Strona 156 z 267 PierwszyPierwszy ... 56106146154155156157158166206256 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 551 do 1 560 z 2664

Wątek: Dyskusja ogólna o Total War: Warhammer

  1. #1551
    Sara Temer
    Gość
    Cytat Zamieszczone przez Asuryan Zobacz posta
    No i tu jest pies pogrzebany. Jeśli król został ciężko ranny, to nawet logiczne jest, że krasnoludy będą się starały jak najszybciej przenieść go w bezpieczne miejsce opuszczając pole bitwy. Co prawda powinien to być uporządkowany odwrót, a nie paniczna ucieczka.
    Aj racja, zapomniałem o tym jak pisałem pierwszego posta :/ . Niemniej, jestem też zdania, że LL również powinni być jak najbardziej śmiertelni, bo to jak to według obecnych informacji ma wyglądać traktuję jako ułatwienie :/

  2. #1552
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Co prawda porównanie trochę nie na miejscu, ale gram ostatnio w Heroes 7 i tam to dopiero są ułatwienia. Każde miasto ma budynek (ulepszenie gildii magów) który daje bohaterowi czar powrotu. Następnie kolejny czar podróży przywoływania jednostek z miasta, co by gracz nie przejmował się logistyką.

    Proces ułatwiania (spłycania) trwa. Ja tam dalej mam w pamięci czasy Medka1 i kilka kampanii przegranych bo mi dynastia wymarła.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  3. #1553
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach

      • System operacyjny: Windows 7 64Bit
      • Procesor: Intel Core 2 Duo 3.0Ghz
      • Pamięć: 3 GB RAM
      • Karta graficzna: (DirectX 11) AMD Radeon HD 5770 1024MB / NVIDIA GTS 450 1024MB / Intel HD4000 @720p
      • DirectX: Wersja 11
      • Miejsce na dysku: 35 GB dostępnej przestrzeni
      • Dodatkowe uwagi: *PC Integrated graphics chipsets require 4 GB RAM, e.g. Intel HD series.



    • ZALECANE:
      • System operacyjny: Windows 7/8.1/10 64Bit
      • Procesor: Intel Core i5-4570 3.2GHz
      • Pamięć: 8 GB RAM
      • Karta graficzna: (DirectX 11) AMD Radeon R9 270X 2048MB / NVIDIA GeForce GTX 760 2048MB @ 1080p
      • DirectX: Wersja 11
      • Miejsce na dysku: 35 GB dostępnej przestrzeni
      • Dodatkowe uwagi: Total War: Warhammer is still in development and undergoing optimisation and comparability testing. These specs are subject to change.


    Hey, guys. Can you sit down? We need to have a talk about Total War: WARHAMMER. It’s called the ‘Here are the specs but we also have some release date news’ talk. (It's a long talk.)
    So first things first: we’re moving the launch of the game back by a month to 24 May 2016. Listen – we don’t want to rush this. This could be the best TW game we’ve made and we want reviewers to have enough time to play it thoroughly before launch, so that you get a fair review from a reviewer you trust. Hopefully, you can understand that – and of course we apologise for any hassle this might cause you.
    We will be changing the date here, and adding specs, today:http://store.steampowered.com/app/364360/.
    Now, second things second: we have the minimum and recommended specs for you! We can also now reveal that Total War: WARHAMMER will be the first 64Bit Total War title, and that we’re also releasing an additional ‘60fps+ Spec’ for those gamers looking to hit that threshold during battles, and have added additional detail on the frame rate performance you can expect from each specification. For more information, click here:http://wiki.totalwar.com/w/Total_War_WARHAMMER_Specs
    We’ve gone above and beyond to get you the best information you can have to judge how Total War: WARHAMMER will run on your rig. It’s right below.
    Here you go:
    ---- Total War: WARHAMMER – Official Specifications ----
    All systems perform differently. The framerates below are based on PCs using the quoted specs with fresh OS installs, no major background programs running, and should be taken as a guide rather than an absolute. Total War: WARHAMMER is still in development and undergoing optimisation and compatibility testing and these specs are subject to change.
    Further details on graphics settings under each preset are athttp://wiki.totalwar.com/w/Total_War_WARHAMMER_Specs
    PC Minimum Specifications:
    [Expected around 15-25 FPS on campaign map and in a 1v1, 20 units vs 20 units battle, default graphics preset set to “Low”]
    Operating System: Windows 7 64Bit
    Processor: Intel® Core™ 2 Duo 3.0Ghz
    RAM: 3GB*
    Hard Drive: 35 GB
    Video Card: (DirectX 11) AMD Radeon HD 5770 1024MB | NVIDIA GTS 450 1024MB | Intel HD4000 @720P
    *PC integrated graphics chipsets require 4GB ram, e.g. Intel HD series
    PC Recommended Specifications:
    [Expected around 45-55 FPS on campaign map and in a 1v1, 20 units vs 20 units battle, default graphics preset set to “High”]
    Operating System: Windows 7/8.1/10 64Bit
    Processor: Intel® Core™ i5-4570 3.20GHz
    RAM: 8 GB
    Hard Drive: 35 GB
    Video Card: (DirectX 11) AMD Radeon R9 270X 2048MB | NVIDIA GeForce GTX 760 2048MB @1080P
    PC 60fps+ Specifications:
    [Expected 60 FPS+ on campaign map and in a 1v1, 20 units vs 20 units battle, default graphics preset set to “Ultra”]
    Operating System: Windows 7/8.1/10 64Bit
    Processor: Intel® Core™ i7-4790K 4.0 GHz
    RAM: 8 GB
    Hard Drive: 35 GB
    Video Card: (DirectX 11) AMD Fury X or Nvidia GTX 980 @1080P

    Oficjalne info od CA.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  4. #1554
    Łowczy
    Dołączył
    Oct 2015
    Postów
    126
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    10
    Otrzymał 15 podziękowań w 10 postach
    Przepraszam, że nie na temat, ale muszę o tym już napisać. Otóż przeglądając to forum na komórce ZAWSZE ostatni post wygląda tak, że w jednej linii mam tylko jedno słowo. W praktyce jak ktoś napisze dłuższy post, jak teraz Arroyo, to jest to zupełnie nieczytelne i mnóstwo skrollowania. Do tej pory problem występował tylko u mnie na smartfonie jak pisałem, ale teraz widzę, że robi się to samo na pececie. Czy ktoś ma podobnie?
    A odnośnie przesunięcia premiery to chyba dobrze. Może nie powtórzy się historia z Rome 2. Z drugiej strony jest to jedna z dwóch gier (obok Dishonored 2), które w tym roku jestem zdecydowany kupić na premierę (może nawet w edycji kolekcjonerskiej), więc niecierpliwość wzrasta.

  5. Użytkownicy którzy uznali post Aryann za przydatny:


  6. #1555
    Szambelan Awatar chochlik20
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    4 182
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    292
    Otrzymał 482 podziękowań w 340 postach
    Cytat Zamieszczone przez Ituriel32 Zobacz posta
    Co prawda porównanie trochę nie na miejscu, ale gram ostatnio w Heroes 7 i tam to dopiero są ułatwienia. Każde miasto ma budynek (ulepszenie gildii magów) który daje bohaterowi czar powrotu. Następnie kolejny czar podróży przywoływania jednostek z miasta, co by gracz nie przejmował się logistyką.

    Proces ułatwiania (spłycania) trwa. Ja tam dalej mam w pamięci czasy Medka1 i kilka kampanii przegranych bo mi dynastia wymarła.
    Nie przesadzajmy wielce z tym ułatwieniem. Tego czaru jak i drugiego nie dostaje się zawsze. Trzeba mieć szczęście, albo dużą ilość miast by go dostać. Czar powrotu do miasta był już H3, w 5 jak grałem to teleportowało nas do najbliższego miasta, i podobna rzecz działa się z jednostkami. Ich ściągniecie do armii wymagało dużej ilości mana.

    LL powinni być jak najbardziej śmiertelni na polu walki, bo patrząc na ostatnią bitwę i to co wyprawiał lord Orków jest przesadą. Był silną postacią, która dużo mogła i dużo zrobiła to polu walki. Na polu walki pierwsze kroki kierowałbym, aby jak najszybciej wyeliminować taką postać nawet za cenne przegranej bitwy.
    Przepis na idealną kawę:

    Grafik: Co to za lura!? Kawa powinna być czarna, mocna, ostra i aromatyczna. Zrób mi drugą.

    Tytus: Rozkaz! Kawa powinna być czarna… Carbo medicinalis, czyli węgiel drzewny powinien ją doczernić. …mocna… Czy może być coś mocniejszego od spirytusu 95%? …ostra i aromatyczna… Reszty dokona papryka, pieprz, jodyna i… dezodorant „Brutal”.
    Grafik: O, teraz to jest kawa! To mnie postawi na nogi!
    Tytus: Szkoda, że nie dodałem jeszcze dynamitu.


    Księga XVI

  7. #1556
    Łowczy
    Dołączył
    Aug 2014
    Postów
    158
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    9
    Otrzymał 29 podziękowań w 23 postach
    Cytat Zamieszczone przez Memnon[pl] Zobacz posta
    Nawet ta oskryptowana dawala bardzo duzo do zyczenia-az sie boje jak bedzie wygladac nieoskrytowana.Skoro CA tak naprawde nie pokazala na 2 miesiace przed premiera ani AI w bitwach,ani na mapie tzn ze chyba AI nie bedzie glownym atutem gry...
    Generalnie im mniej klas jednostek tym łatwiej stworzyć wymagające AI.

    Skoro mimo coraz większych budżetów mieli problem, aby stworzyć przyzwoite AI w grach w których de facto wszystkie nacje dysponowały piechotą strzelającą, lekką piechotą strzelającą, kawalerią i artylerią (4 główne klasy jednostek) to trudno się spodziewać cudów po grze, gdzie tych klas będzie więcej, dojdą jednostki latające, magia, potwory, a każdy roster będzie inny.

    Jedyna nadzieja w tym, że AI będzie grało dobrze na mapie strategicznej i tworzyło armie o sensownym i ciekawym składzie osobowym. Stworzenie dobrego AI w tym aspekcie to chyba nie jest taka wielka sztuka. Co do bitew nie mam złudzeń.

    Od orków i goblinów, nieumarłych i chaosu oczekuję tylko jednego. Dużej przewagi liczebnej i agresywnego parcia naprzód wszystkimi siłami. Falowe i bezmyślne ataki frontalne mas piechoty z nieudolnymi próbami oskrzydlenia po związaniu walką mnie w pełni zadowolą przy rozgrywce Imperium i Krasnoludami.
    "********* ***** ********** ******, *************" - Zbigniew Stonoga (cenzura na prośbę moderacji )

  8. #1557
    Łowczy
    Dołączył
    Oct 2015
    Postów
    126
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    10
    Otrzymał 15 podziękowań w 10 postach
    Cytat Zamieszczone przez Jan z Czarnolasu Zobacz posta
    Od orków i goblinów, nieumarłych i chaosu oczekuję tylko jednego. Dużej przewagi liczebnej i agresywnego parcia naprzód wszystkimi siłami.
    Pewnie to zależy od konkretnej frakcji Chaosu, ale generalnie Chaos to nie tylko zdziczały motłoch. Wybrańcy w ciężkich płytowych zbrojach, demony, wielkie demony, duży udział magii w starciach. Powiedziałbym nawet, że w przypadku karcianek z licencją Warhammera to talie są w dużej mierze oparte na elitarnych jednostkach, do których inne rasy generalnie nie mają startu. I dużo destrukcyjnej magii, która tak niszczy wrogie jednostki, co i nasze.

  9. #1558
    Łowczy
    Dołączył
    Aug 2014
    Postów
    158
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    9
    Otrzymał 29 podziękowań w 23 postach
    (Total War: Warhammer) Przesunięcie premiery i wymagania sprzętowe.
    8 MARCA - [TOTALWAR.ORG.PL]ARROYO[CHR]
    Premiera 24 maja 2016 roku.
    Tak więc na premierę poczekamy miesiąć dłużej, do tego czasu możecie poczytać na jakich ustawieniach Wam pójdzie
    Buuuu

    Cytat Zamieszczone przez Aryann Zobacz posta
    Pewnie to zależy od konkretnej frakcji Chaosu, ale generalnie Chaos to nie tylko zdziczały motłoch. Wybrańcy w ciężkich płytowych zbrojach, demony, wielkie demony, duży udział magii w starciach. Powiedziałbym nawet, że w przypadku karcianek z licencją Warhammera to talie są w dużej mierze oparte na elitarnych jednostkach, do których inne rasy generalnie nie mają startu. I dużo destrukcyjnej magii, która tak niszczy wrogie jednostki, co i nasze.
    Zgadzam się. Ale mimo wszystko nieprzeliczone, ale głupie hordy chaosu będą wciąż klimatyczne

    Głupie oddziały krasnoludów czy elfów już nie za bardzo. Także Imperium.
    "********* ***** ********** ******, *************" - Zbigniew Stonoga (cenzura na prośbę moderacji )

  10. #1559
    Asuryan
    Gość
    Co do nieśmiertelności LL. Ten system już doskonale znamy z NTW. Wyeliminowanie wrogiego przywódcy na kilka tur (aż zagoi swe rany) i tam też warte jest przegranej bitwy.

    EDIT:
    Tym bardziej że w razie przegranej bitwy Legendarny Lord ma tracić questowe rzeczy. Czyli na przykład, gdy Karl Franz padnie na polu bitwy, to nie dość że zniknie z mapy na kilka tur, ale także straci Ghal Maraz i Szpon Śmierci.
    Ostatnio edytowane przez Asuryan ; 09-03-2016 o 00:20

  11. #1560
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Ja dopiero za którymś razem jak czytałem post Arroyo, załapałem że gra będzie przesunięta o miesiąc.

    Jestem trochę rozczarowany z tego powodu, ale z drugiej strony nie pamiętam przesunięcia premiery tytułów TW, więc może to wyjść grze na dobre.
    Inną sprawą jest to że chyba wzrośnie szansa na szybkie flc lub akcje taką jak z nomadami do roma2, chciałbym Bretonię.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

Strona 156 z 267 PierwszyPierwszy ... 56106146154155156157158166206256 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •