to wykonałem submod, który zamienia istniejącą muzykę na tą z Rome 1.
    http://www.twcenter.net/forums/showt...k-for-EBII-2-1
    Aha czyli musi to być związane z wrogą działalnością na moim terytorium? Dzięki,zatem sprawdzę to,nie było by to tak uciążliwe gdyby nie rosło do ogromnych sum w krótkim tempie

  5. #155
    Chłop
    Dołączył
    Dec 2015
    Postów
    4
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    6
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Witam.
    Ponownie z pytaniem się ośmielam.
    Już jestem w dość zaawansowanej fazie gry ale dziwacznie wypowiadane wojny przez dalekich sąsiadów zaczęły mnie irytować.
    Zatem zacząłem szukać moda "forced diplomacy". Przewertowałem topic na TWCenter i wyczytałem że w najnowszym patchu jest on tam zawarty.
    Ale gdy klikam na znak pomocy podczas negocjacji następuje zamknięcie gry.
    Czy może ktoś ma podobny problem i zna rozwiązanie?
    Pozdrawiam
    K.

  6. #156
    Cześnik
    Dołączył
    Aug 2010
    Postów
    244
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    12
    Otrzymał 11 podziękowań w 9 postach
    Witam. Bardzo podoba mi się mod EBII i calkiem fajnie mi sie w niego gra. Mam jednak takie pytanko- wygrywam jakąś bitwę i później po zmianie tury wyskakuje mi powiadomienie, że generał x dostaje w pakiecie pełno róznych negatywnych cech np. -3 do morala wojska, -2 do ochrony osobistej itd. Czy to taki urok moda, czy ewentualnie można to naprawić tym submodem poprawijacym cechy na bardziej pozytywne, który jest w dziale submody. Czy ten submod będzie dzialal z najnowszą wersją gry?

  7. #157
    Moderatorzy Lokalni Awatar Piter
    Dołączył
    Apr 2011
    Postów
    3 306
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    73
    Otrzymał 179 podziękowań w 145 postach
    Cytat Zamieszczone przez xameleon Zobacz posta
    Witam.
    Ponownie z pytaniem się ośmielam.
    Już jestem w dość zaawansowanej fazie gry ale dziwacznie wypowiadane wojny przez dalekich sąsiadów zaczęły mnie irytować.
    Zatem zacząłem szukać moda "forced diplomacy". Przewertowałem topic na TWCenter i wyczytałem że w najnowszym patchu jest on tam zawarty.
    Ale gdy klikam na znak pomocy podczas negocjacji następuje zamknięcie gry.
    Czy może ktoś ma podobny problem i zna rozwiązanie?
    Pozdrawiam
    K.
    Możesz spróbować tego http://forum.totalwar.org.pl/showthr...26-PiterAI-EB2

  8. Użytkownicy którzy uznali post Piter za przydatny:


  9. #158
    Podkomorzy
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    1 569
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    9
    Otrzymał 24 podziękowań w 19 postach
    Zainstalowałem sobie ostatnio wersję 2.01 ale jak rozumiem, aby zainstalować 2.1 muszę ją odinstalować? Moda mam na M2TW w wersji steam. Czy 2.1 chodzi też na steamie? I czy się go da zainstalować jak 2.01? Rozumiem, że instaluje się automatycznie?
    No i pytanie kolejne - w wersji 2.01 nie zauważyłem reformy Mariusza. Czy w 2.1 została wprowadzona?

  10. #159
    Stara Gwardia Awatar nazgool
    Dołączył
    Sep 2009
    Lokalizacja
    Warszawa/Koszalin
    Postów
    898
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    108
    Otrzymał 134 podziękowań w 72 postach
    Tak, potrzebujesz czystej kopii M2TW. Musisz odinstalować wersję 2.01 i dopiero wtedy możesz instalować 2.1 i 2.1b. Tutaj masz instrukcję rok po kroku
    http://www.twcenter.net/forums/showt...1b-is-released!

    W wersji 2.01 nie było reformy Mariusza z tej przyczyny że nie mieliśmy w modyfikacji tych jednostek więc nie było sensu tego wprowadzać. Wersja 2.1 dodała ok 70 nowych jednostek, w tym cały zestaw polibijskich legionów(brakuje tylko centuriona nad którym będę niedługo pracował) oraz podstawę legionów z czasów Mariusza tj. Antesignani, Cohors, Cohors Prima, Cohors Evocata, Onager i jakąś jazdę. Tutaj masz mały preview tego co zostało w tym temacie zrobione.
    http://www.twcenter.net/forums/showt...Marian-preview

  11. #160
    Podkomorzy
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    1 569
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    9
    Otrzymał 24 podziękowań w 19 postach
    Wybacz, ale co to znaczy "czysta kopia"? Mam nadzieję, że mod w wersji 2.1 nie zmienia statystyk "czystej wersji"? Mam jeszcze kilka innych rzeczy, więc szkoda by było...
    Co do instalacji: rozumiem, że wypakowuję 2.1 do osobnego foldera i tam, tak jak w 2.01 znajduję stosowna ikonkę za pomocą której montuję mod (czy to się dzieje automatycznie? czy mod jest dostosowany do steama? mam M2TW zamontowane w wersji bezsteamowej i steamowej, ale na tej drugiej mógłbym go odpalać bez płyty, więc wygodniej). Co do 2.1b to jak wyczytałem zamontować go raczej trzeba. Czy dzieje się to tak samo - czyli czy należy go wypakować do osobnego folderu, znaleźć ikonkę itd.? Montuje się samodzielnie (znajduje właściwe miejsce na podstawie zamontowania 2.1) czy trzeba go wypakować we wskazane? A jeżeli tak to czy folderu z modem 2.1 (w mods) czy np. do "date"? Wybacz, że się tyle pytam, ale przeczytałem instrukcję po angielsku, ale ja i po polsku nie zawsze rozumiem instrukcji instalacyjnych, więc... Wolę sprawdzić.

Strona 16 z 27 PierwszyPierwszy ... 6141516171826 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •