Strona 137 z 267 PierwszyPierwszy ... 3787127135136137138139147187237 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 361 do 1 370 z 2664

Wątek: Dyskusja ogólna o Total War: Warhammer

  1. #1361
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Bardzo możliwe że osiedlanie się na terenach zielonych i brodaczy nie będzie możliwe bo twórcy nie przewidzieli modeli jednostek zombi ork, zombi krasnal.
    A tak po prawdzie to nudno będzie jeśli zimie na południo będą nie do zasiedlenia. Bo poza wyprawami karnymi lub łupieżczymi to nie będzie po co tam iść.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  2. #1362
    Szambelan Awatar chochlik20
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    4 182
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    292
    Otrzymał 482 podziękowań w 340 postach
    Cytat Zamieszczone przez Asuryan Zobacz posta
    Tak, co jasno wynika z reszty tego artykułu, do którego dał linka Sadam. I moim zdaniem jest to nieco dziwne - bo Lahmie osiedliły się w byłej krasnoludzkiej twierdzy. Co prawda nie gramy Lahmiami, a von Carsteinami. Z drugiej strony jednak ma to swoją logikę - wampiry do egzystencji potrzebują dostępu do świeżej krwi, a do rozwoju (dalszej ekspansji) dostepu do trupów - z nekropolii, cmentarzysk czy pół bitewnych. Podejrzewam że Skaveni będą dorzuceni do krasnoludów i zielonskórych, co też jest trochę dziwne. Według mnie wraz z wampirami powinni móc okupowac wszystkie ziemie (poza Norską i Pustkowiem Chaosu).
    Trupów w tym świecie to akurat nie brakuje ,a żeby zdobyć świeżą krew zawsze korzystać z usług ludzkich niewolników.

    Cytat Zamieszczone przez Asuryan Zobacz posta
    Ależ jak najbardziej są - Wojownicy Chaosu, Wysokie Elfy, Skaveni, Wampirzy Hrabiowie. Zamknięcie ostatniej Bramy Chaosu przy wciąż działającym zaklęciu utrzymującym Ulthuan nad powierzchnią morza, spowoduje zanik całej magii, a gdy jej braknie - zatopienie wyspy. Co więcej, taka próba z góry skazana by była na niepowodzenie, armia prędzej by zmutowała niż dotarła by w pobliże samej Bramy, przynajmniej armia ludzka - i zasiliła szeregi Chaosu.
    Nawet przy takim uzależnieniu od magii nie sądzę by ona znikła wraz ze zniszczeniem/zamknięciem Bramy. Zapewne i tak istniałaby szczeliny w rzeczywistości, którą Chaos, a wraz z nim magia przedostawałaby się do planu materialnego. Katastrof nie można by uniknąć, być może zatonąłby Ulthuan, część istot, które opierają się na magii zginęłaby itd. ,ale podpierając się innym światem fantasy (FR) śmierć bogini magii, próba zniszczenia czy też zachwianie Splotu przez Shar nie odebrało magii Torilowi.

    Ja mam nadzieje, że nekromancja będzie umożliwiała rekrutację podstawowych jednostek bez kosztów do armii oraz uzupełnienie oddziałów do pełnych stanów po bitwie bez względu na teren.
    A, co do plądrowania - to granie Orkami czy Chaosem będzie w sumie dość łatwe. Zburz wszystkie budynki w mieście/zamku X, by mieć kasę, a jak wróg podciągnie zbyt duże siły wystarczy będzie się wycofać i oddać mu prowincję. Niech komputer mozolnie wszystko odbudowuje, po czym okaże się, że nie ma on wystarczającej ilości kasy ponieważ zainwestował każdą sztukę złota w powiększanie wojska.
    Granie Imperium czy też Krasnoludami będzie się bardziej sprowadzało do rozpaczliwej obrony wybranych prowincji granicznych, by wróg nie dostał się głębiej. Głębiej położone prowincje będą stanowić zaplecze, przy czym będziemy się zastanawiać czy inwestować w budynki dające kasę czy też te wojskowe. A, jeżeli wróg je zajmie, splądruje go gołej ziemi to mamy przekichane.
    Przy spamie spustoszenie gra wydaje się być, albo bardzo łatwa, albo też piekielnie trudna i wkurzająca.
    Przepis na idealną kawę:

    Grafik: Co to za lura!? Kawa powinna być czarna, mocna, ostra i aromatyczna. Zrób mi drugą.

    Tytus: Rozkaz! Kawa powinna być czarna… Carbo medicinalis, czyli węgiel drzewny powinien ją doczernić. …mocna… Czy może być coś mocniejszego od spirytusu 95%? …ostra i aromatyczna… Reszty dokona papryka, pieprz, jodyna i… dezodorant „Brutal”.
    Grafik: O, teraz to jest kawa! To mnie postawi na nogi!
    Tytus: Szkoda, że nie dodałem jeszcze dynamitu.


    Księga XVI

  3. #1363
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez chochlik20 Zobacz posta
    Ja mam nadzieje, że nekromancja będzie umożliwiała rekrutację podstawowych jednostek bez kosztów do armii oraz uzupełnienie oddziałów do pełnych stanów po bitwie bez względu na teren.
    A, co do plądrowania - to granie Orkami czy Chaosem będzie w sumie dość łatwe. Zburz wszystkie budynki w mieście/zamku X, by mieć kasę, a jak wróg podciągnie zbyt duże siły wystarczy będzie się wycofać i oddać mu prowincję. Niech komputer mozolnie wszystko odbudowuje, po czym okaże się, że nie ma on wystarczającej ilości kasy ponieważ zainwestował każdą sztukę złota w powiększanie wojska.
    Granie Imperium czy też Krasnoludami będzie się bardziej sprowadzało do rozpaczliwej obrony wybranych prowincji granicznych, by wróg nie dostał się głębiej. Głębiej położone prowincje będą stanowić zaplecze, przy czym będziemy się zastanawiać czy inwestować w budynki dające kasę czy też te wojskowe. A, jeżeli wróg je zajmie, splądruje go gołej ziemi to mamy przekichane.
    Przy spamie spustoszenie gra wydaje się być, albo bardzo łatwa, albo też piekielnie trudna i wkurzająca.
    Dwie sprawy:
    1.Zwróć uwagę, że to nie Forgotten Realms, tylko Warhammer Fantasy - 2 inne uniwersa, 2 całkowicie inne zależności. W Forgotten Realms masz rację, tak by było, ale w Warhammerze nie - tutaj brak magii = śmierć wielu ras/osłabienie ras i danie Orkom na rozgromienie Krasnoludów i Imperium w trymiga.
    2. "Zburz wszystkie budynki w mieście/zamku" - chyba nie ta gra. Daleko w tyle jesteś, jak chodzi o Total War'y

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  4. #1364
    Asuryan
    Gość
    Cytat Zamieszczone przez chochlik20 Zobacz posta
    Nawet przy takim uzależnieniu od magii nie sądzę by ona znikła wraz ze zniszczeniem/zamknięciem Bramy. Zapewne i tak istniałaby szczeliny w rzeczywistości, którą Chaos, a wraz z nim magia przedostawałaby się do planu materialnego.
    Wir Caledora, który działa na terenie Ulthanu, co opisywał Arroyo ( post nr 92,) przy zamknięciu ostatniej Bramy Chaosu równie dobrze mógłby ściągnąć Morrsleiba z orbity. I Skaveni nie musieli by budować ogromnego działa, by go strącić i doprowadzić tym przez End of Times do Age of Sigmar

    Na podsumowanie dyskusji:

    Praktycznie te same argumenty które tutaj padały z obydwu stron.
    I ja podzielam obawy Chochlika o spam spustoszenia, zresztą widać to na mapie kampanii wampirami (posiadane regiony to żółte ikonki miast) w 300 turze. Wszystko na północy w ruinie (białe ikonki ruin miast), aż do Norski i przedsionka Chaosu. Co prawda wampiry mogą ponownie zasiedlić te regiony, choć to bardzo kosztowny proces. Spustoszenie w górach na południu od zajmowanego terenu, to już chyba dzieło gracza.
    Ostatnio edytowane przez Asuryan ; 29-01-2016 o 01:53

  5. Użytkownicy którzy uznali post Asuryan za przydatny:


  6. #1365
    Szambelan Awatar chochlik20
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    4 182
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    292
    Otrzymał 482 podziękowań w 340 postach
    Przez ten Age of Sigmar i przerzucenie fabuły teraz Młotek zaczyna przypominać FR ,a wracając do meritum to ponowne zasiedlenie spustoszonego regionu dla Wampirów powinno być dość tanie, bo liczba trupów pewnie przewyższa w takiej prowincji liczbę żywych. Więc surowca byłoby aż zanadto.
    Po tej mapie widać, gdzie toczyły się najcięższe walki, twierdze krasnoludzkie na wschodzie też spustoszone.
    Przepis na idealną kawę:

    Grafik: Co to za lura!? Kawa powinna być czarna, mocna, ostra i aromatyczna. Zrób mi drugą.

    Tytus: Rozkaz! Kawa powinna być czarna… Carbo medicinalis, czyli węgiel drzewny powinien ją doczernić. …mocna… Czy może być coś mocniejszego od spirytusu 95%? …ostra i aromatyczna… Reszty dokona papryka, pieprz, jodyna i… dezodorant „Brutal”.
    Grafik: O, teraz to jest kawa! To mnie postawi na nogi!
    Tytus: Szkoda, że nie dodałem jeszcze dynamitu.


    Księga XVI

  7. #1366
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Mnie ta mapa napawa przerażaniem. Wielkie nic na środku mapy, w centralnej części gdzie powinny się toczyć najbardziej intensywne starcia.
    Co prawda mało widać południowych terenów (orki), ale mapa pokazuje tylko kilka zrujnowanych twierdz/miast (te z listkami). Co pokazuje małą aktywność nacji w tamtym terenie (orki i krasnale), podobnie Bretonia okupuje tylko swój półwysep?.

    Część może być spowodowana poczynaniami gracza, który miał w celach (małe zwycięstwo) zniszczenie imperium, i pewnie tempił trochę krasnale, ale to nie tłumaczy czemu ma tak mało regionów...

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  8. #1367
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez Ituriel32 Zobacz posta
    Mnie ta mapa napawa przerażaniem. Wielkie nic na środku mapy, w centralnej części gdzie powinny się toczyć najbardziej intensywne starcia.
    Co prawda mało widać południowych terenów (orki), ale mapa pokazuje tylko kilka zrujnowanych twierdz/miast (te z listkami). Co pokazuje małą aktywność nacji w tamtym terenie (orki i krasnale), podobnie Bretonia okupuje tylko swój półwysep?.
    No nie wiem, równie co to mogą być Wampiry (jako nacja gracza) i Przeklęta Baronia Moussillon jako jego sojusznik. To wyjaśniałoby sojusz między oboma frakcjami A te nacje z "listkami" to prawdopodobnie pozostałości po spalonych przez ŁAAAA Księstwach Granicznych.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  9. #1368
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Listki to surowiec na pewno. Co przeraża mnie jeszcze bardziej, bo region z surowcem jest wyżej w priorytetach (posiadania lub zniszczenia).

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  10. #1369
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    To prawda, choć myślałem o regionach na południu z listkami

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  11. #1370
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Ta mapa pokazuje gdzie znajdują się lordowie nacji? 3 śmieszne znaczki żółte w prowincji Avrsla... + na nad obszarem żółtym (prawa strona mapy).
    Armie to zwykłe chorągiewki ?

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

Strona 137 z 267 PierwszyPierwszy ... 3787127135136137138139147187237 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •