Strona 33 z 40 PierwszyPierwszy ... 233132333435 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 321 do 330 z 397

Wątek: Bellum Crucis 7 MIITW zgłaszanie błędów i problemów

  1. #321
    Chłop
    Dołączył
    Oct 2014
    Postów
    16
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    5
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    No właśnie nie prowadzę oblężenia, ani nie mam armii poza terytorium, a prowincji też nie mam aż tyle, żeby tyle mi naliczało, wiem, że jak oddam prowincję np. szwabia, czyli będę miał jedną mniej to ta kwota zmniejszy się o kilka setek, ale to logiczne bo wynika z ilości prowincji i "kary" za to, ale skąd aż 9000? Zacząłem nową kampanie Francją, zająłem wszystkie terytoria od Anglików na kontynencie i jedno na wyspach i problemu nie ma, tylko dlaczego występuje w Polsce?

    P.S. Mógłby mi ktoś wytłumaczyć jak zorganizować mariaż z obcą księżniczką? Księżniczka chodzi po mapie i co mam z nią dalej zrobić? Chciałbym przejąć w ten sposób jakąś frakcję, żeniąc się, a potem wybijając zabójcami wszystkich możnych

  2. #322
    Podkomorzy
    Dołączył
    Aug 2012
    Postów
    1 498
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    56
    Otrzymał 190 podziękowań w 121 postach
    Na pewno BC 7 z bugfixerem? Jeśli tak i masz 18 prowincji to jest wszystko ok, kara za prowincje.

    Ten skrypt działa tak, że na koniec tury zabiera kasę za ilość prowincji, a na początku tury (przyjrzyj się dokłądnie) najpierw dodaje 9 tyś, po sekundzie zabiera 9 tyś - ma to na celu pokazanie graczowi ile traci na prowincjach. Natomiast nie jestem pewny czy to jest pokazywane w oknie z kosztami, więc jeśli to nie to to nie wiem.
    "Ludzie, którzy dla odrobiny bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność" Benjamin Franklin

  3. #323
    Chłop
    Dołączył
    Oct 2014
    Postów
    16
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    5
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Tak, BC7 i bugfixer. Sprawdziłem nową kampanie żeby sobie podejrzeć opłatę za ilość prowincji w skarbcu i tam jest, że 18 prowincji to 1000 bizantów a nie 9000, poza tym teraz gram Francją i nic takiego nie ma miejsca, też mam 18 prowincji, tzn pewnie jest jakoś ten 1000 odbierany, ale nie jest uwidocznione, więc nie wiem co to było w kampanii Polskiej. Skończę Francję i zobaczę znowu Polskę, czy dalej to występuje. Na tą chwilę chciałbym się dowiedzieć, jak zrobić mariaż z obcą księżniczką, 2 ruchy zabójcami dzielą mnie od tego aby całe wyspy brytyjskie zrobiły się szare, a może zamiast tego dałoby się od razu przejąć gdybym miał ich księżniczkę

  4. #324
    Podkomorzy
    Dołączył
    Aug 2012
    Postów
    1 498
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    56
    Otrzymał 190 podziękowań w 121 postach
    A dlaczego robisz zamieszanie na forum i piszesz w złym wątku? Masz megasubmoda a piszesz w wątku o czystym Bellum.
    "Ludzie, którzy dla odrobiny bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność" Benjamin Franklin

  5. #325
    Chłop
    Dołączył
    Oct 2014
    Postów
    16
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    5
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    A to przepraszam, nie wiedziałem, że megasubmod zmienia także koszt wynikający z ilości prowincji, myślałem, że to w całości wynika z samego Bellum.

  6. #326
    Łowczy
    Dołączył
    Jan 2010
    Lokalizacja
    Antwerpia
    Postów
    134
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    2
    Otrzymał 1 podziękowanie w 1 poście
    Cytat Zamieszczone przez Radeczek1993 Zobacz posta
    P.S. Mógłby mi ktoś wytłumaczyć jak zorganizować mariaż z obcą księżniczką? Księżniczka chodzi po mapie i co mam z nią dalej zrobić? Chciałbym przejąć w ten sposób jakąś frakcję, żeniąc się, a potem wybijając zabójcami wszystkich możnych
    Twój król lub jego następca musi być stanu wolnego. Wtedy podchodzisz do takiej księżniczki swoim dyplomatą i w negocjacjach będzie dostępna opcja "ożenić księżniczkę z władcą/następcą tronu". Frakcja tej księżniczki nie może być w stanie wojny z tobą.

    Ewentualnie jeśli twój król i następcą mają już żony,możesz swoją księżniczką negocjować z inną frakcją ślub twojej księżniczki z innym królem lub jego następcą. Tak tez można przejąć inne państwo.
    "Moja nienawiść umrze wraz z Tobą."

    ~ Robert the Bruce do swego ojca

  7. #327
    Chłop
    Dołączył
    Oct 2014
    Postów
    16
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    5
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Niestety ta druga opcja nie działa w ten sposób, przywódca Anglików jest ożeniony z moją księżniczką jednak gdy ginie to frakcja robi się szara. A czy jest jakaś możliwość podejrzenia drzewa genealogicznego obcej frakcji, tak by zobaczyć czy jakaś księżniczka jest dostępna lub jest "w drodze"? Bo z tego co widzę poprzednia gdzieś zniknęła.

  8. #328
    Łowczy
    Dołączył
    Jan 2010
    Lokalizacja
    Antwerpia
    Postów
    134
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    2
    Otrzymał 1 podziękowanie w 1 poście
    Niestety nie ma opcji sprawdzenia tego.
    "Moja nienawiść umrze wraz z Tobą."

    ~ Robert the Bruce do swego ojca

  9. #329
    Podkomorzy
    Dołączył
    Aug 2012
    Postów
    1 498
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    56
    Otrzymał 190 podziękowań w 121 postach
    Szukałem po necie info na temat nie rekrutowania przez AI księży. I nic nie wskórałem. Problem dotyczy czystego BC 6.3, czystego BC 7, jak i megasubmodów. Mam jednak jeden trop. Porównałem pliki descr_campaign_db.xml z czystego Medievala z tymi z Bellum. W Bellum Włosi dodali to:

    <ai>
    <!-- PRIEST CONTROLLER -->
    <priest_religion_min float="0.8"/> <!-- if religion < religion_min then region needs a priest -->
    <priest_religion_max float="0.95"/> <!-- if religion >= religion_max then a priest can be taken from this region for other missions -->
    <priest_heresey_min float="0.01"/> <!-- if heresey >= heresey_min then region needs a priest -->
    <priest_heresey_max float="0.05"/> <!-- if heresey >= heresey_max then region needs a priest with highest priority -->
    <priest_religion_export float="0.10"/> <!-- if my religion in foreign region < religion_export then then we will export our religion in this region -->
    <priest_max_prod_turns float="20.0"/> <!-- max distance from a production center to a target region in turns -->

    <att_str_modifier float="0.8"/> <!-- modifies the effective attackers strength when determining the priority of making attack decision (i.e. att_def_strength_ratio = ((att_str*att_str_modifier)/def_str) -->
    <siege_att_str_modifier float="0.30"/> <!-- modifies the effective sieging attackers strength when determining the priority of making attack decision -->
    <crusade_att_str_modifier float="1.0"/> <!-- modifies the effective crusading sieging attackers strength when determining the priority of making attack decision -->
    <sally_att_str_modifier float="0.7"/> <!-- modifies the effective sallying attackers strength when determining the priority of making attack decision -->
    <ambush_att_str_modifier float="1.0"/> <!-- modifies the effective ambushing attackers strength when determining the priority of making attack decision -->
    <str_limit_weak float="0.5"/> <!-- min ideal strength ratio modifier for determining when an army is far too weak for an attack ( att_def_strength_ratio < (ideal_str_ratio*str_limit_weak) ) -->
    <str_limit_strong float="99.0"/> <!-- max ideal strength ratio modifier for determining when an army is far too strong for a fair attack ( att_def_strength_ratio > (ideal_str_ratio*str_limit_strong) ) -->
    <merchant_min_survival_acquire int="55"/> <!-- the minimum survival chance for a merchant to consider attempting an acquisition -->
    </ai>

    czyli sekcja między <ai> a </ai> dotyczy zachowania AI. To co pogrubiłem i dałem na czerwono dotyczy księży. Podejrzewam, że za całe zamieszanie odpowiadać może ten wpis: <priest_religion_min float="0.8"/>. Być może powoduje on, że AI przestaje rekrutować księży, kiedy w prowincjach ma 80% lub więcej religijności?

    Jest chętny podjąć się sprawdzenia, czy wywalenie tej całej czerwonej i pogrubionej części z pliku pomoże na tego buga? Ja mam wolnego kompa :/ Trzeba by usunąć te wpisy i potem usunąć pliki map.rwm z katalogów Belluma \data\world\maps\campaign\custom\Ufficiale\, data\world\maps\campaign\imperial_campaign\ i \data\world\maps\base\. Wywalenie tylko <priest_religion_min float="0.8"/> być może nic nie da, bo nie wiem czy komp nie musi mieć czasem obu linijek min i max i jak będzie brakować jednej to być może zwariuje. Lepiej nie ryzykować i wywalić całość co jest na czerwono - w czystym Medievalu tego nie ma i księża działają.
    "Ludzie, którzy dla odrobiny bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność" Benjamin Franklin

  10. #330
    Chłop
    Dołączył
    Feb 2016
    Postów
    10
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Ok juz biore sie za sprawdzanie. Ciesze się że ktoś podjął się zlokalizowania problemu bo mnie to bardzo irytowalo podczas rozgrywki.

    edit. Tylko jest jeden problem, nie posiadam takich wpisów w tym pliku.
    edit2. Dobra nie ważne , szukalem w pliku descr_campaign_ai_db - mała pomyłka
    edit3. 65 tura jest tylko papież , zero kardynałów
    Ostatnio edytowane przez bst ; 12-03-2016 o 01:03

Strona 33 z 40 PierwszyPierwszy ... 233132333435 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •