Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
"Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo
Ależ pasuje idealnie - pełny wojownik w końcu.
Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
"Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo
Nie pasuje mi do rangi Legendarnego Lorda.
Si vis pacem, para bellum
Sorry, ale nie zgodzę się z Tobą. Krell byłby świetnym zastępstwem - dlaczego? Gdyż z LL'ów Wampirów brakuje kogoś, kto byłby w pełni wojownikiem. Poza tym to świadomy wybór twórców i myślę, że będzie dobrym wyborem. Od razu mówię, że Konrad, Vlad i Izabella nie pasują, bo nie żyją od dawien dawna i nikt ich nie wskrzesił. Co innego, jakby dali kiedyś Dietera Helsnichta, Czerwonego Diuka, bądź Neferatę - byłbym zachwycony. Od razu mówię, że w nosie mam ogólnie to, czy mieli figurki, czy nie - tutaj chodzi o lore.
Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
"Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo
Ja rozumiem że jako wojownik pasuje do reszty inny charakter itp itd. Krell mi nie pasuje Jako LL wampirów bo z niego żaden wampir, żaden nekromanta. Jego jedyna przynależność do Wampirów to bycie marionetką Kemmlera.
Si vis pacem, para bellum
Ale skoro GW go dało jako LL'a to nie ma co się dziwić. Ich świadomy wybór. Ale jest równie silny co Wampir.
Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
"Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo
Szanse na jednostki wampirów:
-któryś z pojazdów- 100%-jest tylko jeden pojazd
- krwawi rycerze- 70%- jest mało jazdy
- duchy-45%- jest już dużo potworów
Kto wie ile oni tak naprawdę dadzą tych jednostek w tym FLC niby pisze "Unit" a nie "Units" ale z nimi nigdy nie wiadomo. Tak czy inaczej obstawiam Blood Knightsów bo są najbardziej ikoniczną jednostką Wampów, a co do pojazdów to biorąc pod uwagę że nie ma mechaniki uzupełniania jednostek w bitwie to wszystkie ich pojazdy sprowadzają się do reskina Black Coacha.
Si vis pacem, para bellum
Być może. Chyba jednak zwycięży możliwość uzupełniania szeregów podczas bitwy. Też wolałbym krwawych rycerzy, albo Duchy jednak z tego co opisali będzie 10 zawartości za darmo, więc nie wierzę by nie chcieli zarobić na płatnych DLC. Wiadomo co ludzi bardziej skusi krwawi rycerze, czy jakiś za przeproszeniem scierwowóz.