ok, a wiadomo, czy bohaterowie, będą mieli eskortę - jak w innych TW?
Nie, nie będą mieli. Chyba, że Grimgor.
Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
"Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo
Nie mylisz przypadkiem Bohaterów z Lordami/DowódcamiZ tego co pamiętam to do tej pory w żadnym TW nie było Bohaterów (przynajmniej nie w takim znaczeniu jak w Warhammer). W Shogunie 2 byli bohaterowie jeśli dobrze pamiętam, ale bardziej jako top veterani danej jednostki. W Warhammer Bohater to po prostu konkretny badass z własnym imieniem, który zastępuje cały oddział. Jeśli chodzi o Dowódców/Lordów to nie będą oni mieli eskorty. Właściwie to działają oni na podobnej zasadzie co Bohaterowie, tyle że jeden Lord - jedna armia.
Grimgor to Lord nie Bohater :]
Si vis pacem, para bellum
Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
"Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo
Jak dla mnie wygląda to tak: Legendarni lordowie (Azhag Rzeźnik, Wurrzag i Grimgor Żelazoskóry) i Lordowie (Orkowy Herszt i Wielki Szaman Goblinów) jako generał czyli jeden na armię. Zaś Bohaterowie (Wielki Wódz Goblinów, Szaman Nocnych Goblinów i Szaman Orków)traktowani jak zwykłe jednostki.
Z tym że są to pojedyncze oddziały, czyli po mapie będzie chodził jeden ludzik. Ma to swoje minusy i to dość sporo, przez co większa ich liczba w armii raczej się jej nie przysłuży.
Śmierć to Twoje przeznaczenie.
A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.
KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.
Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.
Dokładnie tak jak piszecie - Lordowie (obojętnie czy legendarni, czy nie), to generałowie i limit jednego na armię.
Bohaterowie, to dawni agenci, bez limitu na armię.
Jakie są słabe i mocne strony tolli? Zastanawiam się, czy nie zrobić z nich głównej siły szturmującej. Widzę to tak: trolle atakują piechotę imperium, potem ich wycofuje wpuszczam czarne orki w wyrwy w szeregach imperium; w między czasie chłopaki dzikich orków zatrzymują na skrzydłach jezdzców na demigryfach; na koniec gobliny na wilkach puszczam w pościg za uchodzącym wrogiem; tyle w teorii.
Słaba strona to wrodzona głupota, tak samo jak gigantów. Mocne - regeneracja (dopóki nie zostanie przypalony), ogromna siła, wytrzymałość i żywotność, potężny kwas żołądkowy.
Tak,ale zapewne nie będzie tej głupoty odzwierciedlonej w grze,podobnie jak animozji a szkoda![]()
Keep your friends rich and your enemies rich and wait to find out which is which.