Strona 143 z 267 PierwszyPierwszy ... 4393133141142143144145153193243 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 421 do 1 430 z 2664

Wątek: Dyskusja ogólna o Total War: Warhammer

  1. #1421
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Janie, z tym, że wtedy ta gra będzie nudna. Ja uważam, że lepiej byłoby, gdyby można było wybrać legendarnego lorda to raz. A dwa, by tylko ten wybrany lord miał questy, a nie obaj.


    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  2. #1422
    Zbanowany
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    532
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1
    Otrzymał 5 podziękowań w 5 postach
    A ja uważam, że byłoby dobrze, gdyby nie ignorowano postów użytkowników.

  3. #1423
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Jak pisałem słabo to wygląda z tymi LL, jak ich zapowiadali to jakoś bardziej się cieszyłem, a tu zonk. Zmarnowany potencjał (choć z tym trzeba poczekać do premiery).
    Minimalnie różne bonusy i ciąg paru zadań fabularnych to mało, by zachęcić do ponownej gry ta samą rasą, tym bardziej że będziemy mieć wszystkich LL w swojej kampanii (tak wydaje się na podstawie filmika).
    Gdyby chociaż lordowie zaczynali na innych ziemiach (tych bardziej pasujących dla nich). To można by się jeszcze pobawić, a tak.

    Trochę nie wiem jak to napisać, po prostu LL miało być tym wypasionym bajerem który miał powodować opad szczeki, wychodzi na to że będzie to tylko osobny model postaci i wierzchowców (praca dla grafików) z kilkoma umiejętnościami dodatkowymi. A ja spodziewałem się? Miałem nadzieje na to że LL bardzo wpłynie i podyktuje sposób rozgrywki, podkreślam że to dopiero po premierze wyjdzie w praniu, ale na papierze wypada to blado.

    Na razie wygląda to tak że każdą nacją będziemy mieć 2-3 wypasionych generałów (przygotowanych wcześniej) i to na nich ma się skupić całość rozgrywki. Może to i dobrze ale dla mnie zabija element losowy który bardzo lubię w TW.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  4. Użytkownicy którzy uznali post Ituriel32 za przydatny:


  5. #1424
    Szambelan Awatar chochlik20
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    4 182
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    292
    Otrzymał 482 podziękowań w 340 postach
    Cytat Zamieszczone przez Ituriel32 Zobacz posta
    Jak pisałem słabo to wygląda z tymi LL, jak ich zapowiadali to jakoś bardziej się cieszyłem, a tu zonk. Zmarnowany potencjał (choć z tym trzeba poczekać do premiery).
    Minimalnie różne bonusy i ciąg paru zadań fabularnych to mało, by zachęcić do ponownej gry ta samą rasą, tym bardziej że będziemy mieć wszystkich LL w swojej kampanii (tak wydaje się na podstawie filmika).
    Gdyby chociaż lordowie zaczynali na innych ziemiach (tych bardziej pasujących dla nich). To można by się jeszcze pobawić, a tak.

    Trochę nie wiem jak to napisać, po prostu LL miało być tym wypasionym bajerem który miał powodować opad szczeki, wychodzi na to że będzie to tylko osobny model postaci i wierzchowców (praca dla grafików) z kilkoma umiejętnościami dodatkowymi. A ja spodziewałem się? Miałem nadzieje na to że LL bardzo wpłynie i podyktuje sposób rozgrywki, podkreślam że to dopiero po premierze wyjdzie w praniu, ale na papierze wypada to blado.

    Na razie wygląda to tak że każdą nacją będziemy mieć 2-3 wypasionych generałów (przygotowanych wcześniej) i to na nich ma się skupić całość rozgrywki. Może to i dobrze ale dla mnie zabija element losowy który bardzo lubię w TW.
    A, co Cię zachęcało do gry tą samą nacją w innych TW? Zgadzam się, że te bonusy i zadania fabularne to dosyć niewiele, ale w sumie zawsze coś. Pewnie nowe pojawią się w dodatkach, by urozmaicić grę.
    Muszę przyznać, że nowa odsłona zarobiła u mnie mega plusa za ilość nacji, choć jak piszę Asur możemy niektóre nacje dostać dopiero w dodatkach, a szkoda

    Tak jak przypuszczałem, że z nową grą pojawią się nowe AB i zostaną przywrócone nacje, szkoda tylko, że pod tak dziwaczną nazwą jak Legion Azgortha.
    Przepis na idealną kawę:

    Grafik: Co to za lura!? Kawa powinna być czarna, mocna, ostra i aromatyczna. Zrób mi drugą.

    Tytus: Rozkaz! Kawa powinna być czarna… Carbo medicinalis, czyli węgiel drzewny powinien ją doczernić. …mocna… Czy może być coś mocniejszego od spirytusu 95%? …ostra i aromatyczna… Reszty dokona papryka, pieprz, jodyna i… dezodorant „Brutal”.
    Grafik: O, teraz to jest kawa! To mnie postawi na nogi!
    Tytus: Szkoda, że nie dodałem jeszcze dynamitu.


    Księga XVI

  6. #1425
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Właściwie odnośnie Legionu Azgorha (wiem, śmieszne źródło):
    https://1d4chan.org/wiki/Warhammer/T...n_of_Azgorh.3F

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  7. #1426
    Szambelan Awatar chochlik20
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    4 182
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    292
    Otrzymał 482 podziękowań w 340 postach
    Cytat Zamieszczone przez Arroyo Zobacz posta
    Właściwie odnośnie Legionu Azgorha (wiem, śmieszne źródło):
    https://1d4chan.org/wiki/Warhammer/T...n_of_Azgorh.3F
    Lepsze takie niż żadne.
    Tylko czemu zrezygnowali z dobrej nazwy - Krasnoludy Chaosu i dali je jako Legion Azgorha, co nasuwa na myśl, że są forpocztą jakieś większej armii, a nie nacją, która ma swoje ziemie. Ech, kto zrozumie GW

    A, propo nowych nacji, to jak będzie z nimi? Jeżeli będziemy grać Imperium pozycją startową będzie Reikland -ok, a w przypadku innych nacji? Wybiorę teoretycznie Zielonoskórych i, co? Będę miał do wyboru, któreś z plemion czy będę grał pod nazwą Greensken? Ikonki na mapie nazw frakcji są większe od innych.

    Spoiler: 
    Przepis na idealną kawę:

    Grafik: Co to za lura!? Kawa powinna być czarna, mocna, ostra i aromatyczna. Zrób mi drugą.

    Tytus: Rozkaz! Kawa powinna być czarna… Carbo medicinalis, czyli węgiel drzewny powinien ją doczernić. …mocna… Czy może być coś mocniejszego od spirytusu 95%? …ostra i aromatyczna… Reszty dokona papryka, pieprz, jodyna i… dezodorant „Brutal”.
    Grafik: O, teraz to jest kawa! To mnie postawi na nogi!
    Tytus: Szkoda, że nie dodałem jeszcze dynamitu.


    Księga XVI

  8. #1427
    Łowczy
    Dołączył
    Aug 2014
    Postów
    158
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    9
    Otrzymał 29 podziękowań w 23 postach
    Cytat Zamieszczone przez Arroyo Zobacz posta
    Janie, z tym, że wtedy ta gra będzie nudna. Ja uważam, że lepiej byłoby, gdyby można było wybrać legendarnego lorda to raz. A dwa, by tylko ten wybrany lord miał questy, a nie obaj.

    Nie zgadzam się. W podstawce, dodatkach i DLC będzie do dyspozycji tyle różnych nacji, że na nudę nie będzie można narzekać.

    Sam bym zagrał:
    Imperium, Krasnoludami, Wampirami, Wojownikami Chaosu, Demonami Chaosu, Mrocznymi Elfami, Wysokimi Elfami, Leśnymi Elfami, Bretonią - 9 potencjalnych kampanii Właściwie w żadnym Total Waru moje spektrum zainteresowań nie było tak szerokie, a nacje tak zróżnicowane między sobą.

    Jedna kampania w TW na legendarnym albo bardzo trudnym to mnóstwo czasu. Osobiście wolałbym przy rozgrywce wycisnąć z danej nacji wszystko co się da, po to aby po przerwie zabrać się za kolejną.
    "********* ***** ********** ******, *************" - Zbigniew Stonoga (cenzura na prośbę moderacji )

  9. #1428
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez Jan z Czarnolasu Zobacz posta
    Nie zgadzam się. W podstawce, dodatkach i DLC będzie do dyspozycji tyle różnych nacji, że na nudę nie będzie można narzekać.

    Sam bym zagrał:
    Imperium, Krasnoludami, Wampirami, Wojownikami Chaosu, Demonami Chaosu, Mrocznymi Elfami, Wysokimi Elfami, Leśnymi Elfami, Bretonią - 9 potencjalnych kampanii Właściwie w żadnym Total Waru moje spektrum zainteresowań nie było tak szerokie, a nacje tak zróżnicowane między sobą.

    Jedna kampania w TW na legendarnym albo bardzo trudnym to mnóstwo czasu. Osobiście wolałbym przy rozgrywce wycisnąć z danej nacji wszystko co się da, po to aby po przerwie zabrać się za kolejną.
    A co z nacjami Jaszczuroludzi, Ogrami, Skavenami, Królami Grobowców i Krasnoludami Chaosu? Przypominam, że to też oficjalne nacje i nic tego nie zmieni. Co do legendarnych lordów - wg mnie bzdura, gdyż wg mnie to właśnie podział na wybór legendarnego lorda winno być, a nie że dostajemy wszystkich na tacy.

    Chochliku, chodzi o to, że te nazwy "Imperium", "Zielonoskórzy", "Bretonnia", "Krasnoludy", "Wampirze Rody" odnoszą się do nacji grywalnych. Te poniżej są jedynie szczepami, które musimy zjednoczyć/zdobyć, by te nazwy nie były tylko umowne, a odzwierciedlały to, czym są w ogóle te nazwy - czyli na początek Imperium to sam Altdorf - nazwa "Imperium" jest tylko na papierze. Dopiero po zjednoczeniu wszystkich nacji poniżej Imperium faktycznie powstaje.
    Ale jestem już w stanie powiedzieć, kim są póki co nasze nacje:
    Imperium - Altdorf
    Zielonoskórzy - Żelazoskórzy
    Krasnoludy - Karaz-A-Karak
    Bretonnia - L'Anguille & Couronne
    Wampiry - von Carsteinowie z Drakenhofu.
    Ostatnio edytowane przez Arroyo ; 13-02-2016 o 12:42

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  10. #1429
    Szambelan Awatar chochlik20
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    4 182
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    292
    Otrzymał 482 podziękowań w 340 postach
    U, lipka miałem nadzieje, że będą różne pozycje startowe

    Szkoda, że we frakcji Wampirów nie ma tych z Twierdzy Krwi wiem, że została ona zdobyta itd., ale mimo to szkoda, że nie pojawią się zwampirzeni rycerze Zakonu Krwi Smoka
    Przepis na idealną kawę:

    Grafik: Co to za lura!? Kawa powinna być czarna, mocna, ostra i aromatyczna. Zrób mi drugą.

    Tytus: Rozkaz! Kawa powinna być czarna… Carbo medicinalis, czyli węgiel drzewny powinien ją doczernić. …mocna… Czy może być coś mocniejszego od spirytusu 95%? …ostra i aromatyczna… Reszty dokona papryka, pieprz, jodyna i… dezodorant „Brutal”.
    Grafik: O, teraz to jest kawa! To mnie postawi na nogi!
    Tytus: Szkoda, że nie dodałem jeszcze dynamitu.


    Księga XVI

  11. #1430
    Podstoli Awatar Jsatrzab
    Dołączył
    Jun 2010
    Postów
    468
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    39
    Otrzymał 89 podziękowań w 59 postach
    Z tego co mówią devsi to imperium nie do końca jest tylko na papierze. Imperium jako frakcja ma na start tylko Altdorf ale pozostałe "hrabstwa" imperium są jako wasale/sojusznicy. (Przynajmniej tak mi sie wydaje)
    Frakcje typu Greenskins i Dwarfs to według mnie największy strzał w stopę, powinniśmy grać jako jeden z klanów/plemion i mieć odpowiednią nazwę, a po ewentualnym zjednoczeniu reszty nazwa mogłaby zmieniać się na Greenskin/Dwarfs.
    Pozostałe rasy - elfy, szczury, jaszczurki i cała reszta pojawi się pewnie w kolejnych częściach. Bretonia na 99% będzie grywalna jako pierwszy Culture Pack

    Co do dostępności wszystkich Legendary Lordsów w jednej kampanii, to oczywiście wolałbym aby każdy Legendary Lords był przywódcą osobnej frakcji. Zwiększyło by to ilość grywalnych frakcji dwukrotnie, praktycznie zerowym kosztem i dało możliwość gry Co-op z sensem (w tej chwili jedyny sensowny co-op to Krasnale i Imperium). Ale skoro postanowili pójść drogą Rzymu z Roma 2 a nie Rzymu z Roma 1, to możliwość odblokowania wszystkich LL w jednej kampani jest jedyną słuszną decyzją. Argument, że przez to będzie się "gorzej" grało jeszcze raz tą samą frakcją, to wg mnie argument z kosmosu, w poprzednich grach LL nie było a wcale nie przeszkadzało to w ponownym graniu tą samą frakcją.
    Si vis pacem, para bellum

Strona 143 z 267 PierwszyPierwszy ... 4393133141142143144145153193243 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •