Strona 135 z 267 PierwszyPierwszy ... 3585125133134135136137145185235 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 341 do 1 350 z 2664

Wątek: Dyskusja ogólna o Total War: Warhammer

  1. #1341
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Mi się podoba takie rozwiązanie. Dodajmy, że zamknięcie Bramy Chaosu przyczyniłoby się też do upadku Wysokich Elfów czy Imperium - magowie obu ras są potężnymi jednostkami - np. Teclis od Wysokich Elfów, który posługuje się wyłącznie magią, gdy ją straci - nie ma szans przeżycia.
    Choć zastanawia mnie, czemu Imperium nie mogłoby okupować ziem Orków - jest na to jakieś wyjaśnienie w lore?

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  2. #1342
    Szambelan Awatar chochlik20
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    4 182
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    292
    Otrzymał 482 podziękowań w 340 postach
    Co do braku Sylvanii - wymolestowali Orków, Krasnoludy tak, że obie rasy powinny złożyć doniesienie do prokuratury, Ludzi coś tam ruszyli, z Chaosu wiemy jednostki i bohaterów bez ich zdolności... teraz pokażą kolejną bitwę, która jak mam nadzieje będzie się prezentować o niebo lepiej i będzie dłuższa. Pokazali mapę kampanii, która zrobiła na mnie wrażenie, ale... nie pokazali jak będą się prezentować miasta na mapie bitewnej nie interesowałem się wszystkimi odsłonami TW, ale wydaje mi się, że przy innych pokazywali dużo więcej. Przepraszam! Z Sylvanii pokazali Lorda Wampirów na Smoku Zombii (po ang. brzmi lepiej) i tyle. i czekaj człowieku aż nadejdzie 28.IV (dobrze, że nie 1 ) by dowiedzieć się czegoś więcej.

    Zajmowanie terenów - jak rozumiem Sylvania należy do reszty? Co jest trochę dziwne moim zdaniem, bo truposze powinny podlegać innym zasadom. Skoro zostało wyjaśnione czym jest "lore" nasuwa mi się pewna kwestia. Czy ograniczenie w podporządkowaniu sobie prowincji nie wpłynie zbyt mocno na ruchy komputera i jego decyzje w sprawie ewentualnych uderzeń?

    Zamknięcie Bramy Chaosu nie sądzę, aby spowodowało upadek jakieś rasy, bo żadna nie jest w 100% od niej uzależniona. Dokonałby się zmiany, pewnie duże, ale plusów i argumentów by starać się ją zamknąć jest dużo więcej niż minusów. W innym świecie fantasy (FR) jego autorzy uśmiercili dwukrotnie bóstwo odpowiedzialne na Splot, które dostarczało surowej magii potrzebnej dla władających nią osób. Za każdym razem Mystra się odradzała w tej czy innej postaci, a magia nie znikła. Pewnie tu też twórcy wymyślą coś podobnego, bo nie możliwe byłoby, aby wyeliminować Chaos i jego wpływy, które są jedynym i największym zagrożeniem, które objawia się pod wieloma postaciami.
    Przepis na idealną kawę:

    Grafik: Co to za lura!? Kawa powinna być czarna, mocna, ostra i aromatyczna. Zrób mi drugą.

    Tytus: Rozkaz! Kawa powinna być czarna… Carbo medicinalis, czyli węgiel drzewny powinien ją doczernić. …mocna… Czy może być coś mocniejszego od spirytusu 95%? …ostra i aromatyczna… Reszty dokona papryka, pieprz, jodyna i… dezodorant „Brutal”.
    Grafik: O, teraz to jest kawa! To mnie postawi na nogi!
    Tytus: Szkoda, że nie dodałem jeszcze dynamitu.


    Księga XVI

  3. #1343
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez chochlik20 Zobacz posta
    Zamknięcie Bramy Chaosu nie sądzę, aby spowodowało upadek jakieś rasy, bo żadna nie jest w 100% od niej uzależniona. Dokonałby się zmiany, pewnie duże, ale plusów i argumentów by starać się ją zamknąć jest dużo więcej niż minusów. W innym świecie fantasy (FR) jego autorzy uśmiercili dwukrotnie bóstwo odpowiedzialne na Splot, które dostarczało surowej magii potrzebnej dla władających nią osób. Za każdym razem Mystra się odradzała w tej czy innej postaci, a magia nie znikła. Pewnie tu też twórcy wymyślą coś podobnego, bo nie możliwe byłoby, aby wyeliminować Chaos i jego wpływy, które są jedynym i największym zagrożeniem, które objawia się pod wieloma postaciami.
    Jak masz na myśli GW to nie wymyślą nic nowego, bo już przeszli do Age of Sigmar.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  4. #1344
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Tak jak patrzę to gra imperium będzie przypominać grę cesarstwem zachodnio rzymskim w Attyli. Czyli staramy się wytrzymać jak najdłużej i uszczknąć sobie coś z ziem truposzy, księstw granicznych i bretonni.
    Truposze też nie mogą zajmować twierdz w górach czy orkowych na złej ziemi?

    Przy tym rozwiązaniu powstają nienaturalne ściany dla nacji, które kierują ich rozwojem.

    Coraz bardziej się boje że mapa po 20/50 turach będzie przypominała gruzowisko, skoro dla części nacji dostępne będą tylko opcje splądruj, zwasalizuj lub zniszcz.

    Też jestem ciekaw czemu ziemię zielonoskórych nie dla ludzi?

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  5. #1345
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez Ituriel32 Zobacz posta
    Tak jak patrzę to gra imperium będzie przypominać grę cesarstwem zachodnio rzymskim w Attyli. Czyli staramy się wytrzymać jak najdłużej i uszczknąć sobie coś z ziem truposzy, księstw granicznych i bretonni.
    Truposze też nie mogą zajmować twierdz w górach czy orkowych na złej ziemi?

    Przy tym rozwiązaniu powstają nienaturalne ściany dla nacji, które kierują ich rozwojem.

    Coraz bardziej się boje że mapa po 20/50 turach będzie przypominała gruzowisko, skoro dla części nacji dostępne będą tylko opcje splądruj, zwasalizuj lub zniszcz.

    Też jestem ciekaw czemu ziemię zielonoskórych nie dla ludzi?
    Tilea, Estalia i Kislev też do ugryzienia.
    Tak swoją drogą wierzę, że Tilea i Estalia będą zgodnie z lore podzielone na kilka miast-państw, walczących ze sobą.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  6. #1346
    Konny falangita rakietowy
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    1 176
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    231
    Otrzymał 168 podziękowań w 115 postach
    Cytat Zamieszczone przez Asuryan Zobacz posta
    Odświeżając ponownie otwarty (z pewnymi zastrzeżeniami) zamknięty wcześniej wątek dyskusji:

    Kolor niebieski (góry i Złe Ziemie) mogą okupować tylko krasnoludy i zielonoskórzy.
    Bez koloru reszta (poza Norsami i Wojownikami Chaosu).
    Wojownicy Chaosu nie mogą okupować regionów, stanowią zawsze hordę.
    Norsi mogą okupywać tylko regiony Norski (kolor szary)
    Każda frakcja może splądrować (złupić)c lub spustoszyć (całkowicie zniszczyć) każdy teren.
    Tyle wiemy od CA.
    Nie wiadomo co z kolorem zielonym (pomiędzy Norską a górami). Być może to teren obozowisk Wojowników Chaosu, którego nikt nie będzie mógł okupować.

    Może to i nieco sztuczne ograniczenie, ale w pełni oddające realia tegoż uniwersum. Lore, to nie tylko historia, ale także psychika poszczególnych ras. Twórcy starają się pójść na kompromis pomiędzy Total War (sand box, każdy może zaatakować każdego, złamać odwieczne sojusze czy z trudem zawrzeć nowy z odwiecznymi wrogami, np Imperium z Orkami) a Warhammer (daną rasą można zasiedlać tylko część prowincji). Na pełny sandbox nie pozwala im pewno licencja.
    Co do argumentu "a w poprzednich total war mogłem zająć wszystkie prowincje, mimo że nie było to zgodne z historią" - w poprzednich grach z serii mogliśmy grac tylko ludźmi przeciwko innym ludzkim państwom, w tym będziemy mogli grać różnymi rasami.
    Co do argumentu zamknięcia Bramy Chaosu - doprowadziło by to do zaniku magii. Naprawdę chcielibyście stracić możliwość rekrutacji sporej części jednostek, bohaterów i wierzchowców za możliwość osiedlenia się w Norsce? A może grać legendarnym lordem bez żadnej zdolności (w przypadku maga czy szamana)?
    Widzę tutaj odniesienia do mnie więc odpowiem. Skoro podali informacje że Imperium mogę tylko splądrować zburzyć (czy jak to tam nazywają) a nie mogę ją podbić to działa to jak plądrowanie w Rome 2 czyli zdobywam miasto, pale a ono pozostaje przeciwnika. Więc nie mogę zniszczyć frakcji wroga. To dziękuję za taką grę że mam przeciwnika którego nie da się pokonać Co do mapy. Robią te ten sam błąd co w Rome2 czyli "ładnie" wyglądające miasta na pół regionu. O tym już pisałem że to rozwiązanie psuje kilka innych fajnych rozwiązań jakie wprowadzili (forsowny marsz i łupienie) do tego jest krokiem wstecz w stosunku do Rome i Medival2 gdzie mogłem ominąć miasto z silnym garnizonem i wejsc w głąb wrogiego państwa co teraz jest niemożliwe nawet na równinach Medii i Partii

  7. #1347
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    UP) Najbardziej podstawowe opcje to splądruj i zniszcz. Więc będzie można zniszczyć przeciwnika, poza hordami.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  8. #1348
    Konny falangita rakietowy
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    1 176
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    231
    Otrzymał 168 podziękowań w 115 postach
    A na czym polega opcja zniszcz ? Eksterminacji wrogiej populacji? Może zadaje banalne pytania ale ja się zatrzymałem na Rome 2

  9. #1349
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Zniszczenie osady do gołej ziemi. Zasiedlić ją ponownie można za sporą sumkę pieniędzy i 1/2 każdego oddziału.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  10. #1350
    Konny falangita rakietowy
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    1 176
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    231
    Otrzymał 168 podziękowań w 115 postach
    To ciekawe rozwiązanie które jak na realia Attyli jest przesadzone ale Warhamera ... do orków pasuje oczywiście patrząc w taki stereotypowy ogólny sposób jak ja

Strona 135 z 267 PierwszyPierwszy ... 3585125133134135136137145185235 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •