Strona 25 z 368 PierwszyPierwszy ... 1523242526273575125 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 241 do 250 z 3671

Wątek: DLC/FLC/Legendarni Lordowie - spekulacje, dyskusja.

  1. #241
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Dla mnie też szkoda, bo podobnie jak Asuryan zastanawiałem się nad kampanią tym Wurrzagu.
    Choć w sumie to zielonymi i tak będę grać każdym lordem kilka razy.

    A pamiętam jak pytałem czy wiarygodny ten jutuber. Więc na razie wszystko się zgadza i rasy z podstawki mają po 2 legendarnych lordów, tylko chaos z dlc ma 3?
    Ostatnio edytowane przez Ituriel32 ; 19-04-2016 o 06:49

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  2. #242
    Zbanowany
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    532
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1
    Otrzymał 5 podziękowań w 5 postach
    Zrozumiałem, więc trzeba czekać na oficjalne info. od CA.
    Ciekawe, czy jest możliwość, aby wydali te FLC- z obrazków; w dniu premiery?
    Jaka jest szanse,że w którymś z DLC dadzą frakcje z Albionu?
    Proszę nie pisać post pod postem. Arr.

    Ostatnio edytowane przez royal1410 ; 24-04-2016 o 10:52

  3. #243
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Ja bym chciał by w "Mini" kampanii dale poprzednią inwazje chaosu z Kulem. Inwazje Sylvani pod wodzą Vlada.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  4. Użytkownicy którzy uznali post Ituriel32 za przydatny:


  5. #244
    Zbanowany
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    532
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1
    Otrzymał 5 podziękowań w 5 postach
    W Albionie masz też ciekawe nacje; odpowiedniki takich plemion jak: Piktowie, Anglowie, Formorianie,Celtowie.

  6. #245
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Właściwie Wielką Wojnę z Chaosem można rąbnąć dla zarówno podstawki jak i pierwszego samodzielnego dodatku. A choćby dlatego, że również Druchii lali się z Asurami i ci pierwsi mieli pomoc Chaosu.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  7. #246
    Zbanowany
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    532
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1
    Otrzymał 5 podziękowań w 5 postach
    Po co tworzyć Packi z tymi samymi tylko inaczej nazwanymi frakcjami jak mamy Norskę, Albion.

  8. #247
    Zbanowany
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    532
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1
    Otrzymał 5 podziękowań w 5 postach
    To tak. Zapoznałem się z historią większości ras ze świata Warhammera. Moim zdaniem te rasy muszą się znalezć w trzech odsłonach jednej gry:
    1. Imperium- główna siła starego świata, przedmurze dobra, lub jak kto woli pierwsza ofiara chaosu
    2. Jaszczuroludzie- główna siła dobra, ostatnia nadzieja prastarych
    3. Chaos- niezależnie od przedstawiciela- ci zli
    4. Skaveni- pożyteczni idioci zła, gotowi za spaczenie, wywrócić do góry nogami plany prastarych
    5. Mroczne elfy- wasal chaosu, główna przeciw waga dla sił wysokich elfów
    6. Wysokie elfy- ostatnia deska ratunku dla starego świata i moim zdaniem baza przerzutowa dla chaosu/ jaszczuroludzi od kontroli nad całym światem/ ostatecznym pokonaniem zła

    Posty przeniesione. Jeszcze jeden post w nieodpowiednim temacie i poleci ostrzeżenie. Nie, nie żartuję. Arr.

  9. #248
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Po kolei:
    Cytat Zamieszczone przez royal1410 Zobacz posta
    1. Imperium- główna siła starego świata, przedmurze dobra, lub jak kto woli pierwsza ofiara chaosu
    Nie jest pierwszą ofiarą Chaosu - pierwszą jest zwykle Kislev. W końcu przelewają się przez przełęcz na północ od Praag.
    2. Jaszczuroludzie- główna siła dobra, ostatnia nadzieja prastarych

    Również nie do końca, Prastarych nie ma, bo Chaos ich złamał. Prędzej ostatnia nadzieja na utrzymanie równowagi świata Warhammera.
    Skaveni- pożyteczni idioci zła, gotowi za spaczenie, wywrócić do góry nogami plany prastarych

    Trochę zdyskredytowałeś ich. Wg mnie to raczej rasa dość pokrętna, sprytna, która ma zamiar powiększać stale swe pod-imperium, ot np. znana bitwa o Nuln między Thanquolem, a wojskami tego miasta. Czy wojny klanu Pestilens z Lustrią.
    5. Mroczne elfy- wasal chaosu, główna przeciw waga dla sił wysokich elfów

    Pierwsza część zdania to jawna bzdura - nie jest wasalem Chaosu. Jeśli już to wdaje się z nimi czasem w sojusze - głównie z wyznawcami Slaanesha, którzy czasem sobie używają na czarodziejkach Druchii.
    6. Wysokie elfy- ostatnia deska ratunku dla starego świata i moim zdaniem baza przerzutowa dla chaosu/ jaszczuroludzi od kontroli nad całym światem/ ostatecznym pokonaniem zła

    Równowagą jest też rasa Jaszczuroludzi, którzy od tysiącleci leją się ze sługami Chaosu.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  10. #249
    Zbanowany
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    532
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1
    Otrzymał 5 podziękowań w 5 postach
    1.Ok z tym, że Kislev jest skazany na pożarcie, a Imperium nie- w każdym razie nie szybko. Jeśli Kislev padnie to nic takiego się nie stanie, a jeśli Imperium, to po starym świecie.
    2. Z tego co czytałem to jednak Jaszczurki, mają być wg prastarych tą rasą którą raz na zawsze zniszczy chaos i wszystkie jego mutacje
    3. ...i przy okazji osłabiać głównych antagonistów chaosu. Przypominam, że tylko połączone siły starego świata są w stanie powstrzymać nawałę chaosu.
    4. Ale mroczne elfy same czczą bogów chaosu, więc nawet jeśli nieświadomie to jednak uniemożliwiają wysokim elfom przerzucenie wszystkich sił do walki z chaosem
    5. Ok, ale dla starego świata jest najbliższą pomocą w walce ze sługami chaosu.

  11. #250
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez royal1410 Zobacz posta
    1.Ok z tym, że Kislev jest skazany na pożarcie, a Imperium nie- w każdym razie nie szybko. Jeśli Kislev padnie to nic takiego się nie stanie, a jeśli Imperium, to po starym świecie.
    2. Z tego co czytałem to jednak Jaszczurki, mają być wg prastarych tą rasą którą raz na zawsze zniszczy chaos i wszystkie jego mutacje
    3. ...i przy okazji osłabiać głównych antagonistów chaosu. Przypominam, że tylko połączone siły starego świata są w stanie powstrzymać nawałę chaosu.
    4. Ale mroczne elfy same czczą bogów chaosu, więc nawet jeśli nieświadomie to jednak uniemożliwiają wysokim elfom przerzucenie wszystkich sił do walki z chaosem
    5. Ok, ale dla starego świata jest najbliższą pomocą w walce ze sługami chaosu.
    1. Właśnie się stanie. Wleją się do Imperium. To zagrożenie rozumiał Magnus Pobożny, dzięki czemu wyruszył na wyprawę i rozgromił siły Asavara Kula.
    2. Nie do końca zniszczy, co po prostu utrzyma równowagę świata. Samych mutacji nie ma szans zniszczyć, co pokazali z utraconą świątynią-miastem w swym terytorium.
    3. Bzdura - jak wyjaśnisz zatem fakt, że w Burzy Chaosu Imperium uratowało o dziwo natarcie Grimgora i właśnie tylko siła Imperium?
    4. Mroczne Elfy czczą mrocznych bogów Wysokich Elfów i Khaina. Nie kojarzę, by wyznawali Slaanesha mimo, że są im bliscy nieco. Owszem wojownicy Slaanesha mogą pomagać czasem Druchii, ale wyznawcy Khorna ich szczerze nienawidzą. Np. bitwa pod Ghrond.
    5. Owszem, ale Wysokie Elfy w Lustrii przykładowo utrzymują się tylko dzięki tajemniczej pomocy Jaszczuroludzi.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

Strona 25 z 368 PierwszyPierwszy ... 1523242526273575125 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •