Strona 7 z 14 PierwszyPierwszy ... 56789 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 132

Wątek: Gra Krasnoludami (w tym również Klan Angrund)

  1. #61
    Chłop
    Dołączył
    Mar 2014
    Postów
    15
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1
    Otrzymał 1 podziękowanie w 1 poście
    Uganianie się za orkami potrafi być irytujące, ale pewnym remedium jest rozwijanie u bohatera umiejętności dającej bonusy do przechwytywania wojsk w drodze pod górami.

    Dwa razy zacząłem kampanię u krasnoludów na vh i dwa razy sam się wpuściłem w maliny. Najpierw, po podbiciu startowej prowincji, niepotrzebnie skierowałem się w stronę bitwy questowej, a potem dalej na północ na ostatnią w tamtym rejonie twierdzę bodajże Krwawych Włóczni (zamiast zostawić ją Zhufbarowi). Dostałem zielony desant z południa, a zanim wróciłem to minęęęęęęęło spoooooro czaaaaasu. Za drugim razem miałem armię na 16 jednostek myśląc, że nic mnie nie złamie, a tu wyszedł Grimgor i obnażył moje słabości - konsekwentnie nie buduję w stolicach koszar II poziomu, a zaskoczył mnie zanim zdążyłem to zrobić w innym mieście i zrekrutować kuszników. Mając armię w połowie na strzelcach ( w tym "konnych") zabił mnie mobilnością. Moi wojownicy biegali na krótkich nóżkach, a zewsząd sypały się strzały...
    Potem na h i z większym doświadczeniem poszło znacznie sprawniej, całe południe moje lub sojuszników, skończyłem, bo niespecjalnie chciało mi się już walczyć z wąpierzami po skonfederowaniu Zhufbaru.

    Z uwag ogólnych - podoba mi się drzewko technologiczne u krasnoludów

  2. #62
    Chłop
    Dołączył
    Jun 2016
    Postów
    16
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Witam wszystkich na forum, ja też przy okazji wypowiem się co nieco o krasnoludach, dumnych władcach gór. Krasnoludów wybrałem jako swoją pierwszą frakcję do ogrania w nowym Totku ze względu na moją słabość do tej rasy z wszelakiej fantastyki, nigdy nie przepadałem za uniwersum Warhammera, ale Totek w świecie fantasy po prostu musiał mnie skusić , i nie zawiodłem się, jest genialny. Gram na vh, i tak jak kolega wyżej pisał, największą karą i bolączką u krasnali jest brak jazdy, myślałem że nawet w Warhammerze, będą mialy na czym jeździć (w Hobbicie naparzały na dzikach! A tutaj to orkowie jedźą na prosiakach. I przez ten brak jazdy, szybka eliminacja strzelców czy jakieś sensowne flankowanie jest po prostu ciężkie. Ale jakość piechoty i artylerii po części rekompensuje ten brak. Osobiśćie zatrzymałem się teraz na jakiejś 105 turze, południe jest moje i właśnie do moich brzegów przybiły 2 łajby uchodźców....wróć... Armii Chaosu i muszę się ich jak najszybciej pozbyć. Na hardzie i wyżej bardzo dużo zauważyłem, zależy od początkowej polityki naszych sąsiadów, próbowałem grać na Legendarnym i szczerze powiem, że jeżeli Var Barrak, czy jak im tam (ci fioletowi) zostaną za szybko podbici to zanim się obejrzymy, jesteśmy zalewani orczymi wojskami. I tak, dużo strzelców, naprawdę robią robotę, wgle ta krasnoludzka armia jest nastawiona na trzymanie linii a resztę już załatwiają strzelcy i arta. Umiejętność polepszająca przechwytywanie wrogich wojsk w tunelach podziemnych, jeżeli jest wymaxowana to robi robotę, mi na vh uratowało to tyłek parę razy a jeszcze parę mogłem przekombinować i złapać przeciwnika tam gdzie chciałem i zamiast bić się z nim na towartym polu, gdzie mógłby mnie bardzo łatwo oflankować, to miałem dokładnie to co chciałem...ciasny tunel gdzie mogłem rozlokować piechotę od jednego do drugiego końca . Prosiłbym o jakieś rady co do utrzymanai ładu, bo teraz jestem na takim etapie, że w każdej prowincji musze stawiać przynajmniej po 2 reflektarze, żeby ład był chociaż odrobinę na plusie. Pozdrawiam.

  3. #63
    Chłop Awatar maniakk792
    Dołączył
    Jun 2016
    Postów
    2
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Nigdy nie grałem w gry z krasnoludami, ale jak widze jak się zachwycacie to chyba tez spróbuje

  4. #64
    Asuryan
    Gość
    Cytat Zamieszczone przez Zamtuz Zobacz posta
    Gram na vh, i tak jak kolega wyżej pisał, największą karą i bolączką u krasnali jest brak jazdy, myślałem że nawet w Warhammerze, będą mialy na czym jeździć (w Hobbicie naparzały na dzikach!
    W Hobbicie to też tylko piechota. Przynajmniej w książce (jak i we Władcy Pierścienia czy Silmarillionie). Nie sugeruj się radosną twórczością reżysera... nie wiem ile musiał wypić by wpaść na pomysł dzików czy kozic jako wierzchowców krasnoludów.
    Na szczęście CA nie poszło w Jego ślady.

  5. #65
    Chłop
    Dołączył
    Jun 2016
    Postów
    16
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Cytat Zamieszczone przez Asuryan Zobacz posta
    W Hobbicie to też tylko piechota. Przynajmniej w książce (jak i we Władcy Pierścienia czy Silmarillionie). Nie sugeruj się radosną twórczością reżysera... nie wiem ile musiał wypić by wpaść na pomysł dzików czy kozic jako wierzchowców krasnoludów.
    Na szczęście CA nie poszło w Jego ślady.
    Co kto lubi, są gusta i guściki, mówiłem tutaj bardziej o tym, że jest naprawde dużo wariacji co do krasnoludów, chociażby w takim Warcrafcie mają wierzchowce a kozy w sumie jakby nie patrzeć pasują do rasy (mówię tutaj o kozach górskich), nie ma co się kłócić. W każdym razie, najważniejsze że rozgrywka jest satysfakcjonująca .

  6. #66
    Asuryan
    Gość
    W Młotku nie mają jazdy, za to mają lotnictwo - żyrokoptery (parowe helikoptery). W literaturze jeszcze prototypowy egzemplarz sterowca.

  7. #67
    Szambelan Awatar Il Duce
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    7 688
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    163
    Otrzymał 384 podziękowań w 264 postach
    Jeśli koza górska pasuje według Ciebie na wierzchowca bojowego to ja nie mam więcej pytań
    Keep your friends rich and your enemies rich and wait to find out which is which.

  8. Użytkownicy którzy uznali post Il Duce za przydatny:


  9. #68
    Chłop
    Dołączył
    Jun 2016
    Postów
    16
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Cytat Zamieszczone przez Il Duce Zobacz posta
    Jeśli koza górska pasuje według Ciebie na wierzchowca bojowego to ja nie mam więcej pytań
    Dlaczego nie? To jest przecież fantastyka, prawa logiki można nagiąć, a rzeczy które do siebie na pierwszy rzut oka totalnie nie pasują mogą się sprawdzić, dlaczego w Warcrafcie krasnal na kozie wygląda przyzwoicie a w Totku miałby się nie sprawdzić? Nie rozumiem...Kozy górskie są przecież symbolem gór i mogłyby zostać przystosowane do warunków bojowych w świecie fantasy, ja wiem że w Hobbicie, te wierzchowce były wymysłem reżysera, ale zauważcie, że tam każda rasa miała swoje zwierzęce odpowiedniki w boju. Thranduil na jeleniu w bitwie wyglądał fajnie, a jeleń był symbolem lasu i więzi elfów z lasami, i chociaż logika mówi, że po jednym ciosie ten jeleń by padł to FANTASTYKA kolego, ograniczana tylko wyobraźnią twórców. Nie każdemu musi się podobać bo nigdy nie stworzysz czegoś, co będzie pasowało i podobało się wszystkim... Ja tylko napisałem, że to byłby fajny pomysł z mojej perspektywy i szanuje to, że komuś się ten pomysł zwyczajnie nie podoba.

    Dla mnie idiotyczne są orki na dzikach, wielki orczy wojownik popierdzielający na dziku mi się nie klei po prostu.

  10. #69
    Asuryan
    Gość
    Jak już wcześniej wspominałeś, są gusta i guściki, a teraz proponuję skończyć ten offtop i wrócić do właściwego wątku tematu.

  11. #70
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Ale to Warhammer. Od początku nie mieli jazdy i mieć nie będą, bo skończyło się na End Times i nic już nie wprowadzą. Na tym koniec offtopu.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

Strona 7 z 14 PierwszyPierwszy ... 56789 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •