Strona 162 z 267 PierwszyPierwszy ... 62112152160161162163164172212262 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 611 do 1 620 z 2664

Wątek: Dyskusja ogólna o Total War: Warhammer

  1. #1611
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Nie Ty jeden, Iturielu, nie Ty jeden

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  2. #1612
    Podkomorzy
    Dołączył
    Jan 2013
    Postów
    1 790
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    271
    Otrzymał 153 podziękowań w 108 postach
    Wiesz że ja też?
    Ogólnie oskryptowane bitwy i zadania w czasie kampanii czy też rozmaite eventy są dla mnie bardzo fajnym zróżnicowaniem. Eventy z Call of Warhammer to świetny przykład. Bez nich ten mod byłby znacznie gorszy. Jak chcecie przykłady z orygilanlych total war no to wymienie choćby pojawienie się Romano-Brytów w BI po zajęciu Brytanii
    Mój poprzedni nick to Adrian15o

  3. Użytkownicy którzy uznali post Andrij Marszałek za przydatny:


  4. #1613
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Dokładnie, Andrij. Te "łańcuchy zadań" to tak naprawdę takie "historyczne bitwy" w poprzednich częściach Total War. Dlaczego tak sądzę? Bo z góry mają wyznaczone ruchy AI. Proste jest to o tyle, że za 1 razem może się nie wiedzieć, jak AI będzie grało, ale już za drugim razem będzie to banalnie proste.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  5. #1614
    Konny falangita rakietowy
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    1 176
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    231
    Otrzymał 168 podziękowań w 115 postach
    Tylko że jak na razie te oskryptowane ruchy AI są po prostu za przeproszeniem debilne.

  6. #1615
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    W Attyli też były i łatwo było wygrać większość, jak nie wszystkie, historyczne bitwy. Dlatego mają czas u mnie do końca roku na poprawienie tego, bo do końca tego roku będę mieć lepszego lapka.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  7. #1616
    Podstoli Awatar Jsatrzab
    Dołączył
    Jun 2010
    Postów
    468
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    39
    Otrzymał 89 podziękowań w 59 postach
    Z tego co Devsi mówili we wczorajszych wywiadach, to te bitwy questowe nie są jakoś mocno oskryptowane. W tej konkretnej oskryptowane są tylko posiłki, te prawe lecą jako mięso armatnie by spowolnić twoją armię, a te z lewej mają wesprzeć główną armie na wzgórzu. Reszta to podobno normalne zachowanie AI. Obrona wzgórza wydaje się dosyć logicznym rozwiązaniem tym bardziej mając artylerie i masę łuczników, do tego grając przeciwko armii full melee.

    PS Ja będę grał na wysokich++ zobaczymy jeszcze ile fpsów doda dx12 :]
    Si vis pacem, para bellum

  8. #1617
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    No ja teraz też nie wiem, jak będzie, bo mam GT830M 2GB kartę oraz te nieszczęsne 1.9GHz. Chyba, że daj Bóg zoptymalizują tę grę, by nie cięła mi mocno. Ale sądzę, że to prędzej temat zupełnie inny. Pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez Arroyo ; 16-03-2016 o 23:39

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  9. #1618
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    W takim wypadku te siły są źle podzielono, bo ta prawa armia to chyba sama jazda, a w pozostałych sama piechota. Dzięki czemu armia broniąca się traci na szybkości reagowania.
    Armia full mele ale ma 8 szybkich i mobilnych jednostek: 2 nietoperze lub kruki, 3 pieski i 3 jazdy. Zwierzaki to podstawowe jednostki o raczej małej sile, ale u przeciwnika jest dużo goblinów i strzelców (więc również raczej słabych).

    Przy czym ja i tak uważam że si miałaby łatwiej jakby jazda dołączyła do głównej armii. A tak dała się wybić na raty.

    Jak dla mnie wygląda to banalnie. Podobnie jak poprzednia zieloni (ci byli napakowani doświadczeniem) vs Bretonia.
    W obu bitwach nie licząc magii LL nie używali umiejętności u jednostek. Tylko zwykłe klikanie ten idzie tam, a tamten atakuje tego.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  10. #1619
    Podstoli Awatar Jsatrzab
    Dołączył
    Jun 2010
    Postów
    468
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    39
    Otrzymał 89 podziękowań w 59 postach
    Cytat Zamieszczone przez Ituriel32 Zobacz posta
    W takim wypadku te siły są źle podzielono, bo ta prawa armia to chyba sama jazda, a w pozostałych sama piechota. Dzięki czemu armia broniąca się traci na szybkości reagowania.
    SI nie dzieli posiłków. Założenia bitwy są jakie są, widocznie patrol goblińskich jeźdźców akurat był po prawej stronie gdy wezwano go do bitwy. Taktyka narzucona SI jest prosta i w miarę rozsądna. Bronić wzgórza, kupić czas jazdą. O to do SI nie można mieć żadnych pretensji bo to odgórny nakaz. Jedyne o co można mieć pretensje do SI to mikro-zarządzanie jednostkami, ale z drugiej strony wszystkie pokazowe bitwy są pewnie na łatwym albo normalnym poziomie trudności, więc tak to powinno działać (miejmy nadzieje że na najwyższym SI jest bezwzględne).

    Cytat Zamieszczone przez Ituriel32 Zobacz posta
    Jak dla mnie wygląda to banalnie. Podobnie jak poprzednia zieloni (ci byli napakowani doświadczeniem) vs Bretonia.
    W obu bitwach nie licząc magii LL nie używali umiejętności u jednostek. Tylko zwykłe klikanie ten idzie tam, a tamten atakuje tego.
    Osobiście odnoszę wrażenie, że wszystkie bitwy questowe z założenie mają być dość proste (przynajmniej na niskich poziomach trudności) i w sumie nie ma się co temu dziwić. Zastanawia mnie czy będzie możliwość powtarzania tych bitew w kampanii czy nie. Oczywiście wolałbym by jedyną opcją było wczytanie gry. Kampania versus będzie jeszcze trudniejsza :]
    Si vis pacem, para bellum

  11. #1620
    Podczaszy Awatar Kobrax
    Dołączył
    Nov 2012
    Postów
    622
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    43
    Otrzymał 57 podziękowań w 38 postach
    Z grą będzie na pewno dużo zabawy. Na vh i na legendzie na pewno będzie ciekawie. AI też może ciekawe rzeczy pokazać. Przynajmniej na to liczę.


Strona 162 z 267 PierwszyPierwszy ... 62112152160161162163164172212262 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •