Strona 127 z 267 PierwszyPierwszy ... 2777117125126127128129137177227 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 261 do 1 270 z 2664

Wątek: Dyskusja ogólna o Total War: Warhammer

  1. #1261
    Podczaszy
    Dołączył
    Dec 2010
    Postów
    507
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    62
    Otrzymał 35 podziękowań w 30 postach
    Cytat Zamieszczone przez Arroyo Zobacz posta
    Zacznijmy od tego, że Mannfred jest właśnie niebo lepszy od Vlada pod pewnymi względami. Imperium nieraz dokopał (tutaj mam na myśli mordowanie ich wysłanników), rozwalił inwazję Kroma, a także Elfy i Krasnoludy pragną go zabić - jedni za śmierć córki Finubara, a drudzy za śmierć jednego z generałów.
    Ale z drugiej strony jakby elfy były wkurzone to wysyłają armię i w 5 minut Mannfreda nie ma. Raczej wątpię, żeby chciał się mierzyć z całą potęgą elfów. Które mają dość dużo doświadczenia w radzeniu sobie z magią i same mają potężny arsenał.

    Wysłane z mojego SM-T815 przy użyciu Tapatalka
    Stary nick: Drakensang

  2. #1262
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Mnie to i tak nie przekona, ja po prostu takich nie lubię i z przyjemnością nabije go na kołek podczas gry Elfami, Imperium, Krasnoluda, w zasadzie to wszystkimi którymi będę mogł.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  3. #1263
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Doprecyzuję - nie ma świadków po tej zniszczonej armii - Elfy nie wiedzą, kto zabił im córkę - mogą o to śmiało Krasnoludy podejrzewać. Podobnie oni o śmierć jednego z ich generałów.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  4. #1264
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    UWAGA! Jako, że 8 edycja (czyli ta, na podstawie której CA robi Total War: Warhammer) usuwa Burzę Chaosu, oświadczam, że możliwe w DLC będą: Kislev, Tilea, Bretonnia i Zwierzoludzie. W DLC do dodatków pewno Krasnoludy Chaosu (jedna książka z 8 edycji - Tamurkhan: Throne of Chaos dodaje z powrotem Krasnoludy Chaosu. Są jako Legion Azgortha czy jakoś tak), a także myślę, że Tomb Kings i może jako DLC (z fanowskich już) Estalia i Arabia.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  5. #1265
    Konny falangita rakietowy
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    1 176
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    231
    Otrzymał 168 podziękowań w 115 postach
    Cytat Zamieszczone przez Ituriel32 Zobacz posta
    Dobrze zrozumiałeś, szczurków i leśnych nie będzie (o elfach nie było nawet słowa).
    Przy czym Norska zapowiada się bardzo ciekawie, nie może zdobywać wrogich miast, a wrogowie jej miast.

    Można handlować regionami.

    Tereny ludzi imperium i bretoni są najbardziej uniwersalne dla wszystkich nacji. Góry nie dla ludzi, Nieumarli niewiadoma? Krasnoludy i Orkowie mają coś do siebie.
    Dla mnie to jest śmieszne . Po co wprowadzać bezsensowne ograniczenia że 1 frakcja nie może podbić jakiś terenów bo nie? Zamiast wprowadzić sensowne ograniczenia że np. okupacja terenów mroźnych lub pustynnych będzie trudna i raczej nieopłacalna chyba że jest się frakcją żyjącą na tych terenach przez co jesteśmy odporni na negatywny wpływ danego regionu a każda rasa może podbić co jej się żywnie podoba i ponosić tego konsekwencje. Z każdym kolejnym totalwarem oprócz nowych fajnych rozwiązań wprowadzają coś co psuje grę choć by wielkie miasta na mapy kampanii w których w żaden sposób nie da się ominąć , nie da się nawet do nich podejść by wywabić kryjącą się w nim armie do walki w otwartym polu bez posiłków z miasta bo miasto zajmuje 3/4 regionu. Dali fajną opcje z łupieniem ziem przez które maszerujemy ale nie możemy tego w pełni wykorzystać bo miasto zagradza drogę do wszystkich regionów w głębi kraju. I teraz to samo, dodają ograniczenia które sprawią że gra będzie strasznie liniowa i po prostu nudna.

  6. #1266
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez Seba Fallus III Wielki Zobacz posta
    Dla mnie to jest śmieszne . Po co wprowadzać bezsensowne ograniczenia że 1 frakcja nie może podbić jakiś terenów bo nie? Zamiast wprowadzić sensowne ograniczenia że np. okupacja terenów mroźnych lub pustynnych będzie trudna i raczej nieopłacalna chyba że jest się frakcją żyjącą na tych terenach przez co jesteśmy odporni na negatywny wpływ danego regionu a każda rasa może podbić co jej się żywnie podoba i ponosić tego konsekwencje. Z każdym kolejnym totalwarem oprócz nowych fajnych rozwiązań wprowadzają coś co psuje grę choć by wielkie miasta na mapy kampanii w których w żaden sposób nie da się ominąć , nie da się nawet do nich podejść by wywabić kryjącą się w nim armie do walki w otwartym polu bez posiłków z miasta bo miasto zajmuje 3/4 regionu. Dali fajną opcje z łupieniem ziem przez które maszerujemy ale nie możemy tego w pełni wykorzystać bo miasto zagradza drogę do wszystkich regionów w głębi kraju. I teraz to samo, dodają ograniczenia które sprawią że gra będzie strasznie liniowa i po prostu nudna.
    Po to, by było jak najbardziej zgodnie z lore. Tak powinno właśnie być. Call of Warhammer mimo, że był dobrym modem to cierpiał na to, że całkowicie niefluffowe było podbijanie osad Imperium przez Orki, co dla mnie w ogóle jest śmieszne. Zrozumcie, to jest Warhammer, rządzi się swoimi prawami i jeśli to ma być Total War to musi trzymać się zasad uniwersum. Ja od Warhammera właśnie oczekuję zgodności z lore i trybu multiplayer podobnego do Rome II - wybieranie pola bitwy na mapie.

    Podam prosty przykład i zarazem tekst z GOL'a:
    w Total War: Warhammer nie będzie się dało podbić dowolnego obszaru mapy, lecz ma to zależeć od kontrolowanej przez nas frakcji. Regiony i prowincje zostaną podzielone na dwie podstawowe kategorie: górskie twierdze (Holds), o które walczyć będą zielonoskórzy i krasnoludy, oraz osady ludzkie (Human Settlements), gdzie rozpanoszą się pozostałe rasy. Ponadto niegościnna Norsca ma należeć wyłącznie do plemion Norscan i nikt inny nie będzie mógł zajmować tamtejszych osad. Z kolei armie Chaosu w ogóle nie będą się osiedlać. Tego typu ramy są uzasadnione realiami Warhammera – wszakże podbijanie równin przez krasnoludy czy okupacja podziemnych twierdz przez ludzi byłyby nielogiczne z punktu widzenia uniwersum.



    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  7. #1267
    Konny falangita rakietowy
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    1 176
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    231
    Otrzymał 168 podziękowań w 115 postach
    To np w Rome 2 Kartagina nie może pokonać Rzymu a Baktria walczyć z Arwernami bo to jest niegodne z lore uniwersum jakim jest historia świata
    A np. Scytowie nie mogą podbić gór Armenii bo żyją na stepach i w górach by umarli
    Najśmieszniejsze jest to że ja nie przesadzam tylko tak wygląda logika tego dziwnego zabiegu twórców gry.

  8. #1268
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez Seba Fallus III Wielki Zobacz posta
    To np w Rome 2 Kartagina nie może pokonać Rzymu a Baktria walczyć z Arwernami bo to jest niegodne z lore uniwersum jakim jest historia świata
    A np. Scytowie nie mogą podbić gór Armenii bo żyją na stepach i w górach by umarli
    Najśmieszniejsze jest to że ja nie przesadzam tylko tak wygląda logika tego dziwnego zabiegu twórców gry.
    Total War to sandbox, ale przy Warhammerze MUSZĄ z tego zrezygnować, by było zgodne z lore Warhammera. Nie ma innego wyjścia. Przykro mi. Finito. Co nie znaczy, że nie będziemy mogli zmienić losu gry, ale bez bicia sojuszników. Czyli np. będziemy mogli Orkami sprać i Krasnoludy i Ludzi i Marienburg i Bretonnię i Chaos itd. bądź Krasnoludami odzyskać należące od dawien dawna do nich fortece. Tu kryje się sandbox Warhammera. Także dziwne to nie jest, tylko wymuszone z racji tego, czym jest Warhammer, a raczej czym jest 8 edycja bitewniaka.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  9. #1269
    Konny falangita rakietowy
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    1 176
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    231
    Otrzymał 168 podziękowań w 115 postach
    To w takim razie w Rome też powinni zrezygnować z sanboxu by być zgodnym z lore uniwersum "historia świata" albo lepiej uniwersum "Ziemia"

  10. #1270
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez Seba Fallus III Wielki Zobacz posta
    To w takim razie w Rome też powinni zrezygnować z sanboxu by być zgodnym z lore uniwersum "historia świata" albo lepiej uniwersum "Ziemia"
    Dalej nie rozumiesz? W uniwersum Warhammera nie ma wojen Krasnoludów z Imperium. Z tego powodu nie ma prawa być w tym lore możliwości walk Imperium z Dwarfami. W historycznych Total War można sobie pozwolić na pranie Kartaginą Rzymu itd. ale w Warhammerze NIE MA i NIE BĘDZIE takiej możliwości. To tak, jakbym w Warhammerze chciał sobie spalić całe Athel Loren grając Zwierzoludźmi. Nie jest to możliwe, bo za każdym razem Leśne Elfy nawalają z łuków po kilka salw, wybijając każdego nieproszonego gościa.
    Innymi słowy wszystko zrobiono logicznie dla uniwersum Warhammer Fantasy, by wszystko było zgodnie z lore tego uniwersum. Jakby pozwolić Imperium bić Krasnoludy, to byłoby wtedy niedopuszczalne. Licencja Games Workshop zobowiązuje i nie pozwala na takie wybryki. Jeśli natomiast zrobiliby taką głupotę i dozwoliliby prać Krasnoludami Imperium to gratuluję, macie grę na poziomie Armybooków Fanowskich... Co nie znaczy, że Bretów nie można by było lać Krasnoludami. To już tak.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

Strona 127 z 267 PierwszyPierwszy ... 2777117125126127128129137177227 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •