Strona 147 z 267 PierwszyPierwszy ... 4797137145146147148149157197247 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 461 do 1 470 z 2664

Wątek: Dyskusja ogólna o Total War: Warhammer

  1. #1461
    Łowczy
    Dołączył
    Aug 2014
    Postów
    158
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    9
    Otrzymał 29 podziękowań w 23 postach
    Cytat Zamieszczone przez chochlik20 Zobacz posta

    Ale, w tym momencie zmieniasz całkowicie koncepcję TW. Ze strategii turowej chcesz przejść do strategii czasu rzeczywistego.
    Nie no. Normalnie byłyby tury. Tylko zamiast państwa mielibyśmy armię i to armią byśmy zarządzali mianując dowódców, pozyskując rekrutów, kupując zdolności i oddziały czy też uzbrojenie itd. I chadzając sobie po otwartym świecie.

    Zresztą bawi mnie trochę to, ze wiele osób na tym forum broni jakiejś utartej koncepcji, wskazując, ze jeśli coś się zmieni w Total Waru to to już nie będzie Total War. Równie dobrze można byłoby powiedzieć, ze jeśli zespół muzyczny nagra album utrzymany w innym stylu niż poprzedni to juz nie będzie tym zespołem muzycznym, tylko innym. Są zespoły, które grają w tym samym stylu od 20 czy 30 lat, ale chyba bardziej docenia się te, które ewoluują, zmieniają tematykę tekstów i styl muzyczny. Oferują coś nowego.

    Bardzo bym chciał, aby taką drogą szedł Total War i oferował nowe rzeczy. Np. dobrą drogą w seriach historycznych byłoby odwzorowywanie konkretnych konfliktów - kampania ograniczona np. do wojny trzydziestoletniej albo do wojen Rzeczpospolitej ze Szwecją i innymi sąsiadami w okresie po wojnie trzydziestoletniej. Kampania ograniczona czasowo i miejscowo. Drugą rzeczą jaką bym zrobił w takiej sytuacji to odejście od bzdurnego budowania pól uprawnych, tartaków i koszar, bo władcy takimi rzeczami się po prostu nie zajmowali. Zamiast tego ograniczyłbym się do tego, co władca faktycznie mógł robić i robił. W Warhammerze jako grze fantasy jeszcze mogę pobudować jakiejś baraki albo pola uprawne, ale gdy mam to samo robić w takich grach jak NTW to mnie to śmieszy i irytuje - Stara Gwardia nie powstawała w ulepszonych barakach....
    "********* ***** ********** ******, *************" - Zbigniew Stonoga (cenzura na prośbę moderacji )

  2. #1462
    Podczaszy Awatar hdshovcase
    Dołączył
    Apr 2014
    Lokalizacja
    to jest gdzieś...tam
    Postów
    516
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    124
    Otrzymał 42 podziękowań w 30 postach
    Cytat Zamieszczone przez Jan z Czarnolasu Zobacz posta
    Zresztą bawi mnie trochę to, ze wiele osób na tym forum broni jakiejś utartej koncepcji, wskazując, ze jeśli coś się zmieni w Total Waru to to już nie będzie Total War.
    To już zależy od skali zmian. Jeżeli np. chcemy Total Wara pozbawić zarządzania państwem to faktycznie zmieniamy fundament na którym stoi seria.

    Cytat Zamieszczone przez Jan z Czarnolasu Zobacz posta
    Np. dobrą drogą w seriach historycznych byłoby odwzorowywanie konkretnych konfliktów - kampania ograniczona np. do wojny trzydziestoletniej albo do wojen Rzeczpospolitej ze Szwecją i innymi sąsiadami w okresie po wojnie trzydziestoletniej. Kampania ograniczona czasowo i miejscowo.
    A czasem takimi kampaniami nie były np. Hannibal u bram i Cezar w Galii ?
    "Kto pierwszy wykół zabójcze ostrze musiał mieć duszę z twardej stali"
    Poprzedni nick: Idh

  3. #1463
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Chyba najlepszym przykładem ewolucji dlc jest ekspedycja rzymska w attyli.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  4. #1464
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Nie podobał mi się najnowszy ralli point 31. Głupio to zabrzmi ale niech wróci rudy prowadzący. W zasadzie jedyny plus jaki widzę to zaznaczenie kolorami szans powodzenia danej akcji.

    Raczej nie będę w pierwszej kolejności grać imperium, raczej zostawię sobie ich na sam koniec jak już zabawię się innymi rasami.


    I znowu nic o trupach.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  5. #1465
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Osobiście mam nadzieję, że Wampiry niedługo się pojawią Póki co mamy 4 nacje: Imperium, Orki, Krasnoludy i Chaos. Ciekawi mnie natomiast najbardziej Bretonnia.
    Wracając do Wampirów - pamiętajcie. Strzeżcie się Idów Marcowych.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  6. #1466
    Podczaszy Awatar Memnon[pl]
    Dołączył
    Aug 2009
    Lokalizacja
    Myślenice
    Postów
    618
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    46
    Otrzymał 85 podziękowań w 52 postach
    Kilka moich spostrzezen po obejrzeniu bitwy Bretonia VS Orki.
    Na minus---
    Chlopaki z CA chyba pracuja ciezko nad optymalizacja-gorsza grafika jednostek koszetm lepszej wydajnosci?Standardowo glupie AI-samobujcza szarza kawaleri bez wsparcia reszty wojsk.Gubienie sie trebuszy/katapult w trakcie ruchu.Jednostki obijaja sie o siebie i maja problemy z ustawieniem do strzalu.Zbyt mocne czary.Zbyt szybkie tracenie morale wojsk.Zbyt arcadowa i szybka bitwa.
    Na plus---
    Wrocily przemowienia przed bitwa-niby detal a jednak podnosi troche klimat gry.Roznicy w uzbroeniu w jednym oddziale-chociaz doliczylem sie tylko 2 u orkow-to jednak sa(miecze i maczugi).Mozna wylaczyc brzydkie slady po lecacych strzalach.Teren bitwy wyglada dosyc ciekawie-zobaczymy jak bedzie sie to prezentowalo na reszcie mapy.Szarza kawaleri wyglada zdecydowanie lepiej niz poprzednio.
    Kiedy życie Cię nie pieści,podnieś głowę w górę i zaciśnij pięści

  7. Użytkownicy którzy uznali post Memnon[pl] za przydatny:


  8. #1467
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    +Taki, że i tak najlepiej będzie grać na trybie kampanii multi Twarzą w Twarz (i to tym bardziej ta bitwa mnie w tym utwierdziła). Co do AI zgadzam się w całości z Memnonem - standard w grach CA. Jednakże grafika mi się podoba, daje mi to tym większą szansę na granie na aktualnym sprzęcie A co do przemówień - zawsze je mieliśmy (poza NTW i ETW), z tym, że w R2 i w Attyli inaczej to wyglądało - bez jakiejś specjalnej zabawy w kinomana.

    Powtórzę na koniec moje motto - wolę mieć brzydką grafikę, ważne, by poszło w miarę ok na aktualnym sprzęcie

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  9. #1468
    Szambelan Awatar chochlik20
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    4 182
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    292
    Otrzymał 482 podziękowań w 340 postach
    Cytat Zamieszczone przez Memnon[pl] Zobacz posta
    Zbyt mocne czary.
    Mam mieszane uczucia, co do czarów, bo wcześniej widać było, że nie powalają, teraz znów są lekką przesadą, bo mocno przesadziły o losie bitwy. Nie wiem czy da radę trafić optymalnie w ich siłę, lepiej by było, aby koszt rzucenia był wyższy oraz czas odświeżenia czaru był znaczenie dłuższy.
    Ale AI to jeszcze gorsze niż widzę jak gram w Medka.
    Przepis na idealną kawę:

    Grafik: Co to za lura!? Kawa powinna być czarna, mocna, ostra i aromatyczna. Zrób mi drugą.

    Tytus: Rozkaz! Kawa powinna być czarna… Carbo medicinalis, czyli węgiel drzewny powinien ją doczernić. …mocna… Czy może być coś mocniejszego od spirytusu 95%? …ostra i aromatyczna… Reszty dokona papryka, pieprz, jodyna i… dezodorant „Brutal”.
    Grafik: O, teraz to jest kawa! To mnie postawi na nogi!
    Tytus: Szkoda, że nie dodałem jeszcze dynamitu.


    Księga XVI

  10. #1469
    Szambelan Awatar Il Duce
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    7 688
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    163
    Otrzymał 384 podziękowań w 264 postach
    Tak fatalne AI to standard? Ja tam widzę znaczne pogorszenie ale dobra....Krótkie podsumowanie tego co niestety zobaczyłem :

    Na plus :
    + powrót generalskich przemów w starym dobrym stylu
    + Bretonnia!

    Na minus :
    - totalnie beznadziejne AI,nie dość że samobójcze szarże i problemy z ustawieniem wojsk to jeszcze całkowite pozostawienie machin bez osłony przed wywerną, żadnej strategii,żadnej myśli,a do tego czarodziejka pchająca się do walki wręcz,tiaaaa
    - nie zbalansowana magia
    - morale a raczej ich brak
    - to co już ktoś wcześniej zauważył,czyli jak na "questa" coś mało epicka ta bitwa,raczej wyglądało mi to na zwykłą potyczkę na mapie kampanii i to tą z kategorii tych mniejszych

    PS: Przemowy w Rome 2 i Attyli były tak tragiczne i mało porywające że łatwo było ich nie zauważyć,do tego generał mówił cicho i nie było to w postaci wprowadzenia do bitwy
    Ostatnio edytowane przez Il Duce ; 29-02-2016 o 17:30

  11. #1470
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Ale to jest bitwa zadaniowa? (znaczy oskryptowana i przygotowana z góry przez twórców) i chyba tylko w takich będą przygotowane wcześniej przemówienia?


    Obejrzałem bitwę jeszcze raz i wydaje się jeszcze gorsza niż za pierwszym. Jak na bitwę przygotowaną wcześniej brak fajerwerków.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

Strona 147 z 267 PierwszyPierwszy ... 4797137145146147148149157197247 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •