Strona 192 z 267 PierwszyPierwszy ... 92142182190191192193194202242 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 911 do 1 920 z 2664

Wątek: Dyskusja ogólna o Total War: Warhammer

  1. #1911
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Nie do końca się zgodzę. Krasnoludy są bardzo niskie, z kolei Shaggothy są potężnymi stworami. Szarża i tak dalekie zepchnięcie wroga jest usprawiedliwione. Podam prosty przykład - bitwa pod Dagorad z LotR - ta, w której był Sauron. Też będziesz uważać za nielogiczne to, że odrzucał w powietrze wojaków Arnoru? W bitwie o Śródziemie 1 i 2 też szarża konna odrzucała daleko w powietrze wrogą piechotę.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  2. #1912
    Konny falangita rakietowy
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    1 176
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    231
    Otrzymał 168 podziękowań w 115 postach
    Wzrost tu nie ma znaczenia. Liczy się masa w gimnazjum już tego uczą 2 zasada dynamiki Newtona F=am czy dokładniej siłą równa się zmianie pędu. Krasnoludy są niskie ale krępe i ciężko opancerzone. Żeby tak odlatywać musiały by ważyć parę kilo i być z czystej stali żeby odbicie było sprężyste. Niestety takie same animacje były w bitwie z imperium gdzie imperialny szermierz uderzył jednoręcznym mieczem jakimś dziwacznym hakiem wielkiego wojownika chaosu który wyleciał w powietrze jak od ciosu berserkera w Rome1. Szarże są dobrze zrealizowany w Rome 2 i Attyli gdzie jazda tratuję piechotę (przewraca i lekko odpycha) a nie wybija w powietrze jak rakietę V2
    Grafika, mapy świetne ale animacje tragiczne krasnoludy zadające ciosy z wyskoku ... parodia.

  3. #1913
    Podstoli Awatar Jsatrzab
    Dołączył
    Jun 2010
    Postów
    468
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    39
    Otrzymał 89 podziękowań w 59 postach
    Wzrost krasnali ma znaczenie i to duże. Zmienia się środek ciężkości, zmienia się kąt uderzenia. Biorąc pod uwagę te czynniki krasnale powinny być wbijane w ziemię, a nie wyrzucane w powietrze. Przynajmniej przy szarży konnicy, uderzenia dragon ogrów to już inna bajka.

    Same szarże są trochę przegięte, aczkolwiek biorąc pod uwagę prędkość i masę konnicy oraz bardzo niewielki punkt przyłożenia siły (w przypadku lanc/kopii) oraz to, że mamy do czynienia ze światem fantasy i magią to nie jest tak źle.
    Osobiście z dwojga złego to już wolę szarże za mocne niż za słabe, przynajmniej fajnie się ogląda.

  4. #1914
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Bardzo spodobał mi się ten legendarny lord chaosu. Teraz tylko czekać na tego drugiego "księcia" by się zdecydować kim pograć.

    Nasz zbójca ma te same kolory co klan strażnika uraz, więc szanse na osobną lokalizacje startową maleją trochę, ale ja i tak jeszcze wierzę że będzie zaczynać we właściwym karaku.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  5. #1915
    Podstoli Awatar Jsatrzab
    Dołączył
    Jun 2010
    Postów
    468
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    39
    Otrzymał 89 podziękowań w 59 postach
    Będziesz musiał poczekać na mody :]
    Si vis pacem, para bellum

  6. #1916
    Asuryan
    Gość
    Cytat Zamieszczone przez royal1410 Zobacz posta
    Chyba nawet imię Mordreda widziałem- wśród bohaterów; tylko jakoś zniekształcone. Ogólnie mam rozumieć, że jeśli występuje zniekształcone imię jakieś postaci z legend to mogę w ciemno uznawać,że ten z legend jest pierwowzorem?
    Ogólnie tak. Mordred to akurat w historii Bretonni występuje tak samo jak Gilles le Breton (założyciel państwa, odpowiednik króla Artura).

  7. #1917
    Konny falangita rakietowy
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    1 176
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    231
    Otrzymał 168 podziękowań w 115 postach
    Cytat Zamieszczone przez Jsatrzab Zobacz posta
    Wzrost krasnali ma znaczenie i to duże. Zmienia się środek ciężkości, zmienia się kąt uderzenia. Biorąc pod uwagę te czynniki krasnale powinny być wbijane w ziemię, a nie wyrzucane w powietrze. Przynajmniej przy szarży konnicy, uderzenia dragon ogrów to już inna bajka.

    Same szarże są trochę przegięte, aczkolwiek biorąc pod uwagę prędkość i masę konnicy oraz bardzo niewielki punkt przyłożenia siły (w przypadku lanc/kopii) oraz to, że mamy do czynienia ze światem fantasy i magią to nie jest tak źle.
    Osobiście z dwojga złego to już wolę szarże za mocne niż za słabe, przynajmniej fajnie się ogląda.
    Środek ciężkości wpływa na to ja łatwo wytrącić ciało z równowagi nie jak daleko się przemieści po uderzeniu. Fakt że niższe krasnoludy powinno bardziej "wciągnąć" pod wierzchowce ale przy różnicy wzrostu 1m a 1,6m nie było by to mocno widoczne. Im mniejszy punkt przyłożenia siły tym prędzej przeszyję przeciwnika i jeździec nie odda mu swojej energii kinetycznej po prostu go nadzieje na kopię. Gra jest na tym samym silniku co Atylla gdzie szarżę są dobrze zrobione a tu mamy jednostki które fruwają jak by były z papieru

  8. #1918
    Podstoli Awatar Jsatrzab
    Dołączył
    Jun 2010
    Postów
    468
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    39
    Otrzymał 89 podziękowań w 59 postach
    Cytat Zamieszczone przez Seba Fallus III Wielki Zobacz posta
    Środek ciężkości wpływa na to ja łatwo wytrącić ciało z równowagi nie jak daleko się przemieści po uderzeniu. Fakt że niższe krasnoludy powinno bardziej "wciągnąć" pod wierzchowce ale przy różnicy wzrostu 1m a 1,6m nie było by to mocno widoczne. Im mniejszy punkt przyłożenia siły tym prędzej przeszyję przeciwnika i jeździec nie odda mu swojej energii kinetycznej po prostu go nadzieje na kopię. Gra jest na tym samym silniku co Atylla gdzie szarżę są dobrze zrobione a tu mamy jednostki które fruwają jak by były z papieru
    Żaden ze mnie fizyk, ale o ile pamiętam to trafienie centralnie w środek ciężkości, gwarantuje największy odrzut o ile jakikolwiek będzie, im dalej od środka ciężkości tym mocniejsze wytrącenie z równowagi. Tak czy inaczej moim zdaniem największe znaczenie ma tu kąt przyłożenia siły. Co do przebicia to masz racje zakładając, że uderzenie przebije pancerz, a co jak co ale krasnale się na pancerzach znają. Szarże w Attyli cierpiały z tego co pamiętam na to samo co w Romie 2, czyli konie stawały w miejscu co było wg mnie równie idiotyczne co latające krasnale, a może nawet gorsze. Większość graczy narzekała na szarże od dawna więc CA jak to ma w zwyczaju posłuchało i przesadziło w drugą stronę.

    Jak pisałem wcześniej latające krasnoludy są bardzo efektowne i przyjemnie się to ogląda. Nie jest to historyczna gra więc naginanie praw fizyki jest jak najbardziej na miejscu. Podejrzewam, że CA celowało z szarżami bardziej właśnie w efektowność niż realizm i poniekąd im się to udało.
    Si vis pacem, para bellum

  9. #1919
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Akurat w Attyli szarże rozbijały nieraz oddziały wroga. Wiem to, bo gram już z dobre 600 godzin w ten tytuł.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  10. #1920
    Podstoli Awatar Jsatrzab
    Dołączył
    Jun 2010
    Postów
    468
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    39
    Otrzymał 89 podziękowań w 59 postach
    Cytat Zamieszczone przez Arroyo Zobacz posta
    Akurat w Attyli szarże rozbijały nieraz oddziały wroga. Wiem to, bo gram już z dobre 600 godzin w ten tytuł.
    W Attyle grałem bardzo mało więc mogłem się mylić.

    Co do naszych latających krasnali to posprawdzałem sobie ile waży dorosły koń(nawet 1200kg ), i z jaką prędkością się poruszą(nawet 60km/h...), można to spokojnie porównać do małego samochodu. Nie wiem czy ktoś z was widział co dzieję się z człowiekiem po zderzeniu z małym samochodem przy prędkości 40-50km/h, możecie mi uwierzyć na słowo niektórzy ludzie potrafią latać... Więc siły do wysłania krasnala w kosmos raczej ciężkiej konnicy chaosu nie brakuję...
    Si vis pacem, para bellum

Strona 192 z 267 PierwszyPierwszy ... 92142182190191192193194202242 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •