Strona 222 z 267 PierwszyPierwszy ... 122172212220221222223224232 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 2 211 do 2 220 z 2664

Wątek: Dyskusja ogólna o Total War: Warhammer

  1. #2211
    Cześnik Awatar Defungor
    Dołączył
    Oct 2012
    Lokalizacja
    Bydgoszcz
    Postów
    229
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    48
    Otrzymał 33 podziękowań w 21 postach
    Cytat Zamieszczone przez royal1410 Zobacz posta
    Nie grałem i dobrze, że nie kupiłem, jeśli tak jest z oblężeniami...
    ... Mogę sobie wytłumaczyć samo poruszające się wieżę oblężnicze- popychane wiatrami magii, drabiny z "kieszeni"- było już w Empire i Napciu- swoją drogą ciekawy ten rozwój technologiczny z drabinami, widzę bardzo szybki postęp w technologi budowania drabin; mury tylko dla najwyżej rozwiniętych mniejszych miast(nie będących stolicami regionów)- po co budować mury, kiedy podczas wrogiej inwazji i tak wszyscy chronią się za murami stolicy prowincji; Ale nie mogę zrozumieć jednego: dlaczego w wspaniale zaprojektowanych dużych miastach jest tylko jeden mur i od razu obrona strefy kontroli- przynajmniej tak to przedstawiacie. Nawet w Kings Arthur były ciekawsze oblężenia poprzez punkty kluczowe w różnych częściach twierdz. Nie mówiąc już o Medku 2, tam to się szczególnie przydawało np. przeciw Mongołom. Dla mnie powód jest prosty: twórcy- CA uznali, że: po co tworzyć nowe utrudnienia w obleganiu stolic regionów, jeśli można pominąć najlepsze rozwiązanie w kwestiach oblężniczych i już jest trudniej....
    Nie ma to jak krytykować gry, której się nawet nie kupiło i opierać swoją opinię na 1/100 ludzi którym się coś nie podoba - brawo.

    Cytat Zamieszczone przez marko1805 Zobacz posta
    Tak z ciekawości na czym polega ten solidnie działający system? Bo mnie się wydaje, iż AI w bitwach jest nadal głupie jak było dotychczas( opinie opieram na postawie obserwacji osób grających w to coś). No chyba ,że brak oblężeń w pomniejszych osadach uznamy jako postęp.
    A tu kolejny inteligent który nawet potrafi z fusów wywróżyć jakie AI jest w grze w której nie grał. Może zacznij dorabiać z wróżbitą Maciejem

    Cytat Zamieszczone przez Bartolomeo Zobacz posta
    Ostatnie fajne oblężenia pamietam z M2 na modzIe BC.Piękne było to że twierdze mialy dwa pierścienie murów, zawsze można bylo zamknąć się w cytadeli i bronić sie do ostatniego. W R2 stworzyly piękny model Kartaginy ale przyjemność ze zdobywania jej byla raczej wątpliwa. W pierwszych wersjach gry wystarczało podejść do bramy oddziałem Welitow i rzucić parę Mołotowów Dość mile były oblężenia w S2 , moze nie zbyt realistyczne ale jedank jakoś bardziej epickie niż w R2 i At, szczególnie na max lev zamkach.
    Oblężenia w M2 są dobre Skoro tak twierdzisz to już chyba nie ma co dyskutować z tobą, szczególnie że Ai nawet nie potrafiło dojść do centrum miasta bo wieżyczki go zabijały. W R2 oblężenia też były skopane przez OP wieże, i smołę w bramie. A tu mnie zadziwiłeś, chwalisz S2 gdzie podczas oblężeń broniłeś zabity trzema dechami domek z murkiem i Ci się podoba, a gdy w Warhammerze bronisz twierdzy z murami i w tle masz ogromne miasto, to jest źle - brawo

    Cytat Zamieszczone przez Shay Ruan Zobacz posta
    Śmieszne tłumaczenia. Każdy kto kupił ten badziew ma prawo narzekać. CA nie potrafi zaprogramować ai wiec wycina z gry elementy, które mogą sprawiać mu największe problemy. Genialne rozwiązanie. Jeśli postawa graczy się nie zmieni i dalej będą kupować taki syf to nigdy nie zobaczą dobrej gry.
    Każdy ma prawo by narzekać i krytykować, lecz wystarczy pomyśleć. W jakiej grze są dobrze odwzorowane oblężenia miast z skalą Total War....... Odpowiedź to w żadnej, a skoro CA jest prekursorem i monopolistą to skąd możesz wiedzieć, że tak łatwo jest zaprogramować AI oblężeń W modach wcale nie jest lepiej, czyli ludzie też nie potrafią zrobić dobrego oblężenia, a zwalają głównie winę na szkielet gry. Także rozumiem waszą krytykę gdyby istniała jakaś gra w której oblężenia są lepsze, ale skoro takiej nie ma to opieracie swoje narzekania na tym że im się nie chciało, a nawet nie wiecie ile czasu oni to robili, ani ile włożyli w to pracy. Gratuluje dedukcji panowie.
    Jam jest Defungor, Pierwszy co Żubra wypił, Władca Pastwisk i Żubrów Wszystkich, Zrodzony z Puszki Wielkiej, Przyjaciel Wszystkich Prażubrów, Jedyny Gazowany i Niepasteryzowany, Obrońca Pijanych, Pogromca Trzeźwych.....

  2. Następujących 7 użytkowników podziękowało Defungor za ten post:


  3. #2212
    Cześnik Awatar Bartolomeo
    Dołączył
    Dec 2015
    Postów
    300
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    62
    Otrzymał 58 podziękowań w 39 postach
    Nie wiem do czego dążysz każdy kto kupuje dany produkt ma prawo wyrażać krytyczną opinię. Z tego co pamiętam w M2 na Belllum Crucis oblężenia były całkiem spoko , nie idealne ale moim zdaniem lepsze niz w R2.W S2 domek z murkiem masz na pierwszy poziomie , później są wielkie cytadele i mi osobiście bardzo podobaly sie tam oblężenia ( gralem z Darthmod) .Ogólnie hak myślę o trzech ostatnich odsłonach to S2 wspominam najlepiej. Więcej luzu proponuje; )

  4. Następujących 2 użytkowników podziękowało Bartolomeo za ten post:


  5. #2213
    Zbanowany
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    532
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1
    Otrzymał 5 podziękowań w 5 postach
    1. Tworzysz opinie na temat gry, tylko po zagraniu w nią? W takim razie po co są recenzję?
    2. Co do oblężeń w M2, ja nie narzekam, po straceniu murów, zawsze mogłem bronić się w uliczkach, tworząc barykady z włóczników. Na koniec zawsze zostawała obrona strefy kontroli.
    3. To, że nie ma konkurencji nie zwalnia ich z olewania graczy. To tak jakby zrobić konkurencje dla państwowych urzędników, myślisz,że to by poprawiło ich zachowania? A jakie byłby tego koszty? Zresztą taka konkurencja istniała w PRL-na to co mogłaby zrobić jedna osoba,robiły dwie, trzy, efekt wiadomy.
    4. Dalej: Sorry, a co mnie obchodzi jak "łatwo" jest zrobić AI, ja płacę ja wymagam

  6. #2214
    Chłop
    Dołączył
    Sep 2009
    Lokalizacja
    Warszawa
    Postów
    3
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    2
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Oj, panowie. Płacenie i wymaganie nie zwalnia z myślenia. Przed premierą na YT było od groma filmów z gameplay'a TW Warhammer. Było na nich wszystko, od oblężeń małych i dużych miast, poprzez potyczki, na quest battlach skończywszy.
    Każdy mógł się z tymi materiałami zapoznać. Teraz nie byłoby jęku i płaczu. Sorry, ale niektórzy zachowują się tutaj trochę jak rozwydrzone dzieci, grow up.

    Poza tym skoro CA tak "często" reaguje na petycje i żądania graczy, to czego w ogóle chcecie wymagać?

    Koninkrijk der Nederlanden

  7. #2215
    Cześnik Awatar Bartolomeo
    Dołączył
    Dec 2015
    Postów
    300
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    62
    Otrzymał 58 podziękowań w 39 postach
    O właśnie, podoba mi sie porównanie z urzędnikami. Ludzie często dają im się zbywac i traktować w nieprzyjemny sposób. Ja nie.Jak tylko urzednik jest niemiły składam na niegi skargę bo wychodzę z założenia ze to dzięki moim podatkom ma ta posadę. Kupuje gry CA od S1 i to między innymi dzięki mnie zaszli tak wysoko.

  8. #2216
    Cześnik Awatar Defungor
    Dołączył
    Oct 2012
    Lokalizacja
    Bydgoszcz
    Postów
    229
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    48
    Otrzymał 33 podziękowań w 21 postach
    1. Recenzje są po to by zachęcić potencjalne osoby do kupna owej gry.
    2.Mury za mocno faworyzują gracza w roli obrońcy, o to mi chodzi. W Shogunie 2 tego nie było bo można było się wspinać na mury, a w R1, M2, E, N, R2, A oblężenia tak mocno dają + tylko dla gracza by garnizon mógł zniszczyć całą armię, to jest kwestia tego że AI sobie nie radzi z wielkimi miastami. Więc ja wolę mieć wycięty odcinek miasta na którym AI sobie poradzi i z atakiem jak i z obroną.
    3. Po prostu Total War jest już zbytnią potęgą by coś jej zagroziło w tej dziedzinie, pozwolę sobie porównać przykład z innej gry. WoT był monopolistą na czołgach, aż nagle pojawił się 2 gry które miały go zdetronizować. Co się stało? Kompletnie nic, bo te gry nawet nie miały startu do takiego molocha jakim jest WoT. I tak będzie w przypadku TW gdy pojawi się konkurencja.
    4. Ty nawet nie zapłaciłeś za tą grę, więc nie masz co wymagać
    Jam jest Defungor, Pierwszy co Żubra wypił, Władca Pastwisk i Żubrów Wszystkich, Zrodzony z Puszki Wielkiej, Przyjaciel Wszystkich Prażubrów, Jedyny Gazowany i Niepasteryzowany, Obrońca Pijanych, Pogromca Trzeźwych.....

  9. Użytkownicy którzy uznali post Defungor za przydatny:


  10. #2217
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez royal1410 Zobacz posta
    1. Tworzysz opinie na temat gry, tylko po zagraniu w nią? W takim razie po co są recenzję?
    2. Co do oblężeń w M2, ja nie narzekam, po straceniu murów, zawsze mogłem bronić się w uliczkach, tworząc barykady z włóczników. Na koniec zawsze zostawała obrona strefy kontroli.
    3. To, że nie ma konkurencji nie zwalnia ich z olewania graczy. To tak jakby zrobić konkurencje dla państwowych urzędników, myślisz,że to by poprawiło ich zachowania? A jakie byłby tego koszty? Zresztą taka konkurencja istniała w PRL-na to co mogłaby zrobić jedna osoba,robiły dwie, trzy, efekt wiadomy.
    4. Dalej: Sorry, a co mnie obchodzi jak "łatwo" jest zrobić AI, ja płacę ja wymagam
    1. W takim razie po co są gry? Po to, by leżały na półce?
    4. Nawet gry nie kupiłeś. Nie wiem, po co to zdanie było zatem

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  11. #2218
    Pan Koala Awatar Shay Ruan
    Dołączył
    Dec 2012
    Lokalizacja
    Afryka, pierwsze drzewo z prawej
    Postów
    1 666
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    189
    Otrzymał 126 podziękowań w 91 postach
    W jakiej grze są dobrze odwzorowane oblężenia miast z skalą Total War....... Odpowiedź to w żadnej, a skoro CA jest prekursorem i monopolistą to skąd możesz wiedzieć, że tak łatwo jest zaprogramować AI oblężeń W modach wcale nie jest lepiej, czyli ludzie też nie potrafią zrobić dobrego oblężenia, a zwalają głównie winę na szkielet gry.
    Jesli nie potrafią zaprogramować podstawowych rzeczy to niech się nie biorą za robienie gier, proste. Co do modów to fatalny przykład bo możliwości zaprogramowania ai przez modderów są 0, tylko i wyłącznie z winy CA.

    "Nie jest umarłym ten, który spoczywa wiekami, nawet śmierć może umrzeć wraz z dziwnymi eonami"


  12. Użytkownicy którzy uznali post Shay Ruan za przydatny:


  13. #2219
    Cześnik Awatar Defungor
    Dołączył
    Oct 2012
    Lokalizacja
    Bydgoszcz
    Postów
    229
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    48
    Otrzymał 33 podziękowań w 21 postach
    Cytat Zamieszczone przez Shay Ruan Zobacz posta
    Jesli nie potrafią zaprogramować podstawowych rzeczy to niech się nie biorą za robienie gier, proste. Co do modów to fatalny przykład bo możliwości zaprogramowania ai przez modderów są 0, tylko i wyłącznie z winy CA.
    Bez TW rynek strategi był by znacząco ograniczony, zresztą to tylko twoja ocena bo raczej większości się podoba. Odnośnie modów masz rację, nie mam wiedzy kompletnej by się wypowiadać w kwestii programowania, ale raczej odnosiłem się do modów które "poprawiają" AI według ich twórców, i raczej one nic nie wnosiły nowego, a nawet czasem były gorsze od podstawki.
    Jam jest Defungor, Pierwszy co Żubra wypił, Władca Pastwisk i Żubrów Wszystkich, Zrodzony z Puszki Wielkiej, Przyjaciel Wszystkich Prażubrów, Jedyny Gazowany i Niepasteryzowany, Obrońca Pijanych, Pogromca Trzeźwych.....

  14. #2220
    Podczaszy
    Dołączył
    Feb 2016
    Postów
    700
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    183
    Otrzymał 260 podziękowań w 162 postach
    Fajnie się czyta te wasze wypociny , nie jestem za żadną ze stron ale dodam coś od siebie.
    Gra naprawdę nie jest tak strasznie "słaba" jak ją przedstawiacie, czytanie czegoś w stylu że np Medek-2 był 100x lepszy to jest coś idiotycznego bo nie można porównywać gry która została wydana jakiś czas temu. Z drugiej strony zgadzam się, że niektóre rzeczy zostały powtórzone oraz uproszczone ale jest to celowy zabieg żeby gra się sprzedała nowym graczom oraz osobą, które zamierzają wejść w serię total war (CA to firma a jej rozwój napędza przychód z gier oraz DLC na które wszyscy narzekają, co jak co ale na zatwardziałych fanach których jest garstka nie zarobili by za wiele).

    Ktoś wyżej napisał, przed premierą gry mieliście wszystko ładnie podane na tacy wiec było widać "skopane" oblężenia i inne uproszczenia gry, wiec tekst typu "płacę wymagam" jest komiczny bo w takim razie nie wiem jak nazwać taką osobę która wie że kupuje bubel ale i tak go kupuje

    Podsumowując są osoby, którym gra pasuje lub nie każdy ma prawo do swojego zdania i kłócenie się "kto ma rację" nic nie da wiec nie ma po co ciągnąć tematu.

    Swoją drogą mógłbym napisać że ktoś jest totalnym kretynem i według poprzednich wypowiedzi mam do tego prawo bo to moja opinia tak ;> (nie rozumie takich argumentów)

  15. Następujących 2 użytkowników podziękowało Mist za ten post:


Strona 222 z 267 PierwszyPierwszy ... 122172212220221222223224232 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •