Strona 195 z 267 PierwszyPierwszy ... 95145185193194195196197205245 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 941 do 1 950 z 2664

Wątek: Dyskusja ogólna o Total War: Warhammer

  1. #1941
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Ale mi chodziło o to by Ungrim Żelazna Pięść zaczynał i kierował klanem karak Kadrin podczas zwykłej kampanii?

    Choć taka opcja też mi chyba pasuje.


    Ja dobrze rozumiem to drugi mod ma usunąć okupacje regionów? Czyli ludzie osiedlą się w górach?


    Podoba mi się to. zwłaszcza jeśli będę mógł zagrać wampirami w Bretonni.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  2. #1942
    Cześnik Awatar ares354
    Dołączył
    Feb 2015
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    227
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    2
    Otrzymał 13 podziękowań w 11 postach
    Cytat Zamieszczone przez Jsatrzab Zobacz posta
    W Attyle grałem bardzo mało więc mogłem się mylić.

    Co do naszych latających krasnali to posprawdzałem sobie ile waży dorosły koń(nawet 1200kg ), i z jaką prędkością się poruszą(nawet 60km/h...), można to spokojnie porównać do małego samochodu. Nie wiem czy ktoś z was widział co dzieję się z człowiekiem po zderzeniu z małym samochodem przy prędkości 40-50km/h, możecie mi uwierzyć na słowo niektórzy ludzie potrafią latać... Więc siły do wysłania krasnala w kosmos raczej ciężkiej konnicy chaosu nie brakuję...
    Nie mogę się powstrzymać. 1200 kg to ważą ogromne konie pociągowe, które nie były używane przez wojsko, z racji tego iż koń był mało manewrowy, poza tym, był zbyt wolny. Koń husarski ważył koło 500-600kg, plus waga Husarza, jakieś 100 w oporządzeniu. I jazda miała złamać szereg, i ludzie nie odlatywali od uderzeń, ale byli tratowani. I to odlatywanie od zwykłej kawalerii jest komiczne.

    Krasnolud waży powiedzmy 100 kilo, plus zbroja 35kg. I uderzenie kawalerii prędzej go wprasuje w glebę niż wywali na 30 metrów do tyłu. Mowa cały czas o konnicy. Co do masywnych stworów, jasne mogą ich odrzucać na kilka metrów, ale nie na 30 czy 100.

    Konkludując pierwszy szereg w szarży to nadziewa się na kopie\lance itp, drugi i trzeci może być stratowany, a potem jest kotłownia, jeśli szeregów jest więcej. Śmieszy mnie natomiast jak potężna jest szarża Rycerzy Chaosu, a jaka wątła jest Rycerzy Imperium, może to naprawią.

    Co do samej bitwy, no artyleria Krasnali jest wątła. Prawie nie zadali strat Chaosowi w czasie marszu na ich pozycje. Mam nadzieje że to poprawią.

  3. #1943
    Podstoli Awatar Jsatrzab
    Dołączył
    Jun 2010
    Postów
    468
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    39
    Otrzymał 89 podziękowań w 59 postach
    No własnie wygląda na to że pierwszy mod nie tylko zmieni pozycje startową Ungrima na karak Kadrin, ale zrobi też z karak Kadrin osobną grywalną frakcje. CZyli dosłownie ucieleśnienie marzeń :]

    Drugi mod umożliwi każdej rasie zajęcie każdego miasta/Karaku.

    EDITED:

    Cytat Zamieszczone przez ares354 Zobacz posta
    Nie mogę się powstrzymać. 1200 kg to ważą ogromne konie pociągowe, które nie były używane przez wojsko, z racji tego iż koń był mało manewrowy, poza tym, był zbyt wolny. Koń husarski ważył koło 500-600kg, plus waga Husarza, jakieś 100 w oporządzeniu. I jazda miała złamać szereg, i ludzie nie odlatywali od uderzeń, ale byli tratowani. I to odlatywanie od zwykłej kawalerii jest komiczne.

    Krasnolud waży powiedzmy 100 kilo, plus zbroja 35kg. I uderzenie kawalerii prędzej go wprasuje w glebę niż wywali na 30 metrów do tyłu. Mowa cały czas o konnicy. Co do masywnych stworów, jasne mogą ich odrzucać na kilka metrów, ale nie na 30 czy 100.

    Konkludując pierwszy szereg w szarży to nadziewa się na kopie\lance itp, drugi i trzeci może być stratowany, a potem jest kotłownia, jeśli szeregów jest więcej. Śmieszy mnie natomiast jak potężna jest szarża Rycerzy Chaosu, a jaka wątła jest Rycerzy Imperium, może to naprawią.

    Co do samej bitwy, no artyleria Krasnali jest wątła. Prawie nie zadali strat Chaosowi w czasie marszu na ich pozycje. Mam nadzieje że to poprawią.
    1200kg to górna granica wagi konia, fakt wojskowe konie na pewno są lżejsze choć mówimy w tym przypadku o koniach CHAOSU, które raczej mają nie wiele wspólnego z naszymi. Mały samochód natomiast waży jakieś 700kg i dalej potrafi nauczyć człowieka latać. Jak już pisałem wcześniej mamy do czynienia ze światem fantasy więc nie domagajmy się od niego skrajnego realizmu.

    Co do bitwy i wątłości artylerii Krasnali to polecam obejrzeć bitwę w drugim wydaniu gdy to Darren gra Krasnalami.
    Si vis pacem, para bellum

  4. Użytkownicy którzy uznali post Jsatrzab za przydatny:


  5. #1944
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Te mody będą chyba obowiązkowe, dla każdego miłośnika młotka...


    - - - - - - -

    Ten steem na twiczu?

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  6. #1945
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez Ituriel32 Zobacz posta
    Te mody będą chyba obowiązkowe, dla każdego miłośnika młotka...


    - - - - - - -

    Ten steem na twiczu?
    Pierwszy wg mnie obowiązkowy, drugi opcjonalny I tak, Stream na Twitchu jest teraz.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  7. #1946
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Arroyo jak dasz radę to daj później przyporządkuj każdemu LL właściwy klan/miejsce startowe i umieść to w tematach o rasach.

    Sugerowany region startu dla x to y.


    Swoją drogą jakby nie mogli sami tych lordów dać do właściwych miejsc...
    W sumie to tak może być jednak dużo lepiej.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  8. #1947
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Sam wpis wystarczy, że pochodzi z tego i tego karaku. U Orków i Goblinów wystarczy przynależność rasowa.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  9. #1948
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Mam nadzieje że zostanie później zapisane bo z tego sprzętu nie dam rady oglądać.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  10. #1949
    Podstoli Awatar Jsatrzab
    Dołączył
    Jun 2010
    Postów
    468
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    39
    Otrzymał 89 podziękowań w 59 postach
    W standardowej koncepcji gry zmiana pozycji startowej dla każdego LL nie ma sensu, dlatego wcześniej pisałem, że nie masz co liczyć na taki zabieg w oryginalnej grze. Mod ma zrobić natomiast to o czym ja pisałem dawno dawno temu, czyli praktycznie zlikwidować frakcje rasowe typu Krasnoludy, Zielonoskórzy itp - jako całość i podzielić je na osobne frakcje zależne od konkretnych LL.
    Si vis pacem, para bellum

  11. #1950
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    To ja chyba będę grać w te wersjo z moda... Zwłaszcza podczas zabawy zielonymi czy brodaczami.
    Bo wielki szeff może być tylko jeden, a pozostali mają leżeć martwi u jego stup.


    Ciekawe czy ten mod będzie dobrze działał z wersją pl?
    Jaki będzie to miało wpływ na zdolności rasowe i zadania dla Lorda?

    Tego pewnie dowiemy się po premierze.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

Strona 195 z 267 PierwszyPierwszy ... 95145185193194195196197205245 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •