Strona 196 z 267 PierwszyPierwszy ... 96146186194195196197198206246 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 951 do 1 960 z 2664

Wątek: Dyskusja ogólna o Total War: Warhammer

  1. #1951
    Cześnik Awatar ares354
    Dołączył
    Feb 2015
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    227
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    2
    Otrzymał 13 podziękowań w 11 postach
    Cytat Zamieszczone przez Jsatrzab Zobacz posta
    No własnie wygląda na to że pierwszy mod nie tylko zmieni pozycje startową Ungrima na karak Kadrin, ale zrobi też z karak Kadrin osobną grywalną frakcje. CZyli dosłownie ucieleśnienie marzeń :]

    Drugi mod umożliwi każdej rasie zajęcie każdego miasta/Karaku.

    EDITED:



    1200kg to górna granica wagi konia, fakt wojskowe konie na pewno są lżejsze choć mówimy w tym przypadku o koniach CHAOSU, które raczej mają nie wiele wspólnego z naszymi. Mały samochód natomiast waży jakieś 700kg i dalej potrafi nauczyć człowieka latać. Jak już pisałem wcześniej mamy do czynienia ze światem fantasy więc nie domagajmy się od niego skrajnego realizmu.

    Co do bitwy i wątłości artylerii Krasnali to polecam obejrzeć bitwę w drugim wydaniu gdy to Darren gra Krasnalami.
    1200kg, jakie rasy konia, 800 kg to górna granica koni bojowych. Bo Perszeron, Koń Belgijski, Ardeński itp, ich wagi wahają się od 800 do 1100 kg. I są to konie do pracy fizycznej, itp. Mały samochód waży około 700 kg, ale jest on mniejszy od człowieka, więc uderza go w nogi, przez co może wyrzucić cię w górę. Chyba że jest to wysoki samochód. Ale to jest złe porównanie. Koń w średniowieczu miał koło 160 cm w kłębie, uderzając człowieka, albo go tratował, jeśli centralnie uderzył, lub zwalał z nóg jeśli zahaczył, ale nie ma mowy o wyrzuceniu go na 15-20 metrów. Konie chaosu to wciąż konie, duże, ciężkie, ale to wciąż koń. Np. Bloodcrusher może działać jak samochód, ale koń powinien tratować, i rozbijać szeregi.

    I nie domagam się realizmu, bo go tam nie ma. Mówię raczej, że konnica powinna tratować, i odrzucać ludzi, krasnoludów, itd. Może to zostawią jak jest, a może zmienią. Szarża koni powinna wizualnie być inna, od Hipogryfów, Bloodcrusherów, Demonów itp.

  2. #1952
    Podstoli Awatar Jsatrzab
    Dołączył
    Jun 2010
    Postów
    468
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    39
    Otrzymał 89 podziękowań w 59 postach
    Cytat Zamieszczone przez ares354 Zobacz posta
    1200kg, jakie rasy konia, 800 kg to górna granica koni bojowych. Bo Perszeron, Koń Belgijski, Ardeński itp, ich wagi wahają się od 800 do 1100 kg. I są to konie do pracy fizycznej, itp. Mały samochód waży około 700 kg, ale jest on mniejszy od człowieka, więc uderza go w nogi, przez co może wyrzucić cię w górę. Chyba że jest to wysoki samochód. Ale to jest złe porównanie. Koń w średniowieczu miał koło 160 cm w kłębie, uderzając człowieka, albo go tratował, jeśli centralnie uderzył, lub zwalał z nóg jeśli zahaczył, ale nie ma mowy o wyrzuceniu go na 15-20 metrów. Konie chaosu to wciąż konie, duże, ciężkie, ale to wciąż koń. Np. Bloodcrusher może działać jak samochód, ale koń powinien tratować, i rozbijać szeregi.

    I nie domagam się realizmu, bo go tam nie ma. Mówię raczej, że konnica powinna tratować, i odrzucać ludzi, krasnoludów, itd. Może to zostawią jak jest, a może zmienią. Szarża koni powinna wizualnie być inna, od Hipogryfów, Bloodcrusherów, Demonów itp.
    Po pierwsze nigdzie nie napisałem że 1200kg to górna granica dla konia bojowego. Napisałem że konie potrafią tyle ważyć bo potrafią. Uderzenie samochodu w nogi człowieka spowoduje tylko tyle że człowiek przeturla się po samochodzie. Tyle że samochód nie zawsze uderza w nogi, byłem świadkiem wypadku gdzie Fiat 126p uderzył w kobietę i kobieta przeleciała kilka jak nie kilkanaście metrów. Jeśli koń uderzył centralnie to raczej "przesuwał" trafionego niż go tratował. Kończąc temat (który zresztą skończyliśmy tydzień temu... zanim go odgrzebałeś) szarże nie są złe, choć mogłyby być lepsze nic z tym już nie zrobią, pisanie o tym na forum tym bardziej tego nie zmieni.

    Co do aktualnego tematu, to zmiana "przynależności" LL raczej nie powinna nic zmieniać w mechanice questów itp bo te są raczej zależne tylko i wyłącznie od LL. Jedyne co może być niewygodne to to że miejsca questów były pewnie rozplanowane względem prowincji startowej dla danej rasy. Zmieniając prowincje startową naszego LL możemy mieć po prostu dalej do questa niż oryginalnie zakładano. Ze zdolnościami rasowymi też nie powinno być żadnych problemów. Jeśli chodzi o wersję językową to też raczej nie ma się co martwić bo mod najpewniej polegać będzie na już istniejących frakcjach więc żadnych nowych słów nie będzie wprowadzał.

    PS Na Wampiry w Bretoni raczej bym nie liczył bo raczej wątpię aby Kemmler dostał Mousilon...
    Si vis pacem, para bellum

  3. #1953
    Cześnik Awatar ares354
    Dołączył
    Feb 2015
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    227
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    2
    Otrzymał 13 podziękowań w 11 postach
    Cytat Zamieszczone przez Jsatrzab Zobacz posta
    Po pierwsze nigdzie nie napisałem że 1200kg to górna granica dla konia bojowego. Napisałem że konie potrafią tyle ważyć bo potrafią. Uderzenie samochodu w nogi człowieka spowoduje tylko tyle że człowiek przeturla się po samochodzie. Tyle że samochód nie zawsze uderza w nogi, byłem świadkiem wypadku gdzie Fiat 126p uderzył w kobietę i kobieta przeleciała kilka jak nie kilkanaście metrów. Jeśli koń uderzył centralnie to raczej "przesuwał" trafionego niż go tratował. Kończąc temat (który zresztą skończyliśmy tydzień temu... zanim go odgrzebałeś) szarże nie są złe, choć mogłyby być lepsze nic z tym już nie zrobią, pisanie o tym na forum tym bardziej tego nie zmieni.

    Co do aktualnego tematu, to zmiana "przynależności" LL raczej nie powinna nic zmieniać w mechanice questów itp bo te są raczej zależne tylko i wyłącznie od LL. Jedyne co może być niewygodne to to że miejsca questów były pewnie rozplanowane względem prowincji startowej dla danej rasy. Zmieniając prowincje startową naszego LL możemy mieć po prostu dalej do questa niż oryginalnie zakładano. Ze zdolnościami rasowymi też nie powinno być żadnych problemów. Jeśli chodzi o wersję językową to też raczej nie ma się co martwić bo mod najpewniej polegać będzie na już istniejących frakcjach więc żadnych nowych słów nie będzie wprowadzał.

    PS Na Wampiry w Bretoni raczej bym nie liczył bo raczej wątpię aby Kemmler dostał Mousilon...
    A jest jakiś zakaz odpowiadania na posty z przed kilku stron?, nie mam mnie co dzień na tej stronie, i nie śledzę jej co 5 minut. Sam przyznałeś mi rację, odrzucił ją, tą nieszczęsną kobietę, a nie wyrzucił 5 metrów nad ziemię. I tak, koń może odrzucić, ale nie wyrzucić nad ziemie, i kopia, czy miecz też nie mogą kogoś tak wyrwać, ale to efekty.

    Pisałeś że koń może tyle ważyć, ale precyzuj, żaden koń bojowy nie może, a dla mnie to ważne, bo się po prostu interesowałem tym kiedyś. I tak, kończymy ten wątek, miłego dnia

  4. #1954
    Podstoli Awatar Jsatrzab
    Dołączył
    Jun 2010
    Postów
    468
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    39
    Otrzymał 89 podziękowań w 59 postach
    Cytat Zamieszczone przez ares354 Zobacz posta
    A jest jakiś zakaz odpowiadania na posty z przed kilku stron?, nie mam mnie co dzień na tej stronie, i nie śledzę jej co 5 minut. Sam przyznałeś mi rację, odrzucił ją, tą nieszczęsną kobietę, a nie wyrzucił 5 metrów nad ziemię. I tak, koń może odrzucić, ale nie wyrzucić nad ziemie, i kopia, czy miecz też nie mogą kogoś tak wyrwać, ale to efekty.

    Pisałeś że koń może tyle ważyć, ale precyzuj, żaden koń bojowy nie może, a dla mnie to ważne, bo się po prostu interesowałem tym kiedyś. I tak, kończymy ten wątek, miłego dnia
    Lecz sie

    Kultury trochę... Arr.
    Si vis pacem, para bellum

  5. #1955
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Obejrzałem tego strema na spokojnie w domu i mam mieszane uczucia.

    Z jednej strony podobało mi się że prawie cały czas wyskakiwały jakieś decyzje czy zasadzki. Tylko że podobnie jest w rome2, ale tylko przez 100 tur, później jest już tylko zwykła rozgrywka.

    Ja wiem że gra była rozgrywana na łatwym/normalnym, ale wyglądała na piekielnie nudną...


    - - - - - - - - - - - - - - -

    Przy tych rozdzielonych LL, to te bitwy zadaniowe będą miały jakiś sens, bo przekształcą się w wielką wyprawę (by dotrzeć do celu, wygrać bitwę i jeszcze z stamtąd wrócić). Podoba mi się taka wizja.
    Ostatnio edytowane przez Ituriel32 ; 06-05-2016 o 07:31

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  6. #1956
    Podstoli Awatar Jsatrzab
    Dołączył
    Jun 2010
    Postów
    468
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    39
    Otrzymał 89 podziękowań w 59 postach
    W Romie jakieś "zdarzenia" to pojawiały się raz na 5-10 tur, tutaj masz praktycznie co drugą turę. Ogólnie powoli mi zaczyna ta gra przypominać bardziej Heroes niż zwykłego TW. Ilość złota i jakichś itemów zdobywanych z pokonywania armii czy własnie jakichś wyskakujących decyzji jest naprawdę duża. Frakcje AI też wydawały się dosyć aktywne jak na normalny poziom trudności. Gdyby Joey grała więcej bitew ręcznie to też pewnie by się ten gameplay ciekawszy wydawał.
    Si vis pacem, para bellum

  7. #1957
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Tylko że takie eventy i decyzje w romku2 zanikały po 80-100 turach, ciekawe czy tu będzie podobnie. W sumie to nie wiem czy podoba mi się to rozbudowanie sprawy z itemami. Trzeba poczekać co pokaże praktyka.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  8. #1958
    Podstoli Awatar Jsatrzab
    Dołączył
    Jun 2010
    Postów
    468
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    39
    Otrzymał 89 podziękowań w 59 postach
    Takie podejście moim zdaniem jeszcze bardziej wzmaga przywiązanie do konkretnej armii/dowódcy czyli to czego mi najbardziej brakowało w Romie 2. Pamiętam jak w Romie 1 zawsze wybierałem sobie ulubionego dowódce robiłem z niego przywódce frakcji i podbijałem nim cały świat a jak mu się zginęło to któryś z jego synów zostawał nowym pupilkiem i kontynuował dzieło zniszczenia :]
    Si vis pacem, para bellum

  9. #1959
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Tylko że ja jestem przywiązany do każdej armii... i do większości dowódców. nawet dla tych co chciałem się ich pozbyć wymyślałem fajne zadania.

    Mnie ciekawi czy może wrócą stare wykresy potencjału z czasów roma1 czy medka2? Szczerze to jednak bardo w to wątpię, ale ucieszyłbym się z ich widoku.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  10. #1960
    Zbanowany
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    532
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1
    Otrzymał 5 podziękowań w 5 postach
    A będzie coś takiego jak tradycje dla oddziałów jak w R2?

Strona 196 z 267 PierwszyPierwszy ... 96146186194195196197198206246 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •